Totaal geen service

Waardeloos bedrijf geen service begrip voor klanten ver te zoeken na eigen fout systeem

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Frederyk, zoals wij begrijpen heb jij een annulering doorgegeven en daar zitten betaalverplichtingen aan vast (waarmee je tijdens de boeking akkoord bent gegaan). Dat er een moment is geweest waardoor jij niet kon betalen in ons systeem, wilt niet zeggen dat daarmee je betaalverplichting geen verplichting meer is. Als iets niet naar behoren werkt kan je ook contact opnemen in plaats van denken dat betalen dan niet meer nodig is. Door de betaalherinnering is er weer contact gekomen, dit had dus ook uit jezelf eerder kunnen zijn. Wij begrijpen dat de annuleringsvoorwaarden en de bijbehorende kosten geen prettige bijkomstigheid zijn, maar deze hebben we niet voor niets. Wij willen altijd meedenken en staan altijd klaar om te helpen. Ik denk dat de andere reviews dit ook aantonen. We hopen dat je je over deze teleurstelling heen kunt zetten en je review op een redelijke manier wilt invullen dan wel wilt verwijderen. Zo niet dan vinden we dat erg jammer. Dit is in ieder geval onze visie en reactie hierop. We vinden het vervelend, maar volgen gewoon de voorwaarden en richtlijnen.

Altijd goed geregeld.

Het is altijd gezellig in de bus en vaak reis je met dezelfde mensen als je naar meerdere festivals gaat waardoor je ook een band opbouwt. Als er een probleem is wordt je altijd goed een op een geholpen.

Perfect busvervoer voor een goede prijs.

Een fijn bedrijf met oog voor de feestgangers. Party bussen of stadsbussen, het maakt niet veel uit. Het is altijd perfect geregeld. De klantenservice van het bedrijf zijn heel sociaal en nemen de tijd voor je. Een echte aanrader voor de vele feestjes.

• Prijs/Kwaliteit

Ik ben al erg vaak met Partyvervoer NL naar feestjes geweest. De leukste was naar QBASE. We hadden met zo veel verschillende mensen contact gelegd en ik had de busreis georganiseerd en dat ging super makkelijk. kortom, helemaal top!!!
  • Prijs/Kwaliteit

Ik ga bijna altijd met een bus van party vervoer naar een festival je hoeft je nooit zorgen te maken dat je niet veilig thuiskomt het is atijd super geregeld! Laatst was de bus en ik had met een vriendin nog geen kaartje gehaald al mijn andere vrienden zaten er al wel in. ik contact opgenomen met ze, hebben ze gelijk geregeld dat er een grotere bus ingezet zou worden. En dat nog niet alles ze namen ook nog contact met me op gelijk daarna om te laten weten dat ik een kaartje kon kopen! Super service en altijd een groot feest!!
  • Prijs/Kwaliteit

Ik hoor alleen maar goede dingen over jullie daarom heb ik meteen meerdere tickets besteld!!! Voor meedere feesten!

• Prijs/Kwaliteit

We hadden problemen met het vervoer maar doordat snel contact hebben gehad was alles binnen no time alles opgelost, super goeie service waardoor ons feest nog meer uitstekend was dan dat het al was!
  • Prijs/Kwaliteit

Voor mij is er geen gezelligere manier van reizen naar de hardstyle-festivals dan gaan met party-vervoer. Sinds ik dit heb meegemaakt een zekerheidje. Het feest begint voor mij al in de bus. Keep it up! Groeten uit Nijmegen
  • Prijs/Kwaliteit

Super fijn dat ik geen moeite hoef te doen met taxi’s en mensen te vragen die mij willen weg brengen en ophalen. Niet te duur en altijd gezellig en goed geregeld met Party-vervoer. Top
  • Prijs/Kwaliteit

Goed bereikbaar, duidelijke communicatie, makkelijk te boeken en verzekerd van een altijd gezellige reis.
  • Prijs/Kwaliteit

Het is een goed alternatief als je treinreizen haat, daarnaast voor lange reizen vaak ook goedkoper. Ook proberen ze goed te helpen bij uitval e.d. dus dat is ook een stukje zekerheid die je krijgt.
  • Prijs/Kwaliteit

Super organisatie. Altijd gemakkelijk wanneer je van A naar B gebracht kan worden wanneer je zelf geen zin hebt om te rijden :)
  • Prijs/Kwaliteit

Party vervoer zorgt ervoor dat ik samen met mijn maatjes zonder problemen op plek van bestemming kom en ook geen zorgen hoef te hebben over vervoer! Tot nu toe alleen maar goede ervaringen mee.
  • Prijs/Kwaliteit

Het ideale vervoersmiddel om alvast lekker in de stemming te komen!
  • Prijs/Kwaliteit

goede communicatie, makkelijk te boeken

• Prijs/Kwaliteit

Tof ervaring met SYNDICATE!!
  • Prijs/Kwaliteit

Gewoon op en top vervoer tegen een goede prijs! Wij gaan nooit meer anders dan met Party-vervoer.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Prijs/Kwaliteit

Goede dienst. Minder gedoe dan de trein en je hoeft niet nuchter te blijven om te rijden! Toppie
  • Prijs/Kwaliteit

Altijd goed geregeld en het feest begint al super in de bus!
  • Prijs/Kwaliteit

communiceren goed met de reizigers. Klantenservice goed bereikbaar en helpen je graag met een vraag. Met de reis nooit geen problemen onder vonden. Altijd keurig op de afgesproken tijd vertrekken en ophalen!

Over Party-vervoer.nl

Filter op Taal