Netjes gewerkt!

Mijn parket is opnieuw geschuurd ben zeer tevreden. Heb nu weer een mooie vloer waar ik weer jaren van kan genieten !

schoon gewerkt en een prachtig resultaat !!

Onze houten vloer was hard aan een flinke opknapbeurt toe. Na een eerdere goede ervaring hebben we dit weer door Van Son Vloeren uit laten voeren. Marcel heeft de werkzaamheden bij ons naar volle tevredenheid uitgevoerd. Gaf ons goede voorlichting hoe hij te werk ging en belde een paar dagen later of er nog vragen of problemen waren. Vakwerk zoals het hoort. We hebben weer een mooie vloer voor jaren woongenot. Super tevreden dus.

Waterschade aan een aantal plinten is netjes hersteld

Plinten zijn weer als nieuw

Vakmensen

goede verkoop wordt meegedacht, goede keurige vakmensen

Keurig personeel, vaklui, zeer mooie visgraadvloer op advies van de verkoopster zwarte plinten genomen zeer chique Alleen de afhandeling van de rekening is wat minder er is lang over de vloer gedaan eer deze klaar was omstandigheden ziekte, personeel, dus rekening kwam veel later hoewel alles betaald was pakte deze hoger uit, wat vlg mij niet klopt mijn advies is thuis goed op laten meten en niet afgaan van plattegrond Vraag zou je vSon aanbevelen?

Heel netjes te woord gestaan in de winkel en goed advies gekregen, en heel tevreden met de vloer die wij gekocht hebben

Goed bedrijf met kundig personeel en lekker kleinschalig !

Onze nieuwe laminaatvloer bij van Son gekocht vanwege de jarenlange ervaring op dit gebied en de lekkere informele sfeer die er bij dit bedrijf heerst . Men is bereid hier om ruim de tijd te nemen voor de klant om verschillende voorbeelden/ modellen van vloeren te vergelijken met daarbij ook verschillende opgemaakte offertes. Personeel die de vloeren legt is vriendelijk, netjes, vakkundig en denken ook goed met de klant mee ! Ik zeg een aanrader en de volgende keer kom ik hier zeker weer terug !

Stipt , netjes

Stipt, netjes

Geweldig hoe het is aan gelegd! En met name de monteur is echt een vakman

Mijn ervaring met van Son vloeren is grandioos, de communicatie is uitstekend en een heeft fijne klantvriendelijkheid!

Van aankoop tot nazorg uitstekend.

Goed advies. Snel ingepland. Uitstekend gelegd.

Zware bevalling

Vanaf de offerte tot aan het leggen van de vloer hebben we meerdere negatieve punten. Gelukkig ligt de vloer inmiddels.

Goede service en vakkundig

Erg tevreden met onze vloer houten vloer. Goed advies gehad in de winkel over het hout de kleur en afwerking. Daarna is het werk fantastisch door de mannen van van Son. Harde werkers!

Betrokkenheid & professioneel

Erg tevreden over onze aankoop van een traditioneel gelegde Hongaarse punt. De jongens die hem gelegd hebben werken hard en zeer nauwkeurig. Goed advies gekregen voor de bepaling van de kleur en de afwerking. Ontzettend blij met het resultaat! Miklos bedankt !

Onbetrouwbaar

Zonder overleg besluiten ze om afspraken niet na te komen. Wij moeten Juridische stappen gaan zetten. Jammer

In de winkel prima geholpen met het maken van de goede kleur keuze De jongenman die het heeft gelegd heeft keurig gewerkt alles netjes opgeruimd

De medewerkers van Van Son hebben de visgraat vloer door het hele huis gelegd. Altijd afspraken nagekomen gedurende hele traject de afgelopen 6 maanden. Vloer in kantoor zat wat tegen door scheur in kruipluik maar Van Son heeft dit zelf opgepakt en geregeld dat er nieuw kruipluik is gekomen. Perfecte service. Echt een aanrader. Van mij krijgen ze een dikke 10.

Komen zoals gezegd alle afspraken goed na

Het personeel dat komt leggen is vakbekwaam. De hulp en de legger zouden beter moeten opletten voor hun omgeving er is vrij veel schade aan pas gestucadoorde en geverfde muren en plafond. Dit is geheel onnodig. Ook was er te weinig vloer geleverd maar dit is voor beide gevallen perfect opgelost door van Son Vloeren. Voor de rest zijn we heel erg tevreden de vloer is prachtig en vakkundig gelegd.

De laminaatvloer is prima gelegd. De lijmresten onder de vloer bleken zodanig merkbaar, maar de vloerleggers van Van Son hebben dat euvel uiteindelijk keurig opgelost. Al met al een uitstekende service.

Na het plaatsen van onze nieuwe keuken, sloot de vloer helaas niet meer netjes aan. Na 1 zeer klant vriendelijk telefoontje was een afspraak en bestelling super snel geregeld en kunnen wij nu op en top genieten van onze nieuwe keuken met een mooie vloer!!

Vakmanschap ,nauwkeurikheid in een hoog tempo.

Ik ben zeer goed geholpen .

Deskundig advies

Wij hebben een goede keuze kunnen maken doordat we zeer deskundig advies hebben gekregen.

Prima.

Afspraken volledig nagekomen. De vloerspecialist heeft de werkzaamheden naar volle tevredenheid uitgevoerd.

De perfecte vloer voor onze woning

Onze ervaring is een vriendelijke en correcte en prima afhandeling van het leggen van de laminaatvloer. in ons geval ook een goede afhandeling van de schade m.b.t. het verwijderen en afvoeren van de bestaande vloer.

Netjes en vakkundig gelegd.

Vloer is netjes en vakkundig gelegd, wel vindt ik dat de calculatie vooraf beter zou kunnen, aangezien er nog een behoorlijk bedrag bij kwam. Daarbij vindt ik de prijs van de deurmat behoorlijk hoog, wat niet van te voren is verteld. Als ik dit van te voren had geweten had ik een deurmat zelf aangeschaft. Verder ben ik tevreden!

Snel geleverd en keurig gelegd

De laminaatvloer werd veel eerder geleverd en gelegd dan verwacht. Keurig en vakkundig gelegd