Men heeft precies volgens afspraak gereageerd en geleverd.

Gewoon zoals t hoort...correct.

Een Hollands kwaliteitsproduct

We hebben er een dagje uit van gemaakt. Helemaal naar Weerselo voor mogelijke aanschaf van een comfortabele bank en tafel voor in de voortuin van onze nieuwe woning. Een breed assortiment, duidelijke uitleg over het zitcomfort, het onderhoud en de duurzaamheid van de diverse producten. Er werd geduldig de tijd genomen om onze vragen te beantwoorden zonder opdringerig te worden. Nadat we onze keuzes hadden gemaakt werd de order genoteerd en werd het vervolgtraject toegelicht. Het back-office traject is doorlopen zoals aangekondigd. De aangekondigde levertijd is niet overschreden. Bij de slotfactuur zat keurig nog een onderhoudsvoorschrift. Uitstekend!

Super spullen

De meubels van Gardeluxe zijn prachtig. Zeer fraai van vorm, uitstekende kwaliteit, onderhoudsvrij, zitten uitstekend. Wel een nadeeltje: het kost allemaal wel veel centjes, maar dan heb je ook wat!

Kwaliteit meubelen zeer goed geholpen

Het zijn dure meubelen maar ook zeer exclusief.Heel goed geholpen niet opdringerig.Heel fijn dat de verkoper ook de meubels thuis afleverd.Top kwaliteit en pareltje in onze tuin. Fijn dat gelukkig dit soort zaken nog bestaan!!

Bank is geweldig.

De levering zou bij ouderen beter zijn om met twee man te komen. Wij hadden gelukkig stratenmakers in de straat waarvan er een kon helpen. Ik heb de zin wel zien staan dat hulp nodig kon zijn maar ging er van uit dat u dermate goede hulpmiddelen heeft dat die met bank en al door een deur kunnen.

Accuraat en vriendelijk. Top.

De bestelling, de levering en afhandeling geheel volgens afspraak. Vriendelijk en betrouwbaar. Mooie degelijke bank en bijpassend kussen. Waarvoor onze dank.

Helemaal goed!

Prettig en uitstekend verkoopgesprek, afhandeling van opdracht en uitlevering. Helemaal niets op aan te merken. Aan te bevelen!

Gemakkelijk in elkaar te zetten

Mooie bank voor buiten.Het bijbehorende kussen maakt het af.

Voor service een 10!

Toen ik informeerde naar de mogelijkheden om mijn 18 jaar oude stoelen en bank te laten verven, kreeg ik naast een offerte een paar goede tips: stip kleine beschadigingen aan met een "verfstickje' (dat ik toegestuurd kreeg) en behandel het tuinstel met autowax. Resultaat: de verfbeurt is voorlopig niet nodig en de offerte leg ik nog even opzij.

Von der Bestellung bis zur Lieferung sehr zufrieden

Wir haben lange nach einer passenden Gartenbank gesucht und sind letztendlich bei Gardeluxe fündig geworden. Nach der ersten Kontaktaufnahme auf einer Gartenmesse, fuhren wir nach weerselo und sind dort sehr freundlich und zuvorkommend bedient und beraten worden. Ausschlaggebend war das wir unsere neue Gartenbank in unserer Wunschfarbe bestellen konnten. Die versprochene Lieferzeit sowie die Lieferung an sich wurde Termingenau eingehalten und auf die angekündigte Uhrzeit genau geliefert. Vielen Dank dafür und liebe Grüße, Familie Siems

Op en top service!

De bank is prachtig, zit goed en is heel erg mooi afgewerkt. De monteur/bezorger bracht hem kéurig tot op het plekje waar die nu staat in onze tuin. Top service: een gedenkplaten werd kostenpost en zeer keurig gemonteerd. Chapeau!

Top product, goede service

Mooie klassieke tuinmeubelen ontvangen. Goede service, zowel via e-mail als door de chauffeur bij levering.

professioneel, oog voor detail, zeer attent

het contact met de medewerkers op alle vlakken, zeer goed en attent. van contact aan huis, bestellen, het op de hoogte houden van de ontwikkelingen, tot aflevering van de meubelen, is heel service gericht. dus bij deze een topbedrijf.

Alles is prima voor elkaar gekomen

We zijn tevreden !

We, mijn vrouw en ik, bezoeken de website van Gardeluxe en maken een keuze voor een tuinbank. We mailen onze keuze naar Gardeluxe. Onmiddellijk krijgen we een bevestiging van onze bestelling en een kort antwoord i.v.m. levering. Door die correcte en daadkrachtige antwoorden hadden we onmiddellijk een goed gevoel bij de samenwerking met Gardeluxe. In overeenstemming met hun beloofde leveringstermijn krijgen we op het correcte tijdstip de melding van de levering. De levering verloopt zoals afgesproken en de kwaliteit van de tuinbank is prima, zoals het hoort. Over de samenwerking, de informatie, de organisatie van Gardelux zijn we super positief. Zakelijk correct maar tegelijkertijd vriendelijk en duidelijk in hun antwoorden. Kortom, we zijn zeer tevreden en als we in de toekomst nogmaals tuinmeubelen nodig hebben, dan nemen we zeker opnieuw contact met Gardelux.

Uitstekende kwaliteit, zowel van product als van de dienstverlening!

Prettige communicatie, snelle levering en zeer klantvriendelijk! Ik ben zeer tevreden!

Mooi en stijlvol

Een heel mooi product met een blijvend mooi uitstraling. De kwaliteit van de metalen delen zijn prima, de houten delen laten in de loop der tijd steekjes vallen. Daarvan is een deel van vervangen, maar in de niet vervangen delen komen nu ook scheurtjes in de lak.

zeer goede vriendelijke services

mooie producten zeer vriendelijke behulpzaam personeel mn aan de telefoon goede kwaliteit

Topbedrijf met topprodukten

Ik ben erg blij met de service, assortiment en afhandeling van bestellingen en vragen. een topbedrijf, zeer innovatief bezig

Kwaliteit

Alles van zeer goede kwaliteit

mooi meubilair maar beschadigt te snel

Mijn bank krast th snel (door metalen elementen op kleding, zoals op jeans), dus snel niet mooi meer, of heel veel bijstippen of verplicht kussen kopen om het krassen tegen te gaan.

Mijn ervaring is fantastisch!

Vanaf het moment dat het bankje hier is neergezet tot nu toe geniet ik er elke dag van. Het blijft er mooi uitzien, ongeacht de weersomstandigheden. Het is een prima aanschaf geweest.

Vanaf het eerste contact tot het op de afgesproken tijd leveren van een prachtig produkt;uitermate tevreden.

Prachtige en comfortabele tuinbank en zeer prettige service.

Prachtige en comfortabele tuinbank en zeer prettige service.

Bestelling zoals beloofd. Keurige, degelijke set

Gunnerstraat 39

7595KD Weerselo