erg tevreden

Ze hebben jaren onze loonadministratie verzorgd (ontzorgd) vd uitzendkrachten en zijn daar altijd erg tevreden over geweest.

Vriendelijk klantcontact

Zeer tevreden met alle parate kennis die daar aanwezig is. Goede kandidaat gevonden, die goed in ons team past.

Gemakkelijk en klantvriendelijk

Het contact met NL People verloopt makkelijk. Ze reageren snel, zijn behulpzaam en klantvriendelijk. Ook het systeem om uren in te vullen voor het personeel werkt goed. Kortom, ik ben tevreden!

'Fijn toegankelijk bedrijf'

Fijne behulpzame mensen, klantgericht. Zijn makkelijk te benaderen, bieden hulp en denken in mogelijkheden. Komen afspraken na. Wij zijn geen nummer en voelen ons gehoord wanneer we ze nodig hebben. Wij zijn na 4 jaar nog erg tevreden.

erg tevreden

Goede communicatie met een professionele partij

Dienstverlening is top

Ik ervaar NL People als een prettige dienstverlener die zeer persoonlijk gericht zijn. Er wordt snel geschakeld, altijd meegedacht en de bereikbaarheid is heel goed.

Staan altijd voor je klaar.

Wij zijn zeer tevreden.

geweldige communicatie

Samenwerking met NL PEOPLE raad ik aan! Zeer professionele en individuele benadering van de klant.

Helemaal ontzorgd

Goede service, transparant en voor een goede prijs.

Altijd goede hulp bij vragen

De mensen van Nlpeople zijn altijd beleefd en behulpzaam. Snelle reactie via de mail en er wordt goed met je mee gedacht! Top service:)

Super blij mee!

NLPeople regelt al een aantal jaren onze tijdelijke krachten. Altijd vriendelijk en persoonlijk. Ben er super blij mee en kan het iedereen van harte aanraden!

Fijn bedrijf om mee samen te werken

Geven degelijk advies en wanneer er knelpunten zijn worden deze vakkundig opgelost.

zoek niet verder bij deze partij bent u op het juist adres.

een zeer goede partij om mee samen te werken. ze geven je en duidelijk beeld over wat u te wachten staat en goede inzicht hoe het werkt. geen poespas. aan te raden

Als werkgever heb ik NL People ontdekt!

Prima uitzendbeuro! Alles voor werkgever en werknemers staat op rij.

Uitstekende begeleiding bij inhuur, altijd correct en tijdig. Denken echt mee.

Prettige samenwerking, goed geregeld.

Prettige communicatie en keurig geregeld.

Snelle, prettige en adequate dientverlening

Snelle, prettige en adequate dientverlening

Servicegericht

Aanbevolen tijdens een netwerkbijeenkomst en heb inmiddels een prettige ervaring met deze partij. Erg vriendelijk aan de telefoon en hele snelle responstijd. Fijn dat ik niet eerst een heel keuzemenu moet doorlopen. Verloning iedere keer netjes op tijd en daar worden mijn medewerkers natuurlijk erg blij van. Erg betrokken tijdens deze roerige tijden.

Fijne samenwerking

Via een collega ben ik twee jaar geleden attent gemaakt op NL People. Vanaf het eerste moment ben ik zeer tevreden over de samenwerking en de medewerkers.

Een heldere uitleg op alle vragen

Een fijn gesprek, met een heldere uitleg op al mijn vragen en oprechte interesse in mijn bedrijf.

Duidelijke communicatie en de verloning wordt snel en juist geregeld.

Goed geregeld en zeer betrokken

Absoluut geen zorgen aan de betalingen gehad en het regelen van loon administratie. Het was keurig geregeld en makkelijk in te voeren

Super snel en goed geadviseerd tegen een normale vergoeding. Altijd snel te bereiken.

Uitstekende service en duidelijke communicatie

Bijna 2 jaar gebruik gemaakt van de service en alles is altijd soepel verlopen. Ik zou nlpeople zeker aanraden aan mijn contacten

Erg vriendelijk en behulpzaam

Heel prettig