AltijdVakantie.nl

Ontspannen door Inspannen Professionele crew Erg gezellige groep met veel humor Uitstekende accommodatie Zeer passend programma Flexibel Persoonlijk Meer dan waard voor mijn geld

• Met welke reis ben je meegeweest? Lentekleuren Trailrunweek Ecrins

Superbegeleiding, enorm gezellig met leuke groep en fantastische trailervaring.

Eigenlijk staat alles hierboven al. Fijn was dat zonder dat ik daar zelf achteraan moest mijn 57km ticket werd omgezet naar een 34km ticket. Goede tips tijdens verkenning over de techniek van het afdalen (Chris). Goed advies over wandelroutes en de beklimming van de gletsjer. Enige minpuntje was dat het diner de dag voor de trail geen pasta bevatte.

• Met welke reis ben je meegeweest? Grand Trail Ecrins Race Weekend

Fantastische mensen, veel kennis en ervaring, enorm enthousiasme

Heerlijke omgeving, een zijn met de natuur, fysieke uitdagingen, uitrusten in een prettige omgeving. Niets moet, vrijwel alles mag. Fysiek uitdagend en mentaal uitgerust terug gekomen.

• Met welke reis ben je meegeweest? Lentekleuren Trailrunweek Ecrins

Goed geregeld, perfecte service en 100% betrokken en enthousiast

• Met welke reis ben je meegeweest? Grand Trail Ecrins Race Weekend

zeer betrokken organisatie waar de sporter centraal staat in een mooie omgeving

organisatorisch zeer goed zeer betrokken met de sporters kennis van de omgeving altijd goede sfeer in de groep (groeps whatsapp, ...) luistert naar de noden van de groep en is daardoor zeer flexibel Ik ga zeker terug mee als er een trailrunweekend komt in een andere regio. Het avondeten (hoofdgerecht) vond ik dit jaar iets minder.

• Met welke reis ben je meegeweest? Grand Trail Ecrins Race Weekend

Een individuele prestatie maar het beleven in n groep

Top event! Heerlijk samen in n groep je sport beleven bindt samen. Gezellig maar ook serieus, spierpijn van de fysieke inspanning maar ook gezelligheid met veel bier. Locatie prima, camping rustig. Eten top geregeld! Enige minpunt was t opknippen v d groep....

• Met welke reis ben je meegeweest? Grand Trail Ecrins Race Weekend

Topervaring en klasse georganiseerd met passie voor sportende mensen!

Zeer prettig Altijd bereid het beste te leveren Verstand van zaken Kom zeker teug

Onvergetelijk

Dankzij Jantiene kon ik een week lang trainen in de bergen met mijn vrienden zonder zelf voorbereidingen te moeten treffen. De routes waren mooi, het verblijf prachtig gelegen, het eten was telkens dik in orde... Geweldig vakantie!

• Met welke reis ben je meegeweest? Maatwerkreis Gent Running Team

Prachtige routes, aangepast aan de verschillende niveau's binnen de groep

Jantiene had een aantal prachtige routes uitgewerkt voor ons, telkens met een korte en een lange variant zodat er voldoende uitdaging was voor iedereen in de groep. Het niveau verschil in de groep was namelijk redelijk groot. Maar dat is perfect opgevangen geweest. Heel leuk! Jantiene slaagde er ook telkens in om ons én het hooggebergte te laten ontdekken én relatief vlakke 'beloopbare' stukken in de route te combineren. Heel goed doordacht. Dit zouden we niet zelf kunnen verzonnen hebben. Ook onze accomodatie (Gite Alpelune) was fantastisch. Heerlijk bed, zeer lekker eten (niet te zwaar, zeer gevarieerd) en met een heerlijke sauna! Echt een aanrader!

• Met welke reis ben je meegeweest? Maatwerkreis Gent Running Team

Het uiterste gehaald uit minder gunstige omstandigheden

Altijdsporten in de persoon van Jantiene straalt een bijna onwerkelijke positiviteit uit. Die is zeer "besmettelijk" en houdt de sfeer te allen tijde goed. Zelfs als er dingen niet gaan zoals verwacht wordt er altijd een positieve draai aan gegeven, meestal in de zin van "we laten ons verrassen, wat leuk". Wie ben ik dan om de sfeer de bederven (dat wil ik overigens helemaal niet). Ik ben zeker in voor een volgende reis, maar ik wil graag minder verrassingen zoals steile sneeuwhellingen, waar mijn evenwichtsgevoel op een of andere manier slecht tegen opgewassen is (of lag het toch aan de schoenen?).

Hoe leuk is het om "alleen maar" achter Jantiene en Allard aan hoeft te rennen?

Wat een toffe week! Grenzen geruisloos keer op keer kunnen verleggen en ook nog uitgerust en vol energie thuis gekomen! Zo fijn om een hele week alleen maar te hoeven doen wat ik het allerliefste doe: buiten zijn! Na een gave trail thuiskomen in een fijne herberg waar heerlijk eten klaar staat. Sauna. Massage. Gezellige mensen. Die combinatie is echt perfect! Dankjewel lieve Jantiene en Allard voor deze prachtige ervaring en mooie herinneringen!

Totaal leuk!

Geweldige week gehad. Ontzettend veel lol, prachtige omgeving, mooi verblijf, maar bovenal : gidsen die weten hoe je in de bergen moet spelen zodat je dan eens door verse sneeuw stampt, buiten de paadjes, dan weer keihard langs kleine bergpaadjes naar beneden kunt rennen en vervolgens over boomstammen en rotsen heen het pad moet zoeken. Goed eten, lekker bed, heerlijke sauna , fijne kachel en leuke mensen. Meer wensen heb ik niet voor een vakantie . Allard en Jantiene: bedankt !!

Top zoals altijd

Goede organisatie met een ontspannen en losse sfeer zoals past bij het trailrunnen. Daarbij is er een duidelijk programma voorbereid zodat alles lekker vlot verloopt met een goede uitleg en informatie. Daarbij is er voldoende ruimte om input te geven en vragen te stellen.

Heel veel passie bij alles wat er gebeurt bij AltijdSpiorten en Bergwandelen.com

Heel veel passie

Goede en gezellige trailtraining

Het was weer top geregeld met de clinic in Groesbeek! De locatie, de begeleiding, de paadjes, de uitzichten, de hapjes, de sfeer en de gezelligheid! Heb weer genoten en heb zin in wat komen gaat in juni!

Super geregeld en enthousiaste en professionele begeleiding

Topambiance met goed georganiseerde verzorging en inhoudelijke clinic. Verrassende smoothie en heerlijke zelfgemaakte chocolade bonbons. Tot de volgende!

Dit was mijn tweede trailrunweek bij Altijdsporten. Wederom een fantastisch leuke week gehad! De voorzieningen van chalet Alpe Lune zijn voortreffelijk, evenals het eten van Annemarie en de begeleiding van Jan, Jantiene, Wout en de rest van de crew. Absolute aanrader!
  • Over welke reis of welk evenement gaat deze review? Herfst Trailrunweek

Geweldige week beleefd. Fantastische routes, heerlijk eten en superleuk contact met de leiding en de medefietskandidaten..

• Over welke reis of welk evenement gaat deze review? Cyclo week

Fantastische week gehad!!!! Geweldig leuke ervaring, heerlijk eten en sportieve uitdagingen op de fiets aangegaan. Kortom een aanrader😉
  • Over welke reis of welk evenement gaat deze review? Cyclo week

Geweldig leuke week gehad. Het is duidelijk dat het georganiseerd wordt door gepassioneerde buitensporters en dat werkt aanstekelijk! Perfect georganiseerd: leuke ontspannen accommodatie met heerlijk eten (huiskamer-concept is absoluut geslaagd), enthousiaste en flexibele begeleiding, verrassende elementen (super lunch onderweg en top after party incl. massage) en dat alles in een prachtige omgeving. Wat wil een mens nog meer?!

• Professionaliteit

Wij hadden de luxe van een klein groepje. De persoonlijke begeleiding was dan ook uitstekend. De omgeving is fantastisch en het programma flexibel vanwege het weer en de cursisten. Erg genoten om samen in de bergen bezig te zijn. Goede training, heel motiverend.
  • Professionaliteit
  • Over welke reis of welk evenement gaat deze review? BergTriathlonWeek

Top weekend gehad! Ik kan niet anders dan 4 10-en geven. Zorgeloos genieten met de combinatie van kamperen en eten in het hotel. Erg leuke groep, ook het contact met, en de tips van de lokale Nederlanders voegt veel toe. Samen zo’n evenement van start tot finish beleven is echt aan te bevelen.
  • Over welke reis of welk evenement gaat deze review? Trail Weekend

Zeer goed verzorgde week hardlopen en genieten!
  • Over welke reis of welk evenement gaat deze review? Lente Trailrunweek

Over Altijdsporten.nl

WIJ ORGANISEREN SPORTIEVE VAKANTIES Je geniet tijdens al onze reizen van het sporten op de mooiste plekken in de Alpen. In een relaxte vakantiesfeer. Samen met een enthousiast team in een comfortabel verblijf.

Filter op Taal