communiceren goed met de reizigers. Klantenservice goed bereikbaar en helpen je graag met een vraag. Met de reis nooit geen problemen onder vonden. Altijd keurig op de afgesproken tijd vertrekken en ophalen!
  • Prijs/Kwaliteit

Op een keer na echt top bevallen! Toen moest de busschauffeur ivm zijn uren nog een uurtje wachten, maar dat is toen goed opgelost. Verder alleen maar positieve ervaringen. Bijna elk festival dat ik bezoek is partyvervoer de ideale vervoersoptie!
  • Prijs/Kwaliteit

Ben nu 2x mee geweest via party-vervoer.nl en ben super tevreden! de bussen zijn er op tijd en zijn super netjes van binnen, de service is ook super zo had ik vorige keer een vraagje en kreeg binnen 3 minuten al een mail terug. Alles is super geregeld
  • Prijs/Kwaliteit

Werd op tijd opgehaald bij de opstelplaats die recht naast mijn huis was. Werd verwelkomt met een heerlijk stukje taart, de busreis was erg gezellig, lekkere muziek stond op en hebben nieuwe vrienden gemaakt. De bus was vanbinnen versierd en er hing een heerlijke sfeer. De buschauffeur hield zich goed aan de regels en heeft ons op tijd bij het festival gebracht. Al met al, top service, ze komen hun afspraken na en het is ook nog eens supergezellig. Een echte aanrader voor iedereen!
  • Prijs/Kwaliteit

Al meerdere keren met partyvervoer naar een festival geweest en altijd goed geregeld. Bussen vertrekken altijd volgens schema dat van te voren op de site wordt aangegeven. Bijkomend voordeel is dat je tijdens een feest je spullen gewoon in de bus kan laten liggen dus geen kluisje nodig bent. Heb een keer meegemaakt dat de bus pech had bij vertrek terug naar huis, heel vervelend voor iedereen maar goed opgelost door en andere bus te sturen en achteraf nog compensatie gekregen voor een volgende reis.
  • Prijs/Kwaliteit

Top organisatie! Men vraagt regelmatig om de mening van hun klanten om zo alles te verbeteren en doet hier ook echt iets mee. Oftewel klant is hier gewoon koning. Ieder evenement met busreis van hun is een hele happening waarover iedereen vaak lang napraat, althans ik wel :)!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Fijn om te boeken voor festivals!
  • Prijs/Kwaliteit

Busreizen zijn top! Af en toe zijn de buschauffeurs te laat bij de bus of niet helemaal geselecteerd op het type feestje waar we heen gaan. Verder altijd top geregeld
  • Prijs/Kwaliteit

Tot nu toe altijd met Partyvervoer naar festivals gereisd. De reis is altijd prima voor elkaar. Goede bussen, leuke chauffeurs, top sfeer en de klantenservice is erg behulpzaam. Top top top top
  • Prijs/Kwaliteit

De busreis is perfect, het is gewoon de perfecte pre party voor de mooiste feesten! De site is erg mooi alleen kan iets moderner. Hij blijft erg overzichtelijk en maakt het gebruik erg handig.
  • Prijs/Kwaliteit

Altijd gezellig en veilig van huis naar het feest em terug

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik vind de prijzen vaak aan de hoge kant, maar verder is de reis altijd goed georganiseerd, bus komt op tijd

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb goede ervaringen met Party-vervoer! Alleen gaat mijn bus helaas vaak niet door omdat er te weinig aanmeldingen zijn vanaf mijn woonplaats. Maar daar kunnen jullie niks aan doen natuurlijk!
  • Prijs/Kwaliteit

Ik heb tot nu toe nog niet in de party vervoer bus gezeten. Met nieuwjaar feestje hadden we deze bus geboekt, er was duidelijk van te voren aangegeven dat als er te weinig aanmeldingen waren dat deze dan afgezegd werd. Wat dus uiteindelijk jammer genoeg het geval was. Wel werd dit optijd en super goed gecommuniceert, en kregen we gelijk het geld terug gestort! Heel fijn. Dus ik hoop in de toekomst nog wel met deze bus naar een leuk feestje te gaan!
  • De Busreis N.v.t.

Super. Altijd vriendelijk personeel
  • Prijs/Kwaliteit

The buses should drive more from some citys .
  • Prijs/Kwaliteit

de busreizen zijn altijd goed geregeld en er zit dan ook een lekker sfeertje in de bus. Altijd optijd en vertrouwbaar.
  • Prijs/Kwaliteit

Het is een hele goeie organisatie en ben er altijd heel tevreden over!
  • Prijs/Kwaliteit

Ik ben tot nu toe altijd tevreden geweest met partyvervoer en heb daarom partyvervoer ook bij vrienden aangeraden. Wij boeken alleen nog maar bij partyvervoer. Ga zo door! 😊
  • Prijs/Kwaliteit

Goede busreis, komen afgesproken afspraken na! Prijs is goed te doen en aantrekkelijker dan openbaar vervoer. Jammer dat een bus pas gestart kan worden vanaf zoveel man..

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Jammer, dat er geen muziek was voorbereid/geregeld en er niets via bluetooth kon worden afgespeeld. Kon alleen met auxkabel, die niet aanwezig was en ook niemand van de passagiers op zak had. Ook erg jammer dat er geen snacks of drinken gekocht kon worden. Verder ok! Een tip zou kunnen zijn. Regel een reisleider die zelf ook van dezelfde muziek houd en laat diegene er een preparty van maken in de bus als een soort van DJ . Ook gratis het feest in laten en na het feest één afterparty in de bus 😎 ik wil wel solliciteren op die functie dan voor de hardere stylen... 😀

• Prijs/Kwaliteit

Ik heb altijd een goede ervaring met Partyvervoer. Het is altijd goed georganiseerd en de busreis is altijd erg gezellig! Ik heb 1x een slechte ervaring gehad met een buschauffeur maar dat is daarna prima opgelost! Top organisatie!
  • Prijs/Kwaliteit

Ik boek heel vaak mijn busreis via party vervoer. Soms gaat een bepaalde opstapplaats niet door doordat er te weinig inschrijvingen zijn. Dat is wel jammer!
  • Prijs/Kwaliteit

Altijd gezellig en goed georganiseerde busreizen gehad! Het is altijd goed verzorgt zoals pauzes , muziek , nette bus. We gaan nog meerdere busreizen tegemoet!