Onderscheidend in de markt

Ik moest het nog maar even zien, maar ze hebben zich bij onze vve echt bewezen als onderscheidende beheerder. Afspraken worden nagekomen en snel schakelen is het credo.

• Persoonlijk contact

Onze complimenten aan deze professionele beheerder die zaken strak opvolgt en het bestuur ontzorgt. Ze hebben blijk gegeven van kundige aannemers en goede bouwkundige specialisten.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Beste Stephan, Geef graag een toelichting. Ik heb nog maar een korte ervaring maar wat ik tot nu toe mis is een strakke aansturing met duidelijke procedures hoe bestuur VVE en beheerder samen werking. Goedkeuring begroting voor begin van nieuwe jaar, voorlopige cijfers 2018 voor een bepaalde datum, definitieve goedkeur daags erna. Notulen van bestuursvergadering met aktiepunten, direct volgende vergadering vastleggen. Afname werk schilder incl opruimen. Begrijp mij goed ook aan de kant van het bestuur (onze kant) kan het allemaal wat strakker. Zou hier graag eens met je over van gedachten wisselen en direct een nieuwe bestuursvergadering vastleggen. Alsjeblieft, zie dit als positieve kritiek, Groet, Kees Jan
  • Persoonlijk contact

Minerva is een degelijk en fijn bedrijf. Samenwerking is altijd prettig, reparaties worden vlot en vakkundig verricht. Grote projecten worden goed uitgevoerd. Boekhouding klopt als een bus. Accountmanager is goed bereikbaar, luistert goed en vlot in reactie.
  • Persoonlijk contact

In redelijke tijd een goed team kunnen vormen met Minerva Vastgoedbeheer.

• Persoonlijk contact

prettig, adequaat en persoonlijke aanpak zijn key competenties

• Persoonlijk contact

Onze VvE is tevreden. De overdracht ging soepel en sinds de start hebben ze mbv een quick scan alle gebouw verbeteringen inzichtelijk gemaakt. Deze worden nu in 1x aangepakt. Bereikbaarheid is goed, vaak dezelfde dag reactie.
  • Persoonlijk contact

Medewerkers denken graag met je mee bij het vinden van oplossingen. Storingen worden snel en adequaat opgepakt en notulen waren binnen 1 week rondgestuurd. mvg Hester
  • Persoonlijk contact

Erg vriendelijk personeel dat de tijd voor je neemt om al je vragen te beantwoorden. Wij zijn net verhuisd en het hele vve gebeuren is nieuw voor ons, maar na een telefoongesprek met Alain weten we waar we aan toe zijn voordat we beginnen met verbouwen.
  • Persoonlijk contact

Fijne club mensen. Ik heb goede ervaringen met Minerva. Storingen worden echt snel opgepakt en opgevolgd. Dit was bij onze vorige beheerder wel anders.. Groot-onderhoudsprojecten worden nauwgezet uitgewerkt en ook daadwerkelijk begeleid. Ze geven aandacht aan het gebouw.
  • Persoonlijk contact

Goede / professionele VVE beheerder. Ze hebben een pro-actieve houding en prettige mensen om mee te communiceren.
  • Persoonlijk contact

Ik dacht dat ik een administratiekantoor inhuurde, maar het werd een zeer actieve, persoonlijke en deskundige adviseur voor alle vragen waar je als vereniging tegenaan kunt lopen. Top beheerder + top begeleiding.
  • Persoonlijk contact

Professionele club die een prettige manier van samenwerken hanteert.

• Persoonlijk contact

Minerva staat klaar voor de klant, kent de markt en is plezierig om mee samen te werken
  • Persoonlijk contact

Stephan weet ook bij uiteen lopende belangen binnen de VvE , met respect van de leden,koers te houden. Beschikt over goed netwerk van vaklieden bouw en adviseurs.
  • Persoonlijk contact

Een prettige en professionele partij om mee samen te werken als VVE.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Contact met het Bestuur is goed. Met de technische commissie kan wat beter, maar is ook wennen voor beide partijen. Nieuw personeelslid zal ongetwijfeld hierbij helpen.
  • Persoonlijk contact

mijnervaring met Minerva is goed, zij zijn goed bereikbaar en hebben ervaring met gebouwbeheer
  • Persoonlijk contact

Zeer actief team. Minerva houdt ons goed op de hoogte van alle lopende zaken.
  • Persoonlijk contact

Zeer prettig contact met de heer Baart. Super deskundig advies en vlotte afhandeling van zaken. Ga zo door.
  • Persoonlijk contact

Heb met verschillende VVE beheerders gewerkt en had vooral de ervaring dat het vaak zeer passieve bedrijven zijn waar je altijd achteraan moet zitten. Bij Minerva vastgoedbeheer worden eventuele problemen snel opgepakt en is er altijd persoonlijk contact. Zeer prettige VvE beheerder die ik iedereen dan ook zou aanbevelen!