Super!!

Wat een lieve mensen! Raad iedereen aan om naar Marloes en jantien te gaan. Het zijn toppers! Niets is teveel.

Uitstekend! Zeer deskundig en hartelijk

Ik heb tijdens mijn zwangerschap hele fijne ervaring gehad bij Marloes en Jantien. Ze zijn erg deskundig en professioneel in hun werk en bieden ook een luisterend oor. Geven goede adviezen en denken met je mee. Ik heb het als zeer prettig ervaren en raad andere zwangere vrouwen deze praktijk zeker aan. Groetjes Hoezan

Goede zorg.

De zwangerschap goed geholpen. Werd goed uitgelegd allemaal. Vragen werden beantwoord en er werd goed geluisterd.

Helemaal top!

Fijne verloskundigen bij vragen kreeg ik direct antwoord. Fijn in omgang! Ik kreeg duidelijke informatie en zelfs meer dan waar ik om vroeg.

Fijne persoonlijke benadering

Fijne verloskundige praktijk. Zijn persoonlijk, kundig en met beide benen aan de grond. Kan ik zeker aanraden.

Een fijne en kleine praktijk. De zorg is uitstekend en nauw betrokken. De bevalling als erg fijn ervaren met handige tips.

Hele lieve verloskundige

Super goede ervaring met 2 hele lieve verloskundige, ik heb me gehoord gevoeld! Onzekerheden en vragen konden we goed kwijt.

Marloes en Jantien zijn een geweldig team!

Fijn contact met zowel Marloes als Jantien, vullen elkaar mooi aan. Je kunt altijd terecht met vragen, ook via de app. Dit geeft een veilig gevoel. Voor de bevalling moest ik toch naar het ziekenhuis. Dit ging heel snel en Jantien is erbij gebleven, wat wij erg fijn vonden. Mocht er een tweede komen gaan wij zeker weten weer naar verloskundigenpraktijk Huissen!

Betrokken, kundig, geïnteresseerd

Heel fijn om weer bij jullie te mogen zijn. Rustig in gesprek. Beantwoorden vragen waar we mee zitten. Prettig in omgang. Nemen de tijd voor je.

Heel fijn

Er wordt geluisterd naar je wensen. Marloes en Jantien zijn 2 nuchtere verloskundigen die je goed helpen in je zwangerschap en daarna.

Persoonlijk

Bij alle 3 mijn zwangerschappen bij verloskundigenpraktijk Huissen gelopen. Het voelde heel persoonlijk. Je wordt super begeleid en kunt altijd met al je vragen terecht.

Vriendelijk personen die graag klaar staan voor je en altijd bereikbaar zijn.

Wij werden vriendelijk en fijn behandeld. Konden veel vragen stellen en antwoorden krijgen. Goed bereikbaar. Komen afspraken na. Hele fijne medewerkers. Echt een aanrader.

Fijne gesprekken en fijne hulp

Goede informatie verstrekking, Goede hulp en alles in goed overleg. Super fijn!

Hele fijne verloskundige praktijk

De begeleiding bij onze beide kinderen als heel fijn ervaren! Marloes en Jantien zijn heel betrokken, deskundig en nemen de tijd voor je.

Fijne praktijk

Praktijk zelf erg fijn ervaren. Zijn snel bereikbaar nemen de tijd voor je.

Fijne praktijk!

Marloes en Jantien hebben mij goed geholpen en vooral ook een luisterend oor geboden als steun nadat ik was overgestapt van praktijk. Daarnaast hebben ze meegedacht naar mogelijkheden om mijn zwangerschap zo aangenaam mogelijk te laten verlopen!

Zeer prettige en kundige begeleiding

Zowel Marloes als Jantien hebben mij zeer goed bijgestaan tijdens (en na) mijn toch wel pittige zwangerschap en bevalling. Altijd goed bereikbaar en bereid mee te denken, ook in het weekend. Niks dan lof voor deze dames!

Betrokken, bereikbaar, meedenkend en goede zorg

Fijne controles, ook persoonlijk geïnteresseerd en waren altijd bereikbaar voor vragen via de telefoon of whatsapp.

Opgewonden en vredig avontuur

Het was een fijne tijd bij Verloskundigenpraktijk Huissen. Ik kreeg de nodige informatie en . De telefoontjes met medewerkers hebben me geholpen om al mijn zorgen te kalmeren. ik heb hier veel vreugde en steun gevonden!

Goede, persoonlijke begeleiding en zorg op maat tijdens en na de zwangerschap

Jantien en Marloes hebben mij gedurende de zwangerschap uitstekend begeleid en voorgelicht over alles wat er gebeurt tijdens de zwangerschap en waarop mijn man en ik ons konden voorbereiden op het moment dat onze dochter geboren is. De persoonlijke begeleiding heb ik altijd als heel prettig ervaren met voldoende ruimte voor mijn persoonlijke wensen.

Prettige begeleiding

Verloskundigenpraktijk Huissen gehad tijdens drie zwangerschappen. Het contact altijd als prettig, persoonlijk en helder ervaren.

Super praktijk

Verloskundige praktijk Huissen is een kleine praktijk. Dat maakt het persoonlijk omdat je veel contact heb met de verloskundige die er werken. Er word naar je geluisterd en tijd genomen voor al je vragen.

Hele fijne praktijk

Ik heb de zorg heel fijn ervaren. Makkelijk bereikbaar en meedenkend.

Voor de 2de keer weer SUPER!

Wij hebben 2 keer gekozen voor Verloskundige praktijk Huissen en het is ons weer super bevallen! Erg leuk team ook :).

Persoonlijk

Persoonlijk, korte lijntjes en deskundig

Van Gelrestraat 4 6851LG Huissen