9

Bekwame en betrouwbare sales consultants.

Nasano heeft ons uitstekend geholpen met het versterken van onze afdeling sales, onder meer door het opzetten van een CRM systeem, workflows en KPI´s.

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mijn ervaring met de mensen van Nasano is erg positief. Ze zijn ter zake kundig, prettig in de omgang, werken zaken goed uit o.b.v. een briefing en communiceren snel en helder.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Duidelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Nasano heeft Green Valley erg goed geholpen om van reactieve marketing te komen tot pro-actieve (online) marketing en lead generatie. Daarbij is gebleken dat Nasano op meerdere vlakken deskundigheid in huis heeft, variërend van operationele tot strategische activiteiten. Nasano opereert daarbij niet als een 'uurtje-factuurtje-fabriek' maar neemt ook verantwoordelijkheid voor het leveren van resultaten en het indien nodig vervangen van mensen.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Duidelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Duidelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb de online cursus over koude acquisitie gevolgd en was erg tevreden met de uitleg en de tips die ik hier gekregen heb.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Duidelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Duidelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Duidelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Nasano heeft een marketingcampagne voor ons opgezet en helpt ons bij acquisitie.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Duidelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mini incompany workshop van Doris gehad, een ochtend, betreffende acquisitie, wat voor mij nieuw is. Inspirerende ochtend gehad.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Duidelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Nasano heeft een SEA- en SEO-campagne opgezet, intensief klantonderzoek gedaan, de website geoptimaliseerd en online marketingcampagnes uitgevoerd op basis van buyer persona’s, behoeftes en vraagstukken. Ook lopende activiteiten zijn geoptimaliseerd. Ze draaien continu aan de knoppen om de vindbaarheid van ISP software te optimaliseren en maken duidelijk wat mogelijk is met het beschikbare budget. Ik kan veel aan ze overlaten: dat ontzorgt.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Duidelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijne gesprekspartner, en resultaat!
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Duidelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het was een leerzame dag. Helaas in de praktijk niet heel veel aan toegekomen door andere werkzaamheden. Wel sowieso meer zelfvertrouwen gekregen mbt koude aquisitie
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Duidelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Duidelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Duidelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima training Koude acquisitie gevolgd bij Nasano. Achteraf weinig aan gehad, maar dat ligt meer aan mijn eigen motivatie om met koud bellen aan de slag te gaan dan aan de zeer motiverende en leerzame training.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Duidelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Duidelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Duidelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Nasano heeft een pre plan voor ons ontwikkelt wat wij vervolgens zelf zijn gaan uitrollen
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Duidelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

oke
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Duidelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie

Over Nasano Management B.V.

Filter op taal