Met zonnepanelen van Zelfstroom zien wij de toekomst zonnig tegemoet

Duidelijke afspraken die nagekomen worden en zeer deskundige monteurs die de zonnepanelen geplaatst hebben

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 1200

Bijna een jaar zonnepanelen en super tevreden!

Vorig jaar waren we aan het oriënteren naar zonnepanelen en vroegen we hier en daar informatie aan en zo ook bij zelfstroom. Na wat info online wat ons al aansprak besloten we om een offerte te laten maken en kregen we aan de hand daarvan ook telefonisch contact met een zeer vriendelijke man die ons alle vragen kon beantwoorden. We besloten 9 zonnepanelen te laten plaatsen ( naar verbruik wat we zelf jaarlijks kwijt zijn berekend) . Het plaatsen kon gelukkig al best wel vlot dus we profiteerden al snel van het opwekken van stroom. We hebben inmiddels al best wel veel geld weer terug verdiend en ik vermoed dat wij de gehele investering sneller weer terug hebben verdiend dan we eerst dachten te gaan doen! Alles is mooi te zien via een app hoeveel er aan stroom opgewekt wordt en ook hoeveel er verbruikt wordt. Momenteel wekken we meer op dan we verbruiken, mooi om te zien.

• Vakkundige installatie
  • Besparing per jaar in euro's (schatting) Vorig jaar 600 euro teruggave gehad waarvan we 7 maand zonnepanelen gebruikten.

Alles zoals afgesproken

Alles is gegaan zoals afgesproken. Installatie en voorwerk. Alles netjes afgewerkt.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 450

No brainer!

Ik heb nu 13 zonnepanelen 5 jaar en gemiddeld produceer ze 3200kw per jaar. Dit houdt in dat ik maar € 29,00 betaal per maand voor gas en licht. Dus reken maar uit wat jij kan “verdienen met zonnepanelen “!

• Besparing per jaar in euro's (schatting) € 1500,00

Snelle duidelijke informatie

Tevreden over mijn levering over het plaatsen en over de duidelijkheid van de rekening heel fijn om dit mee te mogen maken dat dit oprecht eerlijk is

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 500

Top geregeld van begin tot het eind!

Vanaf het eerste contact goed geholpen. Tijdens het opnemen van het werk professioneel geholpen. Dag van het plaatsen alles netjes verlopen. Zeer tevreden hoe alles is verlopen.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) €900,-

Krijg wat beloofd is.

Nooit problemen

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 800

Een serieus bedrijf dat de gemaakte afspraken correct nakomt.

Afspraken met Zelfstroom telefonisch gemaakt en prima nagekomen. Ook installatie van de zonnepanelen heeft conform de afspraken en correct plaatsgevonden. Dit laatste door kundige monteurs die wisten waar ze mee bezig waren. Ook de ondersteuning voor de teruggave van de btw is prima geregeld. Per saldo heel tevreden over het bedrijf en de installatie.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 500 euro

fantastich

ben ontzettend blij met de zonnepanelen ze voldoen aan de verwachtingen

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Deze partij moet je heel goed in de gaten houden en gaat niet voor meest passende oplossing.

Commercieel verkoopadviseur heeft legplan gemaakt voor zonnepanelen. Daarin komt een deel van de panelen op de pannen en een deel op het platte dak. Schouw komt langs. Leggen van panelen op platte dak is niet / minder verstandig, omdat de dakbedekking op leeftijd is. Schouw meet en zoekt alles uit en komt met een alternatief plan, waarbij alle panelen op de pannen komen te liggen (conform veel van mijn buren). Commercieel verkoopadviseur zet enige tijd later streep door dit alternatieve plan, want het schijnt toch niet te kunnen (te weinig ruimte?). Afspraak voor installatie bel ik af, want er is nog geen passend plan gevonden. Medewerker planning geeft aan dat er tekorten zijn (niet alle materialen voorradig). Dat verklaart wellicht dat niet kan, want bijna mijn hele straat heeft. Enige tijd later blijkt dat er eenzijdig (zonder overleg) een installatie is gepland. Blijkt dat het oorspronkelijk legplan leidend is (ongeacht wat een schouw, die alles heeft uitgemeten en uitgezocht, daarvan vindt). Wederom afgebeld.

• Betrouwbaar
  • Vakkundige installatie N.v.t.
  • Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

slechte firma en heel duur!!!

Wij hebben enorm slechte ervaringen met Zelfstroom. Zij hebben ons dak beschadigt tijdens het afhalen van de zonnepannelen i.v.m een door hen veroorzaakte lekkage in het dak. Later is het weer geplaatst voor een enorm bedrag en wij hebben het dak voor een 2e keer moeten laten bedekken. Ga nooit in zee met deze firma want zij gaan absoluut niet eerlijk te werk.

In één woord geweldig!

Alles werd perfect gedaan. Goede service en kwalitatief goede monteurs die alles kwamen aanleggen volgens de afgesproken tijd. Één van de laatste nieuwe panelen zijn er geplaatst. Na plaatsing via de app de opbrengst kennen volgen. Ook werd er een weekje later gebeld of alles naar wens was. Echt top allemaal!

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Uitstekende, correcte en vriendelijke communicatie en installatie met en door Zelfstroom

Vanaf het eerste begin waren de telefonische contacten, de online communicatie en behandeling van de offerte en opdrachtverwerking gewelding. Na de voorbereiding volgde een uitstekende installatie door deskundige en communicatief vaardige monteurs. De installatie én de app werken naar volle tevredenheid. Wij hebben Zelfstroom van harte aanbevolen bij vrienden.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 428,-

Vlotte en duidelijke service

Vanaf het heldere offertetraject de tussentijdse voortgangsmails tot en de de snelle installatie en app is het zeker de moeite waarde op panelen via Zelfstroom te bestellen

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 450

Prettige en duidelijke samenwerking

Duidelijk en aantrekkelijk aanbod gekregen. Zonnepanelen /omvormer snel en vakkundig geplaatst. Alles in overleg uitgevoerd. Geert-Jan

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 315

Geweldig.

De opgewekte stroom meer dan had ik bedacht.

Perfecte service

De monteurs hebben het netjes erop gelegen en aardige jongens

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 700

Alles is naar wens verlopen.

Met vol enthousiasme gingen de medewerkers aan de gang. De klus is naar alle tevredenheid gefixed,

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 400,00

Heel persoonlijk en vriendelijk geholpen van begin tot eind!

Ik ben heel tevreden over Zelfstroom. Voor elke vraag zijn ze goed bereikbaar; van offerte tot installatie tot een uitstekende nazorg. Ook al gingen sommige dingen niet in 1 keer goed, ze losten het telkens snel en netjes op.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 431

Beste mevrouw, Leuk om te horen dat u tevreden bent met uw zonnepanelen van Zelfstroom! We mikken natuurlijk op in één keer raak, fijn dat u ons de gelegenheid gaf om het één en ander te herstellen toen even anders ging. Mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen, dan weet u ons te vinden. Een zonnige zomer toegewenst! Met energieke groet, Anna Namens het Zelfstroom team

De monteurs zijn heel vakbekwaam geweest en een uitstekende service geleverd alles is goed en vlotjes verlopen

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Beste meneer, Leuk om van u te horen! Goed dat u ook bent overgestapt naar duurzame zelf opgewekte stroom. We wensen u veel zonnige dagen toe! Met energieke groet, Anna Namens het Zelfstroom team

Alles op een goede manier gegaan

Prettige gesprekken en goed en snel beantwoorde mails

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 65

Goede en snelle Installatie van de zonnepanelen

Zoals het er nu uit ziet werkt alles prima en wordt er dankzij het zonnige weer meer energie ontvangen dan eruit gaat. Hoe dat er op mindere dagen uit zal zien moet ik nog meemaken. Dit is op basis van 1 week na ingebruikname, dus betrouwbaarheid van het systeem is op dit moment nog niet te beoordelen. Voor nu is het goed.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 500

Soepel verlopen plaatsing zonnepanelen

Informatie en deskundigheid was duidelijk, prima advies gehad. Ruimte voor vragen. Bedrijf wat panelen plaatste gaf goede informatie vooraf, plaatsen zelf ging vlot.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Ik ben tevreden heel correct gemonteerd!

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 700

Nette werklui en snel geplaats

Vanaf het 1e contact alles duidelijk verteld en keurig alles geregeld nette en beleefde werklui , heel tevreden

Statenlaan 14 5223LA

085-2010160