Keurige service afspraken worden nagekomen

Duidelijke uitleg en keurige service, zeer tevreden

Goede uitleg en super service

We hebben een goede en duidelijke uitleg gekregen waarna ik een weloverwogen keuze kon maken. Vervolgens was het op tijd klaar gezien dat erom spande vanwege mijn reis waarvoor ik het als kado mee wilde nemen. Dankjewel.

Zeer goede service.

Vriendelijke geholpen en hoge kwaliteit van producten.

Fonkelende en Attractive Juwelen en Schitterende medewerkers!

Bij Pigalle voel je je meteen thuis je wordt vriendelijk en professioneel geholpen.

Mooie prijzen voor kwaliteit

Goed geholpen door de dames en prachtige ring kunnen kopen. Dat met 40 procent korting. Daar wordt ik blij van.

Klant is koning

Vriendelijke dame die ons geholpen heeft. Je voelt je een prinsjes en krijgt champagne aangeboden of iets anders natuurlijk.

Heel goed geholpen.

Ik ben er in totaal 3 keer geweest en ik werd elke keer heel goed geholpen. Ik werd niet onder druk gezet om iets te kopen maar kon gewoon rustig kijken en nadenken.

De sfeer was comfortabel en er werd goed meegedacht.

Ik vond het erg prettig. Wij werden goed geholpen en er werd goed uitgelegd waarom welke ringen beter zouden zijn dan anderen en er werden goede onderhoudtips meegegeven.

Plezierig

Ik ben goed geinformeerd over de mogelijkheden. Heb een goede keuze kunnen maken.

Fijne Zaak.

Fijne zaak. Een veilige ruimte.Je voelt je daar op je gemak. Iedereen loopt niet zo maar binnen. Fijne bediende waarbij je op je gemak voelt. Geven duidelijke antwoorden op de vragen. Weten van wanten. Een prettige zaak om heen te gaan.

Goed!

Goed geholpen op een rustige en eerlijke manier. Ben erg blij met mijn aankoop!

ik heb voor onze 35 jarig huwelijk een prachtige ring gekocht voor mijn vrouw. Het is toch moeilijk om te weten of het echt een schot in de roos is. Daar was alle begrip voor, mogen ruilen als we willen niks is een probleem. En heel goed en vakkundig geholpen.

zeer goed

Ontzettend goed geholpen door de medewerkers.

Super goed en vriendelijk geholpen met het uitzoeken van een prachtige ring. Deskundige vriendelijke medewerkers die je een goed gevoel geven.

Erg klantvriendelijk en zeer professioneel

Ze luisteren goed naar je wensen en denken mee voor een mooi resultaat!

Geweldige service.

Goede service, prima advies en zeer aantrekkelijke prijzen. En tot slot een prachtige cadeauverpakking.

Zeer vriendelijk personeel.

Klantvriendelijk, kundig en professioneel.

deskundig en vriendelijk advies

Voor mijn vijftigste verjaardag zou ik een mooi cadeau van mijn man krijgen. Mijn wens was een mooie gouden ring. Omdat wij mijn trouwring ook heb gekocht bij Pigalle Juweliers wilde ik hiervoor ook naar deze juwelier. Bij een heerlijke kop koffie met wat lekkers hebben we in deze nare corona-tijd uitgebreid en deskundig advies gekregen, wat heeft geleidt tot een prachtige ring die ik met heel veel plezier zal dragen. Ik zou de dames dan ook hartelijk willen danken voor hun hulp en kan een ieder aanraden deze gezellige winkel in hartje Den Bosch een bezoek te brengen!

Vriendelijk, passend en aansluitend bij de klant

Kom al jaren bij Pigalle, zelden zonder aankopen weer weg :-)

Super fijn

De mensen hier zijn super aardig en helpen je goed waar je naar op zoekt bent. Voor ons de lange reis zeker waard.

Mijn ervaring van jaren is zeer goed.

Mijn ervaring van jaren en nu is bijzonder goed. Betrokken, betrouwbaar.

Vriendelijke service en goed advies

Fijne medewerkers en erg hulpzaam. Altijd blij met mijn sieraden geweest.

Tot nu toe bijna al mijn sieraden hier gekocht en er extreem blij mee. De sieraden worden altijd mooi schoongemaakt en de service is top.

gezellige sfeer in de winkel

Goede ervaring! Mensen zijn erg vriendelijk en er hangt een gezellige sfeer!

Heel meedenkend.

Ze nemen goed de tijd voor je, helpen mee denken, en geven goed advies.