Steffi is echt een topper

Toen ik nog in Tilburg woonde ging ik graag naar Steffi toe omdat ik wist dat mijn nagels bij haar in goede handen waren. Ze is hartstikke gezellig maar ook precies en weet wat ze doet. Een echte aanrader dus

Iedere keer weer een nieuwe verrassing

Ik kom al jaren bij Steffi en ik ga altijd tevreden de deur uit! Altijd mooie nagels, van simpel tot heel gedetailleerd. Daarnaast is het ook nog eens altijd heel gezellig!

Mijn nagels zijn iedere keer weer mooi en verzorgd, Steffi streeft ieder keer weer naar perfectie. Ik heb de gellak op natuurlijke nagels gedaan en een keer nagels laten verlengen. Beide aan te raden.

Steffi zet mooie nagels die lang goed blijven! Daarnaast kun je altijd bij Steffi terecht indien je vragen hebt. Ik ben al jaren erg tevreden! Naast de goede kwaliteit is het ook altijd super gezellig! Ik kijk er altijd naar uit.

Steffi werkt goed en snel, nagels blijven goed zitten. Ben blij met de nieuwe locatie.

Ik kom al 6 jaar bij Steffi, klant van ‘t eerste uur. Altijd met geweldige nagels de deur uit! Je bent een topper!

Kom al jaren bij Steffi, super tevreden over! Nooit problemen gehad met mijn nagels, blijven altijd goed zitten. Tijdens het nagels zetten, is het altijd gezellig, kunt met Steffi over van alles en nog wat kletsen.

Ze is erg klantvriendelijk en levert kwaliteitswerk!! Ik zou niemand anders meer willen.

Goede service. Top kwaliteit. Top meid

Steffi is een enthousiaste meid die heel vakkundig te werk gaat! Iedere keer als ik weer naar haar toe ga heeft ze weer een nieuwe diploma of certificaat, ze blijft haar eigen maar ontwikkelen! Naast het vakwerk wat ze leverd is het altijd een gezellige boel! Ik raad haar echt aan voor iedereen!!!!

Ze werkt super goed.altijd.netjes.

Steffi is ontzettend nauwkeurig en precies. Ze neemt de tijd om mijn nagels goed te behandelen. Ik ben erg tevreden en kom er al jaren. Zou niemand anders willen! Echt een toppertje!

Steffi is erg professioneel en creatief met het zetten van nagels. De nagels blijven bij mij 5/6 weken zitten. Ik kom nu zo’n 5 jaar bij haar en het bevalt me nog steeds super. Het is voor mij iedere keer weer een uitje als ik mijn nagels mag laten doen!

Iedere maand zijn mijn nagels weer super netjes verzorgd dankzij Steffi. Ze is uiterst nauwkeurig en altijd in voor een gezellig praatje. Een lieve meid!

Zeer vriendelijk en goede service!

arendlaan 63

5022AT Tilburg