Tiptop

Goede en snelle service

Adequate service, goed overleg en gemakkelijke communicatie.

Super service bedankt!!..

Zeer goed en professioneel en erg behulpzaam en zeer snel 2 i Macs gebracht met problemen volgende dag klaar super!!.

heldere en duidelijke uitleg, tempo reparatie prima

Fijne service en komt alle afspraken na

Ik raad MacTastic aan iedereen aan, geweldig bedrijf!

zeer fijne en goede samenwerking

de reparatie geheel volgens afspraak deze was zeer snel gerepareerd en fuctioneerd weer geheel volgens verwachting hij heeft een update gehad en was snel klaar super service

Top service!

Binnen 1 dag was onze iMac weer als nieuw! Betrouwbaar en goed adres. Kan het alleen maar aanbevelen!

Vriendelijk, betrouwbaar en deskundig.

Eenmaal een iMac voorzien van SDD en eenmaal een reparatie van het toetsenbord van een MacBook Pro; de reparaties werden vlot uitgevoerd en beide apparaten functioneren weer uitstekend.

deskundig, no bull shit, snel

probleem met iMac, bleek bekend probleem. anderen namen job niet aan of zonder garantie. MacTadtic vevangt videokaart (plaatst nieuwe!) geeft ongevraagd oude kaart retour. heldere kostenopgaaf, no cure no pay, snel same day service. voor QONEX preferred partner/service company vanaf nu.

Loop altijd als een tevreden klant naar buiten

Kundig en eerlijk advies. Reparaties van goede kwaliteit

Functioneel in orde

Nieuwe SSD-schijf geplaatst en Time-Machine update teruggezet.

Vriendelijke en kundige Mac Service

Vriendelijke en correcte ontvangst en opname van de reparatie. Duidelijke uitleg over het defect en correcte reparatie. Fijn dat ik nu weer een goed adres heb voor wanneer mijn Mac iets mankeert

Goede service komen afspraken na!

Komen levertijden prijs afspraken en prima plezierige service. Mist net de halve ster door dat het lastig parkeren is daar.

Enorm snelle goede service waar niet het hoogste prijskaartje aan hangt.

Onlangs mijn macbook laten repareren omdat hij geen enkele harddisc meer deed lezen. Nog geen twee uur later had ik al een diagnose in mijn mailbox met een prijs indicatie. Heb daar direct een goedkeuring op gegeven en twee dagen later kon ik mijn macbook weer up en running ophalen! Top service! Aanrader als het aan mij ligt!

Leuk, vlot en deskundig bedrijf. Zeer zeker aan te bevelen voor uw problemen met een iMac.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor uw recensie! Tot een volgende keer.

Very quick and thorough service, clearly explained the issue with the laptop and what was required to fix it.
  • Betrouwbaarheid

Thanks for the review Matt and the kind words!

Prettig om direct contact te hebben met de persoon die ook verstand heeft van de ssd-upgrade (in mijn geval) van mijn iMac. Zeer flexibel in afspraaktijden ('s avonds bij mij) en zeer snel.
  • Betrouwbaarheid

Graag gedaan Erik, altijd fijn om dit te horen!

prima, snel reactie via mail. Betrouwbaar. Vindbaarheid pand wel wat lastig.
  • Betrouwbaarheid

Graag gedaan Carla. De locatie kan inderdaad wat uitdagend zijn, we proberen dit altijd zo goed mogelijk te verwoorden.

Snel en goed
  • Betrouwbaarheid

Bedankt voor de recensie Johan!

Super geholpen en razendsnel klaar

Graag gedaan Paul!

Heel vriendelijk geholpen.De tijd die nodig was voor de werkzaamheden leek eerst korter dan het in werkelijkheid was. Mac werkt weer lekker vlot. Er wordt goed gekeken naar wat nodig is en wat niet. Kortom : prima service
  • Betrouwbaarheid

Heel erg bedankt voor deze positieve recensie. We hopen dat u weer bij ons terecht komt als er iets mis is met uw Apple producten. Met vriendelijke groet Thijs - MacTastic

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor de recensie Denise!

Snelle service... kijken kopen doei... ik vergat zelfs op de factuur naar de garantie te kijken­čśĆ... die staat er overigens gewoon op...
  • Betrouwbaarheid

We proberen altijd zo snel mogelijk naar een oplossing te gaan. En er is altijd garantie bij ons ;-). Tot een volgende keer!

Prettige en vlotte communicatie per email en telefoon. Een schijfwisseling en update werd snel en kundig uitgevoerd, binnen een dag. Bezoekadres is grootste nadeel, lastig te bereiken per auto en het kantoorgebouw is vergeven van elektrische deursloten.
  • Betrouwbaarheid

Dank voor de recensie Dion. Het adres is inderdaad onze grootste uitdaging, maar daar kunnen we momenteel niet veel meer aan doen. We blijven in ieder geval zoeken naar makkelijkere oplossingen!