Nette aflevering volgens afspraak vriendelijk en goed geholpen

Beste prijzen in de regio en een Super service !

Tim werkt met veel passie aan zijn bedrijf. Degelijke aanhangwagens voor een eerlijke prijs op de markt zetten. Fijn om mee samen te werken!

Aardige goede verkoper, goede uitleg.

Ik heb vorige week een aanhanger gekocht en deze bevalt me erg goed. Echter had ik de site niet goed gelezen dat er een set (neuswiel , slot en reservewiel ) tekoop was. Ik kocht een neuswiel en slot en gaf in mijn vorige beoordeling aan als tip om dat te doen. Ik kreeg direct een mail dat het wel op de site stond, niet goed gelezen. ik stuurde een mail of ik het reservewiel alsnog kon kopen voor het verschil wat ik al betaald had en de set prijs. Geen probleem afspraak gemaakt klaart twrwinl u wacht. Ben kei blij met de goede service van aanhangerkopen.nl, Tim bedankt voor de service en je prettige omgang met je klanten. Ik zeg: een aanhanger kopen doe je bij: aanhangerkopen.nl 👍👍👍👍

Zeer tevreden over kwaliteit en vriendelijke bediening!

Vriendelijk en behulpzaam.

goede ervaring, men komt afspraken na en aanhanger voldeed aan de eisen

vriendelijk te woord gestaan, had er op het moment dat ik belde niet diegene staan die ik wilde maar die was er binnen de kortste keren. Jammer dat er geen pakket tekoop is met een slot, neuswiel en n reservewiel voor een mooi prijsje maar misschien wel een tip. Verder top en ligt goed op de weg. Ik zeg Ben helemaal tevreden over aanhangerkopen.nl

Goede service, scherpe prijzen.

Zeer tevreden over de aankoop .en de snelle levering

Was op zoek naar een fatsoenlijke aanhanger voor het jaarlijkse snoeiafval uit onze grote tuin en kwam uit bij aanhangerkopen.nl. Voor mijn gebruik is een dubbel zo dure merk-aanhanger overbodig. Prima contact gehad per mail en telefoon waarna ik de aanhanger direct op kon halen. De bestelde loofrekken waren er sneller dan verwacht dus ook dat was een mooie meevaller. Ter plekke netjes geholpen door Tim en de aanhanger bevalt tot nu toe prima. Kortom: prima kwaliteit voor een schappelijke prijs.

Vriendelijk , goede prijs, Tim houd zich aan de gemaakte afspraken.

Duidelijke website, goede service.

Snelle en prima communicatie vooraf. Inruil mogelijk. Goede en snelle afhandeling bij inruil-ophalen. Goed totaalpakket voor een prima prijs.

snelle correcte levering

Stokskesweg 17