• Professionaliteit

Wij hadden de luxe van een klein groepje. De persoonlijke begeleiding was dan ook uitstekend. De omgeving is fantastisch en het programma flexibel vanwege het weer en de cursisten. Erg genoten om samen in de bergen bezig te zijn. Goede training, heel motiverend.

• Over welke reis of welk evenement gaat deze review? BergTriathlonWeek

Top weekend gehad! Ik kan niet anders dan 4 10-en geven. Zorgeloos genieten met de combinatie van kamperen en eten in het hotel. Erg leuke groep, ook het contact met, en de tips van de lokale Nederlanders voegt veel toe. Samen zo’n evenement van start tot finish beleven is echt aan te bevelen.

• Over welke reis of welk evenement gaat deze review? Trail Weekend

Zeer goed verzorgde week hardlopen en genieten!

• Over welke reis of welk evenement gaat deze review? Lente Trailrunweek

Een week lang genieten met super veel en super goede begeleiding.

• Over welke reis of welk evenement gaat deze review? Lente Trailrunweek

Wat een triatlon-sport-feestje! Ruimte voor persoonlijke aandachtspunten, respect voor de individuele verschillen, leren met en van elkaar. Last but not least: input van ervaren triatlontrainer is top. Op de agenda voor volgend seizoen!

• Over welke reis of welk evenement gaat deze review? BergTriathlonWeek

Het was allemaal op geregeld, was super gezellig, waardevol en leerzaam! Ik heb me prima vermaakt en ga zeker terug komen!

• Over welke reis of welk evenement gaat deze review? Lente Trailrunweek

Zeer goede organisatie voor zowel de beginnende als de ervaren trailer. Materiaalkennis, persoonlijk advies, kennis van de omgeving zijn grote pluspunten voor deze organisatie. Zeker aan te bevelen !

• Over welke reis of welk evenement gaat deze review? Trail Weekend

Ik dacht net: ik ga wel invullen hoe het echt was (en niet alleen maar op mijn gevoel van 'WOW, het was zoooo gaaf' af). Maar ik kon echt niet minder dan een 10 geven. Het programma en de omgeving zijn sowieso al supervet, maar juist dat er écht naar jou als persoon wordt gekeken, dat de trainingen daarop aangepast worden en dat je met enorm veel positiviteit allemaal dingen doet waarmee je jezelf verbaast, dat gaf me zo'n goed gevoel. Gedurende de week voelde ik me elke dag sterker worden, maar pas toen ik weer terug was besefte ik hoe bijzonder het eigenlijk was. De mensen die allemaal zo prettig, maar ook gedreven en krachtig met sport omgaan, de trainingen in een fantastische omgeving en ook de rust tussendoor. (laten we vooral ook de eindeloze stroom aan heerlijk eten niet vergeten hier). Ja, ik ben nogal lyrisch, maar ik kan het niet helpen, ik heb zoveel genoten!

het was gewoon in 1 woord geweldig

• Over welke reis of welk evenement gaat deze review? Trailrunclinic

Ik ben dik tevreden over de clinics. Ze zijn goed verzorgd En door de heldere communicatie zijn er geen ongewenste verassingen. De locatie en omgeving in Berg&Dal was perfect

• Over welke reis of welk evenement gaat deze review? Trailrunclinic

Nog nooit eerder zo'n sportieve, bijzondere, uitdagende, gezellige, avontuurlijke reis meegemaakt. Met als extra een mega enthousiaste , geinteresseerde , verantwoordelijke crew !

• Over welke reis of welk evenement gaat deze review? Sneeuwweek

Top! Lekker actief buiten bezig zijn met een enthousiaste en gezellige groep

• Over welke reis of welk evenement gaat deze review? Trailrunclinic

Een fantastische week met super mooie trails, heel veel praktische informatie, tricks & tips. De begeleiding, accomodaties en eten zijn buitengewoon goed. Zolang ik het me kan en mag veroorloven ben ik er zeker ieder jaar bij!!

• Over welke reis of welk evenement gaat deze review? Lente Trailrunweek

Energiek Persoonlijk Maatwerk Aandacht voor juiste mensen in de groep Veel voor mooie prijs

• Over welke reis of welk evenement gaat deze review? Trailrunclinic

Complete sportieve en avontuurlijke ervaring met persoonlijke aandacht ! Niet een gewone reis maar een bijzondere week om nooit te vergeten !

• Over welke reis of welk evenement gaat deze review? Sneeuwweek

Het aanstekelijke enthousiasme om het mooie van het leven op een sportieve manier tot uiting te. brengen. Gecombineerd met oprechte persoonlijk aandacht en een betoverende glimlach. De ideale mix voor een bijzondere ervaring die je heel lang bij blijft.

Over Altijdsporten.nl

WIJ ORGANISEREN SPORTIEVE VAKANTIES Je geniet tijdens al onze reizen van het sporten op de mooiste plekken in de Alpen. In een relaxte vakantiesfeer. Samen met een enthousiast team in een comfortabel verblijf.