Uitermate snel, zorgvuldig en professioneel geregeld

Prettig te woord gestaan. Kreeg heel snel een bod (moest wel even slikken van het bedrag). Maar verder werd alles vlot en zorgvuldig geregeld, dat is ook wat waard. Had beter geïnformeerd willen worden over de benodigde papieren. Heb daar wel vooraf nog naar gevraagd. Maar alles is goed gekomen en we zijn blij met de verkoop.

De verkoop was snel en goede afgehandeld

Onze caravan was na een belletje binnen een uur verkocht voor een redelijke prijs. Het kenteken hadden we niet compleet maar dit was ook snel en goed op gelost prima bedrijf.

Professioneel en goed behandeld

Netjes behandeld bij elk contact

Geweldig bedrijf

De eigenaar kwam kijken en gaf zijn prijs af. Een dag voor het ophalen werd het bedrag op mijn rekening gestart. Vrijwaringsbewijs bij het ophalen. Zeer betrouwbare en correcte man. Komt zijn afspraken na. Was heel prettig zaken doen en iemand die ik kan aanbevelen.

Snel en netjes alles geregeld.

Prima overeenkomst, geen onzin bod. En alles gelijk goed geregeld. We raden u echt aan.

zeer tevreden

Goede service alles is snel en goed verlopen en prima prijs gekregen. een aan rader

Goede afhandeling

Soepele onderhandelingen nadat er eerst afgeweken werd van het 1ste bod. De verdere afhandeling, overdracht, betaling en overschrijving vrijwaringsbewijs ging heel prettig en snel.

Professioneel en snel

Het einde van het kamperen viel ons zwaar, maar de snelle en correcte wijze waarop Eugene de laatste zaken af te handelen hebben wij als heel positief ervaren.

Gewoon eerlijk

Snelle afwikkeling

Realistisch, hoffelijk en helder

Na een al snel uitgebracht bod volgde een mail, telefoontje en zie daar, de hele klus van taxatie tot inventaris en nog nodige (be)handelingen was alles binnen vier werkdagen geheel naar tevredenheid geregeld!

Keurig, netjes en vriendelijk behandeld

Wij zijn keurig en netjes behandeld. Naar volle tevredenheid

Goed gevoel

Bij opkopers moet je een goed gevoel hebben dat heb ik bij Eugène zeker gekregen hij handelt snel en eerlijk als je met de prijs rondkomt wordt er gelijk geld overgemaakt en een dag voor de caravan wordt op gehaald het rest bedrag ook de overschrijving geen probleem. Dat geeft een goed gevoel want het gaat toch voor de meeste mensen om een hoop geld. Ik zou zeggen ga zo door en nog bedankt voor het wederzijds vertrouwen.

Beste Jos, Bedankt voor het plaatsen van de review en fijn dat u tevreden was met onze dienstverlening van ons inkoopplatform Caravanaanbieden.nl. Wij vonden het ook erg prettig en fijn om u weer te zien omdat wij 2 jaar geleden u een visitekaartje hebben gegeven en dat u toch contact met ons heb gezocht. Groetjes, Eugene Zwakhoven-Caravanaanbieden.nl 26-09-2022

g0ed

goede afhandel

Beste Marten Kuipers, Bedankt voor het plaatsen van de review. Inkoopplatform Caravanaanbieden.nl. 26-09-2022

Over de verkoop van de caravan een heel fijn contact gehad met de Caravanaanbieden.

Ervaring bij verkoop heel prettig. Doorslag gaf ook dat het bedrijf de voortent heeft afgebroken en zorgde voor transport van de caravan naar her bedrijf. Het ontruimen van de caravan werd voor ons mogelijk gemaakt in de hal van het bedrijf. Erg fijn.

Beste Ben en Jannie, Bedankt voor het positieve bericht. Wij wensen u veel gezondheid toe. Groetjes, Eugene Zwakhoven Inkoopplatform Caravanaanbieden.nl

Zonder terughoudendheid voor 100% aanbevelenswaardig!

Zodra je akkoord bent met de prijs staat het bedrag al heel snel op je bankrekening, dit heb ik nooit eerder meegemaakt! Hij is goed in zaken doen; vlotte afhandeling; betrouwbaar; deskundig op en inzicht in zijn vakgebied; heeft alles goed op de rit en heeft ook een uitstekende kijk op wat de waarde is. Zoals gezegd, zeer aan te bevelen … daar krijg je geen spijt van!

Beste Pieter, Bedankt het het plaatsen van de review en fijn om te horen dat ook u tevreden bent met de dienstverlening van inkoopplatform Caravanaanbieden.nl. Wij betalen altijd de caravan voor het ophalen zo ook het vrijwaringsbewijs krijgt u vooraf in de mailbox. Groetjes en nogmaals bedankt. E Zwakhoven - Inkoopplatform Caravanaanbieden.nl 26-09-2022

Ik heb een goede ervaring ermee

Beste Erik van den Dam, bedankt voor het plaatsen van de review. 26-09-2022. Eugene Zwakhoven Caravanaanbieden.nl BV

Duidelijk en meedenkend

Onze ervaring was zeer positief . Bij een volgende keer zullen wij zeker weer contact opnemen

Beste Dick, Fijn dat u het aankopen van de caravan positief heeft ervaren. Groetjes, Eugene Zwakhoven-Caravanaanbieden.nl

Goede service en netjes afgehandeld.

Bij de verkoop van onze caravan hebben we een prima afspraak gemaakt. Deze werd super nagekomen en heel vakkundig afgehandeld. Hiermee zijn we super geholpen.

Beste Bas, Bedankt dat u gebruikt heeft gemaak van onze service voor het verkopen van uw caravan aan ons bedrijf. Dit is fijn om te horen. Eugene Zwakhoven - Inkoopplatform Caravanaanbieden.nl 26-09-2022

Open eerlijk en transparant

Komt afspraken na. Correcte behandeling en snelle afhandeling. Belooft/ zegt wat hij doet en doet wat hij belooft/zegt. Geen onzinverhalen. Prettige omgang.

Beste R.F.M., Fijn om te horen dat u tevreden was met het verkopen van de caravan aan ons bedrijf. Onzinverhalen doen wij niet aan. Inkoopplatform Caravanaanbieden.nl B.V. 26-09-2022

Vriendelijk, weet waar hij over praat en een supersnelle afhandeling. Echt top!

Beste H.J. Bedankt voor het geven van het hoge cijfer voor onze dienstverlening. Caravanaanbieden.nl BV 26-09-2022

Heel erg snel en keurig afgehandeld

Ontzettend vriendelijke mensen. Vrijdag gemail, zaterdag gebeld, dezelfde zaterdag nog langsgekomen en op maandag de caravan gevrijwaard en afgehaald. De prijs lag zoals dat meestal gaat wel iets onder de prijs die ik had verwacht maar ik denk dat deze achteraf toch wel fair was. Geld stond al op zindagmiddag op mijn rekening.

Beste Eelko, bedankt voor het plaatsen van een review. Fijn dat u tevreden was en ons bedrijf Caravanaanbieden.nl als positief heeft ervaren. 26-09-2022 Eugene Zwakhoven - Inkoopplatform Caravanaanbieden.nl

Alles snel en goed geregeld

Telefonisch bod.redelijk en gekregen

Prima service. Zeker aan te bevelen.

Caravan is opgehaald op de afgesproken tijd en locatie. Komt afspraken na. Kritische maar prettige inspectie en overdracht. Kenteken wordt ter plekke overgeschreven en bedrag is zoals vooraf per mail overeengekomen ter plekke overgemaakt.

Goed en makkelijk geregeld

Prima contact gehad, duidelijke en vriendelijke communicatie. Makkelijk afspraken te maken, zelfs in het weekend. En ook nog een mooie prijs gekregen voor mijn caravan.

Goede eerlijke prijs en snelle afhandeling

Eerlijke handelaar, die geen onzin verhalen verzint om de prijs te drukken. Na overeenstemming direct geld overmaken en de volgende dag opgehaald. Eugene is een topvent die zijn afspraken nakomt. Als ik weer een caravan te koop heb, ga ik zeker weer via hem verkopen. Hij heeft ook een showroom, dus hier kun je met een gerust hart een caravan kopen.

Rouwkooplaan 5

2251AP Voorschoten