Snel en vakkundig geholpen!

Gebarsten scherm van Samsung s 10 werd binnen korte tijd vakkundig gerepareerd!

Super snelle en goede service!

Ik kwam anderhalf uur voor sluitingstijd binnen gelopen en kon mijn telefoon nog voor sluitingstijd al weer ophalen! Super goede service, professionele en aardige medewerkers!

prima service

Goed advies en geholpen.

Behulpzaam en vriendelijk

Behulpzaam. Vriendelijk Nemen de tijd voor je vragen

Super service!

Ik bracht mijn gecrashte laptop bij Repairpoint (na drie dagen tevergeefs wachten bij een andere computerzaak) en na een half uur belden ze al terug en konden ze me vertellen wat er aan de hand was. De harde schijf kon gelukkig nog gered worden, en ze boden me aan om gratis te helpen met het overzetten van favorieten als dat me zelf niet zou lukken. Heel vriendelijke medewerkers met verstand van zaken.

prima geholpen!

deskundig en vriendelijk geholpen!

Goede en snelle service

De kapotte iPad van mijn zoon was binnen een paar uur naar tevredenheid gerepareerd.

Degelijk gerepareerd, snel en vriendelijk.

Er werd goed geluisterd naar de klachtomschrijving (Mac desktop) - werd nog extra om aanvullende informatie teruggebeld én kreeg bij het ophalen (zelfde dag!) nog een heldere uitleg. Zeer aan te bevelen.

Hele goede service zowel aan de telefoon als in de winkel. Netjes, klantvriendelijk en duidelijk. Telefoon netjes gemaakt na goede offerte.

fijn bedrijf

vakkundige serieuze mensen en service

Snelle service en goed gedaan!

Dank voor service!

Super snelle service! Zeer tevreden!

Na een uur al klaar, microfoon van mobiel was stuk. Top!

Goeie service

Toestel snel gerepareerd, en voor een mooie prijs.

Kundig, snel en behulpzaam

Kundig, snel en behulpzaam. Batterij moest vervangen worden.

Helemaal top!

Accu kapot van mijn Iphone. Een vriendin raadde me aan even naar Soest te rijden omdat ze daar zelf zo goed geholpen was. Ben binnengelopen en werd meteen geholpen. Binnen 20 minuten weer toegang tot alles waar we eigenlijk niet meer zonder kunnen. En dat voor een hele vriendelijke prijs. Toppers!

Vriendelijk, snel en effectief

Bijzonder snelle en adequate hulp

Zoals altijd super geholpen

Zolang als ik al klant ben wordt ik altijd super geholpen en persoonlijke aandacht is ook top.

Erg goed behandeld.

Zal jullie zeker nog een keer bezoeken. Hou van afspraak is afspraak.

Goeie service en snel

Professionele service en heel klantgericht

Ik kom graag bij Repairpoint! Reparaties aan onze Apple spullen worden goed uitgevoerd en wanneer er toch iets aan de hand is, dan wordt het netjes opgelost.

Heel professioneel hulp

Ik kwam voor een nieuwe scherm

Kan beter

Over apparaat geen klachten. Service kan beter. Apparaat was niet te gebruiken omdat niet verteld was wat wachtwoord was. Bleek simpel, maar toch. Moest na weekend terugkomen en kon dus niet in weekend aan de slag. Verder begrijp ik dat bij gebruikte apparaten geen doos of verpakking zit. Maar dat er niet eens een tasje voorhanden is om in te doen bevreemd mij.

Vakkundig en snel gerepareerd

Al jarenlang fijne ervaringen met Repairpoint

Goed, snel en vakkundig geholpen

De ontvangst microfoon van mijn iphone 8 was zacht en is vervangen samen met een nieuwglas. IPhone is weer als nieuw.

Snel en zeer goed geholpen

Mijn IPhone had problemen met de batterij. Er was direct mogelijkheid om de batterij te vervangen. Dit was met 30 minuutjes geregeld. Snelle, goede en vriendelijke service.

Over Repairpoint

Repairpoint is al meer dan 5 jaar gespecialiseerd in smartphone & tablet reparaties. Wij onderscheiden ons door snel reparaties uit te voeren in tegenstelling tot grote reparatie bedrijven waar u hem al gauw meerdere weken kwijt bent.