geweldige plek om te kopen

het personeel neemt de tijd ,om je goed te adviseren in de keuze wat bij jou past wij komen hier graag terug

vakkundige dames, goed advies en vooral mooie betaalbare sieraden!

ik ga regelmatig voorbij en kijk in de etalages of binnen. Ook herstellen van sieraden wordt vakkundig gedaan.

Picalle staat synoniem voor: mooie collectie, deskundig, klantvriendelijk en uitstekende service.

Ze nemen bij Picalle ruim de tijd voor de klant. Ze denken graag en deskundig met je mee, zodat je met een prachtig sieraad de deur uitgaat die helemaal aan jouw wensen voldoet. Met ook nog een goede en geweldige service is het voor mij dé juwelier waar ik graag kom.

Warme persoonlijke aandacht!

Een luisteren en meedenkend oor, prachtige gouden sieraden, voor concurrerende prijzen.

Bijzonder klantvriendelijk en prachtige collectie betaalbare sieraden

Zeer vriendelijke eigenaresse en personeel, behulpzaam en de sieraden zijn prachtig en bovendien betaalbaar.

Deskundig advies en ruime keuze

Kleine winkel maar ruime keuze met deskundig personeel met persoonlijke touch.

Vriendelijk en goed geholpen.

Zeer vriendelijk en goed geholpen bij het uitzoeken van een ring. Meerdere ringen bekeken en rustig de tijd gehad om de ringen te passen en mijn keuze te maken. Daarna prachtig ingepakt!

Prettige ervaring in de winkel.

Aardige deskundige verkoopsters !

Fijn geholpen, goed advies

Ik heb een prettige ervaring met deze juwelier en heb er een mooi pronkstuk aangeschaft.

TOP!

Wij zijn ontzettend fijn geholpen bij de aankoop van onze ringen. Goede service en aardige dames.

Mooie collectie en deskundig advies

Ik kom graag bij deze juwelier. Wanneer ik op zoek ben naar een sieraad word ik altijd prettig en vriendelijk geholpen. Het kopen van een sieraad bij Pigalle is een hele beleving. Er word tijd genomen voor het bekijken van de sieraden en wat het beste bij de klant past.

Prima bedrijf, mooie sieraden

Een oude geel gouden ring laten vergroten. Resultaat na reparatie was prima. Eerdere gravering nog in orde, en mooie gouden ring gekregen die weer vele jaren als blikvanger aan mijn vinger dienst kan doen.

Een prachtige collectie en bijzonder prettige sfeer.

Pigalle heeft een prachtige collectie. Het advies is zeer deskundig. De ontvangst is altijd zeer hartelijk en ik word op een hele prettige manier geholpen. Je voelt je zeer op je gemak in de zaak.

Goede en snelle service

Leuke uitleg, ik ging oriënterend kijken omdat ik in de etalage mooie oorbellen gezien had. Bij binnenkomst kwam er gelijk een vriendelijke verkoopster die mij alles liet zien en op ziek ging naar soortgelijke sieraden om te vergelijken. Zeer behilpzaam en gedreven.

Een Fijne zaak met prachtige sieraden goede Prijs kwaliteit en zeker aardige personeel

samen naar een oplossing te zoeken om een snoer zo mooi mogelijk te maken

Vriendelijke benadering, rustige uitstraling

Er was alle tijd om goed na te denken over de aankoop, niet opdringerig. Goed advies.

Goede service met een eerlijk advies

Zowel een verlovingsring als een trouwring gekocht. Zeer mooie kwaliteit voor een goede prijs.

Klantvriendelijk, deskundig en geduldig!

In een gastvrije, rustige omgeving in alle rust kunnen passen en vergelijken bij het kopen van mijn ring waarbij deskundig advies werd gegeven. Hele mooie sieraden tegen een goede prijs!

Drukke Kerkstraat. Oase van rust bij Pigalle. Prachtig assortiment Zeer bekwame en vriendelijke verkoopmedewerksters.

Ik vond direct wat ik zocht!

Ik was op zoek naar rose gouden aanschuifringen. Via internet werd ik op Pigalle juweliers geattendeerd; een kleine winkel met prachtige spullen en waar ik bijzonder goed & vriendelijk ben geholpen. Ik vond er niet 1 maar zelfs 2 paar mooie aanschuifringen!!!

Super service met prachige juwelen tegen scherpe prijzen,

Wij kochten een mooie armband en werden uitstekend door Desiree geadviseerd. De reis van Delden naar den Bosch de moeite waard.

Fijne bediening!!

Leuk klein winkeltje! Dames altijd vriendelijk!! Hebben prachtige sieraden en de korting is aantrekkelijk !!

Vertrouwde juwelier met service gerichte mensen en een goede prijs/kwaliteit verhouding

Leuke, vriendelijke en attente medewersters. Waar je vertrouwd kunt kopen 👍👍👍

Memorabele beleving bij het kopen van iets moois wat je zo blij maakt.

Vandaag een super mooie rose gouden slavenarmband gekocht. Ontzettend leuk geholpen en goed geadviseerd door Desiree. Ik kom helemaal uit Almere naar deze zaak omdat ik keer op keer als ik wat wil kopen zo goed wordt geholpen en hun zulke mooie sieraden hebben, en er zo’n ongedwongen sfeer hangt, niets moet en alles mag je proberen. Voor de vierde keer verliet ik super blij met mijn nieuwste aanwinst de winkel. Kreeg ook nog een leuk tasje mee waar mijn armband inging een goudkleurig tasje met een kettinkje eraan vol trots liep ik hiermee door de stad. En ik bewaar hem want op zich was dit al een kadootje. Ik kan iedereen aanraden als je echt een mooi sieraad wilt kopen ga dan zeker naar Pigalle en laat je verrassen.

Vriendelijk en deskundig personeel.

Toen ik met mij eigen (lees)bril niet goed kon zien of mijn oorbellen mij goed stonden, kreeg ik een andere bril aangeboden waardoor ik het wel goed kon zien.