Super bedrijf

Werken heel netjes en komen afspraken na

zeer vakkundig

wij wilde graag een nieuwe vloer maar wisten niet waar we nu het beste voor konden gaan ivm huisdieren en kleine kinderen, plus dat wij in het vuile werk zitten en hierdoor ook wel met vieze schoenen thuis komen. Van Son Vloeren BV heeft ons uitstekend geadviseerd, onwijs klantvriendelijk en behulpzaam. Door de perfecte uitleg van materialen wisten wij al snel waar we voor moesten gaan. materiaal kon al vrij snel besteld worden en we werden netjes op de hoogte gehouden van datum wanneer de monteurs zouden komen. Onze vloer is geweldig mooi gelegd en wat hebben de monteurs een vakkennis. we zijn onwijs tevreden en raden het iedereen aan

niets op aan te merken perfect geregeld.

Van het opmeten tot oplevering top. In de winkel met de vloer uitzoeken en info plus uitleg was top. Thuis met de inboedel verplaatsen en verwijderen van de vloer is er netjes met alles omgegaan . Vriendelijk personeel niets was teveel. Het leggen van de vloeren was ook perfect niets op aan te merken . De jongeman die kwam om de vloeren te leggen werkten netjes en was zeer vriendelijk en makkelijk in de omgang. deze jongeman was elke dag netjes op tijd niets op aan te merken.

Niet goed

We hebben het niet zo goed ervaren. Klacht is nog het zelfde we betalen wel. U hoeft niet terug te komen.

Hebben het netjes gelegd.

fijne werker jammer dat hij bij zagen geen mondkapje draagd voor stof.

Keurig en zeer netjes werk geleverd

Onze kamer en keuken vloer geschuurd deze zien weer als nieuw uit en voorzien van en nieuwe olie laag. Zijn zeer tevreden met het resultaat.

Werkzaamheden zijn naar alle tevredenheid volgens afspraak uitgevoerd.

Zie hierboven.

Deskundig advies, vloer keurig gelegd

Bij het uitkiezen van de vloer zijn we goed geadviseerd. Kregen vloerstalen mee om thuis te bekijken. Afspraken zijn keurig nagekomen, alles was netjes uitgerekend en er waren slechts 3 planken over. Complimenten voor het leggen, helemaal top! Klein puntje van aandacht, iets betere/uitgebreidere folder met uitleg onderhoud vloer.

Professioneel, vakkundig

Het is nog niet helemaal af, maar kreeg al een reminder voor de beoordeling. Professioneel bedrijf met veel ervaring.

Vakkundig en netjes

De vloer werd vakkundig gelegd en de afwerking van de plinten rondom was ook goed. De mat in de gang is zeer netjes gelegd en er werd meegedacht in de mooiste oplossing voor het leggen.

Afwerking wordt te veel extra berekend

Goed bedrijf alleen viel me tegen dat afwerking zoals kitwerk en een afwerk stripje hier en daar wat in mijn ogen als totaalpakket in de prijs moet zitten, in een aparte nota moet worden betaald en tegen een flinke arbeidsloon. In werkelijkheid is de vloerlegger er een uurtje mee bezig geweest. Jammer

Positief

Mijn ervaring met v Son is erg positief, en ik zal bij mijn kennissen jullie aanbevelen.

heel tevreden met van Son vloeren!

Wij waren op vakantie. Mijn vader is op enkele momenten bij de behandeling van onze vloer geweest. Op deze manier kon de olie goed in de vloer trekken en niet beschadigen. Toen we terug kwamen hadden wij een hele mooie vloer en konden we alle spulletjes weer leuk neerzetten! fijn, heel fijn!

Doen gewoon wat er is overeengekomen

lastig plintenklus met hoogteverschillen, achter radiatoren langs en welvingen in de muur. Toch naar onze zin weten op te leveren 👍🏻

Een super vloer👍

Goede service, door een vakman gelegd en nog een mooie vloer ook!

Fijn geholpen, goede service en hele mooie vloeren!

Wat je vraagt krijg je......

Uitstekend bedrijf met zeer kundige monteurs, er wordt met plezier en focus gewerkt. Dit is dan ook te zien aan de vloeren.

Super service!!!

Vloer ligt al meer dan 12 jaar, maar plinten lieten nog steeds los.... Nu opnieuw geplaatst en dat was SERVICE!! Petje af!!!

Goed!

Degene die de vloer heeft geschuurd en in de olie gezet heeft keurig werk afgeleverd. De vloer ziet er weer prachtig uit en er zijn geen beschadigingen te zien op muren en plinten.

Kundige mensen

Fijne ervaring, top resultaat en een aanrader voor wie een vloer zoekt!

Perfecte service!

Top bedrijf en zeer vakkundige monteurs met jarenlange ervaring. Super netjes alles afgewerkt.

Goede Service en vakkmensen

Bij van Son informatie gehaald en gekregen over het renoveren van mijn oude eiken vloer. Is nu een mooie vloer geworden !

Van het kopje koffie tot aan het einde perfect

Tijdens ons bezoek aan het bedrijf viel gelijk de professionaliteit op en het gevoel geen nummer te zijn. Tijd speelt geen rol bij Van Son Vloeren. Zelfs toen wij zeiden dat de vloer thuis nog even moesten uitmeten was dit alles geen probleem. Inmiddels ligt de nieuwe vloer erin en kunnen wij met trots zeggen dat zelfs een Nederlandse vloer in Duitsland heel goed aankomt.

Mooi gelegde vloer.

Mooi werk afgeleverd, Communicatie tussen opnemers/ bezorgers en leggers kan beter.