• Betrouwbaarheid

Het goede open contact en de persoonlijke benadering resulteren in duidelijke afspraken. Er is efficiënt gewerkt en men is snel van begrip.

• Betrouwbaarheid

Een betrouwbaar bedrijf die goed luistert naar de wensen van de klant en ben ik zeer tevreden over het eindresultaat.

• Betrouwbaarheid

Vlot, helder, direct en dachten goed met ons mee.

• Betrouwbaarheid

Erg fijne samenwerking gehad met Justin. Luistert naar wat de klant wilt en creërt verschillende mogelijkheden. Qua communicatie is hij ook altijd bereikbaar en snel. Ik raad een samenwerking zeker aan!

• Betrouwbaarheid

Wij werken al jaren samen met Justin en sinds enkele maanden ondersteund Paul ook een aanvulling op de ontwikkeling van Vouchervandaag.nl

• Betrouwbaarheid

Ik heb heel goede ervaring gehad met Activate your Business, ze hebben goed geluisterd naar mijn wensen , en dit vertaald naar een oplossing die ik zelf niet had verwacht. Snel , correct en tegen een betaalbare prijs.

• Betrouwbaarheid

Paul en Justin hebben voor mijn bedrijf Verkoopuwkavel.nl een online en offline website ontworpen. DE website van Verkoopuwkavel.nl was echt aan vervanging toe. Zij luisteren echt naar de wensen van klanten, en daardoor worden de websites iets unieks en toch heel eigen. De reden om voor mij met Activateyourbusiness in zee te gaan, is uiteraard vanwege oa alle mooie websites die ze hebben gemaakt,de kennis die ze bezitten op diversen vlakken, maar vooral hun persoonlijke aanpak met de klant. Zeer prettige jongens om mee te werken, een echte aanrader!!

• Betrouwbaarheid

Activate your Business heeft voor par-av een perfecte website gerealiseerd met veel functionaliteit. Van concept tot realisatie hebben wij als zeer prettig ervaren.

Over Activate your Business

Een jonge, creatieve en persoonlijke onderneming van online en offline alleskunners. Vanuit ons kantoor in Aalsmeer werken wij voor uiteenlopende klanten aan applicaties, webshops, websites en meer. Wij activeren bedrijven en particulieren op de online en offline markt. We leveren geen standaard webshops, websites en apps, maar creëren de gehele online en offline identiteit van jouw merk of product. Zo visualiseren wij ook jouw huisstijl, drukwerk en kunnen wij zelfs de mooiste animatievideo’s creëren om jouw merk of product extra kracht te geven. Wij hechten veel waarde aan persoonlijk contact, een goede relatie met jou als klant en hoge kwaliteit van onze geleverde diensten.