Leuke winkel met goede service.

Ik ben in de winkel geweest om een armbandje te kopen. Ik ben super goed geholpen bij het uitkiezen. Ben super blij met het armbandje.

Kennis En Keuze

Al jaren vaste klant Voldoende groot assortiment Personeel met veel kennis, klantgericht en behulpzaam

Vriendelijk en snel

We werden goed en snel geholpen. Vriendelijke benaderen en adequaat mbt mijn vraag

Heel leuk geholpen

Ik mocht alles passen en op geen enkel moment werd iets opgedrongen. Gewoon een heel fijn advies en ik kom zeker terug!

Niet klantvriendelijk

Nadat ik voor de derde keer voor een zelfde reparatie ben geweest vroeg ik aan de medewerker wat er voor dit bedrag was uitgevoerd? Ze kon mij hier geen antwoord op geven alleen dat hij gepoest was en de briljant was vastgezet. Ze kon dus niet zeggen waarom de briljant los was komen te zitten. Aangezien het hier om een ring met briljant gaat welke middels een bar zetting in de ring was geplaatst welke bij normaal gebruik niet los mag komen. Ik maakte de opmerking dat ik hoopte dat het nu wel goed gerepareerd was, toen kreeg ik de vraag of ik dacht dat het aan Pigalle lag dat de briljant los in de zetting kwam te zitten. Hierop heb ik gezegd dat ik dit inderdaad vond. Ik kreeg toen van een medewerkster, welke zich achter in de winkel bevond, de opmerking toegeroepen u zult hem wel gestoten hebben. Ik vind dit zeer klant onvriendelijk en zeker niet zoals ze op de factuur vermelden "Mocht u een klacht hebben, aarzel dan niet deze bij ons kenbaar te maken. Wij zullen ons uiterste best doen om samen met u tot een passende oplossing te komen".

Ik ben erg goed geholpen, kijken goed wat binnen je budget past en zijn open en eerlijk.

Prachtige collectie, prettig geprijsd en súper vriendelijk personeel!

Wat een mooie collectie! Eerlijk advies van heel vriendelijke, professionele medewerksters en een geweldige service! Mijn 'oude sieraden' weer als nieuw en mijn nieuwe aankoop in 1 woord: adembenemend! Bedankt!!

leuke behandeling

wij liepen binnen om een armband die in de etalage lag te bekijken. Wij werden heel vriendelijk geholpen. de armband beviel me, maar ik wilde er nog even over denken, de prijs was behoorlijk. Na een uur terug gekomen en de armband gekocht. Ik ben er erg blij mee een prachtige cadeau voor mijn 50 jarige bruiloft. Goed advies gekregen en plezierig behandeld.

Goede, eerlijke begeleiding bij de aanschaf van een sieraad en het onderhoud erna

Ik kom al jaren bij Pigalle in Den Bosch en heb er vele sieraden gekocht. Altijd was er in alle rust een goede begeleiding bij de keuze van het sieraad. Professionele adviezen zoals de kleur van de parel bij mijn huid en de voordelen van een ring in het dagelijks gebruik. Na de aanschaf laat ik vaak een ring nog nakijken of de steentjes er nog stevig inzitten. Ook hierbij alle service .

Vriendelijke personeel

Klant vriendelijke personeel met geduld. Tevens vakbekwaam, behulpzaam, advieserend en komen gemaakte afspraken na. Bieden gevarieerd vooral maar unieke sieraden aan.

Goude service

Geweldige service! Reparaties correct

Deskundig en klantvriendelijk

De moeder van Desiree heeft mij een mooi wit gouden hangertje met diamantje verkocht. Erg klantvriendelijk. Pigalle is een betrouwbare zaak waar wij graag komen. Mijn dochter die al jaren in Amsterdam woont komt speciaal naar den Bosch om bij Pigalle haar sieraden te kopen.

ontroerend

Ik kocht zelf een parel-armbandje in jullie winkel als verjaardagskadootje van mijn moeder. Zij kon dit niet zelf meer kopen daar zij zich in een terminale fase bevond. Ze leefde nog net op mijn verjaardags-dag en heeft het armbandje nog kunnen zien.

Al jaren het beste adres voor de mooiste sieraden

Mijn ervaring is enkel positief. We worden altijd supergoed geholpen en hebben veel mooie sieraden die we met plezier dragen.

Prettig en welkom

Heel gezellig en open en ik kon ongedwongen alles passsen en vragen

Zeer goede service

Een zeer goede service en vriendelijk personeel. Ik werd meteen geholpen met persoonlijk advies en aandacht de individuele wensen. Een goede kwaliteit service, evenals hoge kwaliteit diamanten en ringen. Een aanrader dus.

Fijne ervaring.

Ontvangst was erg fijn. Meteen n kop je koffie met iets lekkers erbij. Vertelt wat we zochten en in no time, zag ik de ring die ik wilde. Hele goede uitleg over de mogelijkheid om de diamant de laten groeien. Mijn man heeft de diamant meteen maar laten groeien 👍. Mogelijkheid om er, gratis, bolletjes in de laten plaatsen, wat er voor zorgt dat de diamant boven op mn vinger blijft zitten. Ik ben onwijs blij met de ring en de service bij Pigalle. groeien

Fijne service bij het maken van keuzes

Heel prettig geholpen bij maken van een keuze voor een mooi cadeau. Mijn partner is er heel blij mee!

Goede service, ruime keuze

Ik werd meteen geholpen bij binnenkomst. Ik wist goed wat ik wilde en werd daarin goed geholpen en geadviseerd. Goede prijzen ook.

Veel mogelijk en denken mee hoe men het beste een sieraad naar wens aan kan passen.

Vlotte en behulpzame verkoopsters en top service

Zeer deskundige en behulpzame verkoopsters die je in een bijna privé setting een unieke verkoopervaring geven, wat helemaal past bij het segment van de winkel. De dames waren zeer behulpzaam en nemen echt de tijd voor hun klant.

Perfecte service op maat

Mijn verlovingsring en onze trouwringen hebben wij bij Pigalle vandaan. De dames die ons daar hebben geholpen dachten actief met ons mee en waren erg vriendelijk. Ik ga zeker nog een keer terug om andere sieraden te halen!

klantvriendelijke dames, prachtige collectie

wij waren niet eerder bij Pigalle te "gast", maar gaan hier nu zeker een vaste klant worden, Wij werden zeer professioneel geholpen en heel vriendelijk. De collectie sprak ons zeker aan. En de prijzen zijn oké.

Klantvriendelijke winkel. Top.

Een winkel waar je je thuis voelt. Zeer gastvrij. Niets is teveel. Lekkere koffie. Een top juwelier. Personeel is erg gemotiveerd.

Aanbevelen

Ik ga er graag heen .je word er goed en deskundig gehopen .