Super service

Ik was samen met mijn moeder en zus naar de juwelier gegaan. De service was fantastisch. Geen moeite was te veel. Ze gaf ons alle tijd van de wereld. De vrouw die ons hielp was een inzettend leuke dame.

hele goede service, goed meegedacht en vlotte levering

Ik heb Pigalle ingeschakeld om een nieuwe trouwring te ontwerpen, omdat mijn man en ik dit jaar 5 jaar getrouwd zijn. De wensen voor de trouwring en hoe deze passend moest zijn met de verlovingsring werden heel goed vertaald naar een ontwerp waarbij ook rekening werd gehouden met gebruik van de ring. Het uiteindelijke resultaat is prachtig en laat beide ringen nog beter tot hun recht komen en fonkelen.

Mooie sieraden en advies

Desiree heeft goed advies en kent de klant. Zelfs na een jaar. Hele aardige verkoopsters. Mooie sieraden.

Ruime keuze en concurrerende prijzen.

Ik stapte bij Pigalle naar binnen zonder een vastomlijnd idee van wat ik wilde. Ik werd erg goed geholpen en was verrast door de ruime keuze, ook op bestelling. Er was absoluut geen druk en had ruim de tijd om tot een beslissing te komen, ook na een tweede bezoek.

Goede service en heel vriendelijk en behulpzaampersoneel

Behulpzaam en vlotte bediening

Goede service. Komt afspraken na.

Vriendelijk Deskundig Duidelijk

Ik voel me toch een beetje bedonders

Ik voel me genaaid.Er stond op de etalage :alles -40%,mijn setje die ook in de etalage stond viel daar niet onder.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

service gericht

Prima geholpen, verschillende prijscombinaties voorgesteld zodat de keuze niet werd opgedrongen.

Fantastische service en zeer vriendelijk personeel

Mooie sieraden

Heb hier een mooie alliance ring gekocht voor een prima prijs. Ben heel vriendelijk en deskundig geholpen.

Wij hebben een bijzonder positieve ervaring.!

Wij hebben een bijzonder positieve ervaring. Bij de aanschaf van een product werden we deskundig, vriendelijk en zeer correct geholpen.

Erg behulpzaam en vriendelijk personeel.

Laatst een armband uitgezocht in de winkel. Vriendelijke en behulpzame medewerker.

Erg vriendelijk geholpen

Heel fijn

We zijn door een hele leuke, lieve vrouw geholpen. Erg prettig.

Zeer vriendelijk

Personeel in de winkel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben mooie sierraden en veel keus tegen aantrekkelijke prijs. Ik ben gelukkig de deur uitgegaan met 2 prachtige colliers keurig verpakt en voorzien van overzichtelijke factuur die Indien gewenst zo door kan worden gestuurd naar de verzekering

Gericht advies

Vriendelijk en met goed kennis van zaken geholpen

Een zaak om altijd weer terug te keren!

Super service

Een hele fijne winkel met een goed personeel!

Vriendelijke begroeting met professionele klantgerichte adviezen.

Bij het uitzoeken van twee colliers voor ons huwelijk werden wij betrokken en vakkundig geadviseerd. Rustig besproken wat onze smaak was en daarna alle tijd gekregen om een keuze te maken. Helaas was het collier van mijn man niet goed geschakeld. Na een gratis reparatie diende hetzelfde euvel zich weer aan. Zonder probleem kregen wij een tegoedbon van het aankoopbedrag. Inmiddels hebben wij met dezelfde betrokkenheid in alle rust iets nieuws uitgezocht. Mooie cosy winkel met fijne dames die ons adequat geholpen hebben.

Heel klantvriendelijk Denken mee over wat je wilt en spelen in op je wensen zonder er teveel druk op uit te oefenen

fijne winkel

goed geholpen, aardige medewerkers. de bestelde ring is prima op maat gemaakt. overal een positieve ervaring

heel vriendelijk geholpen

Super blij zijn we met onze trouwringen, heel fijn geholpen en binnen 1,5 week konden we de ringen ophalen!! en niet te vergeten voor een hele mooie prijs!!

Zeer fijne ontvangst. Vriendelijke bediening. Uitmuntende service!
  • Hoe vindt u dat u geholpen bent?
  • Wat heeft u gekocht? Een gouden halsketting en een driekleurige hanger

Vorige week kwam ik in de winkel met het droevige verhaal dat ik tijdens een reis twee paar oorbellen ben kwijtgeraakt, waaronder een paar dat ik bij Pigalle had gekocht. Zij hebben mij perfect geholpen aan een nieuw paar en aan papieren voor de verzekering.
  • Hoe vindt u dat u geholpen bent?
  • Wat heeft u gekocht? oorbellen met citrien

Ik ben goed geholpen de verkoopster nam de tijd
  • Wat heeft u gekocht? Een witgouden parelring

Over Pigalle Juweliers