Ik ben heel tevreden. Duidelijke offerte, ook na aanpassingen. Goede communicatie, afspraken worden nagekomen. De installatie verliep heel vlot, met duidelijke uitleg. Werd netjes gewerkt.Handige app. Ik ben blij dat alles voor me geregeld werd.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 300

Keurig personeel doet uitstekend werk

Netjes personeel is altijd hoog te waarderen naar mijn mening. Als dan ook nog eens het afgeleverde werk er keurig uitziet, kan mijn hoge score-toekenning niet achterblijven. Er werd alleen niet gevraagd of ze boel even moesten stofzuigen. Dat heb ik echter graag zelf gedaan.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Beste meneer, Dank voor het delen van uw ervaringen, altijd leuk om te horen hoe het is gegaan voor u! Jammer dat het stofzuigen er bij in geschoten is. Als dit nodig is na het boren van gaatjes doen we dat graag even. Daarbij maken we dan direct gebruik van de zelf opgewekte zonnestroom natuurlijk. :-) Desondanks wensen wij u veel plezier toe met uw nieuwe zonnepanelen, mooi dat u ook deze duurzame stap heeft gezet! Met energieke groet, Anna Namens het Zelfstroom team

Heb het contact en maken van afspraken positief ervaren

Goede ervaring, wel moeite gehad om data te verzamelen om aan te melden bij energie levering.nl.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 500

Beste meneer, Gefeliciteerd met uw nieuwe zonnepanelen! Fijn dat uw ervaring naar wens is verlopen. Wat het aanmelden op Energieleveren.nl betreft, na de technische controle bij u thuis heeft u van ons een e-mail ontvangen met alle nodige informatie voor uw aanmelding. Laat u het ons weten wanneer u verdere hulp nodig heeft bij de registratie? We kijken graag met u mee! Met energieke groet, Anna Namens het Zelfstroom team

Tevreden tot nu toe over de samenwerking!

Goede uitleg van informatie over zonnepanelen en meteen redelijk scherpe offerte ontvangen. Check werd gedaan een week voorafgaande de plaatsing, kwalitative vakmannen die de zonnepanelen kwamen leggen (eigen loondienst), overzichtelijke mail ontvangen wat te doen met BTW-aangifte (teruggave) en een after-sales call of alles okay was. App ook duidelijk.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 500

Mijn ervaring met Zelfstroom is dat ze alles keurig leveren en als alles geïnstalleerd is ook alles weer netjes achterlaten. Houden prima afstand vanwege Covid. Kortom een zeer tevreden klant. Een pluim.

• Vakkundige installatie
  • Besparing per jaar in euro's (schatting) Ik hoop veel :)

Keurig aangelegd door vakmensen

Ik ben tevreden over het plaatsen en Administratieve afhandeling van de zonnepanelen door Zelfstroom Vrgr Peter

• Besparing per jaar in euro's (schatting) Ca eur 200,00

Zeer tevreden complimenten aan de jongens voor de goede installatie en service super.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

"What they say is what you get"

Vanaf het het eerste contact met Zelfstroom ervoer ik vriendelijkheid, duidelijkheid en kennis van zaken. Over technische zaken werd meegedacht en geadviseerd. Alle afspraken werden nagekomen. Duidelijke offerte. Geen adders onder het gras. Deskundige en vriendelijke monteurs die keurig werk afleverden. Mijn aanvankelijke schroom om zonnepanelen te laten installeren, vanwege de rompslomp die een en ander met zich mee zou brengen, was volkomen onterecht. Ik raad alle twijfelaars aan de stap te nemen en het fijne gevoel te ervaren van het zelf stroom opwekken en zo een bijdrage te leveren aan een schonere wereld. Zelfstroom is bij uitstek geschikt om je daarbij te helpen.

• Vakkundige installatie
  • Besparing per jaar in euro's (schatting) Nog geen idee, zal best substantieel zijn

heeel goed

Goede ervaring, vriendelijk, goede uitleg in alles wat je wilt weten, aanbeveling , alles was binnen 6uur geregeld top!

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 500€ netto

Goede en duidelijke service van A tot Z

Via vrienden die al zonnepanelen via Zelfstroom hadden in contact gekomen. Installatie was binnen een halve dag gebeurt en de duidelijke app met wat je opwekt is handig om te monitoren wat je bespaard. Helemaal tevreden en zou het anderen zeker aanraden!

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Beste meneer, Dank voor deze mooie woorden! Super dat alles naar wens is geweest. Geniet van deze duurzame stap! Met energieke groet, Anna Namens het Zelfstroom team

Zeer duidelijke uitleg en uitvoering door de verkoper

De monteurs die de panelen kwamen installeren gingen zeer zorgvuldig te werk en hebben alles naar tevredenheid gedaan en uitleg gegeven. De app voor de telefoon is zeer gebruiksvriendelijk en laten alles duidelijk zien. In een zin: "we hebben een goede keuze gemaakt met zelfstroom"

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 250

perfect

zins 6 dagen de panelen op dak ziet er goed uit en op de app te zien gaat het met de stroom goed wij zijn er blij mee goed aangelegen ziet er netjes uit op dak

• Besparing per jaar in euro's (schatting) nog geen idee

goed georganiseerd en een prima montage

goed georganiseerde organisatie met goede uitleg. Ook een prima montage bedrijf dat zijn werk prima uitvoert en netjes achterlaat

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 900 euro

Via mijn broer is mij aanbevolen bij zelfstroom de zonnepanelen aan te schaffen omdat het bedrijf een persoonlijke aanpak heeft. Dit merkte ik gelijk al vanaf de start en dat bevalt me wel! Ook de werkzaamheden, de communicatie en de aanpak van de medewerkers zijn meer dan prima.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Beste meneer, Heel erg leuk dat u via uw broer bent overgestapt naar zelf opgewekte zonnestroom! Mooi om zo samen duurzaam bezig te zijn, én om te besparen natuurlijk! We zijn blij dat alles naar wens is verlopen tot nu toe. Mocht u zelf ook nog mensen kennen die toe zijn aan zonnepanelen, dan kunt u hen aandragen via www.zelfstroom.nl/vrienden. Zo houdt u hier, net zoals uw broer bij u, een leuke bonus aan over. Veel plezier gewenst met uw nieuwe panelen! Met energieke groet, Anna Namens het Zelfstroom team

PRIMA organisatie afspraak is afspraak

een prettige ontvangst bij het eerste contact na een paar dagen een plan ontvangen. had zelf een ander plan in gedachten, geen probleem de man die de schouwing deed heeft dit met mij bekeken en goed gekeurd. nieuwe offerte gekregen en die goed gekeurd. 23 april is de datum voor installatie alles keurig verlopen, werd in alles op de hoogte gehouden prima. het enige minpuntje dat wij niet een nieuwe gevraagde energieprijs voor ons nieuwe uitgebreidere sijsteem hebben ontvangen.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 125

Beste meneer, Fijn dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met Zelfstroom te delen. Mooi om te horen dat u tevreden bent over de plaatsing van de panelen! Wat betreft de energieprijs, ik zie dat u inmiddels een kostenindicatie heeft ontvangen per e-mail. Mocht u nog aanvullende vragen hebben hierover, dan weet u ons te vinden! Met energieke groet, Anna Namens het Zelfstroom team

Goede service en communicatie

24 maart 2021 zonnepanelen Van Zelfstroom geïnstalleerd !!! Vakkundige installatie vriendelijke Monteurs onderleiding van Rob !! En een goede communicatie /uitleg Van het klanten service team Zeer tevreden !!!

Prima en goede service

Prima ervaring gehad met Zelfstroom. De offerte liet even op zich wachten maar nadat ik had gebeld met de onwijs vriendelijke dame van de klantenservice ging alles vervolgens heel snel. Overzichtelijke en duidelijke offerte. Bij akkoord werd er ook snel actie ondernomen en waren de afspraken voor het beoordelen van ons dak tot aan het plaatsen van de zonnepanelen snel ingepland. Zeer vakkundig gedaan in één dagdeel. Onwijs blij mee! Nu alleen voor elkaar zien te krijgen hoe we de gebruiksgegevens in onze app kunnen zien. Hier zal Zelfstroom ons ongetwijfeld mee kunnen helpen.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Beste mevrouw, Gefeliciteerd met uw nieuwe zonnepanelen! Ik zie dat het internet inmiddels ook aangesloten is, en de omvormer prachtige opbrengsten doorgeeft. Wij zorgen ervoor dat de inloggegevens van de Zelfstroom app zo snel mogelijk uw kant op komen, zodat u ook mee kunt kijken naar uw opwek. Mochten wij op het moment nog iets anders voor u kunnen doen, dan horen we dat graag. Veel plezier gewenst in uw nieuwe duurzame woning! Met energieke groet, Anna Namens het Zelfstroom team

Goede service en afspraak is afspraak

Vanaf het moment dat ik contact heb gehad met Zelfstroom meer dan tevreden over de service, informatievoorziening en klantvriendelijke mensen die ik allemaal heb gesproken. Ze nemen je serieus, maar staan je ook allemaal vrolijk te woord. Aanrader voor wanneer je opzoek bent naar een leverancier voor opwekken van energie! Vanaf eerste het contact tot aan de evaluatie een betrokken organisatie.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Erg tevreden, klantvriendelijk, deskundig, betrouwbaar

Duidelijke informatie zowel voor als na installatie van mijn panelen. Installatie door een deskundig, meedenkend en hulpvaardig team van Atama.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Beste meneer, Dank voor deze mooie woorden! Heel erg leuk dat u samen met Zelfstroom aan het verduurzamen bent. Veel zonnige dagen gewenst! Met energieke groet, Anna Namens het Zelfstroom team

Top. Van eerste contact tot en met installatie super gelopen.

Zeer prettige ervaring met zelfstroom. fijne gesprekken. Duidelijke uitleg en begeleiding. De installatie was super door zeer deskundige medewerkers van duravolt.

Super geregeld

Zelfstroom geeft je de juiste informatie, snel en correct allemaal weergegeven. Goede uitleg van alles. De verkoper welke we aan de telefoon kregen heeft alles super uitgelegd Ook de monteur die komt kijken of alles geplaatst kan worden was zeer helder en duidelijk in de uitleg van het product De dag van het plaatsen nemen wij ons petje af op het dak, super profescioneel Kortom zelfstroom is een top bedrijf met een goede service, waar wij als leken zeer blij mee zijn

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 800

Beste meneer, Heel mooi dat u voor zonnepanelen heeft gekozen! Fijn dat wij deze stap voor u makkelijker hebben kunnen maken. U bent na installatie al gebeld om alles nog eens door te nemen, mocht u in de toekomst vragen hebben over uw systeem dan weet u ons te vinden. We staan u graag te woord! Met energieke groet, Anna Namens het Zelfstroom team

Geweldige service

Wij hebben lang getwijfeld of wij ook zonnepanelen wouden aanschaffen tot wij zelfstroom hadden gevonden. Wij hebben een duidelijke offerte ontvangen en werden enorm goed geholpen als wij vragen hadden stonden ze voor ons klaar. De aanleg van de panelen is ook super netjes gebeurd. Ik raad ze zeker aan.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 350

Perfect geinstalleerd, prima communicatie

De medewerkers van zelfstroom zijn plezierig en correct in de omgang, en komen afspraken na. De monteurs die de panelen installeren luisterden goed naar onze wensen, geven goede uitleg bij de installatie, en werkten netjes en in overleg met ons.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 700

Alles volgens afspraak

Zeer vriendelijke monteurs, alles goed uitgelegd, netjes gemonteerd en opgeruimd.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 600

Zeer tevreden!

Nog geen dag spijt van mijn keuze twee jaar geleden voor Zelfstroom. Ben bezig voor overname na twee jaar huren. Ook weer snel en goed geholpen.

Statenlaan 14

5223LA