Bijzonder betrokken en servicegericht

Goede en betaalbare reparaties

Netjes geholpen

Ik ging erheen met het idee de batterij van mijn iPad te laten vervangen. Toen ik 'm kwam ophalen zeiden ze dat de batterij in prima conditie was. De storing zat in de oplaadsnoer. Dus netjes en betrouwbaar. Fijn.

Snel en adequaat geholpen.

Kundig tot en met

Zeer kundig en vriendelijk personeel. Weten waar ze het over hebben. Werken kundig en snel en houden je goed op de hoogte.

Altijd goede, prettige en persoonlijke service!

Uitstekend geholpen

Snelle en deskundige service

Een heel vriendelijke Sven heeft mij snel en deskundig geholpen met het doormeten van de batterij van mijn iPhone en vervolgens de batterij vervangen.

Goede service en betrouwbare reparaties

Vanaf de beginperiode van Repairpoint kom ik er al. Altijd goed geholpen, goede service, betrouwbare reparaties vriendelijk en snel contact. Ik moet er een klein stukje voor rijden, maar daarvoor krijg ik ook wat.

Snel en accuraat

Snelle en goede reparatie. Prettig geholpen in de winkel

Fijne professionele mensen

Ik had een oude laptop die kapot was. Ze hebben me gewoon heel fijn geholpen. Snel, goed, precies zo duur als dat ze van te voren aangaven. En vriendelijk. En ze hebben mn toetsenbord schoongemaakt :-)

Gelijk goed geholpen!

Ik kwam voor een scherm reparatie en werd dezelfde dag nog gebeld dat hij klaar was. Het scherm ziet er netjes uit en ze hebben een mooie winkel.

Topservice

Altijd snel geholpen met reparaties. Deskundig advies bij aankoop van mobiel en laptop.

snel, deskundig, zorgvuldig, zakelijk, vriendelijk

- en redelijke prijs. Wat wil je meer?

Servicegerichte vakmensschap

Veilig gevoel zo’n een betrouwbare team van professionals te kunnen raadplegen en die steevast zo snel mogelijk helpen!

Snel, goed en vriendelijk geholpen.

Het I-pad scherm van mijn dochters school I-pad lag aan aan diggelen. Wij konden direct langskomen en kregen de verschillende opties met alle voor- en nadelen helder uitgelegd. Mijn dochter werd geduldig geholpen met het veiligstellen van haar content. De I-pad werd met spoed gerepareerd en doet het weer perfect! Wij zijn heel zorgvuldig, snel en deskundig geholpen! Grote dank!

fantastisch

Prima geholpen. Probleem naar volle tevredenheid opgelost.

Snel en adequaat geholpen

Fijne communicatie, snel en doen wat wordt beloofd. De prijzen zijn ook fatsoenlijk.

Super snelle service!

Direct geholpen met een passend advies. Volgende dag was de reparatie al klaar! Fijne service en ik ga zeker terug als dat nodig is.

Altijd weer prima in orde

Ik wordt altijd erg prettig en deskundig geholpen. Het is ongeveer 25 minuten rijden naar soest maar het is de het omrijden meet dan waard. Enigste verbetering zou zijn dat als ik een afspraak maak ik van te voren zou weten wanneer het ongeveer klaar is.

Snelle reparatie na een vakkundig advies en voor een prima prijs.

Had mijn tweedehands Iphone 11 bij Repairpoint gekocht en was daar zeer tevreden over. Na verloop van tijd moest mijn accu vervangen worden maar deed ook de SIM reader het niet meer omdat ik de telefoon had laten vallen. De accu werd binnen een dag vervangen en de SIM reader werd gratis gefixed (stekkertje los). Zeer klantvriendelijke en vakkundige bediening! Ben zeer tevreden.

Zeer klantvriendelijke benadering en kundig team

Mijn telefoon (die niets meer deed) werd kundig en snel (binnen twee werkdagen) weer aan de praat geholpen waardoor ik mijn gegevens kon redden. Helaas bleek de telefoon niet meer te repareren. Heel prettig ook om een adres in de buurt te hebben waar ik gewoon op de fiets naar toe kan.

Vriendelijk, deskundig en ik kom graag terug als het relevant is.

Snel en deskundig

Fijn geholpen. Antwoorden op specifieke vragen werden direct op pc gezocht en gecommuniceerd. Dank daarvoor en veel succes in jullie mooie zaak.

Hele nette service

Alles volgens afspraak na gekomen en snelle nette service

Super klantvriendelijk

Prettige ontvangst en hele duidelijk uitleg. En doen ook wat ze beloven, kortom mijn iPad werd na telefonisch mee gedeelde diagnose nog dezelfde dag gerepareerd tegen een aanvaardbare prijs. Ga zo door

Leuk personeel

Over Repairpoint

Repairpoint is al meer dan 10 jaar gespecialiseerd in smartphone, tablet & computer reparaties.