Goed en slecht

Goed en slecht

Goed!

Plezierig en professioneel.

Erg fijn contact!

Erg fijne en duidelijke gesprekken met personen die je vooruit kunnen helpen !!

Goede vaste contactpersoon

Alles lijkt mogelijk bij inhuren is mijn gevoel tot nu toe. Je kan geld verdienen als je maar bereid bent te werken.

Top organisatie en ik kijk er elke dag naar uit om voor inhuren.com te werken

In de 2,5 maand dat ik er werk heb ik altijd prachtige opdrachtgevers gehad met alleen maar leuke werknemers. En ook de collega's waar ik aan wordt gekoppeld door inhuren.com zijn top

Leuke bedrijven om voor te werken.

Leuke personeel , altijd goed geregeld.!

Goed personeel & goede begeleiding

Betrouwbaar

Een goed relatie met de mensen van inhuren.

Ik heb niet veel te klagen over inhuren! Het is een goed bedrijf die klantvriendelijk is. Je komt wel aan je uren toe die je verwacht ( tenminste ik ). Alleen wat iets verbeterd kan worden is het inplannen van de werknemers, daarmee bedoel ik dat het strak geregeld moet zijn. Verder compliment na dimple toe ! Ze doet het goed en ook na de andere collega’s.

Klasse

Goeie communicatie, (eventuele afspraken kan wat lang over gedaan worden), altijd berijkbaar, salarissen worden uitstekent geregeld (word zelfs naar de uren briefjes gevraagd) duidelijke planning, ruim werkaanbod en groeimogelijkheden, heel sociaal en vriendelijk Tot conclussie, Het beste uitzendbureau waar ik voor gewerkt heb

Positieve ervaring

Ben zeer tevreden over de werkwijze die wij hebben.we hebben goede contact onderling dus vandaar dat ik inmiddels ruim 4 jaar bij jullie loop nu😜.

Toppersss.......

Ik kwam bij inhuren wegens gebrek aan werk bij me huidige werkgever.... sinds toen aantal maanden gewerkt via inhuren altyd top... kwam aan me uren, betalingen altyd optyd. En nu vaste baantje door hun.... sooo i wanna thankk ya'll veryy muchh....

Fantastisch!

Werk 10 maanden bij inhuren en naar me zin, alles goed geregeld salaris altijd optijd! De planning is gewoon top, aanrader om bij inhuren.com te gaan werken.

Altijd snelle reactie en vriendelijk in de omgang.

Nou als uitzendkracht van Inhuren.com, ben ik zeer tevreden met de communicatie en de werksfeer. Ik heb leuke collega's en alles loopt lekker hiero. Niks om erover te klachen bij Inhuren.com

Aardige mensen behulpzaam en altijd relaxt

Ik heb een zeer goeie ervaring met inhuren ,voor mij werkt het gewoon relaxt je kan zelf aangeven hoeveel,waar en warneer je wil werken.In een word gewoon top.

Mooie en leuke ervaring ervaren

Ik heb maar 2 dagen gewerkt, dus kan er niet veel over zeggen. Het is een mooi & grote bedrijf veel kan ik er niet over zeggen.

Goede communicatie, aardige mensen

Altijd op leuke plekken werken met leuke mensen!

Een goede ervaring

Min ervaring met inhuren is een zeer goede ervaring, in het begin kreeg ik weinig inhuren maar naarmate met de tijd is dat veranderd dankzij Dimple ze probeert altijd alles voor ons te regelen als we een dag kunnen niet werken of als we een dag extra willen werken probeert ze dat altijd te regelen voor ons

Leuke team !!

Werk al een tijdje voor inhuren.com en ze zijn direct en werken op een juiste wijze. Gezond bedrijf en goed voor hun werknemers.

Ebook legt helder en duidelijk uit wat er zoal komt kijken bij de inhuur van personeel via uitzendburo, detachering and payrolling.
  • Meedenken N.v.t.
  • Ik ben een Opdrachtgever/ Werknemer Opdrachtgever

Heb de info puur als naslag werkje in gebruik

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik was op zoek naar gemiddelde tarieven, maar ontving alleen algemene informatie.
  • Meedenken N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

heb mijn kennis over het inhuren van uitzendpersoneel door jullie info op een hoger peil gebracht . vond de info goed bruikbaar bedankt
  • Ik ben een Opdrachtgever/ Werknemer Opdrachtgever

Dit eboek ga informtie over de branche mbt inhuren. ik was op zoek naar hoe je een uizendbureau opzet en welke valkuilen je moet voorzien en de financiele onderbouwing van tarieven. Maar al met al vond ik dit ebook een prima book en ik zal jullie zeker aanbevelen.

Over Inhuren.com

Filter op Taal