Duidelijke prijsopgave, snel klaar en prima resultaat

Toppie

Snel èn vééél voordeliger dan Samsung: €33 opvouwbaar €139

Verstand van zaken

Deze mannen hebben duidelijk verstand van zaken en hebben mijn problemen binnen korte tijd verholpen.

Top service, klantvriendelijk,

De heren die mij hebben geholpen, waren klantvriendelijk , hebben duidelijk gecommuniceerd , hebben in wat mij is overkomen een duidelijke diagnose gegeven, en daarbij een goede service verleend

Heel professioneel

Heel vriendelijk en professioneel

Snel, accuraat en deskundig

Prima te woord gestaan. En vervolgens snel en goed een reparatie uitgevoerd. Aanhef enquête formulier niet goed. Geachte klant, relatie staat wat eloquenter!

competent en vriendelijk

snelle diagnose en vakkundige oplossing

Super vriendelijke service

Snelle service, ondanks wat problemen bij de installatie van mijn computer, vriendelijk en adequaat geholpen en geen extra kosten voor de extra service gerekend.

Goed en duidelijk. Enkele logistieke punten.

Ik bestelde een scherm voor een pocofone. Ik had de afspraak gemaakt voor dinsdag voor een reparatie op vrijdag 11.00 . Bevestiging gekregen. Ik belde donderdag (omdat ik eerder in Nederland terug was) of ik wellicht al langs kon komen. De medewerker vertelde mij dat het scherm niet binnen was en waarschijnlijk vrijdag rond 13.00 binnen zou zijn. Afgesproken werd mij te bellen als het binnen was. 13.30 was het scherm binnen en werd ik gebeld. Als ik niet gebeld had dan zou ik om 11.00 voor niets gekomen zijn en zou ik later terug moeten komen. Niet echt handig! Dit zou voorkomen kunnen worden door het logistieke systeem te optimaliseren. Indien advies nodig hieromtrent, schroom dan niet mij te bellen. Ik ben business consultant en het is jammer dat dit gebeurd. Overige service van het personeel was goed, netjes en beleefd.

Prima geholpen

Uurtje wachten op een nieuw glas voor m’n iPhone. Na een boodschap doen alles weer voor elkaar!

service gericht .. nette prijzen

De nieuwe vrouwelijke medewerker kan wat vriendelijker zijn.. Tijdens de afhandeling van mij als klant .. gaat ze out of the blue een gesprek aan met een andere klant beetje raar

Top service

Batterij van XR laten vervangen. Duidelijke afspraken. Binnen drie kwartier klaar, zoals aangegeven. Duidelijk uitleg achteraf. Erg blij mee.

Ik heb gistermiddag mijn smartphone in het water laten vallen, waardeloos. Razendsnel er weer uit gehaald en naar Soest gebracht. Vanmiddag om 15.45 gebeld, smartphone kon ik op komen halen, alles funcioneerde weer. Ben er erg blij mee, werd ook vriendelijk geholpen.

Topbedrijf!

Onze computer liet ons in de steek. Bij Repairpoint wisten ze daar wel raad mee. Computer gereviseerd, alle bestanden overgezet, apps weer geïnstalleerd. Hij loopt weer als een zonnetje. Transparant over tijd en kosten.

Behulpzaam en in mijn ogen bekwaam personeel. Komen afspraken na, adviseren d.m.v. meedenken met de klant. Kom er al menig jaar en dat komt het vertrouwen tegemoet.

Snel, correcte afhandeling en goeie kwaliteit

Zie boven.

Meedenkend en deskundig

Goed advies bij het repareren van mijn telefoon en het aanschaffen van een nieuwe.

iPhone batterij defect

Schone winkel met vriendelijk personeel. Reparatie aan iPhone snel uitgevoerd.

Goede afhandeling

Online afspraak gemaakt voor het gebarsten camera glas van mijn Samsung S20 ultra. Volgens afspraak binnen 40 minuten gerepareerd. Ik ben erg tevreden met het resultaat.

Redders in nood

In eerste instantie had ik mijn Macbook Air met waterschade bij een andere bedrijf gebracht maar daar konden ze het probleem na een week tijd niet oplossen. Gelukkig kwam Repairpoint met een diagnose en konden ze het probleem ook nog snel oplossen. Erg bedankt!

prima.

correcte afspraak binnen twee dagen, exact op tijd klaar, vriendelijke bediening.

Super goede en vriendelijke service

Een afspraak via de site maken gaat super makkelijk, het inleveren van je telefoon gaat super snel. Na een vriendelijk ontvangst en een kundige blik gaan ze aan de slag en binnen een uur is je telefoon klaar. Alles werkt weer als vanouds en er zit een jaar garantie op. Heb je iets met je telefoon? Ik raad repair point zeker aan!!

Geweldige service

Onlangs de glazen achterkant van mijn iPhone 11 laten vervangen. Goede uitleg m.b.t het weglaseren van mijn gebarsten glas. Ziet er weer als nieuw uit. Zeer aanbevolen!

Fijn geholpen

Afweging gemaakt tussen het kopen van een nieuwe telefoon of mijn iPhone 8 laten maken. Na goed advies het scherm en de batterij laten vervangen.

Samsung S20

Snel en volgens afspraak de achterkant van mijn gloednieuwe Samsung S20 vervangen. Corona maatregelen goed in acht genomen bedankt!

Over Repairpoint

Repairpoint is al meer dan 6 jaar gespecialiseerd in smartphone & tablet reparaties. Wij onderscheiden ons door snel reparaties uit te voeren in tegenstelling tot grote reparatie bedrijven waar u hem al gauw meerdere weken kwijt bent.