Echte vakmensen!

Voor het onderhoud van mijn houten vloer kwam er een man uit Dordrecht , melde zich netjes vooraf met een telefoontje dat hij er bijna was . En het werk dat hij heeft geleverd is perfect ! De mensen die nu bij mij over de vloer komen denken dat ik een nieuwe vloer heb ipv een ‘gerenoveerde’

Super vloer! Super service

Wij zijn super te vrede met onze prachtige kloostervloer! De jongen die de vloer heeft gelegd was super beleeft en KUNDIG. We raden van Son zeker aan. Vg fam de Ridder

Prima bedrijf, bereikbaarheid kan beter.

Goed advies, er wordt met je mee gedacht. Men levert kwalitatief een goed product. Wel rekent men voor werkelijk elk dingetje extra direct het volle pond. Even een latje extra, stukje hout inpassen of een deur een tikkie bijschaven zou eigenlijk onder extra service moeten vallen, zeker gezien de prijs die je betaalt voor het geheel. Want goedkoop is het gewoon niet.

Vakwerk

Na twee dagen schuren en een Greywash is onze 19 jarige vloer weer als nieuw. Vakkundige medewerkers die keurig werkten. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik helemaal happy ben

Miklos je bent een topper

Van af de bestelling van onze vloer tot het eind, zeer tevreden hier over. Alles goed uitgelegd in de winkel en zeer vriendelijk Met het leggen: Heel netjes en zorgvuldig gaan ze met je vloer om. Ook zijn ze zeer precies met leggen en werken nauwkeurig Top

Vakwerk

Keurig personeel, vakwerk vloer is heel mooi gelegd.

Communicatie goed

Werd goed advies gegeven in de winkel en duidelijk. Het leggen vd vloer duidelijk wat ze gingen doen en advies gegeven, vooral om een deurmat te verwerken in het laminaat bij de voordeur was een goeie tip. 1 minpuntje het was niet in 2 dagen klaar

Stipt, precies en netjes

Stipt op tijd, precies, netjes in de afwerking. Na service is goed

Perfect!

Perfecte service. Keurige afhandeling. Levering heel vlot. Afspraak keurig nagekomen. In een woord een zeer betrouwbare , klantvriendelijk bedrijf. Personeel is ook vakbekwaam.

Alles volgens afspraak geregeld

Beleefd personeel. Vakkundig. Zeer tevreden over het resultaat.

Duidelijke communicatie, vriendelijk personeel en als eindresultaat een prachtige vloer.

Ben zeer tevreden over het gehele verkoopproces en vakkundige gelegd door de heren.

goed werk afgeleverd

Personeel heeft wel sturing nodig.

vriendelijk en professioneel advies

goede hulp gehad om de juiste kleur en kwaliteit te adviseren

Mooie vloer goed vakmanschap

Alles op tijd goed werk geleverd, een aanrader

klant gericht

Van het begin tot het einde een bedrijf dat zich aan haar woord houd. Zeker niet de goedkoopste maar ook niet het duurste en weten wat ze doen. de monteurs hebben niet allemaal evenveel knowhow waardoor er een hoop instructie & controle plaatsvind, dat zou nog een punt van aandacht zijn, Maar wij bevelen Van Son zeker aan voor de nieuwe vloer!

Afspraak = afspraak en dat is iets waar ze zich aan houden. Het is mijn derde vloer in mijn derde huis en dat zegt voldoende!

Goed gewerkt

Werknemer heeft onze vloer mooi opgeknapt en een schade goed gerepareerd.

Een echte aanrader

Ik ben ontzettend tevreden over de vloer. Visgraat eiken. Geweldig mooi gelegd. Prettig contact. Een echte aanrader.

Had betere service verwacht

We hadden een goed gevoel over van Son maar zijn toch iets teleurgesteld. Of door miscommunicatie of door elkaar verkeerd te hebben begrepen . Muren beschadigd zonder te melden ,kan gebeuren maar meld het even lijkt mij.

Gedegen voorlichting en correcte uitvoering

Zie bovenstaande regel

Heel erg tevreden

Tevreden

Prima werk geleverd

De medewerkers van Van Son vloeren hebben prima werk geleverd, aardige gasten en bereid tot overleg.

Mooie laminaatvloer, heel goed gelegd

Heel goed geholpen ,vriendelijk personeel, heel fijn geholpen

Alles volgens afspraak verlopen. Vloer in 1 dag vakkundig gelegd. Prettig personeel. Contact ook als prettig ervaren.