Super goed , heerlijk , vers en ruim

Uitgebreide en goed georganiseerde barbecue

Alles werd snel opgezet, leuke en vriendelijke kok. Assortiment was heel uitgebreid, super lekker vlees en vis. Al onze (voornamelijk mannelijke) collega's hebben ruim voldoende gegeten en waren super enthousiast!

Lekker gegeten, goede service

Alles was prima in orde. Heerlijk gegeten. Het brengen en ophalen van de bbq (en toebehoren) was goed geregeld. Fijn dat het ook mogelijk was om op zondag te leveren. Zeker voor herhaling vatbaar.

Uitstekend verzorgd!

Barbecue geweldig geregeld, smakelijk vlees, mooie sauzen en salades. Absoluut voor herhaling vatbaar!

Goede barbeque met heerlijk vmees

Prima barbeque. Heerlijk vlees. Fruitsalade niet vers. Beter om dit er niet bij te doen. Goede salades en sausen Service was prima

Helemaal tevreden

De kok was op tijd en is nog iets langer gebleven eten was helemaal naar wens alleen paella is in Spanje beter maar dit is ook Nederland

Aardige ‘grillmaster’ die zelfs een muziekje meeneemt!

Op korte termijn gevraagd en alles volgens afspraak geregeld

geweldig

super geregeld, kwaliteits vlees, afwisselde salades, leuke braadmeester die verstand van zaken heeft. kort om voor herhaling vat baar

Geweldige BBQ

Goed verzorgd. Het was lekker en iedereen heeft genoten. Top

Helemaal Top van A tot Z

Wat ben ik blij met de keuze voor De Mobiele BBQ. Alles was tiptop in orde. Heerlijk vlees, verse salades en sauzen. Vers gesneden brood met heerlijke kruidenboter. Iedereen aanwezig was zeer tervreden en vonden het geweldig. Mijn dank gaat uit naar Bas, altijd vriendelijk na mijn zoveelste telefoontje. Dany de aanwezige Braadmeester was een topper. Het vegatarische menu is ook erg goed. Ik beveel De Mobiele BBQ zeer aan. Veel van onze gasten wilde dit ook als zij een feestje geven in de toekomst. Ze hebben de informatie 😁. Nogmaals heel veel dank.

Het was heerlijk!

Zeer goede service en alles was smakelijk Bereid! Gewoon top!

Uitstekende kwaliteit

Uitstekende kwalitiet tegen een goede prijs bij je thuis afgeleverd. Alles op tijd en volgens afspraak, net als het ophalen.

Heerlijk gegeten en zag er goed verzorgd uit!

Superavond gehad

Vorige week een super BBQ gehad met alle collega's. Tiptop verlopen.

Goed geregeld en lekker vlees

Niks op aan te merken! Alles vers en goed bereid! Gaan zeker nog een keer gebruik maken van jullie diensten.

Prima geregeld, goed georganiseerd, lekkere bbq aardige braadmeester en tevreden gasten

Heerlijk buffet

Heb via de Mobiele BBQ een luxe buffet laten organiseren voor mijn 50 ste verjaardag. Alles werd op de dag ruim van tevoren aangeleverd. Buffet zelf was heerlijk. Alle gasten waren er lovend over. Een aanrader!

Prima ervaring met de Mobiele BBQ

Wij hebben al eerder gebruik gemaakt van hun diensten. Prima service en lekker eten. Ook de vega artikelen vielen in de smaak. Het is heel prettig dat alles door hen netjes wordt aangeleverd en afgevoerd. Zorgeloos. Het personeel verdient een pluim. Vriendelijk en correct.

Was gewoon goed!

Je bestelt een BBQ omdat je gemak wil maar gelijktijdig ook om je gasten goed te verzorgen. Ik verwacht dan ook goed vlees, voldoende salades, sauzen en brood. Dat was gelukkig allemaal prima. De BBQ was besteld met borden, bestek etc voor 20 man en werd keurig op tijd bezorgd. Kreeg goede uitleg en tips over de gas BBQ en het werd echt een feestje. De stress van zelf regelen hadden we ditmaal niet. Wij gaan dit vaker doen, óók als de groep een stuk kleiner is!

Goede service!

Een goede bbq gehad met een groep van 35 personen. Iedereen zat goed vol en had lekker gegeten. Het bestellen ging makkelijk, fijn dat er goed overleg was en het was prettig dat alles bezorgd werd op de dag van gebruik en alles netjes opgehaald is. Zeker aan te raden als je zelf weinig kan voorbereiden met een grote groep eters!

zeer goed, vriendelijk en zeer benaderbaar

zeer goede service en de mensen op de locatie zeer vriendelijk . en perfect in de uitleg daar wij een diversiteit aan vlees hadden

super BBQ met service op locatie

kwaliteit, ruim, en zeer vriendelijk behulpzame medewerker kreeg complimenten van iedereen.

TOP kwaliteit en service voor een goede prijs

Het geleverde vlees was van TOP kwaliteit. De gasten van de bbq hebben er van genoten! Dit is denk ik de eerste keer dat het geleverde product in positieve zin afwijkt van de foto op de website. De stukken vlees zijn groot (ook al voldoen ze netjes aan het opgegeven gewicht) en de salades overvloedig. Het vlees is heerlijk gemarineerd (indien van toepassing). De levering is makkelijk, alle vieze spullen (bbq, borden, bestek) worden na afloop weer opgehaald.

complete service

ruim vlees, goede salades en geleverd volgens afspraak

super goed, makkelijk besteld, werd contact opgenomen om order door te spreken, levering was op tijd in koel boxen, vlees en salades waren ruim en smakelijk.. aanrader!

• Eerste indruk
  • Smaak en versheid