Met de borg van 100,- heb je de hele mobilhome wel betaald!

De Engelse gastheren en gastvrouwen van Happy Camp op de camping waren zeer vriendelijk. Openingstijden receptie waren niet geheel volgens briefje op de tent. (gastheer had een zware nacht gehad denk ik :-) De mobilhome heeft geen koffiezetapparaat of waterkoker. De bedden waren erg hard en de hoes die over het matras zat erg dun. (geen molton die vervangen werd) Je krijgt (huurt) dunne lakens als beddengoed en er liggen een soort paardendekens. Voelde niet echt hygiënisch. Als iedereen hierop ligt te zweten :-(.... Het kleine kamertje waar een stapelbed en een gewoon bed in staat kun je bijna niet in bewegen. Voor kleine kinderen misschien prima, niet voor grote kinderen of volwassenen geschikt. Verwacht wordt dat je de mobilhome helemaal poetst als je weggaat inclusief het tuinmeubilair.... (in de kasten stonden nog lege wijnflessen van de vorige gasten) plastic stoeltjes voor de mobilhome met een partytent die echt al heel lang niet schoongemaakt is. Echt lekker zitten kun je wel vergeten. Geen stoelkussens, niet voor de kleine en niet voor de ligstoelen. Al met al... Happyhome Not so happy en niet voor herhaling vatbaar.

Prima organisatie

Alles was netjes en goed georganiseerd. Zeer goede opvolging vanuit Nederland.

Genoten!

Stacaravan was netjes en schoon. Leuke camping vlakbij strand en zee. Het eiland is fantastisch.

Fijne ruime stacaravan, snelle communicatie via e-mail

We zijn erg tevreden. Happy Camp heeft het goed afgehandeld, duidelijke communicatie. Prijs kwaliteit verhouding van de verblijf is goed. Ook ter plekke alles is goed gegaan. Enige minpunt: geen schoonmakpaket bij ontvangst.

Super fijn contact gehad

Ik heb gesproken met een hele lieve dame die de reservering voor mij heeft gedaan! Super geholpen

top

Goed geholpen aan de telefoon duidelijk en vriendelijk

Goede communicatie

Wij hebben veel overlast gehad van een aanliggend waterpark. Happycamp heeft super mee gedacht naar oplossingen.

Vriendelijke service

De stacaravan was simpel, maar daar was de prijs ook naar. De klantenservice bij de boeking en op de camping was super. We kwamen eerder aan en konden gelijk in het huisje. Ik had daarover gemaild en dat was keurig doorgegeven, dus alles was klaar voor ons. Ze reageren ook snel op vragen en zijn erg vriendelijk.

Slecht

Wij kwamen aan na een lange reis in Kroatië. Na een vlotte incheck haalde de medewerker van Happy Camp ons op en wees ons naar een plek naast de slagboom. Deze plek weigerde wij. Er werd na een naar gesprek een andere mobile home aangeboden. Geaccepteerd, direct ellende. Nieuwe stacaravan maar niet schoon. Kapotte airco, kostte uren om de airco te vervangen. Vanaf dag 1 een Koude Douche maar de medewerker maakte ons belachelijk en bleef volhouden dat het water wel warm was. Weinig spulletjes aanwezig in de keuken, geen mooie plek en buiten dat alles, een zeer onprofessionele medewerker!!! Wat een aanfluiting. Wij maken er een mooie vakantie van maar van Happy Camp worden wij niet Happy!!!!

Alles was aanwezig in de caravan Hulde aan de Engelse dame

Goedemiddag Danielle, Hartelijk dank voor de fantastische beoordeling! We zullen uw complimenten voor onze medewerker ter plaatse doorgeven aan het hoofdkantoor van Happy Camp. Met vriendelijke groeten, Happy Camp NL

Wij hebben een fijne vakantie gehad, service was erg goed. Wij willen volgend jaar weer terug

Vragen om ervaring? We moeten nog vertrekken ....

Happy camp dient eigen administratie en/of programma die mail automatisch genereert verbeteren .... die is vervelend en slecht...

Heerlijke vakantie in Oostenrijk.

We hebben een heerlijke vakantie gehad in een super mooie omgeving in Oostenrijk. De camping en caravan waren hartstikke netjes. Onze kleine mannen hebben ervan genoten.

Mating, Bericht welbetaald, niet betaald ,wel betaald

Zoe boven

Perfect geregeld altijd

Ik kan niet anders zeggen dat het altijd prima geregeld is bij happycamp

Altijd weer fijn om wat van u te horen familie Zappeij! Dank u voor de goede beoordeling en we wensen u voor straks weer een heel fijne vakantie toe! Met vriendelijke groeten, Happy Camp NL

Oplichters

Betalen voor airco en € 65,- voor bedlinnen. Niet boeken pure oplichting alleen geld vragen en gen enkele uitleg of plattegrond

Goedemiddag Adrie, wat ontzettend jammer dat u niet op de hoogte was van het feit dat u voor het gebruik van de airconditioning dient te betalen (€5,- p.d.). U heeft waarschijnlijk niet gereserveerd via www.happycamp.nl. Hier wordt dit namelijk duidelijk vermeld. Bedlinnen kunt u huren, u kunt er echter ook voor kiezen dit zelf mee te nemen. Juist door het gebruik van airconditioning en evt. huur van bedlinnen uit de prijs te halen, kan Happy Camp zijn prijzen lager houden dan andere aanbieders. Vele klanten nemen liever zelf bedlinnen mee om zo kosten te besparen en lang niet iedereen wil gebruik maken van airconditioning. Een plattegrond van de camping of extra uitleg had u zeker kunnen krijgen als u er om gevraagd had hoor, daar zijn we tenslotte voor! Vriendelijke groet, Happy Camp NL

klantvriendelijk en doen alles om hun klant tevreden te stellen

In een woord geweldig. Kosten nog moeite werden bespaard om ons aan alle kanten te helpen. Nicole heeft haar best gedaan om onze boeking, die via Tui liep aan te passen. Tui wilde geen kant op. Maar Nicole die hielp ons wel verder waar Tui ons niet wilde helpen. Dit terwijl het niet eens aan Happy Camp en Nicole lag. Ze pikte de draad op waar Tui bleef hangen en probeerde mee naar een oplossing te zoeken. Uiteindelijk heeft Nicole ervoor gezorgd dat we geen extra kosten hoefde te maken en onze boeking kosteloos aangepast. Voor Happy Camp en zeker voor Nicole die zoveel tijd en moeite in ons heeft gestoken geven wij graag 5 sterren +++++.

Wat ontzettend fijn om zo'n goede beoordeling te krijgen...Heel graag gedaan hoor! Met vriendelijke groeten, Happy Camp NL

Heel gezinsvriendelijke camping! Aanrader!

Wij bezochten afgelopen meivakantie camping Cala Gogo bij Playa d’Aro met onze drie kinderen (11, 13 en 14 jaar). Was heerlijk! Dol van de mooie, nieuwe glijbanen en heerlijke mobile hoor voorzien van een lekker eigen terras. Zou deze camping zeker aanbevelen aan jonge gezinnen.

Dank u wel voor uw goede beoordeling! Wat fijn om te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad op camping Cala Gogo. Deze camping wordt ieder jaar inderdaad veelvuldig door onze gasten bezocht. Hopelijk zien we u snel weer terug als gast van Happy Camp! Vriendelijke groeten, Happy Camp NL

Duidelijke site en transparante organisatie

Vorig jaar prima bevallen, maar airco apart betalen is niet meer van deze tijd. Verder prima caravan en gastvrij ontvangst,

Dank u voor de moeite die u heeft genomen om een beoordeling over ons te geven! Het is een bewuste keuze geweest om de airconditioning niet standaard in de prijs te calculeren. Veel gasten geven aan om de airconditioning niet / niet altijd te willen gebruiken (zeker in het laagseizoen of in geval van gezondheidsklachten). Happy Camp wil zijn prijzen liefst zo laag mogelijk houden en de klanten niet voor iets laten betalen dat niet gebruikt wordt. Wij hopen u volgend jaar graag weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Happy Camp NL

Goede behulpzame en vriendelijk personeel.

Al enkele jaren reserveren aij een stacaravan bij Happy Camp tot onze volle tevredenheid. Ook dit jaar hebben we een stacaravan geboekt. Met vr gr.

Dank u voor de goede beoordeling! Hopelijk geniet u ook deze zomer weer van een fijne vakantie met Happy Camp! Met vriendelijke groet, Happy Camp NL

• Betrouwbaarheid

Voorlopig enkel ervaring bij het boeken en dat ging supervlot !! Ik verwacht dan ook geen problemen bij de aankomst op ons vakantieverblijf
  • Betrouwbaarheid

Telefonisch contact gehad met Nicole super vriendelijk en heel goede uitleg bij boeking weer naar Italië happy camp is geweldig elk jaar weer
  • Betrouwbaarheid

Dank voor de leuke reactie! Heel fijne vakantie gewenst! Vriendelijke groeten, Happy Camp NL

Wij hadden nog geen ervaring met Happy Camp. Wij hebben een boeking gedaan naar Kroatië en tot op heden is alles prima volgens afspraak geregeld.
  • Betrouwbaarheid

Direct na het verzenden van een mail wordt ik telefonisch benaderd en op een prettige manier leidde dat tot volledige tevredenheid tot een boeking.