Zeer goede service

Xyz

Klantvriendelijk en technisch

Ik had erge waterschade aan mijn laptop opgelopen. Normaal gesproken kan ik zelf wel knutselen aan pc's etc., maar waterschade begin ik niet aan. Was binnen een paar dagen gefixt, voor een fractie van de prijs wat ik bij andere reparatiewinkels had moeten betalen. Love!

Kwalitatief goed, betrouwbaar.

Ik kom al lang bij repairpoint voor alle reparaties aan met name telefoons. Ze zijn deskundig, hebben helder aan wat ze gaan doen en wat de kosten zullen zijn. Betrouwbaar in de tijd die ze nodig hebben voor de reparatie. Vriendelijk.

Vriendelijk, snel en goed

Vervanging batterij van mijn iPhone kon binnen een half uur worden geregeld, voor nette prijs

Prima zaak

Fijne en snelle service

Snelle en vakkundige vervanging van Ipad scherm

Online afspraak gemaakt. In 1 dag gerepareerd. Ziet er top uit, ervaring met scherm op de lange duur nog onbekend. Niet goedkoop maar ook niet te duur ten opzichte van andere aanbieders.

Fantastisch gemaakt ! Hele mooi winke

Keurig diagnose gesteld Daarna perfect werkend toestel terug gekregen, hele snelle service Top bedrijf !

Perfecte service

Fijn dat ze er zijn. Goede ssrvice

Zeer vriendelijk en een zeer goede service. Top bedrijf, met top mensen. Alles weer als nieuw geregeld.

Snelle service

Duidelijke, snelle en vriendelijke service

Duidelijke, snelle en vriendelijke service

De batterij van mijn i-pad verwisselen is prima uitgevoerd!

Neen

Zeer goede service

Duidelijk uitleg gekregen over niet optimaal functioneren laptop

Snel en netjes

Snel en top

Een goede ervaring werd netjes geholpen ik zou het zelf iedereen aanraden

heel goed

Snelle service en vakkundige reparaties.

Snelle en deskundige hulp gekregen.

Goed, snel en vriendelijk geholpen met mijn tablet.

Luister met aandacht wat probleem is denken met je mee Geven eerlijk antwoord op je vragen Zeer goed survice

Snelle en vakkundige reparatie en aardig personeel.

Uitstekend!

Vriendelijk, bekwaam, behulpzaam. We zijn heel goed geholpen. Van harte aangeraden!

Uitstekende winkel

Vertrouwde winkel, duidelijk wordt alles uitgelegd, ik ben er blij mee.

Deskundig advies, reparatie en vervanging

Hele fijne mensen, die deskundig advies geven en vakkundig reparaties en vervanging van onderdelen, zoals batterijen van telefoons, uitvoeren, naar mijn ervaring en die van kennisen. Eerst alles in overleg, en met relatief kort wachten. Ze verkopen ook goede kwaliteit accessoires. Ik ben heel blij met zo'n zaak in de buurt.

zeer goed

Goed en zeer fijn geholpen

Vlotte en deskundige en vriendelijke hulp

Over Repairpoint

Repairpoint is al meer dan 10 jaar gespecialiseerd in smartphone, tablet & computer reparaties.