Prima service door vakmensen

Had problemen met Aan uit knop I Mac. Na 8 maanden opnieuw hetzelfde probleem. Prima opgelost.

Mactastic!

Goed accuraat en vooral SNEL!!👍👍👍

Perfecte service.

Snel opgelost.

super goed geholpen

was heel blij met de snellen hulp en service fijn de het maar een paar dagen heeft geduurd

Wij zijn zeer te tevreden snelle reparatie. Vriendelijk geholpen!

Super ervaring

Snelle reparatie welke ook nog eens deskundig (voor zover ik kan beoordelen) werd uitgevoerd dor een zeer ervaren Michael. Voor mij gaat hij in mijn contactpersonen

Zeer betrouwbaar en deskundig

MacTastic is een eenmansbedrijf dat Eer deskundig is op het gebied van. Mac computers en -laptops. Michiel heeft klantvriendelijkheid hoog in zijn vaandel staan. Ik beveel MacTastic van harte aan.

goed en snel geholpen

goed en snel geholpen

Vriendelijk

Gast vrij en vriendelijk personeel Goed geholpen

prima en snel geholpen!

Goede ontvangst en uitleg over procedure. Computer op afgesproken tipstip gebracht en kunnen wachten op "reparatie" . Alles werkt naar verwachting.

Goede en snelle service, prettig in de omgang.

Ik had een probleem met mijn Macbook en dit zeer snel en correct opgelost. Heel blij mee!

snel handelen.

snel en correct geholpen. op een overzichtelijke wijze.

Zeer goed, komt alle afspraken optijd na.

Pro actief meedenken aan oplossingen. Oplossingen kosten effectief houden. Al met al een geslaagd project.

Tiptop

Goede en snelle service

Adequate service, goed overleg en gemakkelijke communicatie.

Super service bedankt!!..

Zeer goed en professioneel en erg behulpzaam en zeer snel 2 i Macs gebracht met problemen volgende dag klaar super!!.

heldere en duidelijke uitleg, tempo reparatie prima

Fijne service en komt alle afspraken na

Ik raad MacTastic aan iedereen aan, geweldig bedrijf!

zeer fijne en goede samenwerking

de reparatie geheel volgens afspraak deze was zeer snel gerepareerd en fuctioneerd weer geheel volgens verwachting hij heeft een update gehad en was snel klaar super service

Top service!

Binnen 1 dag was onze iMac weer als nieuw! Betrouwbaar en goed adres. Kan het alleen maar aanbevelen!

Vriendelijk, betrouwbaar en deskundig.

Eenmaal een iMac voorzien van SDD en eenmaal een reparatie van het toetsenbord van een MacBook Pro; de reparaties werden vlot uitgevoerd en beide apparaten functioneren weer uitstekend.

deskundig, no bull shit, snel

probleem met iMac, bleek bekend probleem. anderen namen job niet aan of zonder garantie. MacTadtic vevangt videokaart (plaatst nieuwe!) geeft ongevraagd oude kaart retour. heldere kostenopgaaf, no cure no pay, snel same day service. voor QONEX preferred partner/service company vanaf nu.

Loop altijd als een tevreden klant naar buiten

Kundig en eerlijk advies. Reparaties van goede kwaliteit

Functioneel in orde

Nieuwe SSD-schijf geplaatst en Time-Machine update teruggezet.

Vriendelijke en kundige Mac Service

Vriendelijke en correcte ontvangst en opname van de reparatie. Duidelijke uitleg over het defect en correcte reparatie. Fijn dat ik nu weer een goed adres heb voor wanneer mijn Mac iets mankeert