Heel **** verkoper, ****

Als Belgische klant hier een kieper gekocht en bij levering blijkt er geen lader bij te zitten. Er is nooit gesproken over een lader, deze is ook niet als optie voorgesteld. De verkoper lacht dit gewoon weg. De papieren die erbij zijn, zijn ook geen Belgische papieren. Aanhanger moet nog ingevoerd worden. Er zit gewoon een COC bij. Ik bestel er een net bij, maar dat levert hij dan zonder haken, zodat je er niks mee kan. Deze verkoper is de goedkoopste maar het is duidelijk waarom. Voor mij is het een ****. Zeer negatieve ervaring. Nooit meer.

Het spijt me te lezen dat u dit zo ervaren heeft. Ik heb mijn best gedaan om u tevreden te stellen. U bent nooit op ons bedrijf geweest en u heeft nooit geen persoonlijk contact met ons gehad. Heb u meerder keren gebeld, echter geen gehoor en u heeft niet terug gebeld. Alles is per e-mail gegaan, zo ook uw bestelling. Op 10-5-2023 heb ik vanaf onze product-pagina een hele uitgebreide mail ontvangen wat u wel en niet geoffreerd wenst te hebben. Ik begrijp uit uw mails dat u het vooral kwalijk vind dat er geen lader bij de kipper zat. Op de pagina waar u de bestelling geplaatst heeft, stond deze accessoire netjes vermeld. Alle andere accessoires heeft u wel gezien en ook benoemd in uw mail. U heeft zelf de aanhangwagen niet afgehaald, hiervoor kwamen 2 aardige mensen (dacht uw vader) de kipper ophalen. Naar eer en geweten heb ik de kipper goed uitgelegd en ook het laadpunt laten zien. Deze mensen waren naar tevredenheid vertrokken. Uw mail hierop volgend was erg duidelijk, u bent niet tevreden dat er geen lader bij zat, en u was erg stellig om reviews te plaatsen. En heb u dan ook netjes gevraagd hoe ik u tevreden kon stellen. Hierop is geen antwoord gekomen. Ik heb u gebeld (geen gehoor) en gemaild. Uw opmerking mbt tot het gaasnet is tot op heden mij nog niet duidelijk, heb om toelichting gevraagd, maar geen antwoord van u ontvangen. Wellicht dat u dit alsnog wilt doen zodat ik ook begrijp wat hier het probleem is. De aanhangwagen is geleverd met de juiste papieren voor inschrijving België. U hoeft niet naar de douane of zoiets dergelijks. Alleen Vignet E 705 registreren bij MyMinFin.be en daarna alles afgeven bij Verzekering. Dit staat ook vermeld op onze site en gaat zonder enig probleem. Heb hieruit wel lering genomen en heb in ons verkoopsysteem een extra vermelding van accessoires gemaakt, zodat we deze kunnen doorlopen met onze klanten.

Advies en behulpzaamheid bij afleveren van scootertrailer hebben wij zeer gewaardeerd.

Ondanks het feit dat men vergeten was de trailer klaar te zetten voor afhaling heeft men op een faire en vlugge manier het euvel verholpen. De betrokkenheid van de verkoper, zijn bijkomend advies en goede raad zorgden ervoor dat wij met een goed gevoel zijn vertrokken.

Wij kwamen onaangekondigd maar werden meteen en goed geholpen. We konden meteen de door ons gewenste aanhanger meenemen. Maar niet nadat we eerst van een lekker bakje koffie hadden genoten.

Prima geregeld aanhanger mooi optijd gebrachto

Goed en snel,de service en bezorging is perfect. Vriendelijke verkoper en bezorger. Aanhangwagen is top ziet er mooi en strak uit,

Snelle levering Warm onthaal

Goede prijs voor prima aanhanger, vriendelijke service. Aanrader

Prima adres om een aanhanger te kopen. Veel keuze en scherpe prijs. Vriendelijk te woord gestaan, uitleg en hulp gekregen bij aankoppelen aanhanger en ook nog een kop (bekertje) koffie meegekregen voor onderweg!

Zeer makkelijk en vriendelijk! Waar voor je geld!

De contacten verliepen zeer soepel en erg vriendelijk. Alles gecontroleerd en rijden maar!

Competent en vriendelijk.

Gemakelijk aankoop, aantrekelijk prijs met ale opties en kwaliteit produkt.

Geweldige service, fijn geholpen!

Mijn Erdé motoraanhanger had onderhoud en herstel nodig. Het contact met Aanhangerkopen.nl verliep perfect en kreeg uitgebreid inzicht in de kosten. Deze kosten vielen ook alleszins mee en ik kan mijn aanhanger alweer snel halen. Prima service en perfecte communicatie, helemaal top!

Snel, dienstbaar en persoonlijke aandacht

Tim reageert meteen op vragen en zorgt dat je snel wordt geholpen. Hij stelde zelf voor dat ik achteraf zou betalen, geeft daarmee vertrouwen en straalt vertrouwen uit.

Bij het langs gaan in de toonzaal zeer goed geholpen. Vriendelijk geen verkoop trucs. Luisteren zeer goed naar de wens van de klant en gaan hier mee verder. Bij het afhalen word deze samen getest op het voertuig bij het betalen worden alle documenten even overlopen wat er toen is besteld en de boord documenten die in de wagen aanwezig moeten zijn. Banden controle is nog uitgevoerd. Zeker een aanrader om eens een kijkje te gaan nemen als je opzoek bent naar een aanhanger.

Bedankt

Topservice en snelle levering!!!

Aardige eigenaar. Denkt mee. Aanhanger aangepast naar wens. Snelle levering en redelijke prijs.

Denken heel goed mee met de klant en hebben de beste prijs

Na goed zoekwerk ben ik hier terecht gekomen en ben erg goed geholpen. Echte klant vriendelijkheid en dat ook nog voor een mooie prijs. Ik zou er zo weer een aanhanger kopen en raad iedereen aan om ook hier een aanhanger te kopen.

Prima aankoop

Steeds heel vriendelijk ontvangen. Zeer goede uitleg gekregen. Heel hulpzaam.

Super geholpen!

Ik was op de bonnefooi naar Bergeijk gereden en helaas was het model wat ik wilde niet in de showroom. Tim heeft voor mij gekeken waar wel een model beschikbaar was en me hier naar doorverwezen. Vervolgens toch besloten om hier de aanhanger te kopen. Communicatie was super en aan alle afspraken / verwachtingen werd voldaan!

Prima geholpen en materialen zijn goed geleverd.

Via de site mijn spullen niet gevonden, via en mail prima geholpen.

Fijn bedrijf waar je goed kunt kopen

Gewoon zoals het hoort wat je besteld dat je dat krijgt zoals afgesproken

Persoonlijk en snel

Ik kon het product niet op de website vinden en heb gemaild, kreeg snel antwoord en verzending was snel geregeld!

Perfect, goede communicatie, alle afspraken nagekomen, zeer scherpe prijs.

Op dit moment alleen nog met de aanhanger naar huis gereden. Ligt goed achter de auto ziet er stevig en verzorgd uit. Garantie bepalingen lijken goed. Maar hopen dat tijdens het gebruik alles goed gaat en er geen beroep op garantie hoeft te worden gedaan.

goede prijs ! en daarna even ellende...maar uiteindelijk opgelost

als Belgische klant aanhanger gekocht online omwille van lage prijs . levering binnen redelijke termijn (2 weken) afgekeurd bij indienstname omwille van speling op as . zelf terug gebracht naar Nederland ,na herhaaldelijk mailen terug geleverd 10 dagen later Op 6 april aan verkeerslicht blokkering van oplooprem ...ter plaatse moeten demonteren en lading overladen . Na melding nu alweer 22 dagen later nog steeds niet opgelost ondanks geschreven GARANTIE Na het publiceren van bovenstaande negatieve beoordeling was de leverancier echter zeer snel met het herstellen van de opgelopen schade en heb ik terug een volwaardige aanhanger ! voortaan misschien kopen in eigen regio, iets meer betalen maar correcte service

Betrouwbare firma

Kennis van zaken en enorm aangenaam om mee samen te werken! Een zeer betrouwbare firma die meedenkt.

goede prijs, goed product en heel netjes geholpen

heel correcte hulpvaardige service en goede prijs

Heel goede naservice mbt papierwerk ,betrokken firma die meer doet dan enkel verkopen, ze wensen tevreden klanten en dat voel je. Correcte , scherpe prijs zonder moeilijkheden ook voor aanpassingen op maat.