Aardige mensen behulpzaam en altijd relaxt

Ik heb een zeer goeie ervaring met inhuren ,voor mij werkt het gewoon relaxt je kan zelf aangeven hoeveel,waar en warneer je wil werken.In een word gewoon top.

Mooie en leuke ervaring ervaren

Ik heb maar 2 dagen gewerkt, dus kan er niet veel over zeggen. Het is een mooi & grote bedrijf veel kan ik er niet over zeggen.

Goede communicatie, aardige mensen

Altijd op leuke plekken werken met leuke mensen!

Een goede ervaring

Min ervaring met inhuren is een zeer goede ervaring, in het begin kreeg ik weinig inhuren maar naarmate met de tijd is dat veranderd dankzij Dimple ze probeert altijd alles voor ons te regelen als we een dag kunnen niet werken of als we een dag extra willen werken probeert ze dat altijd te regelen voor ons

Leuke team !!

Werk al een tijdje voor inhuren.com en ze zijn direct en werken op een juiste wijze. Gezond bedrijf en goed voor hun werknemers.

Ebook legt helder en duidelijk uit wat er zoal komt kijken bij de inhuur van personeel via uitzendburo, detachering and payrolling.

• Meedenken N.v.t.
  • Ik ben een Opdrachtgever/ Werknemer Opdrachtgever

Heb de info puur als naslag werkje in gebruik

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik was op zoek naar gemiddelde tarieven, maar ontving alleen algemene informatie.

• Meedenken N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

heb mijn kennis over het inhuren van uitzendpersoneel door jullie info op een hoger peil gebracht . vond de info goed bruikbaar bedankt

• Ik ben een Opdrachtgever/ Werknemer Opdrachtgever

Dit eboek ga informtie over de branche mbt inhuren. ik was op zoek naar hoe je een uizendbureau opzet en welke valkuilen je moet voorzien en de financiele onderbouwing van tarieven. Maar al met al vond ik dit ebook een prima book en ik zal jullie zeker aanbevelen.

• Ik ben een Opdrachtgever/ Werknemer Werknemer

Zeer behulpzame, vriendelijke en meedenkende werknemers zij maken deze organisatie!

• Ik ben een Opdrachtgever/ Werknemer Werknemer

Tot nu toe is mijn ervaring zeer positief. Goede communicatie en altijd netjes (en volledig) op tijd uitbetaald. Als enige verbeterpunt/groeipunt zou ik willen meegeven om iets strenger te worden tijdens de sollicitatieprocedure. Bij tijd en wijlen schaam ik mij dood voor mijn collega’s wat betreft hun werkethiek en hun sociale normen en waarden. Klanten verbazen zich regelmatig over hun gebrek aan professionaliteit, en ik vind het dan ook vaak vervelend om dan (in negatieve zin) met hun geassocieerd te worden. Tegelijkertijd besef ik dat het voor jullie een enorme uitdaging is om aan goede, betrouwbare inhuurkrachten te komen.

• Meedenken

I am really happy to be working at inhuren.nl, with a great team where everyone is always in contact when needed. During the time i have been working with them, doing different jobs, I really feel appreciated. It makes me feel secure and i am pretty sure that as professionals they will find me the right place where i can further develop myself. I am looking forward for my evaluation meeting and to set a plan for my future. I highly recommend to work for inhuren.nl!

• Ik ben een Opdrachtgever/ Werknemer Werknemer

Middeld inhuren.com in contact gekomen met mijn huidige werkgever. Ontzettend fijn geholpen door Elvira, waarbij er ook goed werd meegedacht i.v.m. gezondheidsredenen.= bij de start van mijn nieuwe baan. Ook de overdracht naar een nieuw contactpersoon verliep prima. Bedankt!

• Ik ben een Opdrachtgever/ Werknemer Werknemer

Klantgericht, meedenkend en prima tariefstelling.

• Ik ben een Opdrachtgever/ Werknemer Opdrachtgever

Als student met een dynamisch rooster biedt Inhuren door de flexibele werkwijze de mogelijkheid (naar eigen invulling) om op korte termijn aan de slag te gaan.

• Ik ben een Opdrachtgever/ Werknemer Werknemer

Sinds dit jaar (2018) zijn we begonnen met Payroll en hier uitermate tevreden over. Ons personeel wordt altijd netjes op tijd betaald en de communicatie verloopt soepel. Door de fijne samenwerking besteden we ook het recruitment gedeelte aan hen uit en met succes! Professioneel, betrouwbaar en snel.

• Ik ben een Opdrachtgever/ Werknemer Werknemer

Op korte termijn hebben wij de beschikking gekregen over een goede tijdelijk administratieve kracht.