Prettig te woord gestaan en adequate afhandeling.

Bestelde bank binnen gestelde termijn ontvangen. Aflevering volgens afspraak met telefoontje een half uur voor aankomst. Aardige chauffeur.

Outstanding service, fantastic products !

Completely by chance we found this company on internet while searching for a garden bench. The quality of their service is amazing. They have this very nice free service of coming to your door to show the sample of your preferred product. We were very lucky so it stayed. We did not even have to wait for order time. They are very responsive. And most importantly we are in love with our bench. It looks like it will definitely survive the Dutch weather too.

Fijne service

Prachtige kwaliteit en super mooi. Netjes afgeleverd met instructie, inclusief onderhoud producten.

Zeer klantvriendelijk!

Kwaliteit en klantvriendelijk, dat zijn de kernwaarden.

Voortreffelijk

Alles is vlot en snel verlopen. Wij zijn zeer tevreden met de bank.

prettig geholpen, levertijd keurig nagekomen, bank voldoet aan verwachting, is prachtig.

het is een mooie bank, die een generatie mee zal gaan en ook de tafel is precies wat we hadden gehoopt.

Duidelijke uitleg-meren levering en betaling, producten voldoen zoals afgebeeld op de website.

Doen wat ze zeggen, top

Ik heb mijn bankje van 30 jaar oud door Gardelux laten opknappen. Het is weer als nieuw!

Professioneel bedrijf

Prachtige bank geleverd zoals besproken en verwacht

Prachtige bank, een aanwinst in onze tuin!

Wat een plaatje, deze mooie groene tuinbank. Wij zijn er erg blij mee! Alles verliep heel goed: het uitzoeken, uitproberen en het bestellen, alles verliep perfect! Ook de levering was eerder dan verwacht, hoe fijn is dat! Kortom, wij hopen er vele jaren plezier van te hebben!

Hoogstaande kwaliteit op producten en service!

Uitstekende orderIng en aflevering, we zijn erg tevreden.

kwaliteit met aandacht!

Uitermate vriendelijk geholpen en de buitenmeubelen zijn prachtig. Zo leuk dat het ook mogelijk was om in onze bank voor ons huis het wapen van het voormalig raadhuis te stansen. Daardoor is het een uniek bankje geworden.

Buitengewoon goed

Heel leuk geholpen, een zeer klantvriendelijk bedrijf

Geweldige service!

De mooie tuintafel is op de afgesproken dag en tijd bij ons gebracht. Een heel aardige chauffeur heeft de tafel keurig op de door ons gekozen plaats neergezet. Een prachtige tafel waar we heel blij en trots mee zijn. Alle waar naar zijn geld zei mijn moeder altijd. En dat is met deze tafel ronduit waar!

Het Gardeluxe Team "Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen" :)

Vorige week maandag heb ik de park-tuinbank telefonisch besteld en woensdag kon hij al geleverd worden. Een prettig telefonisch contact, waar de tijd voor genomen werd. Op de leveringsdag werd er 20 minuten voor levering zoals afgesproken gebeld door de chauffeur en geleverd op het afgesproken tijdstip. Wij zijn heel blij met de gang van zaken en het resultaat in onze tuin! Vriendelijk bedankt Team Gardeluxe. De foto's van het resultaat komen jullie kant op :)

prachtig tuinmeubilair

het is stijlvol tuinmeubilair en een aanwinst in de tuin

Geweldig !

Ik geniet al 22 jaar iedere dag van een Afrodite bank en een Aubergiste tafel. Later heb ik er nog twee bijpassende stoelen bijgekocht. Deze week heb ik de bijzettafel Pollux thuisgekregen, ook weer heel mooi. Na 8 jaar moest ik het voor de eerste keer een verfbeurt geven, dus de lak die er bij aankoop opzit is van uitstekende kwaliteit !! De contacten via mail en telefoon verlopen uitstekend. De mail wordt altijd snel beantwoordt.

Mooie meubels en goede kwaliteit

Mooie goede meubels en perfecte aflevering

Goede persoonlijke benadering en advisering

In een parkachtige omgeving in Weerselo zijn veel modellen van de tuinbanken te bezichtigen. De kwaliteit straalt van deze banken af. De ontvangst en begeleiding van de koop was to the point en goed georganiseerd.

Topkwaliteit en alles volgens afspraak

Hele mooie tuinset. Perfect afgeleverd en Zonder een enkel krasje. Wij zijn er echt super tevreden over.

uitstekend

Alleen de rit van de Haarlemmermeer naar de mooie Achterhoek was al de moeite waard. De ontvangst bij Gardeluxe en de rondgang door de tuin was uiterst klant vriendelijk en professioneel . Vind je ook niet overal meer. Met vriendelijke groet , Marjan Ooms-Lunenburg.

Zeer mooi product en een zeer vlotte levering !!!

Door de coronacrissis is er een zeer goed en duidelijke afspraken gemaakt die punctueel zijn nagekomen !!!

alles wunderbar

können wir jederzeit weiterempfehlen, hervorragend

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Men heeft precies volgens afspraak gereageerd en geleverd.

Gewoon zoals t hoort...correct.

Een Hollands kwaliteitsproduct

We hebben er een dagje uit van gemaakt. Helemaal naar Weerselo voor mogelijke aanschaf van een comfortabele bank en tafel voor in de voortuin van onze nieuwe woning. Een breed assortiment, duidelijke uitleg over het zitcomfort, het onderhoud en de duurzaamheid van de diverse producten. Er werd geduldig de tijd genomen om onze vragen te beantwoorden zonder opdringerig te worden. Nadat we onze keuzes hadden gemaakt werd de order genoteerd en werd het vervolgtraject toegelicht. Het back-office traject is doorlopen zoals aangekondigd. De aangekondigde levertijd is niet overschreden. Bij de slotfactuur zat keurig nog een onderhoudsvoorschrift. Uitstekend!