Als je storing hebt wordt je snel geholpen
Fijne mensen goede vak lui
1e: offerte bij aanschaf ketel omvatte kwijtschelding openstaande reparatiefacturen. Moest ik toch betalen. Onverschuldigd betaald omdat ik wegens garantie afhankelijk was van de leverancier. 2e: Radiator in badkamer werkt niet. Mark zou medio december bellen om te komen kijken, heeft nooit gebeld. 3e: Factuur laatste onderhoudsbeurt kwam zo laat binnen dat uiterste betaaldatum al was verstreken. Nb: ben inmiddels overgestapt naar andere leverancier
Beste Jan, Na aanleiding van je negatieve beoordeling, heb ik even wat nagekeken. Ik stuur je direct een mail met uitleg. mvg Mark
Helaas gaan wij verhuizen per 1 oktober 2018 maar ik ga er vanuit , ik zal het in ieder geval met de nieuwe bewoners opnemen , dat ze het onderhouds contract voort zetten bij jullie ! Hartelijk dank voor de samenwerking de afgelopen jaren!!
wij wachten nog op reparatie van onze ketel!!!!!
Hoi Mari, Zoals zojuist besproken kom ik vrijdag het probleem oplossen. Groet Mark
er wordt meegedacht, gekeken wat het beste kan. Goede Prijs voor kwaliteit. En je kan er van op aan. Al heel veel gedaan in ons huis en we zijn heel tevreden.
Onderhoud/service verliep prima. Vriendelijke jongeman.
Alles was prima, wat mij betreft. Ga zo door. Ik krijg op tijd bericht dat het onderhoud a.s. is. Het onderhoud zelf werd m.i. netjes en vakkundig uitgevoerd.
Prima!
Vakman met snelle en klantgerichte service. Kwam zelfs tijdens zijn vakantie langs voor een reparatie.
Op zich goed tevreden over service in de afgelopen 17 jaar en montage 2 jaar geleden nieuwe ketel met advies. Mark denkt mee. Punt van feedback is zeggen en reageren op whats app dat hij info stuurt over zuinig ventilatiesysteem, actie blijft echter uit.
vervanging en reparatie kranen. Goede service en kwaliteit.
Al 20 jaar zeer tevreden,en we gaan voor 40 jaar tevredenheid.
perfecte service
Nog nooit moeilijkheden gehad.Vriendelijk personeel duidelijke afspraken en onze (oude) keter doet het naar behoren.
Werkt volgens afspraak. Problemen worden besproken en tot een oplossing gebracht.
Tip vwb communicatie; enkele malen zelf gebeld en verzocht om offerte voor Arag cv ketel, ging nogal wat tijd overheen zonder berichtgeving. Wellicht nog wat nadere uitleg geven van de atag one thermostaat.
Bedankt voor je feedback, ik neem snel contact met je op om de uitleg te verstrekken en evt instellingen van de atag one aan te passen.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.