Goede service, ruime keuze

Ik werd meteen geholpen bij binnenkomst. Ik wist goed wat ik wilde en werd daarin goed geholpen en geadviseerd. Goede prijzen ook.

Veel mogelijk en denken mee hoe men het beste een sieraad naar wens aan kan passen.

Vlotte en behulpzame verkoopsters en top service

Zeer deskundige en behulpzame verkoopsters die je in een bijna privé setting een unieke verkoopervaring geven, wat helemaal past bij het segment van de winkel. De dames waren zeer behulpzaam en nemen echt de tijd voor hun klant.

Perfecte service op maat

Mijn verlovingsring en onze trouwringen hebben wij bij Pigalle vandaan. De dames die ons daar hebben geholpen dachten actief met ons mee en waren erg vriendelijk. Ik ga zeker nog een keer terug om andere sieraden te halen!

klantvriendelijke dames, prachtige collectie

wij waren niet eerder bij Pigalle te "gast", maar gaan hier nu zeker een vaste klant worden, Wij werden zeer professioneel geholpen en heel vriendelijk. De collectie sprak ons zeker aan. En de prijzen zijn oké.

Klantvriendelijke winkel. Top.

Een winkel waar je je thuis voelt. Zeer gastvrij. Niets is teveel. Lekkere koffie. Een top juwelier. Personeel is erg gemotiveerd.

Aanbevelen

Ik ga er graag heen .je word er goed en deskundig gehopen .

Mooie sieraden voor fantatische prijzen gekocht.

Geweldige collectie, we zijn super goed geadviseerd, vriendelijke medewerkers, het was fantastisch!

Een winkel met prachtige sieraden. En,...een zeer vriendelijke bediening!

Ik kocht eral veel artikelen. Zeer goed gesorteerd in oa prachtige parels. Maar ook heel vakkundig in het zelf maken van sieraden naar wens. Voor een juwelier met een hoge vakkennis en een goede service een aanbeveling waard!

Goede service en mooie sieraden

Ik heb hele goede ervaring bij Pigaelle Het personeel is vriendelijk en ze hebben altijd mooie nieuwe sieraden veel uit Italië. Voor iedere wat wils denk ik De prijzen lopen ook uiteen maar altijd min 40%

Fijne zaak

Mooie sieraden voor mooie prijzen !

Goede service mooie collectie en goedkoop

Twee armbanden gekocht die elders stukken duurder zijn. Heel goed geholpen door vriendelijk professioneel personeel. En vooral goed meegedacht met mijn (klant) behoefte! Ik kom zeker terug voor een reparatie en voor sieraden voor mijn drie dochters

geweldige plek om te kopen

het personeel neemt de tijd ,om je goed te adviseren in de keuze wat bij jou past wij komen hier graag terug

vakkundige dames, goed advies en vooral mooie betaalbare sieraden!

ik ga regelmatig voorbij en kijk in de etalages of binnen. Ook herstellen van sieraden wordt vakkundig gedaan.

Picalle staat synoniem voor: mooie collectie, deskundig, klantvriendelijk en uitstekende service.

Ze nemen bij Picalle ruim de tijd voor de klant. Ze denken graag en deskundig met je mee, zodat je met een prachtig sieraad de deur uitgaat die helemaal aan jouw wensen voldoet. Met ook nog een goede en geweldige service is het voor mij dé juwelier waar ik graag kom.

Warme persoonlijke aandacht!

Een luisteren en meedenkend oor, prachtige gouden sieraden, voor concurrerende prijzen.

Bijzonder klantvriendelijk en prachtige collectie betaalbare sieraden

Zeer vriendelijke eigenaresse en personeel, behulpzaam en de sieraden zijn prachtig en bovendien betaalbaar.

Deskundig advies en ruime keuze

Kleine winkel maar ruime keuze met deskundig personeel met persoonlijke touch.

Vriendelijk en goed geholpen.

Zeer vriendelijk en goed geholpen bij het uitzoeken van een ring. Meerdere ringen bekeken en rustig de tijd gehad om de ringen te passen en mijn keuze te maken. Daarna prachtig ingepakt!

Prettige ervaring in de winkel.

Aardige deskundige verkoopsters !

Fijn geholpen, goed advies

Ik heb een prettige ervaring met deze juwelier en heb er een mooi pronkstuk aangeschaft.

TOP!

Wij zijn ontzettend fijn geholpen bij de aankoop van onze ringen. Goede service en aardige dames.

Mooie collectie en deskundig advies

Ik kom graag bij deze juwelier. Wanneer ik op zoek ben naar een sieraad word ik altijd prettig en vriendelijk geholpen. Het kopen van een sieraad bij Pigalle is een hele beleving. Er word tijd genomen voor het bekijken van de sieraden en wat het beste bij de klant past.

Prima bedrijf, mooie sieraden

Een oude geel gouden ring laten vergroten. Resultaat na reparatie was prima. Eerdere gravering nog in orde, en mooie gouden ring gekregen die weer vele jaren als blikvanger aan mijn vinger dienst kan doen.

Een prachtige collectie en bijzonder prettige sfeer.

Pigalle heeft een prachtige collectie. Het advies is zeer deskundig. De ontvangst is altijd zeer hartelijk en ik word op een hele prettige manier geholpen. Je voelt je zeer op je gemak in de zaak.