snel,vakkundig en heel behulpzaam

Vriendelijk personen voor wie niets teveel is!

Het was een heel leuk gesprek.

Professioneel gedrag en gesprek waarbij ik niet anders kon dan glimlachen naar deze dame. Ik hoop dat ik de woorden goed heb gebruikt ;-) Bedankt en vriendelijke groeten :-)

I am energetic, hardworking; and can work with/without supervision with experience in customer care.

-(Project Manager) Schedule of my duties: • Supervision and assessment of the level of completion; progress recorded thus far and challenges involved in the implementation of projects. Furthermore, monitor, evaluate and verify projects executed. • Design and supervision of monthly project status reports and change orders; Supervision and assessment of pupil engineers as well as students on SIWES (Industrial Attachment) programme under my custody. • Supervision of engineering project works and the execution of all other professional duties as assigned to me by superiors. • Planning, scheduling, conducting, and coordinating the technical and management aspects of projects. I have worked as a Project Manager. My role is a front-line position in which I reviewed every report and assisted up to twenty clients daily, maintained accurate client data analysis reports, and provide general administrative support for my colleagues.

vriendelijk en zakelijk

na mijn solicitatie ingevult te hebben kreeg ik snel een belletje waaruit een vriendelijk/zakelijk gesprek volgde. Justin vroeg een paar vragen over mij en nodigde mij uit om over een week op solicitatie te komen. Alles wat ik wil van zo een gesprek!

Top !!!!!

Ik heb de ondersteuning vanuit inhuren als zeer prettig ervaren. Persoonlijk betrokken , snel en duidelijk.

Dit e-boek heeft me zeer goed vooruit geholpen.

Bedankt! Zeer fijn dat dit gratis ter beschikking was. Dit heeft mij zeker verder geholpen met mijn taak voor school rond selectie & rekrutement.

Veel verdiend in een korte tijd, perfecte oplossing!

In between jobs, heb ik bij inhuren kunnen aankloppen voor een tijdelijke job. De communicatie was helder en het wekelijks uitbetaald krijgen was echt een uitkomst!! nogmaals dank inhuren.com!!

Een handig naslagwerk

Kort en bondig worden de verschillende onderwerpen en aandachtspunten beschreven

Professioneel bedrijf met leuke collega's

Ik werk nu ruim jaar voor Inhuren, en mijn ervaringen zijn louter positief. Het team op kantoor is erg vriendelijk en ze denken graag met je mee. Daarnaast zijn zowel de klussen die je krijgt als de collega's waar je mee samenwerkt erg fijn! Ik kan iedereen Inhuren aanraden.

Zeer goed geholpen

Mijn oude werkgever heb ik geholpen met het vinden van nieuw personeel. Daarbij heb ik de hulp ingeroepen van Inhuren.com. Dit is mij zeer goed bevallen. Al na enkele weken had ik de keuze uit diverse kwalitatieve kandidaten. Dit ging allemaal veel sneller dan verwacht. Het personeel van Inhuren.com heeft zeer veel hulp geboden, is erg vriendelijk en ik ben zeker tevreden.

Waardeloos uitzendbureau, geen enkele ster waard!

Begin mei gesolliciteerd bij dit uitzendbureau naar de functie van huismeester op Schiphol. Daarna bij inhuren.com geweest voor een kennismakings gesprek geweest, dit verliep heel goed. Inhuren.com zei dat ze binnen een week weer contact zouden opnemen en dan hoor je niets meer van dit bureau! Verschillende malen geprobeerd contact te zoeken, via email en telefonisch, maar geen enkele reactie meer! Onder het motto ' don't call us we call you ' Aanrader, ga nooit voor dit arrogante 'uitzendbureautje' werken! Veel beloven, weinig doen!

Goed en slecht

Goed en slecht

Goed!

Plezierig en professioneel.

Erg fijn contact!

Erg fijne en duidelijke gesprekken met personen die je vooruit kunnen helpen !!

Goede vaste contactpersoon

Alles lijkt mogelijk bij inhuren is mijn gevoel tot nu toe. Je kan geld verdienen als je maar bereid bent te werken.

Top organisatie en ik kijk er elke dag naar uit om voor inhuren.com te werken

In de 2,5 maand dat ik er werk heb ik altijd prachtige opdrachtgevers gehad met alleen maar leuke werknemers. En ook de collega's waar ik aan wordt gekoppeld door inhuren.com zijn top

Leuke bedrijven om voor te werken.

Leuke personeel , altijd goed geregeld.!

Goed personeel & goede begeleiding

Betrouwbaar

Een goed relatie met de mensen van inhuren.

Ik heb niet veel te klagen over inhuren! Het is een goed bedrijf die klantvriendelijk is. Je komt wel aan je uren toe die je verwacht ( tenminste ik ). Alleen wat iets verbeterd kan worden is het inplannen van de werknemers, daarmee bedoel ik dat het strak geregeld moet zijn. Verder compliment na dimple toe ! Ze doet het goed en ook na de andere collega’s.

Klasse

Goeie communicatie, (eventuele afspraken kan wat lang over gedaan worden), altijd berijkbaar, salarissen worden uitstekent geregeld (word zelfs naar de uren briefjes gevraagd) duidelijke planning, ruim werkaanbod en groeimogelijkheden, heel sociaal en vriendelijk Tot conclussie, Het beste uitzendbureau waar ik voor gewerkt heb

Positieve ervaring

Ben zeer tevreden over de werkwijze die wij hebben.we hebben goede contact onderling dus vandaar dat ik inmiddels ruim 4 jaar bij jullie loop nu😜.

Toppersss.......

Ik kwam bij inhuren wegens gebrek aan werk bij me huidige werkgever.... sinds toen aantal maanden gewerkt via inhuren altyd top... kwam aan me uren, betalingen altyd optyd. En nu vaste baantje door hun.... sooo i wanna thankk ya'll veryy muchh....

Fantastisch!

Werk 10 maanden bij inhuren en naar me zin, alles goed geregeld salaris altijd optijd! De planning is gewoon top, aanrader om bij inhuren.com te gaan werken.

Altijd snelle reactie en vriendelijk in de omgang.

Nou als uitzendkracht van Inhuren.com, ben ik zeer tevreden met de communicatie en de werksfeer. Ik heb leuke collega's en alles loopt lekker hiero. Niks om erover te klachen bij Inhuren.com