Goede service en advies.

Keurig opgelost

Waarschijnlijk door een productiefout deed mijn scherm regelmatig raar of reageerde het zelfs helemaal niet, maar na het kosteloos vervangen werkt hij weer optimaal! Keurig opgelost verder.

Alles werkt weer goed.

Snel en vriendelijk

Ik werd goed en eerlijk geadviseerd bij Repairpoint en de snelle service is top! Een aanrader!

Topservice en vriendelijk personeel

Al vaker bij Repairpoint geweest, nu voor vervanging van een accu. Wederom vriendelijk geholpen en snel gerepareerd.

Top Service en Vriendelijk geholpen.

Helaas scherm van Iphone dochter kapot. Binnen 1 uur klaar. Ik word altijd vriendelijk geholpen.

duidelijk en effectief

mijn laptop was gecrashed - volledig vastlopende software. Ze hebben zij super geholpen. Gebeld toen de analyse er was en een voorstel gedaan voor reparatie. Dit werkte goed en de laptop was op de afgesproken tijd klaar. Prettige communicatie ook.

Betere service dan Apple zelf

Supersnel, vriendelijk en de prijsvriendelijkste. Bij Amac zou ik mijn laptop 2/3 weken kwijt zijn, zou ik mijn harde schijf moeten wissen en waren ze vooral popi-jopi ipv behulpzaam. SUPER blij met het vinden van Repairpoint omdat die mn laptop, indien op voorraad, binnen enkele uren gemaakt hadden, daarnaast aardig en dus 100 euro goedkoper dan bij amac.

Fantastische service en een prachtige iPad

Ik was al een lange tijd op zoek naar een iPad. Uiteindelijk bij Repair Point terecht gekomen en inmiddels erg blij met mijn aankoop van een refurbished iPad. Uitstekende service!

Uitermate tevreden

Afgelopen week de HDD van mijn iMac 2019 door Sven laten vervangen voor een SSD. Echt een wereld van verschil! Van 90 MB’s lees/schrijfsnelheid maar 3500 MB’s gegaan.

Snel en goed

Iemand met verstand die direct kan repareren. Zoveel prettiger dan een muppet achter de kassa die alleen je toestel in kan nemen en door kan sturen naar een reparatie centrum.

Snel en makkelijk.

Effe snel een scherm repareren. Snel en makkelijker dan andere reparatiewinkels.

Prima, vakkundig gerepareerd.

Leerde in korte tijd mijn Macbook goed kennen een prima service.

Servive op maat met een glimlach

Ik dacht dat de microfoon van mijn telefoon defect was en informeerde naar het vervangen ervan. Na alleen een schoonmaakbeurt was alles weer okay!

iPad repareren

Snelle reparatie, doen wat is afgesproken

Voortreffelijk

Uitermate vriendelijk geholpen

niet tevreden

mijn probleem is niet opgelost

Beste Roza, Wij vinden het ook jammer dat we je laptop probleem, binnen je gestelde tijd niet konden oplossen.

Nieuwe batterij te snel leeg

De batterij die vervangen is is mijnsinziens veels te snel leeg. Is het wel een nieuwe batterij?

Beste Jean-Paul, Jammer dat je geen contact met ons hebt opgenomen hierover. Dan hadden we samen naar een oplossing kunnen kijken. Het betreft namelijk een nieuwe originele Samsung batterij.

Vriendelijke en snelle service

Ik liet hier voor de tweede keer een iPad met een gebroken scherm repareren en zoals de eerste keer waren de mensen van Repairpoint vriendelijk en kundig. iPad's lijken hierna weer als nieuw!

vakkundig advies, perfecte service

probleem snel doorzien, goed advies gekregen over wat te doen, snelle reparatie en uitleg; perfecte service

Lief kundig en begripvol

Uitstekend geholpen

Door van te voren de afspraak te plannen werd ik direct geholpen. Mijn telefoon was netjes op tijd klaar (vervanging batterij) en ik werd goed geholpen. Vriendelijke medewerkers ook!

Vervanging scherm Iphone 11

Goed netjes en snel afgehandeld.

Prima service vakkundig advies

Imac gebracht ter reparatie uitstekend volgens wensen uitgevoerd en netjes afgesproken priks gehanteerd.

Fijn geholpen en goed geadviseerd

Ik had problemen met mijn iPhone. Deze heb ik gebracht en repairpoint heeft eerst een diagnose onderzoek gedaan. Binnen dag de uitslag telefonisch doorgekregen. Toen ik de iPhone ging ophalen is alles goed en duidelijk uitgelegd inclusief de mogelijke opties. Uiteindelijk bleek door terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, de juiste keuze. Blij dat alles weer picobello functioneert.

Over Repairpoint

Repairpoint is al meer dan 6 jaar gespecialiseerd in smartphone & tablet reparaties. Wij onderscheiden ons door snel reparaties uit te voeren in tegenstelling tot grote reparatie bedrijven waar u hem al gauw meerdere weken kwijt bent.