Geweldige cursus

De manier waarop de theorie gegeven wordt is top. Leuk om de voorgeschiedenis mee te krijgen die veel verder terug gaat dan je denkt. Maar wat de cursus af maakt zijn de verschillende theorieën die je kunt gebruiken om LEAN compleet te maken. Daarnaast een erg fijne begeleiding gekregen en de lijntjes met Anend zijn ontzettend kort. Als je hem nodig hebt dan staat hij meteen voor je klaar en als je een mailtje stuurt heb je ook binnen no time antwoord. Dank voor alles Anend! Zodra de Six Sigma online is kom ik die volgen!

Goede trainingen

Goede service, goede duidelijke trainingen voor een goed tarief. Meerdere leervormen in 1 voor ieder wat werkt. En natuurlijk support ! Top organisatie.

Uitstekend!

Ik wil mijn waardering uiten aan Lean.nl voor de uitstekende begeleiding, vooral tijdens de praktijkopdracht. Anend Harkhoe’s expertise, geduld en toewijding waren onmisbaar tijdens mijn leerproces. Zijn begeleiding heeft me zelfverzekerder gemaakt in het toepassen van Lean-principes in mijn werk. Ik beveel de online cursus van harte aan aan iedereen die streeft naar verbeterde werkprocessen.

Heel prettig en professioneel

Ik had de luxe om één op één Black Belt cursus te krijgen van Anend. Hierdoor kon ik tijdens de cursus vele vragen stellen en mijn eigen praktijk er goed bij halen. De informatie is duidelijk en begrijpelijk uitgelegd en vult goed aan op mijn vervolg cursus Green Belt. Bedankt Anend!

Zéér leerzaam

Deze lean cursus bood een uitstekende leerervaring, waarin een breed scala aan facetten van lean principes grondig werd behandeld. De uitleg was helder en gestructureerd, waardoor iets complexere concepten gemakkelijk te begrijpen waren.

Een aanrader voor mensen die zich willen ontwikkelen

Zeer prettige manier van werken voor mensen die zichzelf willen ontwikkelen. Contact voorloopt soepel en geeft duidelijkheid. Geboden cursussen vergroten niet alleen je kennis maar geven ook nieuwe inzichten om zaken aan te pakken.

Dankjewel Rik, en veel succes met het verbeteren van processen.

Goede info maar verbetering in de presentatie is nodig.

De info die de site levert is goed. Echter wordt er ontzettend veel verhaald en een robot stem die de filmpjes voorleest verveelt heel snel.

Beste Mo, Bedankt voor het delen van uw feedback over de Yellow Belt-training. We erkennen dat er bij de laatste update een probleem is opgetreden met herhalingen. We hebben dat nu opgelost. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit mogelijk heeft veroorzaakt. Wat betreft de voice-over van de filmpjes, deze is professioneel ingesproken door een medewerker van een gespecialiseerd voice-over bureau. Het spijt ons te horen dat dit voor u snel verveelt. We zullen dit intern bespreken en kijken of er mogelijkheden zijn om de stemfunctie te verbeteren of aan te passen voor een betere gebruikerservaring. We begrijpen de waarde van een goede gebruikerservaring en streven er altijd naar om onze klanten tevreden te stellen. Daarom willen we je graag informeren dat we bij Lean.nl een niet-goed-geld-terug garantie hanteren. Om tegemoet te komen aan je ervaring zullen wij het volledige bedrag van € 79,95 met een chargeback terugstorten. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn hier om te helpen en willen ervoor zorgen dat uw ervaring met Lean.nl positief is. Met vriendelijke groet, Anend Harkhoe

Veel herhaling

Ik vond de training compleet qua informatie, maar het betrof veel herhaling. De vragen waren ook niet prikkelend om de stof goed te begrijpen. Ik denk dat met deze inhoud een veel leukere bondigere trainingen gegeven kan worden, omdat de inhoud wel echt interessant is.

Beste Henk, Onder uw naam en emailadres kunnen wij geen bestelling vinden. Heeft u voor ons het ordernummer? Beste Henk, Ik heb u meerdere keren gemaild en krijg helaas geen reactie. Onder uw naam en emailadres hebben wij geen bestelling.

Excellent

Lean.nl is een voortreffelijk leerplatform. De informatie is helder gestructureerd en wordt regelmatig ondersteund door praktische voorbeelden. Bovendien zijn de templates uitermate bruikbaar in de praktijk. In essentie, een aanbevelenswaardige bron voor diegenen die hun kennis van het Lean-principe willen verdiepen en zichzelf verder willen ontwikkelen.

Dankjewel Nilz voor je mooie feedback. Nu op naar de Lean Six Sigma Black Belt.

Fijne online module

Fijne online module. Ik was al bekend met lean dus heb ik de modules soepel doorlopen

Dankjewel voor je mooie review Anke.

Interessant maar navigatie niet LEAN

Zeer interessant om te lezen. Wel veel herhaling, maar dat vind ik positief. Het blijft dan beter beklijven. De voorbeelden mogen wel wat specifieker. Nu blijven ze heel globaal zonder echt een beproefd en specifiek praktijkvoorbeeld. De navigatie werkt op mijn irritatiespier. Na inloggen kom ik niet gelijk op de module waar ik ben gebleven en moet ik veel doorklikken en scrollen om bij de eerstvolgende module/les uit te komen. Voor de rest leer ik er veel van. Zie met name in onze organisatie nog veel verbetermogelijkheden!

Dankjewel voor je feedback, Karin. In de laatste update zijn de herhalingen verwijderd. De komende tijd zullen we de voorbeelden specifieker maken. De meeste browsers onthouden waar je gebleven bent en hervatten vanaf dat punt.

heel leerzaam, het duidelijk geworden dat lean op vele manieren ingezet kan worden

heer leerzaam, in mijn functie als continuous improvement technician zie ik veel mogelijkheden om lean toe te gaan passen bij ons in het proces.

Dankjewel voor je feedback, Henk Jan en veel succes met het toepassen van Lean.

goede online leeromgeving

duidelijke online omgeving

Dankjewel voor je review, Julius.

Makkelijk, overzichtelijk, niet snel genoeg

Het is een makkelijke en overzichtelijke training, maar de filmpjes kunnen sneller.

Dankjewel voor je feedback, Marco. We hebben aan de filmpjes een knop toegevoegd om deze sneller te kunnen afspelen.

Zeer uitgebreid en prettige manier om Methodiek te leren

Duidelijk en visueel aantrekkelijk waardoor lesstof goed te volgen is. Fijn dat de training via modules online en naar eigen wens/tijd te volgen is. Ook handig dat naast de lesstof materiaal wordt aangeboden (downloads) om te gebruiken of lesstof te toetsen.

Dankjewel voor je mooie review, Paula.

Lean study tour Japan: een bijzondere ervaring

Door de Japanreis leer je de oorsprong van Lean kennen, met veel aandacht voor de cultuur en de mens en niet alleen voor de tools en systemen. Het programma is erg gevarieerd, van theorie en bedrijfsbezoeken tot een theeceremonie en een aikidoles. Hierdoor ervaar je de Lean manier van denken in verschillende vormen en zie je hoe het overal in Japan te vinden is. De reis werd uitstekend en vol energie begeleid door Anend en Tim. Met als zeer groot voordeel dat Tim vloeiend Japans spreekt en de cultuur tot in de kleinste details kent. Daarnaast is hij een specialist op het gebied van het Toyota Production System, een perfecte combinatie.

Het was een prachtige ervaring en leuk dat je mee was, Sjef. Een reis die we niet snel gaan vergeten.

Top cursus

De training voldeed 100% aan mijn verwachtingen. Elk onderwerp wordt grondig en eenvoudig uitgelegd. De online cursus is professioneel voorbereid en probleemloos. Elk onderwerp werd uitgebreid uitgelegd en begrijpelijk. Materialen beschikbaar met aantekeningen. Ik ben erg blij. Ik raad cursus aan.

Dankjewel voor je mooie review, Krzysztof.

Een super boeiende ervaring om met Anend de Japanse cultuur en het Kaizen te hebben ervaren.

In een week tijd hebben wij tijdens onze Japan studiereis kennis gemaakt met de Japanse cultuur en diverse voorbeelden gezien en ervaren van het Toyota Production System zoals Just in Time, Jidoka, Kaizen, dagstarts, 5S en Visueel Management Systemen. De ultieme klantbeleving hebben wij kunnen ervaren in het Mitsukoshi warenhuis en tijdens een theeceremonie. Indrukwekkend was te zien hoe voorraad ingezet kan worden om processen te nivelleren. Een reis om niet meer te vergeten en met veel plezier aan terug te denken. Met veel enthousiasme zal ik deze kennis en ervaring met anderen delen.

Wat leuk dat je mee was Anton. Een reis die we niet snel gaan vergeten.

Leuke manier om veel te leren en uit te proberen

Vond de training gewoonweg leuk, leerrijk en super manier om de green belt te leren.

Dankjewel dat je erbij was Quinten. Veel succes met je verbetertrajecten.

Zeer duidelijke uitleg, goed te volgen op eigen tempo

De training fysiek gevolgd in vier avonddelen, aangevuld met de volledige e-learning is dit een zeer goede combinatie praktijk en theorie waar we goed van elkaar hebben kunnen leren! Anend is een zeer bekwame trainer in het Lean gedachtegoed. Zeer prettig in de uitleg, maar ook in interactie en omgang.

Dankjewel voor je mooie feedback, Pascal. Leuk dat je erbij was en van jou heb ik ook weer een paar nieuwe werkvormen "gepikt".....

Zeer nuttige training in de perfecte vorm!

De training is zeer fijn vormgegeven. Zowel visueel als tekstueel!

Dankjewel voor je mooie feedback, Robin.

De juiste handgrepen op 1 plek

Zeer interessante omgeving en precies wat ik nodig had. Alles wat je weet uit ervaring en wat nieuw is bijgekomen is in een jasje gegoten. De termen en technieken zorgen ervoor dat je gestructureerd kan beginnen.

Dankjewel voor je mooie review, Francois.

Heel veel nuttige informatie in een korte tijd

Mijn cursus bij lean.nl heeft mij veel informatie gegeven om lean toe te passen op mijn komende werkende bestaan. Wel werd ik gek van het liedje van de filmpjes

Dankjewel voor je feedback, Luuk.

Uitstekend!

Geeft goed en duidelijk uitleg! Praktijk opdrachten zijn leerzaam en helder!

Dankjewel voor je mooie review, Petra.

Eigen tempo bepalen

Ik vind het fijn om mijn eigen moment en tempo te kunnen bepalen om de lessen tot mij te nemen. Ik vind het ook prettig dat ik dat online kan doen en niet met een boek.

Dankjewel voor je review, Lara.

Over Lean.NL

Ontdek de Kracht van Lean.nl: Meesterlijk Verbeteren Lean.nl is hét toonaangevende internationale trainingsinstituut voor Lean professionals die hun grenzen willen verleggen. Wij bieden Lean trainingen, van White Belt tot en met Master Black Belt, die je meenemen op een reis van continue verbetering en persoonlijke groei. Lean.nl biedt ook Engelstalige Lean-trainingen aan op www.dmaic.com. Bovendien ondersteunt Lean.nl organisaties bij het creëren van een cultuur waarin continu verbeteren centraal staat, door middel van op maat gemaakte opleidings- en adviestrajecten. Bij Lean.nl geloven we dat Lean meer is dan een managementfilosofie: het is een levenswijze die je moet beleven. Onze unieke aanpak omvat bedrijfsbezoeken aan toonaangevende bedrijven, en jaarlijkse studiereizen naar het hart van Lean, Japan. Kies voor de allerbeste kwaliteit met Lean.nl Lean gaat over het voortdurend verhogen van de lat, vooral op het gebied van kwaliteit. Dit is precies wat we onze cursisten bieden: toptrainers die je voorzien van de meest actuele kennis en inzichten. Wat onderscheidt Lean.nl van de rest? Praktijkgericht: Lean is pas echt waardevol als je de opgedane kennis effectief kunt toepassen. Onze opleidingen, trainingen en adviestrajecten zijn daarom nauw afgestemd op de realiteit en de uitdagingen waarmee organisaties dagelijks te maken hebben. Bij Lean.nl werk je samen met toptrainers en adviseurs die hun Lean-expertise jaarlijks in Japan up-to-date houden. Onze passie voor Lean dragen we uit, zowel in het klaslokaal als daarbuiten. We leren samen, van en met elkaar. Just-in-Time: Wij zorgen ervoor dat jouw mensen direct een waardevolle bijdrage leveren aan de uitmuntendheid van organisaties en processen. Certificering: Alle Lean-trainingen van Lean.nl zijn geaccrediteerd door het 'Lean Competency System' van Cardiff University. Lean.nl | Dé opleider van Lean professionals. Dmaic.com | The leading educator for Lean professionals.