Super goed geholpen

Een zeer klantvriendelijk bedrijf, veel expertise, snelle reparatie en transparant in uitleg.

Prima, eerlijke service

Geen verder commentaar

Is ok

Belofte komen ze na.

Ze komen de belofte na. binnen drie dagen is het klaar. Is ook echt klaar. Expres gevraagd kan je me niet naar voren schuiven. Duidelijk antwoord nee sorry. Perfect service goede ervaring.

Prettige winkel, deskundig geholpen.

Prettige winkel, goed geholpen en na een stevige reparatie loopt mijn MacBook Pro weer als een zonnetje.

Gewoon goed

Goed goed goed

Vriendelijke te woord gestaan en deskundig geholpen.

Ik kreeg een wat oudere pc niet aan de praat. Vrijdag gebracht en zaterdag werkend opgehaald. Voor 80 euro Windows 10 geïnstalleerd. Had dat zelf via het upgraden van Windows XP naar Windows 8.1 moeten doen.

Goede diagnose en reparatie

Klantvriendelijk en heldere communicatie. Bovendien heel betaalbare reparatiekosten.

Perfecte service

Mijn telefoon was gevallen en moest een nieuw scherm, deze was snel geplaatst. Ik had daarna weinig tot geen bereik. Een paar dagen later hebben jullie de telefoon uit elkaar gehaald en opnieuw in elkaar gezet! Probleem opgelost! En dit laatste hebben jullie kostenloos gedaan! Top service!

Vervangen van batterij

Probleem met batterij netjes vervangen . Snel geregeld top!

Goede en snelle service!

Ik had problemen met mijn Samsung telefoon. Binnen één dag was het al opgelost en kon ik mijn telefoon weer ophalen. Heel erg tevreden met de service en klantgerichtheid van repairpoint in Soest. Een aanrader voor iedereen met telefoon problemen.

Zeer klantvriendelijk en redders in nood!

Laptop gekocht en alles erop gezet. Vaste computer laten updaten, virusscanners gekocht. Helemaal geen omkijken naar gehad! Heel goed bereikbaar en klantvriendelijk zeker voor bejaarde digibeten!

Werd vriendelijk geholpen

Snelle service

Snelle en goede service. Komen afspraken goed na.

Top tent!

Zeer deskundig, vakbekwaam en uiterst vriendelijk

Tevreden klant

Professionele en klantvriendelijk

Professionele en klantvriendelijk

Geweldige zeer snelle en meer dan professionele service!

Je iPhone valt op de grond. Heel vaak geen probleem. Maar dit keer werkte het bovenste gedeelte van het touch-screen niet meer en kreeg zelfs een eigen leven... Dus geen navigatie, geen Whatsapp, geen Apple-pay en nog heel veel andere zaken die niet meer werken. En als iets het dan (even) doet dan worden random allerlei andere apps en zelfs telefoongesprekken gestart. Handen in het haar hoe nu verder?! Ook nog vlak voor het weekend! Maar een bezoekje aan de RepairShop in Soest waar Sven snel een vakkundige analyse maakte van het probleem en binnen een uur mijn iPhone 12 Pro scherm gewisseld heeft. Ja... klopt... ik vertrouw teveel op mijn iPhone. Maar als er dan iets mis gaat ben je in deze RepairShop geweldig geholpen!

Al een paar keer in de winkel geweest voor een defect in de pc kast en een bestelling voor een batterij in de laptop. Goed geholpen en snelle en goede service.

Snelle en complete service

Wederom heeft Repairpoint ons uit de brand geholpen. De oude batterij van de iPhone was opgebold en drukte het scherm omhoog. De risico’s van de reparatie werden goed uitgelegd en de klus was snel geklaard. De telefoon is nu weer helemaal goed.

Prima service!!

Probleem met opladen bij mijn 1 Phone 12 mini. Dit was met een nieuw onderdeel snel opgelost. Goede afstemming en lekker "hands on". Super!!!

Supersnelle service

Binnen één dag is het probleem van mijn mobiel opgelost.

Goede check batterij. Vervanging goed uitgevoerd.

Klantgerichte en klantvriendelijke benadering.

Laptop prima opgeschoond

Werkt nu weer lekker snel

Vriendelijk en snel geholpen.

Van Weedestraat 18 3761CE Soest

Over Repairpoint

Repairpoint is al meer dan 10 jaar gespecialiseerd in smartphone, tablet & computer reparaties.