Betrokken verloskundigen met gevoel voor het vak

Prettige verloskundigen waar je altijd terecht kunt. Jouw zorg is hun zorg. Tijdens mijn bevalling heeft verloskundige de juiste inschatting gemaakt. Verloskundigen zijn betrokken en nemen ook de tijd voor je tijdens de kraamweek.

Hele fijne verloskundige praktijk

Verloskundige praktijk Huissen is een hele fijne praktijk.waar je zeker in goede handen bent en je goed door de zwangerschap begeleiden.

Je wordt vriendelijk ontvangen ook wordt er duidelijk verteld over de hele zwangerschap en welke stappen er zijn. Ook regelmatig bijeenkomsten over de zwangerschap en bevalling

Persoonlijke en fijne zorg van deze toppers!

Alweer een zwangerschap en bevalling met hulp van deze toppers! Professionele zorg, ze nemen de tijd voor je kortom een hele fijne ervaring.

Uitstekende zorg die verder gaat dan wat nodig js

Onze twee kinderen zijn geboren onder begeleiding van Verloskundigepraktijk Huissen. Beide keren werd het ook medisch ivm pijnstilling, maar bleef de verloskundige tot het einde. En wat had ik dat nodig met twee bevallingen die ik als vrij heftig heb ervaren. We kunnen deze praktijk dan ook zeker aanraden!

Hele fijne zorg

Ik voel me goed begeleid en heb de zorg als heel fijn ervaren. Marloes voelde tijdens de bevalling goed aan wat ik op momenten nodig had. Ook was het fijn om de extra groei echo’s binnen de praktijk te kunnen doen.

Hele fijne ervaring!

Vond het contact heel fijn, voelde me erg serieus genomen en nemen erg de tijd voor je. Kijk terug op een hele fijne periode met prettige ondersteuning!!

Hele fijne verloskundige praktijk

Hele fijne praktijk met fijne ondersteuning en begeleiding in de zwangerschap

Zeer betrokken en deskundig

Wij hebben heel fijne ervaringen gehad bij deze verloskundige praktijk. Marloes is deskundig, betrokken en stelt je op je gemak. Ze neemt ook echt de tijd voor jou! Wij raden deze praktijk dan ook aan iedereen aan.

Persoonlijke, professionele hulp

Door het kleinschalige is de hulp persoonlijker. Altijd bereid om te helpen. Iedereen die er werkt is vriendelijk en professioneel. Geen belletje is teveel.

Super fijne, vertrouwde begeleiding bij zwangerschap en thuisbevalling!

Heb me gedurende de gehele zwangerschap èn bevalling volledig vertrouwd en goed geinformeerd gevoeld bij Marloes. Mocht er een volgende x komen (...), dan zou ik hier zeker voor tekenen op deze manier. Minus de hechtingen dan misschien ;P

top!

fijne verloskundigenpraktijk

Marloes en haar team zijn erg betrokken en staan altijd voor je klaar.

Een fijne kleinschalige praktijk waar aandacht is voor de zwangere en haar partner. Geen vraag is te gek en ook via de Whatsapp staan ze altijd klaar.

Betrokken verloskundige praktijk!

Een fijne verloskundige praktijk die voldoende tijd en ruimte heeft en neemt voor persoonlijke aandacht van de zwangere/kraamvrouw.

Een hele fijne verloskundigenpraktijk zowel bij de eerste als de tweede heel fijn ervaren. dankjewel!

Super fijne persoonlijke zorg!

Heel erg blij met Marloes als verloskundige. Je kan altijd bellen of even appen. Persoonlijke zorg en er wordt met je mee gedacht en jouw gevoel staat op 1. Bedankt voor de fijne tijd!

Heel fijn en persoonlijk

Hele fijne ervaring met verloskundige praktijk Huissen. De persoonlijke benadering en kundigheid is echt fantastisch!

Uitmuntend!

Persoonlijke begeleiding door betrokken en professionele verloskundigen. Mede door hen een hele fijne zwangerschap, bevalling en kraamtijd mogen ervaren!

Fijne en persoonlijke zorg!

Fijne mensen, fijne zorg! Ze nemen de tijd die je nodig hebt en geven goede adviezen.en denken fijn mee!

Top praktijk!

Eerste zwangerschap en de huisarts raadde mij deze praktijk aan. Vanaf moment 1 echt gehoord gevoeld en totaal niet als een nummertje oid. Lieve medewerkers, als er wat is kon je altijd appen of bellen. Partner werd er ook goed bij betrokken en mocht gelukkig ook mee tijdens de echo’s. Echt een aanrader!

Fijne ervaring

Ik heb een super fijne ervaring gehad bij de verloskundige praktijk! Alle 3 zijn ze super aardig en luisteren goed naar je maar geeft ook goede adviezen.

Prettig

Prettig en eerlijk contact. Luisterend oor als er behoefte aan is.

Fantastische begeleiding

Heel fijne begeleiding tijdens mijn zwangerschap en bevalling. Door de jarenlange ervaringen van Marloes en Gabi heb ik goede en duidelijke adviezen en tips gekregen, ze zijn vertrouwd en plezierig in omgang. Alleen maar lof!

Erg fijne en vriendelijke verloskundige die open staan voor wensen

Ik heb de mooiste bevalling ooit gehad. Het was erg fijn dat al mijn wensen zijn gehoord.

Lieve meiden die altijd voor je klaar staan.

Met vragen of hulp kun je altijd bij ze terecht. Ze leven zich in jouw situatie in. Bij twijfel gaat het echo apparaat aan om zeker te weten of alles goed is met je baby. Super fijne praktijk!

Van Gelrestraat 4

6851LG Huissen