Mooie laminaatvloer, heel goed gelegd

Heel goed geholpen ,vriendelijk personeel, heel fijn geholpen

Geweldig!

Alles volgens afspraak verlopen. Vloer in 1 dag vakkundig gelegd. Prettig personeel. Contact ook als prettig ervaren.

Geweldige ervaring

Heel vakkundig personeel die in het hele appartement een visgraat laminaat vloer hebben gelegd. Alles in goed overleg aangepakt en niets was te veel. Alles is gelegd binnen de afgesproken termijn en het ziet er prachtig uit. Uitstekende ervaring.

Het resultaat was goed en kundig gedaan op een vriendelijke manier.

Super wat fijn om dit uit handen te geven

Geweldig geholpen in de winkel en super blij met de mannen die de vloer hebben gelegd. Super netjes gewerkt .. echt heel blij

Gewoon fantastisch

Een nare vlek in een 50 jaar oude massieve parketvloer. Via de verzekeringsexpert in contact gekomen met van Son. Helaas een lange wachttijd, maar als je zo goed bent heb je het natuurlijk druk. Van Son heeft een container geplaatst, de meubels in de container geplaatst, de vloer geschuurd en behandeld, en de meubels weer teruggeplaatst. Steeds alleen maar vriendelijke, nette en kundige mensen over de vloer. En het eindresultaat.... ,de vloer is nog nooit zo mooi geweest! Als nieuw, en met een luxere uitstraling dan dat hij ooit gehad heeft. Van Son Vloeren, enorm bedankt!

Uitermate positief door deskundig advies, meedenkend vermogen en goede kwaliteit product.

Bij de aankoop goed, correct, meedenkend en niet "opdringerig/dwingend" geadviseerd. Alles correct en volgens afspraak afgeleverd. Goede kwaliteit van het aangekochte laminaat. Het leggen gebeurde deskundig, vlot en keurig afgewerkt. Tevens uitermate behulpzaam met verplaatsen/verschuiven interieur tijdens het legproces.

Klantgericht snel en kwaliteit

Klantvriendelijk kennis van zaken en afspraken netjes op tijd . Word keurig gelegd plinten netjes afgewerkt en alles word weer keurig achter gelaten Ja zou hier zo weer een vloer bestellen

Heel goed !

Top sevice

Zeer nette afwerking. Levering perfect. Goede en nette legger, andere leggers trouwens ook die kwamen kijken/helpen.

Snel en goed volgens afspraak

Drukke periode, toch gevraagd of er ruimte was, dit wegens verhuizing. Top dat dit geregeld kon worden.

Ziet er weer netjes uit na schuren en lakken

Na ruim 10 jaar de vloer opnieuw laten schuren en behandelen. Ook de vloer aangeslagen zodat deze weer al nieuw lijkt. Prima gedaan, echter na een paar dagen bleek toch dat de vloer iets boller ging staan. Gebeld en binnen een paar dagen kwam er weer een medewerker om dit prima op te lossen.

Mooie vloer, keurig gelegd

Al eerder een review geschreven, minder positief dan deze, aantal minpunten benoemd, na een goed persoonlijk gesprek met dhr. Van Son bleek alles op een misverstand berust en nu keurig afgehandeld. De pvc vloer ligt er keurig in, bekwame mensen die denken in oplossingen! Uitermate tevreden!

Zeer nette service, ook na oplevering

Deskundige en goede service, zowel bij de koop, levering, oplevering als de nazorg. Ga zo door!

Zeer goed en nazorg

Goed vakwerk en goede garantie ivm nieuwe vloer gelegd

zeer goed

Alles is volgens afspraak verlopen. het plaatsen van de vloer verliep vlot en alles is zeer mooi afgewerkt. Ben blij verrast door deze vakbekwame mensen.

Goede service en mooi product!

Goed bijgestaan bij waterschade en overleg met verzekering. Daarna goed geholpen bij verwijderen vloer. Nieuwe vloer is prachtig en goed gelegd.

Geweldige service! En prachtige vloer

Geweldige service en prachtige vloeren!

Bedankt voor uw reactie! Veel plezier van de vloer!

Prachtige vloer en deskundige monteurs

Wij zijn erg blij met onze prachtige vloer. Hoge kwaliteit materiaal en zeer kundige montage.

Bedankt voor uw reactie! Veel plezier van de vloer!

Uitstekend geregeld!

Alles prima geregeld!

Bedankt voor uw reactie!

Enorm slechte service

Reactie van het bedrijf Geachte mijnheer Hus, Van Son Vloeren betreurt het oprecht dat uw pvc-vloer niet aan uw verwachtingen qua leefgewoonten en onderhoud voldoet. Onze intentie als bedrijf, is te allen tijde onze klanten de grootst mogelijke service te verlenen. Wij begrijpen echter dat uw reactie voortkomt uit de teleurstelling over de uitslag van het rapport van de onafhankelijk expert. Wij hadden een voor u, positieve uitslag gewenst. Met het voorstel van een betalingsregeling voor deze kosten, hoopten wij u een passend voorstel te hebben gedaan en spijt het ons dat u dit niet als meedenken onzerzijds heeft ervaren REACTIE TERUG: Beste van Son, Mijn verwachtingen komen van de ervaringen van vrienden en kennissen die wel een goede vloer hebben en ook kinderen en honden hebben. Wij zijn dan ook naar jullie toe gekomen voor advies voor een soortgelijke vloer. Het lijkt mij dus logisch dat wanneer er na slechts één jaar al flink wat krassen op de vloer zijn, onze verwachtingen niet overeenkomen met het gegeven advies. Vervolgens zegt u dat uw intentie vanuit het bedrijf is om ten alle tijden de beste service te verlenen. Hier hebben wij niks van gemerkt. Wij zijn ruim een jaar bezig geweest om met jullie tot een oplossing te komen. In de tijd werd het probleem steeds naar de fabrikant gestuurd en andersom, waren wij steeds diegene die met jullie contact moesten opzoeken en werd er nooit terug gebeld. Ook zijn jullie in dat jaar niet één keer zelf komen kijken naar de schade. Zelfs met de betaling van de schade expert bent u uw afspraken niet nagekomen. Wij hebben mondeling gesproken over betalingsregeling. Wij wilden dit in 12 termijnen doen, dit omdat wij ook ruim een jaar op u hebben moeten wachten. Vervolgens heeft u ons letterlijk verteld dat u ons niet in het gelijk wilt stellen en wilde er 10 maanden van maken. Echter kregen wij Vervolgens een maand later een email met een betaling herinnering van 6 maanden. Toen wij aangaven dat dit een fout is en

Heel blij met mijn nieuwe vloer en plinten!

Super geadviseerd en geholpen!!

Goed , vakmanschap

Goed vakmanschap, keuring personeel leuke gasten.

Zeer slechte service

Reactie van het bedrijf Goedemiddag Jeroen, Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft met ons bedrijf. Wij hopen naar aanleiding van het bezoek van de onafhankelijk schade expert en ons contact dat wij u hiermee van dienst zijn geweest en dat uw probleem hiermee verholpen is. Met vriendelijke groet, Van Son Vloeren MIJN REACTIE TERUG: Beste Van Son, Hoe kunnen jullie nu nog hopen dat met het contact dat we gehad hebben, dat onze problemen zijn verholpen? We zijn bij jullie in de winkel geweest om te kijken of we toch nog iets kunnen regelen. Het enige wat wij te horen kregen is dat jullie service inderdaad heel slecht is geweest en dat jullie in de 1.5 jaar dat dit al speelt, eigenlijk wel langs hadden kunnen komen om de schade zelf te kunnen bekijken. Verder is er totaal geen moeite genomen om tot een oplossing te komen voor de schade die we hebben en de tijd en moeite die we erin hebben moeten steken. Vervolgens is er gesproken over de betaling van het schade rapport. Wij hebben voorgesteld om deze in 12 maanden te betalen. Dit omdat wij ook al rui. 1.5 jaar op u hebben moeten wachten. U hebt dit beantwoord door te zeggen dat u meer zat te denken aan 10 termijnen omdat u ons niet tegemoet wilde komen. Alsof het onze schuld is dat we met deze ellende zitten!! Alsof dit allemaal niet erg genoeg is, krijg ik vandaag een email van van Son met het bericht dat het in 6 termijnen betaald moet worden en dreigt met deurwaarders. Dit laat overduidelijk zien dat de service van Van Son Vloeren nog steeds waardeloos is en je niks met ze kunt afspreken. Ik raad dan ook iedereen af om hier een vloer te kopen! Je denkt een goed product aan te schaffen voor een hoop geld, maar krijgt er een berg ellende voor terug!!

Geachte mijnheer Hus, Van Son Vloeren betreurt het oprecht dat uw pvc-vloer niet aan uw verwachtingen qua leefgewoonten en onderhoud voldoet. Onze intentie als bedrijf, is te allen tijde onze klanten de grootst mogelijke service te verlenen. Wij begrijpen echter dat uw reactie voortkomt uit de teleurstelling over de uitslag van het rapport van de onafhankelijk expert. Wij hadden een voor u, positieve uitslag gewenst. Met het voorstel van een betalingsregeling voor deze kosten, hoopten wij u een passend voorstel te hebben gedaan en spijt het ons dat u dit niet als meedenken onzerzijds heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Van Son Vloeren

Heel fijne vakmensen

Goede vakmensen. Komen afspraken na. Zeker aan te raden. Heel tevreden. Zeker aan te bevelen. Echter door drukte wel lang wachten.