Persoonlijke aandacht, prettige sfeer en kundig personeel maken dat ik hier graag als klant binnenloop!

Vriendelijk personeel en ik ben altijd blij met het resultaat

Spontaan team, stuk voor stuk lieve meiden! De behandelingen, de producten en de service zijn van goeie kwaliteit. Zeker een aanrader!

Heerlijke no nonsense mentaliteit en altijd vriendelijke bediening. De kosten zijn zeker niet te hoog. De kracht zit hem in de eenvoud. Dat maakt alles duidelijk en overzichtelijk. Ga zo door en blijf vooral jullie zelf. Ik ben zeer tevreden over jullie.

klantgericht, passend bij persoonlijkheid

De kapster wist precies wat ik bedoelde met mijn uitleg en heeft hier naar geknipt. Ze heeft mijn haar ook erg goed in model gebracht

Je wordt vakkundig geknipt, het contact is persoonlijk. De wasbeurt met hoofdmassage altijd weer heerlijk ontspannend.

Het is een professionele kapperssalon die goed en eerlijk advies geeft. Ziet er netjes en verzorgd uit en is klantvriendelijk. Ook de lolly’s en soesjes geven een extraatje.

Klantvriendelijke kapsalon, zeer tevreden!

Top kapsalon! Goede service, personeel heel vriendelijk!

Mooie en fijne kapsalon. Kapsters zijn erg vriendelijk. Ik ga altijd goed geknipt en gekleurd de deur uit.

Omdat het de beste kapsalon van deventer is met leuke mensen die er werken

Erg fijne kapper. Luisteren naar wat de klant wil en geven goed advies. Denken ook altijd mee met de klant. Erg klantvriendelijk. De salon ziet er ook netjes en schoon uit.

Top kapsalon. Echt een aanrader!

Fijne kapsalon. Knippen en kleuren uitstekend en zijn erg vriendelijk voor de klanten.

Mijn vaste kapsalon! Fijne kapsters en de sfeer is altijd leuk. Kom er altijd uit met een perfecte coupe!

Al jarenlang mijn vaste kapper en nog steeds zeer tevreden. er hangt een leuke sfeer en voel me er altijd erg op mijn gemak! De kwaliteit van mijn haar is goed verbeterd door alle natuurproducten.

Super fijne kapsalon met vriendelijk personeel word altijd netjes geholpen en hoef bijna nooit te wachten voor mij nooit meer een andere kapsalon

Nieuwstraat 48 7411LM Deventer

Over C&C Kappers

C & C Kappers is een van de grootste kapsalons van Deventer. De kapsalon heeft zijn deuren geopend op 30 november 1999 en draait tot op de dag van vandaag nog volop mee. Bel 0570 - 61 59 59 voor een afspraak, of loop eens binnen in onze salon. Sinds 2015 heeft Shannon Ruitenbeek de kapsalon overgenomen en is zij de trotse eigenaresse van C & C Kappers. Shannon is al vanaf 2008 werkzaam in dit bedrijf en heeft de nodige ervaring in het kappersvak. Zij heeft onder andere cursussen gevolgd in Stuttgart bij het grootste opleidingsinstituut in de kapperswereld Toni&Guy.