Prima bedrijf komt na wat afgesproken is.

Bedankt voor de mooie deuren, we gaan er van genieten.

In één woord GEWELDIG

De service was vanaf begin tot het eind geweldig. Het contact is makkelijk en erg prettig. Goede communicatie. Ik zal Baskgaragedeuren zeker bij mijn vrienden aanprijzen.

Er is prima werk verricht!

Prima werk verricht in een halve dag. Prachtige dikke garagedeur, goede isolatiewaarde. Alles netjes gemonteerd en afgewerkt. Bouwresten meegenomen. Aanrader, wel lange wachttijd. Maar dat is alleen maar positief, deze vakman heeft het gewoon druk!

Prima levering en installatie en volgens planning.

Verder geen commentaar.

Goede service, professioneel bedrijf

Communicatie is prima verlopen, er ging enige tijd overheen bij ons i.v.m. de bouw van ons nieuwe huis. Helaas was de ISO70 deur niet te leveren, maar de ISO45 deur is ook zeker voldoende! Constant goed op de hoogte gehouden en staan altijd klaar voor vragen etc. Prijstechnisch netjes opgelost met een 'andere' deur. Zeker een aanrader!

Goede advies en alles verliep zoals afgesproken

Rustige en duidelijke uitleg in de winkel. Na bestellen een duidelijk proces van order tot plaatsing. Dat geeft je een goed gevoel. Blij met het resultaat!

Top bedrijf!

Vriendelijke mensen die je goed adviseren en zeer netjes werken. Wij zijn zeer tevreden met onze garagedeur! Jos en Corina

Super bedrijf!

Duidelijke offerte en duidelijke communicatie. Deur zit er super netjes in en alles mooi afgewerkt! Absoluut een aanbeveling!

Gewoon een fijn bedrijf om zaken mee te doen

We zijn goed geholpen bij de keuze van onze nieuwe garage deuren, we kregen ook direct een duidelijke verwachting van levertijd en plaatsing en bij het inmeten wordt goed meegedacht. Plaatsing was op tijd en volgens afspraak dus ik kan dit bedrijf absoluut aanraden.

Prima,geholpen bij het kopen van een nieuwe garagedeur.

Prettige, vriendelijke ontvangst in de showroom. Zeer goede uitleg en demonstratie van alle mogelijkheden. Een overzichtelijke offerte met ook nog diverse keuze mogelijkheden qua extra's. Voor de afgesproken montagedatum nog een herinnering of de datum nog steeds oke was. Prima montage en afwerking. Keurige oplevering. Ben zeer tevreden.

uitstekend

geweldige vriendelijke en vakkundige en behandeling is een aanrader ze stelle je niet teleur.

We zijn het gehele traject pro-actief geïnformeerd, netjes op de hoogte gehouden, en installatie is zeer correct verlopen.

Correcte montage, voldoende kennis en prettige monteurs.

In verband met een aparte constructie gezamenlijk tot een correcte montage uitgekomen. Prettig gewerkt en in een vrij korte tijd. Alles toppie.

vakkundig en snel

Duidelijke informatie vooraf, alles vakkundig en netjes uitgevoerd precies zoals overeengekomen.

Alles werkt top, alles volgens planning verlopen

Zeer vriendelijk en professioneel. Goede prijs, zeker een aanrader!

Snel, vakkundig en perfect opgeleverd

Adequaat geadviseerd. Montage liep gesmerrd en oplevering boven verwachting. Garage is tot de laatste kruimcel schoon opgeleverd. Blij met keuze voor dit bedrijf in competitieve markt.

Drie Vs, vriendelijk, verstand van zaken en vakmanschap

Op zoek naar een nieuwe garagedeur in onze omgeving kom je snel bij Bask in Overasselt uit. Na studie op het internet waren we nog niet helemaal zeker van welke deur het zou moeten worden, dus een afspraak gemaakt. We zijn prima voorgelicht door Monique en de keus viel op een openslaande deur. Roel kwam meten en de volgende dag was de offerte binnen. Na de levertijd werd keurig op de dag van de afspraak de oude deur weg gehaald en de nieuwe geplaatst door Roel en zijn vader. De titel in de kop zegt alles.

Goed gesprek gehad in de showroom, afspraken goed nagekomen, en zeer netjes gewerkt. Wij zijn zeer blij met het eind resultaat.

Perfecte service en plaatsing, volgens afspraak.

Ik ben zeer tevreden, alles volgens afspraak. Plaatsing, prijs maar vooral ook zeer vakkundig werk. Bijzonder vriendelijke mensen, met dank.

Goede service en kwaliteitsdeuren

Hele vriendelijke mensen. Top service en heel tevreden over onze nieuwe garagedeur!

goede service en snelle installatie netjes gewerkt

helaas was de levertijd erg lang buiten de schuld van BASK.

Vanaf de showroom tot en met de dag van het plaatsen van de deur is alles perfect verlopen. Men werkt keurig netjes en komen alle gemaakte afspraken na . Zeer tevreden . Familie Peters Wijchen

Goede uitleg en uitstekende levering en plaatsing

Bij aankoop wordt de tijd genomen in de winkel. Goede uitleg door Monique over de mogelijkheden. Ondanks vooraf gemelde langere levering toch nog redelijk snel geleverd. Plaatsing was uitstekend door Roel. Ook na plaatsing nog duidelijke uitleg gekregen. Zeer tevreden met de garagedeur.

Zeer tevreden!

Keurig netjes gemonteerd en afgeleverd.

Supertevreden over de snelle en correcte reparatie.

Na een ongeluk, waarbij de sectionaaldeur beschadigd was ( op zaterdagmiddag ) werd de reparatie nog dezelfde dag uitgevoerd.

Broekstraat 29

6612AB Nederasselt