Snel schakelend bedrijf met uitstekende service.

Vanaf het eerste contact tot nu bevalt de service mij uitstekend. Ze zijn transparant, vriendelijk en kunnen snel schakelen. Voor een goede ontzorging kan ik dit bedrijf zeker aanraden.

Soepele online dienstverlening en snelle reactietijden

Na een mindere ervaring met een medewerker in loondienst, maken we sinds medio januari 2018 gebruik van de dienstverlening van NL Payroll. Deze constructie en de samenwerking bevalt ons uitstekend. Er wordt snel én goed gereageerd op vragen, zowel telefonisch als per mail. Vrijwel alles is online te regelen in een handig portaal met o.a. overzichtelijke urenstaten en een handige archieffunctie voor facturen.

Top bedrijf! Alles ging snel en makkelijk . Goed en heldere communicatie . Perfect ! 10/10

• Offerte traject

Heel fijn persoonlijk contact, en goede ontzorging voor alle personeels zaken

• Offerte traject

Wij zijn uitermate tevreden over de rol die NL Payroll BV speelt met betrekking tot ons personeelsbeleid, het deskundige advies en de wijze waarop dit gecommuniceerd wordt. Een aanrader voor iedere onderneming.

• Offerte traject

Ik ben erg tevreden op NL Payroll. Enigste punt van kritiek is dat er In beginsel igeen persoonlijk contact is geweest. Dat maakte het erg onpersoonlijk en schepte wat afstand. In de advisering heeft het voordelen om de organisatie van de klant te kennen. En voor een duurzame relatie is vertrouwen belangrijk en een meer persoonlijke benadering kan bevorderlijk zijn. Ik heb het gemist. Echter, nadat ik dit kenbaar heb gemaakt is dat goed opgepakt.

• Offerte traject

NL-Payroll is een fantastische partij waar wij nu ruim een jaar zaken mee doen! NL-Payroll doet waar (bijna) niemand goed in is, een hele goede service/bereikbaarheid, goed product bieden tegen de scherpste prijs! Dat warderen wij enorm, en kunnen NL-Payroll dan ook iedereen van harte aanbevelen!

• Offerte traject

Vanaf mijn aanmelding tot afhandeling nieuw personeel altijd bijzonder goed contact. Alle vragen die ik heb kan ik er kwijt en altijd zelfde dag of uiterlijk volgende dag antwoordt.

Professioneel, alert, behulpzaam

• Offerte traject

Efficient, snel, deskundig, vriendelijk, behulpzaam voor mij en mijn payrollers, perfect!

• Offerte traject

Zeer klant gericht, en erg behulpzaam in alles. Zeer prettig om zaken mee te doen.