Ik vind de ervaring uitstekend

De monteurs die de zonnepanelen bij mij hebben gemonteerd hebben dat zeer vakkundig gedaan en hebben geen dakpannen naar beneden laten vallen Het was een uiterst hete dag maar zij gingen gestaag door, en eind van de middag lagen er 14 zonnepanelen op mijn dak stroom op te wekken Chapo

• Besparing per jaar in euro's (schatting) Afwachtende

Leuk om te horen, goed dat je meehelpt aan een Nederland zonder fossiele brandstoffen. Follow the sun! 🌞 Groet, Janou

Heel netjes

Ben van begin tot eind tot en met de zonnepanelen gelegd werden super geholpen

Fijn om te horen Kevin, laten we hopen op veel zon! 🌞 Energieke groet, Janou

5 sterren zegt genoeg Wij zijn super tevreden vanaf het begin Een aanrader

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Goed om te horen Anneke! Je helpt mee aan een duurzamer Nederland zonder fossiele brandstoffen. En je kan nog besparen ook! 🌞 Zonnige groet, Janou

Erg fijn.

Het plaatsen van de zonnepanelen verliep erg voorspoedig! Ze waren snel maar hebben zeer netjes gewerkt.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 300,-

Beste Renee, Fijn dat je helemaal tevreden bent met de installatie, dat is een mooi compliment voor onze monteurs. 🌞 Groet, Janou

Goede communicatie en service

Van het bestellen tot het plaatsen van de zonnepanelen goed kunnen overlegfen met de kantoormensen en de monteurs. De montage op het dak ging snel en zag er goed uit. Ook de retour stroom naar de meterkast netjes aangelegd. Prachtige en duidelijke app om de obrengst en het verbruik te zien. Ik ben er zeer gelukkig mee !

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 700,00

Hi Karin, Wat leuk om te horen dat je ook actief mee aan het kijken bent via onze app! Hopelijk heb je al heel wat kunnen besparen met jouw zonnestroomsysteem. 🌞 Groetjes, Janou

Door geven aan anderen dat het een goed bedrijf is

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Beste, Wij willen je bedanken voor het compliment, en we wensen je zonnige dagen toe! 🌞 Groet, Janou

Uitstekende begeleiding van offerte tot montage

Vanaf het aanvragen van de offerte tot het daadwerkelijk monteren van de zonnepanelen zeer goed begeleid en geïnformeerd. Van te voren alle benodigde informatie mbt de werkwijze, aanvraag teruglevering en montage gekregen. Dag van montage nette monteurs en alles top achtergelaten.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 1500

Hi Niels, Met jouw installatie is Nederland weer een beetje duurzamer geworden. Fijn om te horen dat het hele proces naar wens is geweest. 🌞 Groetjes, Janou

Ervaren monteurs

De monteurs die de zonnepanelen kwamen plaatsen gaven als eerste uitleg geven hoe de panelen geplaatst zouden worden. Toen de klus geklaasr was ruimden ze hun troep op klasse.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Beste Fred, Top dat de gehele installatie vlot is verlopen. Laten we hopen op vele zonnige dagen. 🌞 Groetjes, Janou

Keurig geholpen en afspraken nagekomen. Alles keurig geïnstalleerd en het werkt ook nog perfect, kortom wij zijn super tevreden

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 800€

Hi Ronald, Als jij tevreden bent, zijn wij dat ook ! Veel zonnige dagen toegewenst. 🌞 Groet, Janou

Zeer tevreden over de gehele gang van zaken

Prima prijs kwaliteit en super vriendelijke en hard werkende monteurs. Goede uitleg gehad en zeer professioneel overkomen. Kan het iedereen aanraden.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 1500 euro

Hi Gerbrandt, Ik wil je bedanken voor het grote compliment naar onze monteurs toe. En goed dat ook jij mee helpt aan een duurzamer Nederland. 🌞 Groetjes, Janou

Klantvriendelijk en een super service

Positief en een aanrader

• Betrouwbaar N.v.t.
  • Besparing per jaar in euro's (schatting) 700

Beste Roger, Fijn dat alles positief is verlopen! Ik wens je veel zonnige dagen toe 🌞 Groetjes, Janou

Netjes en goed geholpen

Het was zo geregeld. Het duurde even voordat de zonnepanelen op mijn dak lagen, maar dat kwam omdat het heel erg druk was. Het was een superteam wat de panelen kwam leggen en ze gaven hele goede uitleg. Overall zeer tevreden.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Hi Richard, Wat tof om te horen dat de installatie ondanks te drukte, verder naar wens is verlopen. Laten we nu hopen op veel zon! 🌞 Groet, Janou

Slecht

Na een aantal jaren al zonnepanelen te huren van Zelfstroom was alles goed. Nu er een defect is aan 1 van de panelen duurt het super lang voor dat het opgelost wordt, inmiddels al 2 maanden bezig om het opgelost te krijgen. Slechte Service,

• Vriendelijk N.v.t.
  • Deskundig N.v.t.
  • Betrouwbaar N.v.t.
  • Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

De plaatsing van de panelen zijn snel en keurig gedaan

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 1500

De installatie was zo gebeurd.

Er was mij wel een zonnestroom afleeskastje belooft die niet geleverd is. Daar baal ik van.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 75

ervaring was uitstekend

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 600

goede en snelle service

Bij plaatsen van zonnepanelen serieuze monteurs die en snel tempo goed werk hebben geleverd

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 600,--

prima geregeld allemaal!

Het hele traject van verkoop tot en met de installatie is goed verlopen.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 1800

werkt goed, ook goede ondersteuning

na installatie werkt het systeem goed. Is online goede hulp en makkelijk te monitoren.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 1200

Super geregeld

Begin van het jaar 10 panelen laten plaatsen zeer snel en vakkundig gedaan. Duidelijkheid hoe het werkt en de app is top en werkt goed wij zijn tevreden.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 950

Alleen maar tevreden!

Zooooo tevreden voor het milieu en de beurs!!!!!

• Besparing per jaar in euro's (schatting) N.v.t.

Had een keer probleem met de zonnepanelen, werd onmiddellijk opgelost. Dát is nog eens service!

Tevreden

Ze werken goed. We hebben goede uitleg van tevoren. Wij zijn gewoon tevreden en blij dat we de stap gezet hebben.

• Vakkundige installatie
  • Besparing per jaar in euro's (schatting) Weten we nog niet. We hebben ze nog niet xo lang.

Snel en vakkundig advies en dito uitvoering.

Na de storm begin dit jaar was zelfs een kleine schade heel snel opgepakt en afgehandeld!

• Besparing per jaar in euro's (schatting) nnb

Inmiddels, tot volle tevredenheid, zonnepanelen al voor het vierde jaar operationeel. Eea zonder problemen. Inmiddels ook de EV auto aan de laadpaal, kortom, zeer evreden.

• Besparing per jaar in euro's (schatting) 800