geweldig

super geregeld, kwaliteits vlees, afwisselde salades, leuke braadmeester die verstand van zaken heeft. kort om voor herhaling vat baar

Geweldige BBQ

Goed verzorgd. Het was lekker en iedereen heeft genoten. Top

Helemaal Top van A tot Z

Wat ben ik blij met de keuze voor De Mobiele BBQ. Alles was tiptop in orde. Heerlijk vlees, verse salades en sauzen. Vers gesneden brood met heerlijke kruidenboter. Iedereen aanwezig was zeer tervreden en vonden het geweldig. Mijn dank gaat uit naar Bas, altijd vriendelijk na mijn zoveelste telefoontje. Dany de aanwezige Braadmeester was een topper. Het vegatarische menu is ook erg goed. Ik beveel De Mobiele BBQ zeer aan. Veel van onze gasten wilde dit ook als zij een feestje geven in de toekomst. Ze hebben de informatie ­čśü. Nogmaals heel veel dank.

Het was heerlijk!

Zeer goede service en alles was smakelijk Bereid! Gewoon top!

Uitstekende kwaliteit

Uitstekende kwalitiet tegen een goede prijs bij je thuis afgeleverd. Alles op tijd en volgens afspraak, net als het ophalen.

Heerlijk gegeten en zag er goed verzorgd uit!

Superavond gehad

Vorige week een super BBQ gehad met alle collega's. Tiptop verlopen.

Goed geregeld en lekker vlees

Niks op aan te merken! Alles vers en goed bereid! Gaan zeker nog een keer gebruik maken van jullie diensten.

Prima geregeld, goed georganiseerd, lekkere bbq aardige braadmeester en tevreden gasten

Heerlijk buffet

Heb via de Mobiele BBQ een luxe buffet laten organiseren voor mijn 50 ste verjaardag. Alles werd op de dag ruim van tevoren aangeleverd. Buffet zelf was heerlijk. Alle gasten waren er lovend over. Een aanrader!

Prima ervaring met de Mobiele BBQ

Wij hebben al eerder gebruik gemaakt van hun diensten. Prima service en lekker eten. Ook de vega artikelen vielen in de smaak. Het is heel prettig dat alles door hen netjes wordt aangeleverd en afgevoerd. Zorgeloos. Het personeel verdient een pluim. Vriendelijk en correct.

Was gewoon goed!

Je bestelt een BBQ omdat je gemak wil maar gelijktijdig ook om je gasten goed te verzorgen. Ik verwacht dan ook goed vlees, voldoende salades, sauzen en brood. Dat was gelukkig allemaal prima. De BBQ was besteld met borden, bestek etc voor 20 man en werd keurig op tijd bezorgd. Kreeg goede uitleg en tips over de gas BBQ en het werd echt een feestje. De stress van zelf regelen hadden we ditmaal niet. Wij gaan dit vaker doen, ├│├│k als de groep een stuk kleiner is!

Goede service!

Een goede bbq gehad met een groep van 35 personen. Iedereen zat goed vol en had lekker gegeten. Het bestellen ging makkelijk, fijn dat er goed overleg was en het was prettig dat alles bezorgd werd op de dag van gebruik en alles netjes opgehaald is. Zeker aan te raden als je zelf weinig kan voorbereiden met een grote groep eters!

zeer goed, vriendelijk en zeer benaderbaar

zeer goede service en de mensen op de locatie zeer vriendelijk . en perfect in de uitleg daar wij een diversiteit aan vlees hadden

super BBQ met service op locatie

kwaliteit, ruim, en zeer vriendelijk behulpzame medewerker kreeg complimenten van iedereen.

TOP kwaliteit en service voor een goede prijs

Het geleverde vlees was van TOP kwaliteit. De gasten van de bbq hebben er van genoten! Dit is denk ik de eerste keer dat het geleverde product in positieve zin afwijkt van de foto op de website. De stukken vlees zijn groot (ook al voldoen ze netjes aan het opgegeven gewicht) en de salades overvloedig. Het vlees is heerlijk gemarineerd (indien van toepassing). De levering is makkelijk, alle vieze spullen (bbq, borden, bestek) worden na afloop weer opgehaald.

complete service

ruim vlees, goede salades en geleverd volgens afspraak

super goed, makkelijk besteld, werd contact opgenomen om order door te spreken, levering was op tijd in koel boxen, vlees en salades waren ruim en smakelijk.. aanrader!
  • Ervaring met: Catering

van begin tot het einde super!
  • Ervaring met: Barbeque

via internet hier terecht gekomen. de winter BBQ die we uitgezocht hadden was echt super, uitgebreid, ruim voldoende en smakelijk. de kok die we erbij geboekt hadden was erg meegaand , volgende keer weten we jullie weer te vinden!
  • Ervaring met: Barbeque

vorige jaar zeer tevreden en daarom dit jaar een barbecue bestelt voor ┬▒60 personen. Weer zijn we zeer tevreden, ruim voldoende en lekker. Ook het bezorgen op locatie was prima.
  • Ervaring met: Barbeque

heerlijk de bbq sevice! snel en makkelijk online besteld. producten waren vers, we hielden zelfs nog over. aanrader als je ontzorgt wilt worden inc borden bestek, bbq gas
  • Ervaring met: Barbeque

Alles top. Meer dan genoeg. Op naar de volgende bbq op 27 april.
  • Ervaring met: Barbeque

Snelle correcte afhandeling, vriendelijk personeel en goede prijs/kwaliteitsverhouding.
  • Ervaring met: Barbeque

met de familie mogen smullen van al het lekkers wat geleverd werd bij de BBQ. ook voor de 3 vegetarische familie leden werd iets apart mee bezorgd. we hoefde niet eens af te wassen en werd geleverd inc borden, bestek... erg tevreden

Over De Mobiele BBQ