Mooie winkel met uitgebreide edelstenen collectie.

Meedenkend in een leuke oplossing om van een lang collier, 2 armbanden en een kort collier te maken. Heel mooi geworden met kleurrijke edelstenen.

Goede service, geen standaard producten

Goede service, uiteindelijk iets anders gekocht dan ik in mijn hoofd had. Dames in de winkel zijn enthousiast en denken goed met je mee. Graveren was binnen een week gedaan.

Geweldig!

Altijd goede service, meedenkend aan oplossingen

Een fijne winkel met een héle mooie collectie

Een hele kleine winkel, wat ik al had kunnen zien op social media, maar in het echt nog kleiner. Maar zo een warm gevoel krijg je als je binnen komt. De entree, het vriendelijke personeel en de mooie inrichting. En dan de juwelen, wauw, niet normaal mooi. En zoveel keus, als je aangeeft waar je naar zoekt, gaan er nog meer laadjes open, echt geweldig! Kortom een hele leuke ervaring, met personeel met kennis en zin in het tegemoet komen van de klant, er wordt ook met je meegedacht. Ik ben dus met een heel mooi sieraad naar huis gegaan. En ga zeker weer een ritje naar Den Bosch doen, en dan niet alleen voor de Bossche bollen. Maar voor een mooie nieuwe ring ;-) Eerst weer even sparen.

Prettig geholpen en mooi assortiment

Erg fijn geholpen in de winkel en goed geadviseerd. Ze hebben een mooie assortiment sieraden en ruime keuze.

Keurige service afspraken worden nagekomen

Duidelijke uitleg en keurige service, zeer tevreden

Goede uitleg en super service

We hebben een goede en duidelijke uitleg gekregen waarna ik een weloverwogen keuze kon maken. Vervolgens was het op tijd klaar gezien dat erom spande vanwege mijn reis waarvoor ik het als kado mee wilde nemen. Dankjewel.

Zeer goede service.

Vriendelijke geholpen en hoge kwaliteit van producten.

Fonkelende en Attractive Juwelen en Schitterende medewerkers!

Bij Pigalle voel je je meteen thuis je wordt vriendelijk en professioneel geholpen.

Mooie prijzen voor kwaliteit

Goed geholpen door de dames en prachtige ring kunnen kopen. Dat met 40 procent korting. Daar wordt ik blij van.

Klant is koning

Vriendelijke dame die ons geholpen heeft. Je voelt je een prinsjes en krijgt champagne aangeboden of iets anders natuurlijk.

Heel goed geholpen.

Ik ben er in totaal 3 keer geweest en ik werd elke keer heel goed geholpen. Ik werd niet onder druk gezet om iets te kopen maar kon gewoon rustig kijken en nadenken.

De sfeer was comfortabel en er werd goed meegedacht.

Ik vond het erg prettig. Wij werden goed geholpen en er werd goed uitgelegd waarom welke ringen beter zouden zijn dan anderen en er werden goede onderhoudtips meegegeven.

Plezierig

Ik ben goed geinformeerd over de mogelijkheden. Heb een goede keuze kunnen maken.

Fijne Zaak.

Fijne zaak. Een veilige ruimte.Je voelt je daar op je gemak. Iedereen loopt niet zo maar binnen. Fijne bediende waarbij je op je gemak voelt. Geven duidelijke antwoorden op de vragen. Weten van wanten. Een prettige zaak om heen te gaan.

Goed!

Goed geholpen op een rustige en eerlijke manier. Ben erg blij met mijn aankoop!

ik heb voor onze 35 jarig huwelijk een prachtige ring gekocht voor mijn vrouw. Het is toch moeilijk om te weten of het echt een schot in de roos is. Daar was alle begrip voor, mogen ruilen als we willen niks is een probleem. En heel goed en vakkundig geholpen.

zeer goed

Ontzettend goed geholpen door de medewerkers.

Super goed en vriendelijk geholpen met het uitzoeken van een prachtige ring. Deskundige vriendelijke medewerkers die je een goed gevoel geven.

Erg klantvriendelijk en zeer professioneel

Ze luisteren goed naar je wensen en denken mee voor een mooi resultaat!

Geweldige service.

Goede service, prima advies en zeer aantrekkelijke prijzen. En tot slot een prachtige cadeauverpakking.

Zeer vriendelijk personeel.

Klantvriendelijk, kundig en professioneel.

deskundig en vriendelijk advies

Voor mijn vijftigste verjaardag zou ik een mooi cadeau van mijn man krijgen. Mijn wens was een mooie gouden ring. Omdat wij mijn trouwring ook heb gekocht bij Pigalle Juweliers wilde ik hiervoor ook naar deze juwelier. Bij een heerlijke kop koffie met wat lekkers hebben we in deze nare corona-tijd uitgebreid en deskundig advies gekregen, wat heeft geleidt tot een prachtige ring die ik met heel veel plezier zal dragen. Ik zou de dames dan ook hartelijk willen danken voor hun hulp en kan een ieder aanraden deze gezellige winkel in hartje Den Bosch een bezoek te brengen!

Vriendelijk, passend en aansluitend bij de klant

Kom al jaren bij Pigalle, zelden zonder aankopen weer weg :-)

Super fijn

De mensen hier zijn super aardig en helpen je goed waar je naar op zoekt bent. Voor ons de lange reis zeker waard.