Het is echt een uitje om hier naar de kapper te gaan

Lekker ontspannen en goed resultaat

Heerlijk hoe je haar aan het begin gewassen wordt . De kapper luistert goed naar wensen en denkt mee waar nodig.

geweldig

de meiden hebben veel ervaring en geven altijd een eerlijk en goed advies

geweldig

Super goed

perfect

Het was perfect

Hele fijne salon. De kapsters weten waar ze mee bezig zijn

Heel prettig geholpen!

Voor mij geen andere kapper meer. Shannon luistert altijd precies naar mijn wensen. De andere kapsters zijn ook toppers.

Dit is de beste kapsalon van Deventer en omstreken. Ze luisteren goed naar je wens denken ook altijd goed mee!

Goede adviezen, en blij met het resultaat. Ik vond het wel aan de dure kant.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Vriendelijk, meedenkend en aandacht, kan altijd snel terecht als ik een afspraak wil. Met name blij met de Henna behandelingen.

In de weinige vrije tijd die ik heb is het altijd erg fijn om even te bellen en bijna altijd een afspraak te krijgen voor nog dezelfde dag! En inmiddels weet mijn vaste kapster precies hoe ik geknipt wil worden en ik ga altijd perfect gelukkig weer de deur uit! Aanrader dus!

Werken op de afgesproken tijd. Geven goed advies zonder druk om een product te verkopen. Technisch goed. Prettige en ontspannen sfeer. Nemen tijd voor de klant.

Shannon knipt mij al jaren elke maand naar volle tevredenheid. Alle klanten worden vriendelijk en gastvrij ontvangen en er hangt een gemoedelijke sfeer in de kapsalon. Shannon vraagt nog altijd elke keer wat ik graag met mijn kapsel wil en stemt ook tijdens het knippen meerdere keren af op je wensen. Shannon staat voor kwaliteit en service, voor zowel zichzelf, als voor haar collega's.

Gemakkelijk afspraken maken, niet lang wachten en goed resultaat.

vriendelijk personeel.goede sfeer.ga altijd tevreden weg

Prettige Kaper. Knipt goed met oog voor detail.

Al jaren tevreden over knippen en kleuren.Goed advies.Prettig geholpen door gemotiveerde mensen.

Ik word altijd op tijd, beleefd en goed geholpen.

Ik kan altijd snel een afspraak maken en wordt ter plekke goed verzorgd met een kopje thee en een fijne wasbeurt. De kapsters nemen rustig de tijd voor je en denken graag mee. Sinds ik hier 1,5 jaar woon is dit mijn vaste kapper!

Prettige sfeer, goed advies en goede kwaliteit.

Mijn vaste kapper altijd erg fijn snappen wat ik wil top

Over C&C Kappers

C & C Kappers is een van de grootste kapsalons van Deventer. De kapsalon heeft zijn deuren geopend op 30 november 1999 en draait tot op de dag van vandaag nog volop mee. Bel 0570 - 61 59 59 voor een afspraak, of loop eens binnen in onze salon. Sinds 2015 heeft Shannon Ruitenbeek de kapsalon overgenomen en is zij de trotse eigenaresse van C & C Kappers. Shannon is al vanaf 2008 werkzaam in dit bedrijf en heeft de nodige ervaring in het kappersvak. Zij heeft onder andere cursussen gevolgd in Stuttgart bij het grootste opleidingsinstituut in de kapperswereld Toni&Guy.