Zware bevalling

Vanaf de offerte tot aan het leggen van de vloer hebben we meerdere negatieve punten. Gelukkig ligt de vloer inmiddels.

Goede service en vakkundig

Erg tevreden met onze vloer houten vloer. Goed advies gehad in de winkel over het hout de kleur en afwerking. Daarna is het werk fantastisch door de mannen van van Son. Harde werkers!

Betrokkenheid & professioneel

Erg tevreden over onze aankoop van een traditioneel gelegde Hongaarse punt. De jongens die hem gelegd hebben werken hard en zeer nauwkeurig. Goed advies gekregen voor de bepaling van de kleur en de afwerking. Ontzettend blij met het resultaat! Miklos bedankt !

Onbetrouwbaar

Zonder overleg besluiten ze om afspraken niet na te komen. Wij moeten Juridische stappen gaan zetten. Jammer

In de winkel prima geholpen met het maken van de goede kleur keuze De jongenman die het heeft gelegd heeft keurig gewerkt alles netjes opgeruimd

Top service

De medewerkers van Van Son hebben de visgraat vloer door het hele huis gelegd. Altijd afspraken nagekomen gedurende hele traject de afgelopen 6 maanden. Vloer in kantoor zat wat tegen door scheur in kruipluik maar Van Son heeft dit zelf opgepakt en geregeld dat er nieuw kruipluik is gekomen. Perfecte service. Echt een aanrader. Van mij krijgen ze een dikke 10.

Komen zoals gezegd alle afspraken goed na

Het personeel dat komt leggen is vakbekwaam. De hulp en de legger zouden beter moeten opletten voor hun omgeving er is vrij veel schade aan pas gestucadoorde en geverfde muren en plafond. Dit is geheel onnodig. Ook was er te weinig vloer geleverd maar dit is voor beide gevallen perfect opgelost door van Son Vloeren. Voor de rest zijn we heel erg tevreden de vloer is prachtig en vakkundig gelegd.

Uitstekende service

De laminaatvloer is prima gelegd. De lijmresten onder de vloer bleken zodanig merkbaar, maar de vloerleggers van Van Son hebben dat euvel uiteindelijk keurig opgelost. Al met al een uitstekende service.

Fantastisch

Na het plaatsen van onze nieuwe keuken, sloot de vloer helaas niet meer netjes aan. Na 1 zeer klant vriendelijk telefoontje was een afspraak en bestelling super snel geregeld en kunnen wij nu op en top genieten van onze nieuwe keuken met een mooie vloer!!

Vakmanschap ,nauwkeurikheid in een hoog tempo.

Ik ben zeer goed geholpen .

Deskundig advies

Wij hebben een goede keuze kunnen maken doordat we zeer deskundig advies hebben gekregen.

Prima.

Afspraken volledig nagekomen. De vloerspecialist heeft de werkzaamheden naar volle tevredenheid uitgevoerd.

De perfecte vloer voor onze woning

Onze ervaring is een vriendelijke en correcte en prima afhandeling van het leggen van de laminaatvloer. in ons geval ook een goede afhandeling van de schade m.b.t. het verwijderen en afvoeren van de bestaande vloer.

Netjes en vakkundig gelegd.

Vloer is netjes en vakkundig gelegd, wel vindt ik dat de calculatie vooraf beter zou kunnen, aangezien er nog een behoorlijk bedrag bij kwam. Daarbij vindt ik de prijs van de deurmat behoorlijk hoog, wat niet van te voren is verteld. Als ik dit van te voren had geweten had ik een deurmat zelf aangeschaft. Verder ben ik tevreden!

Snel geleverd en keurig gelegd

De laminaatvloer werd veel eerder geleverd en gelegd dan verwacht. Keurig en vakkundig gelegd

Echte vakmensen!

Voor het onderhoud van mijn houten vloer kwam er een man uit Dordrecht , melde zich netjes vooraf met een telefoontje dat hij er bijna was . En het werk dat hij heeft geleverd is perfect ! De mensen die nu bij mij over de vloer komen denken dat ik een nieuwe vloer heb ipv een ‘gerenoveerde’

Super vloer! Super service

Wij zijn super te vrede met onze prachtige kloostervloer! De jongen die de vloer heeft gelegd was super beleeft en KUNDIG. We raden van Son zeker aan. Vg fam de Ridder

Prima bedrijf, bereikbaarheid kan beter.

Goed advies, er wordt met je mee gedacht. Men levert kwalitatief een goed product. Wel rekent men voor werkelijk elk dingetje extra direct het volle pond. Even een latje extra, stukje hout inpassen of een deur een tikkie bijschaven zou eigenlijk onder extra service moeten vallen, zeker gezien de prijs die je betaalt voor het geheel. Want goedkoop is het gewoon niet.

Vakwerk

Na twee dagen schuren en een Greywash is onze 19 jarige vloer weer als nieuw. Vakkundige medewerkers die keurig werkten. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik helemaal happy ben

Miklos je bent een topper

Van af de bestelling van onze vloer tot het eind, zeer tevreden hier over. Alles goed uitgelegd in de winkel en zeer vriendelijk Met het leggen: Heel netjes en zorgvuldig gaan ze met je vloer om. Ook zijn ze zeer precies met leggen en werken nauwkeurig Top

Vakwerk

Keurig personeel, vakwerk vloer is heel mooi gelegd.

Communicatie goed

Werd goed advies gegeven in de winkel en duidelijk. Het leggen vd vloer duidelijk wat ze gingen doen en advies gegeven, vooral om een deurmat te verwerken in het laminaat bij de voordeur was een goeie tip. 1 minpuntje het was niet in 2 dagen klaar

Stipt, precies en netjes

Stipt op tijd, precies, netjes in de afwerking. Na service is goed

Perfect!

Perfecte service. Keurige afhandeling. Levering heel vlot. Afspraak keurig nagekomen. In een woord een zeer betrouwbare , klantvriendelijk bedrijf. Personeel is ook vakbekwaam.

Alles volgens afspraak geregeld

Beleefd personeel. Vakkundig. Zeer tevreden over het resultaat.