Professioneel en service gericht bedrijf

Vanaf begin goed geholpen. Goede adviezen gehad en de service was goed. Alles is volgens plan en afspraak verlopen. Vriendelijk personeel en parketteurs. Het laminaat ligt er fantastisch bij en we zijn zeer tevreden. Hadden we eerder moeten doen.

Heel erg goed

We zijn vriendelijk, correct, vakbekwaam geholpen. De vloer die geleverd is is mooi en is goed gelegd.

Professioneel, betrouwbaar, kwaliteit en top service!

Zeer gastvrij en vakkundig geholpen. We zijn erg blij met de mooie Quickstep vloer!

kwaliteit, mooi!

geweldige mensen

moet alleen nog strook onder beschadigde kast geplaatst worden

Alles volgens afspraak en mooi werk geleverd

Onze vloer is geschuurd en opnieuw in de 2k olie gezet. Resultaat ,super mooie vloer.

Ontzettend goed geholpen!

Alles is goed afgewikkeld, zeer tevreden.

Helemaal top

Prachtig gelegd, helemaal geen klachten!

specialisten in visgraat PVC

Wij hebben verschillende panden laten leggen met visgraat pvc vloeren. Zeer vakkundig gelegd en alles volgens planning

experts in schadeherstel en de begeleiding met de verzekering

Na een grote lekkage vanuit de vaatwasser, was mijn vloer volledig onder water komen te staan. Van Son Vloeren heeft geholpen met het schadeformulier en heeft samen met de expert van de verzekering de schade vastgesteld. Doordat van Son Vloeren erkent schadeherstelbedrijf is verliep alles soepel bij de verzekering en werden wij snel geholpen. een echte aanrader!!!!

Prima, meedenkers

Tevreden, oplossingsgerichte medewerkers. Zaterdag In de “ vrije tijd” de zware meubels weer op de oorspronkelijke plaats terug gezet.

Zeer tevreden, nette werklui, geweldig werk verzet en geholpen met meubels over zetten. Zeer vakkundig gewerkt. Een aanbeveling waard.

Perfect !!!! Dikke 10 met een truffel

Goede service, en echte vakmensen Zou ze ook zeker aanraden bij anderen

Zeer goed!

Na 10 jaar opnieuw onze vloer laten doen. Weer als nieuw en zeer tevreden!

Vriendelijke mensen, snelle levering

Keurig binnen gebracht

Netjes binnen gebracht

Netjes

Duidelijke afspraken, netjes op tijd, de legger was zeer precies en ervaren.

Gewoon heel goed en volgens afspraak zaken geregeld

Snel gefixt en netjes👍

Nu mijn mening over het bedrijf Van Son. Bijstand gehad van Erik door de acute lekkage een snelle afhandeling. Dank daarvoor. Medewerkers top qua werk, Succes verder met jullie bedrijf🙏

Prima uitgevoerd werk

Uitgevoerd door een vakman met passie voor zijn werk. Verbeter punten liggen op het vlak van interne communicatie. Na huisbezoek om maten en situatie op te nemen, zijn er toch fouten gemaakt in de bestelling van artikelen. In offerte stadium is een mistverstand ontstaan omtrent de omlijsting van een convectorput, ook hier is mijn optiek een gebrek aan interne communicatie de oorzaak.

probleem voor 100 procent opgelost

probleem voor 100 procent opgelost

Onze vloer ziet er weer prachtig uit

Bedankt.

Niet tevreden

Bij verkoop van de pvc-vloer ben ik niet goed en eerlijk voorgelicht. Mij werd verteld dat de vloer net zo makkelijk legt als laminaat. Maar nadat verschillende kenners hebben aangegeven dat pvc toch wel lastiger legt, heeft de timmerman besloten zijn handen er niet aan te branden waardoor ik nu met een pvc-vloer zit die in de schuur ligt omdat ik geen ervaren vloerenlegger heb. Bovendien heb ik meerdere malen aangegeven dat de vloer over een plavuizen vloer moet komen en die plavuizen vloer is niet vlak. Jullie hebben mij aangeraden egaliserende platen te bestellen. Dat zou de oneffenheden voldoende opvangen. Ik heb nu een vloerenbedrijf uit Middelharnis gevonden die de vloer voor mij wil leggen maar volgens hem is de vloer die ik nu gekocht heb, niet geschikt om over plavuizen te leggen. Hij komt volgende week kijken. Ik hoop dat hij een oplossing heeft anders zit ik met een dure vloer die niet geschikt is. Ik vind het erg jammer dat ik niet goed voorgelicht ben

Fantastisch !!

We zijn enorm tevreden met onze nieuwe vloer, hij is mooi gelegd door een vakman. Helemaal TOP

Bij de schade aan de vloer hebben wij een heel prettige en deskundige service gekregen.

Het uitruimen van de huiskamer meubels, de opslag ervan en het weer inruimen van de kamer, na reparatie van de vloer, is uitstekend verzorgd door de mensen van van Son Vloeren. Wij hebben weer een prachtige vloer!