Vriendelijke personeel

Klant vriendelijke personeel met geduld. Tevens vakbekwaam, behulpzaam, advieserend en komen gemaakte afspraken na. Bieden gevarieerd vooral maar unieke sieraden aan.

Goude service

Geweldige service! Reparaties correct

Deskundig en klantvriendelijk

De moeder van Desiree heeft mij een mooi wit gouden hangertje met diamantje verkocht. Erg klantvriendelijk. Pigalle is een betrouwbare zaak waar wij graag komen. Mijn dochter die al jaren in Amsterdam woont komt speciaal naar den Bosch om bij Pigalle haar sieraden te kopen.

ontroerend

Ik kocht zelf een parel-armbandje in jullie winkel als verjaardagskadootje van mijn moeder. Zij kon dit niet zelf meer kopen daar zij zich in een terminale fase bevond. Ze leefde nog net op mijn verjaardags-dag en heeft het armbandje nog kunnen zien.

Al jaren het beste adres voor de mooiste sieraden

Mijn ervaring is enkel positief. We worden altijd supergoed geholpen en hebben veel mooie sieraden die we met plezier dragen.

Prettig en welkom

Heel gezellig en open en ik kon ongedwongen alles passsen en vragen

Zeer goede service

Een zeer goede service en vriendelijk personeel. Ik werd meteen geholpen met persoonlijk advies en aandacht de individuele wensen. Een goede kwaliteit service, evenals hoge kwaliteit diamanten en ringen. Een aanrader dus.

Fijne ervaring.

Ontvangst was erg fijn. Meteen n kop je koffie met iets lekkers erbij. Vertelt wat we zochten en in no time, zag ik de ring die ik wilde. Hele goede uitleg over de mogelijkheid om de diamant de laten groeien. Mijn man heeft de diamant meteen maar laten groeien 👍. Mogelijkheid om er, gratis, bolletjes in de laten plaatsen, wat er voor zorgt dat de diamant boven op mn vinger blijft zitten. Ik ben onwijs blij met de ring en de service bij Pigalle. groeien

Fijne service bij het maken van keuzes

Heel prettig geholpen bij maken van een keuze voor een mooi cadeau. Mijn partner is er heel blij mee!

Goede service, ruime keuze

Ik werd meteen geholpen bij binnenkomst. Ik wist goed wat ik wilde en werd daarin goed geholpen en geadviseerd. Goede prijzen ook.

Veel mogelijk en denken mee hoe men het beste een sieraad naar wens aan kan passen.

Vlotte en behulpzame verkoopsters en top service

Zeer deskundige en behulpzame verkoopsters die je in een bijna privé setting een unieke verkoopervaring geven, wat helemaal past bij het segment van de winkel. De dames waren zeer behulpzaam en nemen echt de tijd voor hun klant.

Perfecte service op maat

Mijn verlovingsring en onze trouwringen hebben wij bij Pigalle vandaan. De dames die ons daar hebben geholpen dachten actief met ons mee en waren erg vriendelijk. Ik ga zeker nog een keer terug om andere sieraden te halen!

klantvriendelijke dames, prachtige collectie

wij waren niet eerder bij Pigalle te "gast", maar gaan hier nu zeker een vaste klant worden, Wij werden zeer professioneel geholpen en heel vriendelijk. De collectie sprak ons zeker aan. En de prijzen zijn oké.

Klantvriendelijke winkel. Top.

Een winkel waar je je thuis voelt. Zeer gastvrij. Niets is teveel. Lekkere koffie. Een top juwelier. Personeel is erg gemotiveerd.

Aanbevelen

Ik ga er graag heen .je word er goed en deskundig gehopen .

Mooie sieraden voor fantatische prijzen gekocht.

Geweldige collectie, we zijn super goed geadviseerd, vriendelijke medewerkers, het was fantastisch!

Een winkel met prachtige sieraden. En,...een zeer vriendelijke bediening!

Ik kocht eral veel artikelen. Zeer goed gesorteerd in oa prachtige parels. Maar ook heel vakkundig in het zelf maken van sieraden naar wens. Voor een juwelier met een hoge vakkennis en een goede service een aanbeveling waard!

Goede service en mooie sieraden

Ik heb hele goede ervaring bij Pigaelle Het personeel is vriendelijk en ze hebben altijd mooie nieuwe sieraden veel uit Italië. Voor iedere wat wils denk ik De prijzen lopen ook uiteen maar altijd min 40%

Fijne zaak

Mooie sieraden voor mooie prijzen !

Goede service mooie collectie en goedkoop

Twee armbanden gekocht die elders stukken duurder zijn. Heel goed geholpen door vriendelijk professioneel personeel. En vooral goed meegedacht met mijn (klant) behoefte! Ik kom zeker terug voor een reparatie en voor sieraden voor mijn drie dochters

geweldige plek om te kopen

het personeel neemt de tijd ,om je goed te adviseren in de keuze wat bij jou past wij komen hier graag terug

vakkundige dames, goed advies en vooral mooie betaalbare sieraden!

ik ga regelmatig voorbij en kijk in de etalages of binnen. Ook herstellen van sieraden wordt vakkundig gedaan.

Picalle staat synoniem voor: mooie collectie, deskundig, klantvriendelijk en uitstekende service.

Ze nemen bij Picalle ruim de tijd voor de klant. Ze denken graag en deskundig met je mee, zodat je met een prachtig sieraad de deur uitgaat die helemaal aan jouw wensen voldoet. Met ook nog een goede en geweldige service is het voor mij dé juwelier waar ik graag kom.

Warme persoonlijke aandacht!

Een luisteren en meedenkend oor, prachtige gouden sieraden, voor concurrerende prijzen.