Snelle service en vooral goed!

Adequate snelle hulp

Niet werkende iPhone bleek batterij probleem. Snel verholpen met nieuwe batterij. Duidelijk over onderzoekskosten

Vriendelijk en snel geholpen

Dezelfde middag prima een nieuwe accu gezet in een Ipad.

Nette snelle service

Laptop aangemeld, het scherm is dezelfde dag besteld. En de volgende dag was de laptop al klaar om opgehaald te worden.

Keurige communicatie. Goede advisering

Prima en snel

Vriendelijke ontvangst in de winkel en goed luisteren naar mijn vragen. Er waren nieuwe onderdelen nodig voor mijn laptop die besteld moesten worden. Na 1 dag alweer telefoontje dat de reparatie klaar was. Prima, vriendelijke service!

Snel en betrouwbaar

Erg behulpzaam. Ik kom zeker terug.

Snelle service met mooi resultaat

Data van mijn oude MacBook snel overgezet op mijn nieuwe MacBook. Alles keurig bewaard. En dat terwijl de oude laptop niet eens meer aan kon. Zeer vriendelijke mensen bij Repairpoint. Ze denken mee en komen met de meest efficiënte oplossing.

Snel en goed geregeld

Snelle service

Goede en adequate service

We zijn goed en vakkundig geholpen door repairpoint,bevelen deze winkel aan.

Snel geholpen en goedkope oplossing gegeven

Hele vriendelijke mensen die echt meedachten.

goed en vakkundig

Werd zeer vakkundig geholpen en zeker ook heel vriendelijk.

Betrouwbaar en vriendelijk Repairpoint om op terug te mogen vallen.

Al meerdere keren ben ik bij Repairpoint geweest. Een keer ging de reparatie niet goed. Het scherm ging kapot, terwijl ze de batterij moesten vervangen. Ik kreeg toen gratis een nieuw scherm. Het ging om een oude Iphone 5. Daar hebben we afgelopen zomer weer iemand blij mee gemaakt.

Duidelijke afspraken

Vriendelijk geholpen en duidelijke afspraken aangaande de reparatie.

Betrokken

Vriendelijk en professioneel en snel

zeer goed heel professioneel en kundig

Wij maken al enkele jaren gebruik van hun dienst en zijn zeer tevreden Professioneel

Overal een oplossing voor!

In eerste instantie was de oplossing voor ons probleem (scherm Ipad deed raar) moeilijk te vinden, maar na doorzoeken is het probleem naar volle tevredenheid opgelost. Ook de communicatie met Repairpoint verliep soepel en naar tevredenheid. Sven bedankt!

Gewoon erg goed!

Snel, correct en goede adviezen!

Snelle en goede service

Mijn scherm ging in de ochtend kapot en in de namiddag was hij al gerepareerd.

Heel goed. Goede service en klant vriendelijk. Zijn vak kundig.

Heb het al vernoemd zijn erg vriendelijk hebben veel ervaring,

Perfect geholpen

Super goed geholpen

Een zeer klantvriendelijk bedrijf, veel expertise, snelle reparatie en transparant in uitleg.

Prima, eerlijke service

Geen verder commentaar

Is ok

Over Repairpoint

Repairpoint is al meer dan 10 jaar gespecialiseerd in smartphone, tablet & computer reparaties.