Al een tijdje niet meer

Al een tijdje niet meer geweest bij deze kapper. Maar net zoals 3 jaar geleden was het weer top. Eerlijk advies en een zorgvuldig en nette knip behandeling. De sfeer is luchtig en warm. Leuke gezellige meiden. Zelf geknipt door shannon, ze heeft me geadviseerd voor highlights. Dit is samen met nog wat andere kappers in Deventer 1 van de top salons. Bedankt! Mijn vriend gaat er al jaren heen, met een bos krullen en dat gaat altijd goed. Ik ga er zeker vaker heen!

Fijn

Een hele fijne kapper. Er wordt goed naar je geluisterd en mijn haar is ook mooi geföhnt.

super

hele fijne kapsalon

Toppie...

Uitstekende kapper

Fijne kapsalon

Fijne kapsalon

Wordt al jaren naar mijn zin geknipt en gekleurd. Ze hebben er echt verstand van en geven goede adviezen en denken goed met je mee. Echt een aanrader

Super kapper! Gezellig,snel en altijd goed.

Ik kom er al jaren met veel plezier en tevredenheid terug.

Helaas kan ik nu in de lockdown even niet geknipt worden maar ik kan niet wachten tot ze weer open zijn en mijn haar weer van een mooie coupe kunnen voorzien

Een aangename sfeer

Er hangt een hele gezellige en ontspannen sfeer. De kapsters nemen goed de tijd voor je en vooral het wassen is altijd erg aangenaam

Vlotte bediening en een goed resultaat

Kortweg gewoon goed!

super

Indrah knipt mij altijd precies zoals ik wil. Ze luistert goed en is ook super gezellig. Echt een aanrader

Het is echt een uitje om hier naar de kapper te gaan

Lekker ontspannen en goed resultaat

Heerlijk hoe je haar aan het begin gewassen wordt . De kapper luistert goed naar wensen en denkt mee waar nodig.

geweldig

de meiden hebben veel ervaring en geven altijd een eerlijk en goed advies

geweldig

Super goed

perfect

Het was perfect

Hele fijne salon. De kapsters weten waar ze mee bezig zijn

Heel prettig geholpen!

Voor mij geen andere kapper meer. Shannon luistert altijd precies naar mijn wensen. De andere kapsters zijn ook toppers.

Dit is de beste kapsalon van Deventer en omstreken. Ze luisteren goed naar je wens denken ook altijd goed mee!

Goede adviezen, en blij met het resultaat. Ik vond het wel aan de dure kant.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Vriendelijk, meedenkend en aandacht, kan altijd snel terecht als ik een afspraak wil. Met name blij met de Henna behandelingen.

In de weinige vrije tijd die ik heb is het altijd erg fijn om even te bellen en bijna altijd een afspraak te krijgen voor nog dezelfde dag! En inmiddels weet mijn vaste kapster precies hoe ik geknipt wil worden en ik ga altijd perfect gelukkig weer de deur uit! Aanrader dus!

Over C&C Kappers

C & C Kappers is een van de grootste kapsalons van Deventer. De kapsalon heeft zijn deuren geopend op 30 november 1999 en draait tot op de dag van vandaag nog volop mee. Bel 0570 - 61 59 59 voor een afspraak, of loop eens binnen in onze salon. Sinds 2015 heeft Shannon Ruitenbeek de kapsalon overgenomen en is zij de trotse eigenaresse van C & C Kappers. Shannon is al vanaf 2008 werkzaam in dit bedrijf en heeft de nodige ervaring in het kappersvak. Zij heeft onder andere cursussen gevolgd in Stuttgart bij het grootste opleidingsinstituut in de kapperswereld Toni&Guy.