Met Zoveel liefde

Met zorg en liefde twee kinderen mogen verwelkomen met Marloes. Bijzonder mens ❤️

Gewoon fijn

Ik vond het fijn om bij een kleine praktijk te komen zodat je beide verloskundigen leert kennen. Contact voelt persoonlijk. Marloes begeleide de bevalling heel prettig. Het is handig dat je tijdens je zwangerschap afspraken in de avond kunt maken, vooral als je nog niet op werk wil vertellen dat je zwanger bent.

Veel passie en expertise

Fijne hulp / tips en dames met passie voor het vak! Allen zijn toppers.

Fijne en persoonlijke begeleiding van de zwangerschap

Marloes en Jantien zijn heel vriendelijk en nemen de tijd voor je. Betrokken mijn zoontje ook heel leuk tijdens de controles.

Top ondersteuning!

Gedurende de zwangerschap hele fijne begeleiding mogen ontvangen van Marloes en Jantien. Er is veel kennis bij beide aanwezig en reageerde snel op vragen.

Kundig, meedenkend, fijn in de omgang en vertrouwen.

Al 2x een fijne thuisbevalling mogen hebben. Ik kijk er positief op terug!

Betrokken, lieve mensen die altijd de tijd voor je nemen.

Twee fantastische verloskundigen, zij staan altijd voor je klaar. Geven rust en vertrouwen, extra uitleg kan altijd gegeven worden.

Fijne verloskundige

Voor de 2e keer gekozen voor de praktijk. Fijne kleine praktijk met tijd en aandacht voor je. Erg fijn dat er 2 vaste gezichten zijn en je dus met beide gewoon tijdens de zwangerschap goed contact hebt. Na de bevalling ook tijd voor de controles.

Wat een fijne ervaring met deze verloskundigepraktijk

Zowel Marloes als Jantien zijn super kundig in hun vaak, daarnaast nemen ze ook alle tijd om je gerust te stellen en van alle nodige informatie te voorzien, ik ben hier met mijn 2e zwangerschap terrecht gekomen, en kan het echt iedereen aanraden.

Uitstekende begeleiding op maat

Door HG en bekken klachten een pittige zwangerschap maar uitstekende begeleid vanuit de praktijk door Marloes en Jantien. Ook de begeleiding postpartum was super.

Lieve betrokken verloskundigen

Marloes en Jantien zijn beide erg betrokken, kundig en nemen de tijd voor je. Wij hebben de begeleiding als erg prettig ervaren en raden de praktijk zeker aan.

Fijne praktijk!

Fijne begeleiding tijdens de zwangerschap, bevalling én erna. Kleinschalige praktijk, goed bereikbaar.

Hele fijne en persoonlijke begeleiding

Zowel Jantien als Marloes zijn goudeerlijk en begeleiden je van A tot Z. Ze nemen de tijd voor je en je kan met alle vragen bij hen terecht. Goeie kwaliteit, tijd voor vragen en uitleg en hart voor hun vak! Ik kan echt iedereen de Verloskundige Praktijk Huissen aanraden!

Persoonlijke kraamzorg

Professionele en persoonlijke kraamzorg.

Hele fijne organisatie

Er werd geluisterd en goed mee gedacht. De deur stond altijd open, ook als ik via whatsapp berichten stuurde kreeg ik snel reactie. Ik ben zeer tevreden, voelde me totaal geen nummertje. Bedankt!

Hele fijne verloskundige en goede begeleiding en nazorg.

Ik ben heel erg tevreden over de dames.

Marloes en Jantien zijn hele lieve dames die altijd klaar staan met advies. Ze zijn heel kundig en betrokken.

Hele fijne, kleinschalige zorg!

Naast de serieuze gesprekken, uitleg/informatie, ook altijd tijd voor een grap en een lach. 13 Jaar geleden had ik voor deze praktijk gekozen en ik wist direct dat ik ook deze keer deze praktijk wilde. Lieve Marloes en Jantien, bedankt voor de goede zorgen!

Kleinschalige praktijk met veel ruimte voor persoonlijke zorg

Er wordt met je meegedacht en er is ruimte en aandacht voor je vragen.

Fijne en persoonlijke begeleiding

Fijne begeleiding, altijd snelle reacties en betrokken.

Lieve vrouwen

Laag drempelig om contact mee op te nemen en altijd lief en vriendelijk!

Warm en persoonlijk

Hele lieve, warme verloskundigen.

Hele fijne begeleiding van de zwangerschap, bevalling en nazorg.

De begeleiding van Marloes en Jantien is ontzettend fijn. Er wordt met je meegedacht en het contact verloopt heel laagdrempelig en ze zijn goed te bereiken! Zowel de begeleiding, de bevalling en nazorg zijn ontzettend goed verlopen. Wij kijken terug op een hele fijne periode!

Perfect !!

Mijn zwangerschap heb ik zeer prettig ervaren met de juiste begeleiding en controles die zijn uitgevoerd door Marloes en Jantien. Ze stelde me altijd op mijn gemak en het was een prettige sfeer. Zeer aan te raden

Super!!

Wat een lieve mensen! Raad iedereen aan om naar Marloes en jantien te gaan. Het zijn toppers! Niets is teveel.