Prima service!

Keurig herstel van de schade en gepoetste auto retour.

Snelle, accurate en correcte afhandeling van de autoschade.

Het gehele proces is perfect en zeer klantvriendelijk verlopen. Daarvoor hartelijk dank.

Perfecte service

Mijn ervaring met autoschadebedrijf Van Alphen is ontzettend goed. Er werd snel contact opgenomen om een afspraak te maken, ik kreeg een leenauto ter beschikking. Na 2 dagen was mijn auto klaar en kreeg ik hem keurig netjes (gepoetst) weer terug.

Goede service en snel en netjes afgewerkt

Fijn bedrijf met een uitstekende service

Snel correct, afspraak is afspraak en prima resultaat.

De beste service

Heel goede service vriendelijke mensen en behulpzaam.

Prima service, en gratis leen-wagen.

Goede prijs, snelle doorlooptijd, goed werk en gratis auto. Liever niet maar mocht er weer schade zijn een goed adres!

zeer slecht

na een fikse aanrijding auto laten herstellen bij van Alphen de reparatie was zeer slecht uitgevoerd nieuwe motorkap paste niet en was slecht gespoten vuil in de lak bij koplamp kabels los en filterhuis gelijmd i.p.v. vervangen en zo nog diverse punten meer dus moest de auto weer terug voor een tweede herstel auto opgehaald en bleek dat de gehele nieuwe koplampunit niet werkte dus weer een keer terug bij navraag stelde de heer van Alphen zich nogal arrogant op het was immer de wet van Murphy zei hij de enige persoon die zich e.e.a. aan trok was de baliemedewerker John

Van Alphen daar kun je op vertrouwen, is een prima bedrijf en werken keurig netjes

en zijn zeer klantvriendelijk en je krijgt je auto van binnen en buiten gepoetst terug

Goed begin, slecht geëindigd.

Via een bekende uitgekomen bij Van Alphen Autoschade en ik kreeg ook een zeer nette prijs voor de herstelwerkzaamheden nav parkeerschade. Helaas bleek na de eerste herstelwerkzaamheden nog niet alles netjes te zijn. Er zat nog iets van een druppel blanke lak met kleine krasjes aan een parkeersensor en nog een kleine oneffenheid in de bumper. Ok, kan gebeuren...ze pakte het direct goed op en ik mocht de auto opnieuw brengen. Prima! Zojuist opgehaald van de 2e keer en bleken nog steeds dezelfde krasjes in de sensor te zitten en ook de oneffenheden in de bumper, weliswaar iets minder. Men heeft getracht het er uit te poetsen, maar is niet gelukt. Kan ook gebeuren, maar lever dan de auto niet zo af en geef aan dat het alsnog gespoten moet worden. Erg jammer, ik heb geen zin om voor zoiets kleins (want dat is het) voor een derde keer terug te moeten rijden. Ook al moet het eigenlijk gewoon tip top in orde zijn zoiets. Enkele kleine bijzaken, die voor mij niets toevoegen aan bovenstaande klacht; leenauto's waren niet schoon van binnen en tot 2x toe niet afgetankt terwijl dit wel van mij verlangd werd. Ook werd mijn eigen auto praktisch viezer afgeleverd bij de 1e keer dan hoe ik deze heb ingeleverd, vol opgedroogde kalkvlekken van hun wasbeurt.

Snel en netjes.

Snel en netjes afgehandeld.

Goed service

Nog nooit een aanrijding gehad dus wist nergens niks van. Maakte niet uit wat ik vraagje ze legden alles super goed uit. Verder een vervangende auto meegekregen en na 2 dagen m'n eigen auto weer terug. Keurig netjes gemaakt super blij mee.

Ik werd goed geholpen en de schade hebben ze netjes hersteld.

Klantvriendelijk

Werd zeer goed geholpen , de schade is netjes hersteld.

Goede, snelle service

Snelle service, schade keurig hersteld

Erg duidelijk in uitleg, zeer snelle service

Geen goede oplossing

Hadden achterop mijn auto gereden toen ik stil stond.afspraak gemaakt om te repareren.auto gebracht en leenauto meegenomen.na 3 dagen auto weer opgehaald.thuis gekomen zagen we dat onderkant van de klep meer roze was felrood.terug gegaan dat ik het een groot kleur verschil was.weer terug gegaan weer 1 dag kwijt.opgehaald niks aangedaan.lossen het niet op.slecht

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Goedkoopste uit 3 offertes. Plezierige medewerkers.

TOP, NIK

Snelle service, prima reparatie en vriendelijk personeel.

altijd een goede naam gehad

goede ontvangst en keurige afwerking en vooral veel duidelijkheid naar verzekering.

Fantastisch

In eerste instantie werden we zeer goed en vriendelijk geholpen door de receptioniste; we konden al dezelfde dag al langs komen voor het bepalen van de omvang van de schade. Bij aankomst om de schade op te nemen werden we direct geholpen. De volgende dag al werd onze auto thuis opgehaald en werd er een nette leenauto achtergelaten. De volgende avond konden we de auto alweer ophalen. Netjes gemaakt en de auto werd gewassen afgeleverd. - Chapeau !

Goede en snelle service!

Om een afspraak te maken duurde wel wat langer bijna 2 weken maar wel goede service en snel gemaakt!

Snel en super gemaakt

Via mail foto’s gestuurd helaas 1 kleine schade hebben ze niet gezien heb de auto niet zelf afgegeven maar eind resultaat geweldig net zoals de vorige keer en voor een schappelijke prijs en super service dank jullie

Keurig berdijf.

Alles is zeer netjes hersteld, ben heel erg tevreden.