De sfeer was comfortabel en er werd goed meegedacht.

Ik vond het erg prettig. Wij werden goed geholpen en er werd goed uitgelegd waarom welke ringen beter zouden zijn dan anderen en er werden goede onderhoudtips meegegeven.

Plezierig

Ik ben goed geinformeerd over de mogelijkheden. Heb een goede keuze kunnen maken.

Fijne Zaak.

Fijne zaak. Een veilige ruimte.Je voelt je daar op je gemak. Iedereen loopt niet zo maar binnen. Fijne bediende waarbij je op je gemak voelt. Geven duidelijke antwoorden op de vragen. Weten van wanten. Een prettige zaak om heen te gaan.

Goed!

Goed geholpen op een rustige en eerlijke manier. Ben erg blij met mijn aankoop!

ik heb voor onze 35 jarig huwelijk een prachtige ring gekocht voor mijn vrouw. Het is toch moeilijk om te weten of het echt een schot in de roos is. Daar was alle begrip voor, mogen ruilen als we willen niks is een probleem. En heel goed en vakkundig geholpen.

zeer goed

Ontzettend goed geholpen door de medewerkers.

Super goed en vriendelijk geholpen met het uitzoeken van een prachtige ring. Deskundige vriendelijke medewerkers die je een goed gevoel geven.

Erg klantvriendelijk en zeer professioneel

Ze luisteren goed naar je wensen en denken mee voor een mooi resultaat!

Geweldige service.

Goede service, prima advies en zeer aantrekkelijke prijzen. En tot slot een prachtige cadeauverpakking.

Zeer vriendelijk personeel.

Klantvriendelijk, kundig en professioneel.

deskundig en vriendelijk advies

Voor mijn vijftigste verjaardag zou ik een mooi cadeau van mijn man krijgen. Mijn wens was een mooie gouden ring. Omdat wij mijn trouwring ook heb gekocht bij Pigalle Juweliers wilde ik hiervoor ook naar deze juwelier. Bij een heerlijke kop koffie met wat lekkers hebben we in deze nare corona-tijd uitgebreid en deskundig advies gekregen, wat heeft geleidt tot een prachtige ring die ik met heel veel plezier zal dragen. Ik zou de dames dan ook hartelijk willen danken voor hun hulp en kan een ieder aanraden deze gezellige winkel in hartje Den Bosch een bezoek te brengen!

Vriendelijk, passend en aansluitend bij de klant

Kom al jaren bij Pigalle, zelden zonder aankopen weer weg :-)

Super fijn

De mensen hier zijn super aardig en helpen je goed waar je naar op zoekt bent. Voor ons de lange reis zeker waard.

Mijn ervaring van jaren is zeer goed.

Mijn ervaring van jaren en nu is bijzonder goed. Betrokken, betrouwbaar.

Vriendelijke service en goed advies

Fijne medewerkers en erg hulpzaam. Altijd blij met mijn sieraden geweest.

Tot nu toe bijna al mijn sieraden hier gekocht en er extreem blij mee. De sieraden worden altijd mooi schoongemaakt en de service is top.

gezellige sfeer in de winkel

Goede ervaring! Mensen zijn erg vriendelijk en er hangt een gezellige sfeer!

Heel meedenkend.

Ze nemen goed de tijd voor je, helpen mee denken, en geven goed advies.

Leuke winkel met goede service.

Ik ben in de winkel geweest om een armbandje te kopen. Ik ben super goed geholpen bij het uitkiezen. Ben super blij met het armbandje.

Kennis En Keuze

Al jaren vaste klant Voldoende groot assortiment Personeel met veel kennis, klantgericht en behulpzaam

Vriendelijk en snel

We werden goed en snel geholpen. Vriendelijke benaderen en adequaat mbt mijn vraag

Heel leuk geholpen

Ik mocht alles passen en op geen enkel moment werd iets opgedrongen. Gewoon een heel fijn advies en ik kom zeker terug!

Niet klantvriendelijk

Nadat ik voor de derde keer voor een zelfde reparatie ben geweest vroeg ik aan de medewerker wat er voor dit bedrag was uitgevoerd? Ze kon mij hier geen antwoord op geven alleen dat hij gepoest was en de briljant was vastgezet. Ze kon dus niet zeggen waarom de briljant los was komen te zitten. Aangezien het hier om een ring met briljant gaat welke middels een bar zetting in de ring was geplaatst welke bij normaal gebruik niet los mag komen. Ik maakte de opmerking dat ik hoopte dat het nu wel goed gerepareerd was, toen kreeg ik de vraag of ik dacht dat het aan Pigalle lag dat de briljant los in de zetting kwam te zitten. Hierop heb ik gezegd dat ik dit inderdaad vond. Ik kreeg toen van een medewerkster, welke zich achter in de winkel bevond, de opmerking toegeroepen u zult hem wel gestoten hebben. Ik vind dit zeer klant onvriendelijk en zeker niet zoals ze op de factuur vermelden "Mocht u een klacht hebben, aarzel dan niet deze bij ons kenbaar te maken. Wij zullen ons uiterste best doen om samen met u tot een passende oplossing te komen".

Ik ben erg goed geholpen, kijken goed wat binnen je budget past en zijn open en eerlijk.

Prachtige collectie, prettig geprijsd en súper vriendelijk personeel!

Wat een mooie collectie! Eerlijk advies van heel vriendelijke, professionele medewerksters en een geweldige service! Mijn 'oude sieraden' weer als nieuw en mijn nieuwe aankoop in 1 woord: adembenemend! Bedankt!!