Klantvriendelijk en gastvrij

Klantgericht gastvrij en vriendelijk

Goede service en vriendelijk en deskundig personeel

Ik heb mijn 1ste ring gekocht toen ons 1ste kindje was geboren. Gouden ring met groeibriljant. dat is nu 32 jaar geleden. Later voor de volgende 2 kinderen nog 2 briljantje erbij laten zetten. Met 25 jaar huwelijk weer 1 ring gekocht.Alles wat ik van sieraden heb kopen we daar, dan weet je zeker dat je kwaliteit hebt. Het fijne bij deze winkel is je voelt je veilig niet iedereen kan zo binnen komen, en 1x per jaar mag je de juwelen laten nakijken en schoonmaken gratis. Dat vinden wij heel prettig aan deze winkel. Zeker een aanrader.

Fantastisch oprecht en kundig!

Echt heel goed. Vriendelijk, goed luisterend en niet te pusherig.

Schitterende sieraden en fantastische service

Bij aankoop sieraad komen wij direct naar jullie! Prachtige sieraden, helemaal onze smaak. Lieve persoonlijke service met veel aandacht!

vriendelijk en persoonlijk

we werden vriendelijk en op een persoonlijke manier geholpen. leuk tasje! ;)

Kundig en snel

We waren gericht de winkel ingekomen. De betreffende medewerkster gaf kundig aan wat voor een juweel het was. (Ps. De zilveren armband)

Goede hulp met goed inzicht en vooral geduld.

Fijne ervaring. Rustig, prettig in de omgang en vele mogelijkheden gegeven. Met een mooi resultaat kunnen we over twee weken de deur uit lopen.

Super service

Ik was samen met mijn moeder en zus naar de juwelier gegaan. De service was fantastisch. Geen moeite was te veel. Ze gaf ons alle tijd van de wereld. De vrouw die ons hielp was een inzettend leuke dame.

hele goede service, goed meegedacht en vlotte levering

Ik heb Pigalle ingeschakeld om een nieuwe trouwring te ontwerpen, omdat mijn man en ik dit jaar 5 jaar getrouwd zijn. De wensen voor de trouwring en hoe deze passend moest zijn met de verlovingsring werden heel goed vertaald naar een ontwerp waarbij ook rekening werd gehouden met gebruik van de ring. Het uiteindelijke resultaat is prachtig en laat beide ringen nog beter tot hun recht komen en fonkelen.

Mooie sieraden en advies

Desiree heeft goed advies en kent de klant. Zelfs na een jaar. Hele aardige verkoopsters. Mooie sieraden.

Ruime keuze en concurrerende prijzen.

Ik stapte bij Pigalle naar binnen zonder een vastomlijnd idee van wat ik wilde. Ik werd erg goed geholpen en was verrast door de ruime keuze, ook op bestelling. Er was absoluut geen druk en had ruim de tijd om tot een beslissing te komen, ook na een tweede bezoek.

Goede service en heel vriendelijk en behulpzaampersoneel

Behulpzaam en vlotte bediening

Goede service. Komt afspraken na.

Vriendelijk Deskundig Duidelijk

Ik voel me toch een beetje bedonders

Ik voel me genaaid.Er stond op de etalage :alles -40%,mijn setje die ook in de etalage stond viel daar niet onder.

service gericht

Prima geholpen, verschillende prijscombinaties voorgesteld zodat de keuze niet werd opgedrongen.

Fantastische service en zeer vriendelijk personeel

Mooie sieraden

Heb hier een mooie alliance ring gekocht voor een prima prijs. Ben heel vriendelijk en deskundig geholpen.

Wij hebben een bijzonder positieve ervaring.!

Wij hebben een bijzonder positieve ervaring. Bij de aanschaf van een product werden we deskundig, vriendelijk en zeer correct geholpen.

Erg behulpzaam en vriendelijk personeel.

Laatst een armband uitgezocht in de winkel. Vriendelijke en behulpzame medewerker.

Erg vriendelijk geholpen

Heel fijn

We zijn door een hele leuke, lieve vrouw geholpen. Erg prettig.

Zeer vriendelijk

Personeel in de winkel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben mooie sierraden en veel keus tegen aantrekkelijke prijs. Ik ben gelukkig de deur uitgegaan met 2 prachtige colliers keurig verpakt en voorzien van overzichtelijke factuur die Indien gewenst zo door kan worden gestuurd naar de verzekering

Gericht advies

Vriendelijk en met goed kennis van zaken geholpen

Een zaak om altijd weer terug te keren!

Super service

Een hele fijne winkel met een goed personeel!