geweldige service

Had een schaarhoogwerker besteld voor schilder die 8 meter hoog gebouw kwam doen. Na in gebruiksname van de schilder bleek grond te aflopend voor schaarhoogwerker. Direct gebeld voor een telescoophoogwerker. Binnen twee uur waren apparaten gewisseld. Erg goede service en heel oplossing denkend. Kom daar zeker terug.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goede ervaring voor de eerste keer van het gebruikte product

Uitstekende service, vriendelijke uitleg en ondersteuning, goede prijs!

Goed materieel (nieuw), goede uitleg met betrekking tot het bedienen. Flexibele houding bij brengen en ophalen van de machine. Zeer gunstige prijs/kwaliteits verhouding.

Sinds kort zijn wij klant en dat bevalt prima.

Prima bedrijf met mooie goed werkende machines.

Goede service en vriendelijk klant contact

Flexibel in verhuur data

Goede hoogwerker en goede service

Tevreden over de hoogwerker en over de service

zeer goed geholpen.

ik ga er vaker materiaal huren.

Uitstekend ,goede prijs ,en volgens afspraak

Hoogwerker gehuurd op afgesproken tijdstip geleverd ,duidelijke uitleg en prima materieel

Op tijd geleverd , prijs goed dus ja wat wil jemig meer

enthousiast, snel, niet duur

materiaal goed, vrolijk personeel en komt afspraken na, in vergelijking met andere verhuur bedrijven is Swaans Hoogwerkverhuur zeer aan te bevelen.

Het gevoel van een goede collega

Na mijn telefoontje kwam er een snelle reactie, snel werkbezoek en een eerlijk, oplossingsgericht voorstel, waarbij de kosten ook een belangrijke factor waren. Wat wil je nog meer. Zó fijn!

Goed overleg via de mail. Snel antwoord. En echt een super service, netjes op tijd geleverd en telefonisch uitleg over het gebruik van de machine. Ik zal voor mijn bedrijf zeker nog vaker gebruik maken van de service!

Snelle levering van een hoogwerker

De enige partij die de benodigde hoogwerker de volgende dag al kon leveren. Dit terwijl wij nog geen klant waren. Bij andere bedrijven moet je eerst worden toegevoegd in het klantenbestand d.m.v. het invullen van allerlei formulieren. Dit no nonsese bedrijf zei dat de papierenkraam achteraf wel geregeld kon worden en leverde in goed vertrouwen de benodigde hoogwerker.

Goede partij om samen mee te werken

Top geregeld.. betrouwbaar partij

Goede snelle service.

De communicatie is zeer prettig verlopen. De hoogwerker stond zoals afgesproken op tijd voor de deur. Support was ook goed. Mochten wij nog een keer een soortgelijk product nodig hebben dan zullen wij niet twijfelen en opnieuw bij Swaans bestellen!!

Goede service en begeleiding over materieel naar de klant toe.

Zeer duidelijk mail contact .

Gewoon goed

Keurig bedrijf komt afspraken na. Gewoon goed geregeld van a tot z

alles is naar geheel naar wens verlopen

Goed!

Ik had de kleinste schaar hoogwerker van Swaans besteld. Volgens de specificaties zou deze net door mijn tuinpoort passen. Op de afgesproken datum werd een veel grotere afgeleverd, paste dus niet door m'n poort. Een week later was de kleine beschikbaar. Voor mij geen probleem. Twee opmerkingen: - sturen en manoeuvreren is eenvoudig, maar kan door onervarenheid ook makkelijk verkeerd gaan. - de kleinste hoogwerker weegt al meer dan 2000 kg. Bestrating is hier niet altijd op berekend. Verder een héél handig apparaat. Je neemt al je spullen in één keer mee naar boven en je kunt overal goed bij. Ook veel veiliger dan op de ladder.

Vlot contact. Levering volgens afspraak.

Bij aanvraag snel en goed advies gekregen en vervolgens offerte ontvangen. Handig om via google de situatie ter plekke te bekijken en metingen te kunnen doen om de juiste hoogwerker te kunnen kiezen.

Goede service!

Erg tevreden met de goede service, flexibiliteit en kwaliteit van de hoogwerker

snel en makkelijk

verhuur van hoogwerker in 10 minuten geregeld. ophalen en brengen top geregeld.

Gewoon goed

Goede communicatie en nette prijs!

Goed, klantvriendelijk

Een professioneel bedrijf, zijn altijd vriendelijk en denken mee met de klant.

Snelle en accurate levering

Eind van de dag gebeld en de volgende dag een hoogwerker op locatie. Snel en accuraat! Zeer aan te bevelen.

Swaardvenstraat 45 5048AV Tilburg

06-20400750