Het uiterste gehaald uit minder gunstige omstandigheden

Altijdsporten in de persoon van Jantiene straalt een bijna onwerkelijke positiviteit uit. Die is zeer "besmettelijk" en houdt de sfeer te allen tijde goed. Zelfs als er dingen niet gaan zoals verwacht wordt er altijd een positieve draai aan gegeven, meestal in de zin van "we laten ons verrassen, wat leuk". Wie ben ik dan om de sfeer de bederven (dat wil ik overigens helemaal niet). Ik ben zeker in voor een volgende reis, maar ik wil graag minder verrassingen zoals steile sneeuwhellingen, waar mijn evenwichtsgevoel op een of andere manier slecht tegen opgewassen is (of lag het toch aan de schoenen?).

Hoe leuk is het om "alleen maar" achter Jantiene en Allard aan hoeft te rennen?

Wat een toffe week! Grenzen geruisloos keer op keer kunnen verleggen en ook nog uitgerust en vol energie thuis gekomen! Zo fijn om een hele week alleen maar te hoeven doen wat ik het allerliefste doe: buiten zijn! Na een gave trail thuiskomen in een fijne herberg waar heerlijk eten klaar staat. Sauna. Massage. Gezellige mensen. Die combinatie is echt perfect! Dankjewel lieve Jantiene en Allard voor deze prachtige ervaring en mooie herinneringen!

Totaal leuk!

Geweldige week gehad. Ontzettend veel lol, prachtige omgeving, mooi verblijf, maar bovenal : gidsen die weten hoe je in de bergen moet spelen zodat je dan eens door verse sneeuw stampt, buiten de paadjes, dan weer keihard langs kleine bergpaadjes naar beneden kunt rennen en vervolgens over boomstammen en rotsen heen het pad moet zoeken. Goed eten, lekker bed, heerlijke sauna , fijne kachel en leuke mensen. Meer wensen heb ik niet voor een vakantie . Allard en Jantiene: bedankt !!

Top zoals altijd

Goede organisatie met een ontspannen en losse sfeer zoals past bij het trailrunnen. Daarbij is er een duidelijk programma voorbereid zodat alles lekker vlot verloopt met een goede uitleg en informatie. Daarbij is er voldoende ruimte om input te geven en vragen te stellen.

Heel veel passie bij alles wat er gebeurt bij AltijdSpiorten en Bergwandelen.com

Heel veel passie

Goede en gezellige trailtraining

Het was weer top geregeld met de clinic in Groesbeek! De locatie, de begeleiding, de paadjes, de uitzichten, de hapjes, de sfeer en de gezelligheid! Heb weer genoten en heb zin in wat komen gaat in juni!

Super geregeld en enthousiaste en professionele begeleiding

Topambiance met goed georganiseerde verzorging en inhoudelijke clinic. Verrassende smoothie en heerlijke zelfgemaakte chocolade bonbons. Tot de volgende!

Dit was mijn tweede trailrunweek bij Altijdsporten. Wederom een fantastisch leuke week gehad! De voorzieningen van chalet Alpe Lune zijn voortreffelijk, evenals het eten van Annemarie en de begeleiding van Jan, Jantiene, Wout en de rest van de crew. Absolute aanrader!

• Over welke reis of welk evenement gaat deze review? Herfst Trailrunweek

Geweldige week beleefd. Fantastische routes, heerlijk eten en superleuk contact met de leiding en de medefietskandidaten..

• Over welke reis of welk evenement gaat deze review? Cyclo week

Fantastische week gehad!!!! Geweldig leuke ervaring, heerlijk eten en sportieve uitdagingen op de fiets aangegaan. Kortom een aanrader😉

• Over welke reis of welk evenement gaat deze review? Cyclo week

Geweldig leuke week gehad. Het is duidelijk dat het georganiseerd wordt door gepassioneerde buitensporters en dat werkt aanstekelijk! Perfect georganiseerd: leuke ontspannen accommodatie met heerlijk eten (huiskamer-concept is absoluut geslaagd), enthousiaste en flexibele begeleiding, verrassende elementen (super lunch onderweg en top after party incl. massage) en dat alles in een prachtige omgeving. Wat wil een mens nog meer?!

• Professionaliteit

Wij hadden de luxe van een klein groepje. De persoonlijke begeleiding was dan ook uitstekend. De omgeving is fantastisch en het programma flexibel vanwege het weer en de cursisten. Erg genoten om samen in de bergen bezig te zijn. Goede training, heel motiverend.

• Over welke reis of welk evenement gaat deze review? BergTriathlonWeek

Top weekend gehad! Ik kan niet anders dan 4 10-en geven. Zorgeloos genieten met de combinatie van kamperen en eten in het hotel. Erg leuke groep, ook het contact met, en de tips van de lokale Nederlanders voegt veel toe. Samen zo’n evenement van start tot finish beleven is echt aan te bevelen.

• Over welke reis of welk evenement gaat deze review? Trail Weekend

Zeer goed verzorgde week hardlopen en genieten!

• Over welke reis of welk evenement gaat deze review? Lente Trailrunweek

Een week lang genieten met super veel en super goede begeleiding.

• Over welke reis of welk evenement gaat deze review? Lente Trailrunweek

Wat een triatlon-sport-feestje! Ruimte voor persoonlijke aandachtspunten, respect voor de individuele verschillen, leren met en van elkaar. Last but not least: input van ervaren triatlontrainer is top. Op de agenda voor volgend seizoen!

• Over welke reis of welk evenement gaat deze review? BergTriathlonWeek

Het was allemaal op geregeld, was super gezellig, waardevol en leerzaam! Ik heb me prima vermaakt en ga zeker terug komen!

• Over welke reis of welk evenement gaat deze review? Lente Trailrunweek

Zeer goede organisatie voor zowel de beginnende als de ervaren trailer. Materiaalkennis, persoonlijk advies, kennis van de omgeving zijn grote pluspunten voor deze organisatie. Zeker aan te bevelen !

• Over welke reis of welk evenement gaat deze review? Trail Weekend

Ik dacht net: ik ga wel invullen hoe het echt was (en niet alleen maar op mijn gevoel van 'WOW, het was zoooo gaaf' af). Maar ik kon echt niet minder dan een 10 geven. Het programma en de omgeving zijn sowieso al supervet, maar juist dat er Ă©cht naar jou als persoon wordt gekeken, dat de trainingen daarop aangepast worden en dat je met enorm veel positiviteit allemaal dingen doet waarmee je jezelf verbaast, dat gaf me zo'n goed gevoel. Gedurende de week voelde ik me elke dag sterker worden, maar pas toen ik weer terug was besefte ik hoe bijzonder het eigenlijk was. De mensen die allemaal zo prettig, maar ook gedreven en krachtig met sport omgaan, de trainingen in een fantastische omgeving en ook de rust tussendoor. (laten we vooral ook de eindeloze stroom aan heerlijk eten niet vergeten hier). Ja, ik ben nogal lyrisch, maar ik kan het niet helpen, ik heb zoveel genoten!

het was gewoon in 1 woord geweldig

• Over welke reis of welk evenement gaat deze review? Trailrunclinic

Ik ben dik tevreden over de clinics. Ze zijn goed verzorgd En door de heldere communicatie zijn er geen ongewenste verassingen. De locatie en omgeving in Berg&Dal was perfect

• Over welke reis of welk evenement gaat deze review? Trailrunclinic

Nog nooit eerder zo'n sportieve, bijzondere, uitdagende, gezellige, avontuurlijke reis meegemaakt. Met als extra een mega enthousiaste , geinteresseerde , verantwoordelijke crew !

• Professionaliteit
  • Over welke reis of welk evenement gaat deze review? Sneeuwweek

Top! Lekker actief buiten bezig zijn met een enthousiaste en gezellige groep

Over Altijdsporten.nl

WIJ ORGANISEREN SPORTIEVE VAKANTIES Ben jij hardloper, trailrunner, fietser, triathleet of een andere duursporter? Wij organiseren sportreizen voor jou! De reizen zijn op de mooiste plekken in de Alpen en altijd in samenwerking met een enthousiast team. Wij delen passie voor sporten onder alle omstandigheden

Filter op Taal