Luisterd naar de klant

Ik was opzoek naar een sierraad met een edelsteen. Ik heb vele winkels bezocht, en bij pigalle kunnen slagen. Advies op maat, erg fijn geholpen.

Heel fijn geholpen door zeer vriendelijke deskundige medewerkster

De medewerkster nam alle tijd voor me, vroeg of ik iets te drinken wilde en heeft me heel goed geadviseerd.

Wat een warm welkom in een winkel vol prachtige sieraden!

Samen met mijn man een gouden armband uitgezocht voor mijn 40ste verjaardag. We zijn goed geholpen, vriendelijke mensen, eerlijk advies, tijd om na te denken en na de koop een heerlijk glas bubbels. Wat een verwennerij om bij Pigalle een sieraad te kopen. Daarna helemaal blij naar huis met mijn sieraad in een prachtig tasje. De totale beleving is top!

Kundig advies, prachtige sieraden

Fijn winkelbezoek met duidelijke uitleg en advies. Goede service, prachtige sieraden, zeker een aanrader!

Zeer ervaren en geduldige service.

Het personeel neemt alle tijd, om voor jou het perfecte sieraad uit te zoeken. Ze gaan professioneel te werk en zijn ervaren meesters in het vak.

wat een goed inzicht in wat iemand mooi vind na een paar woorden

Super geholpen toen we een kadootje zochten voor onze dochter. Met een paar woorden omschrijving, wisten de verkoopsters genoeg om ons het perfecte advies te geven.

Zeer positeif

Zeer goed geholpen en heel klantvriendelijk. Goede en mooie website.

Zeer vriendelijk

Oorbellen telefonisch besteld en opgestuurd dmv een koerier. Heel blij mee en fijn advies gekregen via app en telefonisch. Zeker meer dan waard om hier nog eens te shoppen!

top!

Super blij met mijn juweeltjes van Pigalle juweliers ... Online besteld - vriendelijke en snelle communicatie - vlotte én gratis levering. Alles perfect!

Alles klopt!

Vriendelijk te woord gestaan en zonder problemen kunnen bestellen. Betaling was makkelijk en goede afspraak gemaakt voor verzending. Ik heb een armband voor de verjaardag van mijn vrouw gekocht. Leuk verpakt en op de juiste datum en tijd ontvangen. Kortom, helemaal top en aan alle verwachtingen voldaan! Dank jullie.

Top juwelier van Den Bosch

Fijne service, vriendelijk personeel en een getalenteerde goudsmid. Ik heb meerdere sieraden hier laten aanpassen naar mijn eigen smaak. Iedere keer ben ik zeer tevreden met het eindresultaat. Top kwaliteit!

Geweldig mooie sieraden en top personeel

Pigalle heeft meteen mijn hart gestolen. Ze verkopen prachtige sieraden, stuk voor stuk juweeltjes. Je wordt ook heel gastvrij ontvangen in de winkel. En een top service.

Prachtige sieraden van een goede kwaliteit! Een warm welkom in de winkel en we zijn dan ook zeer vriendelijk geholpen. Er is ons een zeer goede service verleend zelfs tijdens deze lockdown periode. De sieraden waren mooi verpakt als een cadeautje en konden zo onder de kerstboom!

Prima eerste ervaring

Voelde me welkom

geweldig advies en super service

Al meer dan 20 jaar ontvang ik met mijn verjaardag een prachtig sieraad van mijn man. Hij wordt hierin bijzonder goed geadviseerd.

Prachtige sieraden en uitstekende service

Pigalle heeft prachtige sieraden. Het personeel is deskundig en neemt alle tijd voor je. Scherpe prijzen. Zeker een aanrader!

Mooie sieraden en heel vriendelijk personeel

Vriendelijk en deskundig personeel. Ik heb op mijn gemak sieraden mogen proberen en bekijken. Bieden goede service voor de gekochte sieraden. Een fijne zaak om goede kwaliteit sieraden te kopen en/of cadeau te geven.

Top service en 200% vriendelijk!!

Wat een heerlijke dag in Den-Bosch met gouden randje. Super vriendelijk geholpen door Mw. Desiree de Jong die ons eerst verwees naar een bekende goud inkoper. Daarna zijn we terug gegaan naar Pigalle om uit zoveel moois, 2 mooie armbanden te kopen. Zeer prettige en professionele ervaring. Alle tijd, alle geduld, koffie en champagne! Dankbaar voor deze mooie dag.

Zoveel mooie sierraden die je nergens anders ziet!

Het is altijd een feestje om iets bij Pigalle te kopen. Het is vaak uniek en je moet er niet te lang over twijfelen!

Leuk en verfrissend

Mooie sieraden en bevlogen personeel

Mooie winkel met uitgebreide edelstenen collectie.

Meedenkend in een leuke oplossing om van een lang collier, 2 armbanden en een kort collier te maken. Heel mooi geworden met kleurrijke edelstenen.

Goede service, geen standaard producten

Goede service, uiteindelijk iets anders gekocht dan ik in mijn hoofd had. Dames in de winkel zijn enthousiast en denken goed met je mee. Graveren was binnen een week gedaan.

Altijd goede service, meedenkend aan oplossingen

Een fijne winkel met een héle mooie collectie

Een hele kleine winkel, wat ik al had kunnen zien op social media, maar in het echt nog kleiner. Maar zo een warm gevoel krijg je als je binnen komt. De entree, het vriendelijke personeel en de mooie inrichting. En dan de juwelen, wauw, niet normaal mooi. En zoveel keus, als je aangeeft waar je naar zoekt, gaan er nog meer laadjes open, echt geweldig! Kortom een hele leuke ervaring, met personeel met kennis en zin in het tegemoet komen van de klant, er wordt ook met je meegedacht. Ik ben dus met een heel mooi sieraad naar huis gegaan. En ga zeker weer een ritje naar Den Bosch doen, en dan niet alleen voor de Bossche bollen. Maar voor een mooie nieuwe ring ;-) Eerst weer even sparen.

Prettig geholpen en mooi assortiment

Erg fijn geholpen in de winkel en goed geadviseerd. Ze hebben een mooie assortiment sieraden en ruime keuze.