Goede deskundigheid

June van Oers heeft de zaak van onze zoon gedaan en tot een goed resultaat gebracht. Altijd bereikbaar voor vragen en ook haar secretaresse, Margot Woordes-Kok, staat altijd voor je klaar. Zeer tevreden over de deskundigheid bij SAP

• Betrokkenheid

Er goede ervaring, goede communicatie.

Ik heb uitstekende ervaringen met SAP Advocaten. De communicatie is steeds helder en u wordt bij alles betrokken.

Geweldige ervaring

Steeds goede contact met advocaat

• Betrokkenheid

Veel ervaring en nauwkeurige werkwijze was heel plezierig.

Mijn dossier was in goede handen. Er wordt zeer nauwkeurig gewerkt, fijne communicatie en de juiste afwegingen. Het heeft mij door een persoonlijk lastige tijd heen geholpen met steun van een goed team dat ook oog heeft voor de menselijke kant.

• Betrokkenheid

Mijn ervaring kan ik in woorden niet omschrijven. 15 jaar heb ik samen gewerkt met SAP advocaten en ik ben hun tot de dag van vandaag dankbaar voor hun inzet, steun en vertrouwen die ze mijn ik goede en slechte tijden hebben bezorgd.

• Betrokkenheid

SAP heeft mij alle zorgen ontnomen!

Ik vond het heel fijn dat ik mij nooit zorgen heb hoeven maken over het verloop van mijn zaak. Ik werd goed op de hoogte gehouden (alleen belangrijke informatie werd mij verteld). Alles wat geregeld kon worden, daar heeft mijn advocaat ook voor gezorgd en heb ik dus ook geen zorgen over hoeven maken.

Super.

Erg prettig geholpen door John Roth.

• Betrokkenheid

Mijn ervaring met SAPLetselschade was in alle opzichten bevredigend.

Elke afspraak werd goed gerespecteerd, ik kreeg betere voorstellen om de zaak in de juiste richting te sturen, mijn standpunt werd niet alleen gevraagd maar ook gewaardeerd, de advocaat was altijd beschikbaar en open om de details van de zaak te bespreken, de advocaat bracht voortdurend intelligente ideeën om de obstakels te omzeilen die de tegenpartij ons in de weg legde om te voorkomen dat we enig voordeel zouden behalen aan het einde van deze zaak, er waren zoveel intellectuele oefeningen om deze zaak te ondersteunen.

Met aandacht en tijd

SAP advocaten heeft mij bijgestaan in een letselschade zaak rondom NAH. SAP advocaten heeft de zaak overgenomen en ervoor gezorgd dat deze onder de aandacht kwam bij de tegenpartij. De aan mij toegewezen advocaat en assistent hebben aandacht gehad voor wat er in mij speelde en de effecten van NAH. Ze namen veelvuldig de tijd en ruimte om gezamenlijk de keuzes en strategieën te bespreken en daarin te kijken wat het best passende zou zijn. Als er vragen waren was een belafspraak zo gemaakt, waarin alle tijd en aandacht werd genomen voor wat er speelde. Dit droeg voor mij bij aan ondersteuning en ontzorgt worden.

• Betrokkenheid

Mijn advocaat mevrouw soeltan heeft mij enorm goed geholpen. Ik raad haar iedereen aan die geholpen moet worden met letselschade.

• Betrokkenheid

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met hoe mevrouw Soeltan je geholpen heeft. Bedankt voor deze mooie woorden!

Super goede begeleiding waarbij mijn belangen echt behartigd zijn!

Na een verkeersongeval bij SAP advocaten terecht gekomen. Linda was de advocaat die mijn belangen heeft behartigd. Linda heeft erg veel geduld gehad en zich altijd voor 100% ingezet. Ik hoop het nooit meer nodig te hebben, mocht ik het wel nodig hebben bel ik Linda zeker weer op.

• Betrokkenheid

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met hoe Linda je geholpen heeft. Bedankt voor de mooie feedback!

mijn zaak duurde ruim 3.5 jaar al deze tijd wijze raad en bovenal een meedenkt.

Meelevend , luisterend en bovendien zeer kundig zou geen ander kunnen noemen. Nogmaals een kundig letselschadeadres SAP letselschade advocaten

• Betrokkenheid

Bedankt voor deze het schrijven van deze mooie review!

Zeer bedreven en sympathieke medewerkers in tijden waar je dat het meest verlangt. Zelfs daar waar wij persoonlijk tekort schoten in het process is daar zeer professioneel mee omgegaan en zijn we tot een gewenst resultaat gekomen. Ik hoop nooit meer van de diensten gebruik te maken omdat dat zou betekenen dan er een vervelende oorzaak is waarom we dat zouden moeten doen. Maar mocht het zover komen dan weet ik altijd waar ik terecht kan. Dankjewel voor alles

• Betrokkenheid

Hartelijk dank voor deze lovende woorden! Fijn dat je de moeite hebt genomen om zo'n uitgebreide reactie te schrijven over jouw goede ervaring met ons kantoor.

Uitstekend!

Ik zou SAP iedereen aanraden. Zijn ontzettend kundig en erg betrokken. Zeer goede ervaring met mevr van Oers en haar assistente mevr Woordes-Kok.

• Betrokkenheid

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de hulp van mevrouw van Oers en haar secretaresse. Bedankt voor de aanbeveling!

Begripvol, de juiste sparringpartner, een krachtig en deskundig kantoor!

Ik ben bijgestaan door Sander de Lang en heb dit als zeer positief ervaren. Mijn zaak was complex, maar Sander kon mij het juiste advies geven. Hij liet mijn eigen gevoel en wensen in hun waarde, maar schetste daarentegen wel diverse scenario's om rekening mee te houden. Uiteindelijk hebben we samen telkens strategische keuzes en stappen gemaakt. Het samen doen is het belangrijkste. Uiteindelijk heeft dat ervoor gezorgd dat het eindresultaat mooi was, met een voldane en realistische uitkomst

Betrokken en warm

Naast natuurlijk de uitstekende kwaliteiten van Rianne van SAP advocaten, waardoor ik enorm goed financieel ondersteund ben na mijn ongeval, ben ik ook te spreken over haar warme en persoonlijke aanpak.

• Betrokkenheid

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de hulp van Rianne. Bedankt voor deze mooie woorden!

enorme fijne ervaring ten tijden dat wij het hard nodig hadden

Als leken in de juridische wereld hebben wij een beroep gedaan op Sap advocaten . Wij zijn enorm goed geholpen en hebben dat ten zeerste gewaardeerd. Hartelijk dank voor jullie steun en volharding op de momenten dat het echt toe deed. mn Mr Janssen hartelijk dank voor uw hulp en bijstand en het aanhoren van onze onmacht en wanhoop . U heeft ons enorm goed bijgestaan waarvoor dank.

• Betrokkenheid

Hartelijk dank voor de uitgebreide en mooie woorden!

Veel tevreden

Snel reacties, altijd ben ik op de hoogte

• Betrokkenheid

Bedankt voor de mooie feedback!

Positief

Ik kan SAP letselschade Advocaten van harte aanbevalen. Vriendelijke advocaat en behulpzame assistent. Peter Vrijmoed heeft mij zo goed bijgestaan bij mijn letselschadezaak. Veel dank aan het SAP en de geweldige advocat Peter Vvrijmoed.

• Betrokkenheid

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de hulp van Peter en zijn secretaresse. Bedankt voor de mooie feedback!

Van ons krijgt SAP een 10 met een griffel!!!

Wij geven SAP een 10 met een griffel. In 2014 kwamen wij na een ernstig ongeval in contact met de heer Roth van SAP. Vanaf het begin ervoeren wij enorme betrokkenheid, zonder in te boeten aan professionaliteit. Onze jarenlange strijd met de verzekeraar en het schadeletselbedrijf, aangesteld door de aansprakelijke verzekeraar, was uitdagend. We zouden een boek kunnen schrijven over alle tegenwerking die we hebben ervaren. Dit boek zouden we opdragen aan SAP, de stabiele factor die altijd achter ons stond en nog steeds staat. Zij waren degene op wie we konden en kunnen vertrouwen, die voor ons vochten en blijven vechten tegen de stroom van de verzekeraar in. SAP komt altijd hun afspraken na, reageert snel en beschikt over veel kennis. Ondanks dat het een groot kantoor is, hebben wij ons nooit een nummer gevoeld. Hartelijk dank aan John Roth en SAP

• Betrokkenheid

Hartelijk dank voor deze lovende woorden! Fijn dat u de moeite heeft genomen om zo'n uitgebreide reactie te schrijven over uw goede ervaring met ons kantoor.

Ik ben heel dankbaar voor SAP!

Toen ik met de fiets ongelukkig was gevallen en mijn knie ernstig brak, raadde een buurvrouw mij een letselschadeadvocaat aan. Via via kwam ik terecht bij SAP Letselschade Advocaten in Amersfoort. Mr. Linda Roelofs werd als advocaat aan mij toegewezen. Zij heeft mij heel betrokken en deskundig bijgestaan met vele adviezen en het verdedigen van mijn belangen. Dus ben ik heel dankbaar dat ik met SAP in contact ben gekomen! Van harte aanbevolen!

• Betrokkenheid

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met hoe Linda (en de rest van ons kantoor) je geholpen hebben. Bedankt voor de mooie feedback!

Professioneel, effectief, begripvol, vriendelijk, behulpzaam

Ik ben erg tevreden over de wijze, waarop ik door SAP Letselschadeadvocaten ondersteund en begeleid ben in mijn letselschadeclaim.

• Betrokkenheid

Bedankt voor deze mooie review!

Deskundig en betrouwbaar

Na een jaar aan het lijntje gehouden door een jurist, kwam ik bij SAP Advocaten terecht. Zij zijn open en transparant, bellen je terug, reageren op je e-mail en bovenal steunen ze je. Ik ben blij dat Sharon Soeltan mij zo goed begeleid heeft bij mijn letselschade zaak. Alle lof aan het team van SAP advocaten.

• Betrokkenheid

Wat ontzettend goed om te horen, dit is precies waar we het voor doen dus dat is altijd goed om terug te lezen! Dank voor het achterlaten van uw recensie.

Helemaal Top ! fantastisch bijgestaan.

Ik ben zeer goed geholpen. hun hulp heeft het proces voor mij makkelijker gemaakt ik ben volledig ontzorgd en zeer goed op de hoogte gehouden en goed geadviseerd. nogmaals mijn hartelijke dank voor alles !

• Betrokkenheid

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de hulp van ons kantoor!

Ik werd heel goed geholpen. Deskundigheid is op topniveau.

Mevrouw Marijnissen Smit is heel deskundig in haar vakgebied. Ik werd goed geholpen.

• Betrokkenheid

Ontzettend fijn om te horen, dank voor de recensie!

Betrouwbaar

Ik heb nooit hoeven bellen om informatie te krijgen. Alles was goed geregeld. Ik wist dat het goed kwam. Uiterst prettige bejegening.

• Betrokkenheid

Bedankt voor deze mooie woorden!

Mijn advocaat heeft voor mij gevochten als een leeuw. Hij heeft mij deskundig en reëel geadviseerd. Daar waar ik de moed verloor, wist hij mij te overtuigen met feiten. Hij was niet alleen mijn advocaat maar ook een enorm luisterend oor met veel geduld en empathie. Altijd bereikbaar op welke wijze dan ook. Ben nooit in het ongewisse gelaten. Hij heeft mijn zaak tot een zeer goed resultaat gebracht waarvoor ik enorm dankbaar ben. Grote dank!!

• Betrokkenheid

Wat ontzettend fijn om te horen, dit is precies waar we het voor doen! Dank voor het achterlaten van deze recensie.

Beste advocaten die je kunt wensen. Geduldig, luisterend, ongedwongen, deskundig, betrokken, makkelijk bereikbaar..etc etc. 2x letselschade gehad. Prima opgelost. Nogmaals mijn dank hiervoor. Met vriendelijke groeten, Eric Welts

• Betrokkenheid

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de hulp van ons kantoor!

Goed overgenomen en goed afgewerkt!bedankt

• Betrokkenheid

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling!

Professioneel en zeer geduldig. Dank voor jullie support!

• Betrokkenheid

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de hulp van ons kantoor!

Plezierig, amicaal, professioneel

Er werd naar mij geluisterd, ik werd op eigen vezoek afgeschermd van de procedure en er werd een goed resultaat behaald.

• Betrokkenheid

Ontzettend fijn om te horen dat u tevreden bent met de wijze waarop je zaak is behandeld!

Uitstekende ervaren advocaten

SAP advocaten heeft ons suoer gied geholpen met de letselschade. Vriendelijke mensen en zeer deskundig!

• Betrokkenheid

Fijn om te horen, bedankt voor deze mooie recensie!

Deskundig, betrokken, communicatief sterk met een goed eindresultaat..

Hoewel ik aanvankelijk niet van plan was om mijn zaak door een letseladvocaat te laten behandelen heb ik dat op advies van de Officier van Justitie toch gedaan. Achteraf ben ik hier blij over. Jasper Keizer heeft mij op een vakkundige en zeer prettige wijze bijgestaan. Hij heeft mij altijd op de hoogte gehouden van de stand van zaken en heeft, door veel geduld te betrachten en een uitgekiende onderhandelingsstrategie te hanteren, een zeer goed eindresultaat weten te bereiken. Daarbij heeft Jasper met mij steeds de te nemen stappen doorgenomen, waarbij mijn keuze doorslaggevend was.

• Betrokkenheid

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de hulp van Jasper Keizer en ons kantoor!

De beste advocaten voor iedere situatie

Ik ben zeer deskundig bijgestaan door Mr. Keijzer en uitermate tevreden over het totale verloop.

Prettig & vakkundig

Prettig & vakkundig kantoor.

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.

Bedankt voor deze mooie woorden!

Super fijn geholpen, betrouwbaar en vriendelijk.

Super fijn geholpen, adequaat, zorgvuldig, correct en zeer stipt. Ondanks dat het een vervelend ongeval was, ben ik erg blij dat ik zo goed geholpen ben.

Uiterst deskundig

Het is Mr Keizer van SAP advocaten gelukt mijn zaak snel en uiterst deskundig tot een goed einde te brengen. Mr Keizer heeft zich in zeer korte ingelezen in het dossier, daaruit de belangrijkste/noodzakelijke informatie gedestilleerd en eigen gemaakt. Tijdens de zitting bij de rechtbank bleek dat Mr Keizer zich uitstekend had voorbereid, zeer goed op de hoogte was van wet- en regelgeving en uitstekend repliek kon geven op de visies van de tegenpartij. (Mede) hierdoor viel het voorlopig oordeel van de rechtbank in mijn voordeel uit en kon de zaak nog voor de definitieve uitspraak middels een schikking tot een goed einde worden gebracht.

• Betrokkenheid

Fijn te horen dat u tevreden bent met het resultaat en de wijze waarop Jasper Keizer uw zaak heeft behandeld!

Korte lijnen, snel antwoord.

Goed geholpen.

Fijn om te lezen dat u tevreden bent!

Blij dat ze mij wilde bijstaan en fijn en professioneel geholpen.

Blij dat mevrouw Jansen mijn zaak over heeft willen nemen en wat een verademing om goed geholpen te worden. Snelle reacties op mijn mails en to the point communicatie. Ze weet waar ze het over heeft en heeft mijn zaak goed en professioneel kunnen sluiten. Ik ben blij met haar!

• Betrokkenheid

Bedankt voor deze mooie woorden.

Blij en heel tevreden, dat ik uiteindelijk bij jullie ben gekomen.

Luisteren, samenvatten, vragen, inleven, ondersteunen, voorstellen, samen beslissen, vervolgens uitvoeren en dat alles op een uiterst hoog niveau en eenvoud, waardoor je weet dat het naast jouw zaak, vooral om jou, als mens, gaat. Nogmaals heel erg bedankt Saskia en Margot.

• Betrokkenheid

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de hulp van Saskia, Margot en ons kantoor!

Uitstekende advocaat

Ik heb een hele goede ervaring gehad met letselschade advocaten SAP. Susanne Fijen heeft me oprecht goed geholpen, ze gaf me altijd een fijne tips en juiste advies. Ben heel tevreden over haar dienstverlening.

uitstekend

Ik ben prettig geholpen. Goed begeleid en ondersteund

• Betrokkenheid

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Letselschade afgewikkeld

Super mensen bij sap gaat het om de mensen ze hebben mij heel goed geholpen dank je wel mv van der roest en mr de lang

Heb een goede ervaring met Sap Advocaten

Ben prima bij gestaan door deskundige personen en met een goed resultaat als gevolg.

Prettige en goede samenwerking

Een hele goede ervaring gehad met Letselschade Advocaten SAP. Susanne heeft voor een hele prettige en goede samenwerking gezorgd. Mocht er in de toekomst weer iets voorkomen waarbij ik hulp nodig heb, weet ik bij wie ik moet zijn.

• Betrokkenheid

Fijn te horen dat je tevreden bent met het eindresultaat en de wijze waarop Susanne je zaak behandeld heeft!

Stond er niet alleen voor

Documentatie aangeleverd, waarop vragen kwamen (logisch), werden uitgewerkt, teruggekoppeld, overleggingen gehad. Ja ik werd er bij betrokken op mijn slachtofferdeel. Dat gaf mij rust.

Uitstekende advocaat.

Vakkundig en goed bijgestaan.

• Betrokkenheid

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!

Vanaf de eerste ontmoeting een veilig gevoel. Ik ben heel blij met hoe goed ik geholpen ben!

Na de voorafgaande ervaring met mijn eerste letselschadekantoor was het, direct vanaf de eerste ontmoeting, alsof ik in een cultuuromwenteling terecht was gekomen. Alsof ik binnenkort mijn zorgen los zou kunnen laten. De rust van mijn advocaat, haar respectvolle houding, professionaliteit, haar snelle begrip en haar vriendelijk geuite kennis van zaken waren een weldaad. Haar uitleg was zorgvuldig en duidelijk. Ze had aan enkele woorden van mij genoeg om veel te kunnen overzien. Terwijl ik wel de hele geschiedenis aan haar op tafel had willen leggen. Maar daar is natuurlijk geen tijd voor. Het was heel ondersteunend dat haar e-mails telkens uitgebreid waren: zo kon ik alle details terugkijken en bevatten. Ondanks logischerwijze beperkte tijd ervoer ik toch aandacht. Ik heb veel waardering voor haar inzet. Hoewel ze me pas kort kende dacht ze adequaat na over hoe oplossingen het best bij mij zouden passen. Heel fijn vond ik haar menselijkheid, die zich met name uitte toen de zaak door omstandigheden ineens versneld afgerond kon worden. Toen stelde ze voor om nog een keer naar Nijmegen te komen voor een persoonlijk afscheid. Dat vond ik heel betrokken en lief.

• Betrokkenheid

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de hulp van Rianne Marijnissen-Smit!

Goede ervaringen heb ik gehad met jullie

Professioneel en snel geholpen

Mijn advocate heeft mij optimaal geholpen. Duidelijk en compleet geïnformeerd bij het eerste gesprek en snel geholpen.

• Betrokkenheid

Wat ontzettend goed om te horen, dit is precies waar onze advocaten het voor doen!

Zeer goed professionele

Credits voor Sander De Lange.

• Betrokkenheid

Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de wijze waarop Sander de Lange de zaak heeft behandeld!

Professioneel en vriendelijk

Heldere en prettige communicatie

• Betrokkenheid

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!

duidelijke en helderen communicatie

positief

Prettig geholpen

Duidelijke gesprekken gevoerd

Fijn om te lezen dat u tevreden bent!

Goede begeleiding en afhandeling.

In 2016 was ik als voetganger aangereden. De directe schade viel wel mee, maar een nekoperatie bleek nu nodig. E.e.a. had gevolgen voor mijn werk (eigen baas). SAP heeft me geholpen dit ook bij de verzekering onder de aandachtte brengen.

Ontzettend fijn om te horen, dank voor uw recensie!

Geweldig goed geholpen met alle begrip voor de situatie

Na een zeer lang traject, altijd op de juiste manier geholpen. Na de geboorte van onze dochter, contact gezocht met SAP en het idee was, dat via rechtsbijstand SAP de kwestie op zich zou nemen. Rechtsbijstandsverzekering wilde de kwestie zelf in behandeling nemen, waarbij Jasper ons ten alle tijden, op de achtergrond volledig belangeloos bijgestaan heeft en vanuit zijn expertise ons geholpen heeft. Uiteindelijk heeft dit geleid tot toch een zitting welke door SAP mocht worden gevoerd in opdracht van de rechtsbijstandsverzekering. Het resultaat is uiteindelijk een schikking waar beide partijen zich in hebben kunnen vinden. Super tevreden over de wijze waarop wij behandeld en begeleid zijn door SAP en in het bijzonder door Jasper Keijzer.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! ^Jasper Keizer

Heel fijn

Fijne contact gehad met mevrouw Marijnissen. Zij heeft ons goed op de hoogte gehouden met alles. Fijne tips en advies gegeven.

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de hulp van Rianne Marijnissen!

top advocaten

Ik ben heel goed geholpen vanaf het begin alles was heel soepel en snel opgelost/afgehandeld super aardige mensen heel goed bereikbaar en alles is glas helder en duidelijk,,

Kundige en doortastende opstelling

Direct bij het intake gesprek was duidelijk dat ik zeker aan het goede adres was om mijn casus efficiënt en doortastend te laten afhandelen. Gedurende het hele traject heb ik nimmer de indruk gehad dat niet mijn belang bovenaan stond. De uiteindelijke afwikkeling van de casus was naar alle tevredenheid.

Super!!

Snelle afhandeling, eerlijk advies!.

Top kantoor! En advocaten!

Mijn advocaat Susanne de fijen heeft mij heel erg goed geholpen! Ben heel tevreden over haar dienstverlening. Ze communiceert erg goed en afspraak is afspraak. Nooit problemen gehad bij dit kantoor. Voorheen zat ik bij een andere letselschade bureau waar ik nooit meer heen zou willen. Voor iedereen is dit kantoor echt een aanrader!

Door goed meedenken, werk uit handen nemen en goede, persoonlijke communicatie tot een goed eindresu

Een aantal jaren geleden heb ik door een verkeersongeval (door een scooter van mijn fiets gereden) blijvend letsel aan mijn schouder opgelopen. De hulp van mijn rechtsbijstandsverzekeraar was weinig voortvarend, niet communicatief en afwachtend; ik moest zelf met ideeën en voorstellen komen voor mijn schade. Na enkele jaren SAP ingeschakeld. Die pakten het voortvarend op. Ik ben uitstekend geholpen door Peter Vrijmoed. Hij kwam met de voorstellen van aanpak en wat er geclaimd kon worden (soort schades en hoogte van de bedragen). Hierover steeds goed overleg gehad per email, telefonisch en soms op kantoor. Dit heb ik als heel prettig, betrokken en persoonlijk ervaren. Blij dat ik de overstap gedaan heb.

Vooral zakelijke aanpak

Als klant was ik kwetsbaar na een ernstig ongeluk met hersentrauma. Ik had geen vermogen en energie om met de schadezaak bezig te zijn. Dit vroeg om helderheid en geduld van de advocate en dat had ze. Om dat in mijn zaak geen conflict van belangen was, de andere partij was ook getraumatiseerd en erkende aansprakelijkheid; denk ik dat het empathischer, en ook effectiever en efficiënter was geweest om in ons geval gewoon om de tafel te gaan . Misschien had de uitkomst inhoudelijk niet veel anders geweest maar dan was er veel eerder resultaat geweest, dat had mij (ons) veel stress en zorgen gescheeld. Uiteindelijk heb ik besloten te schikken omdat ik de stress van procederen zonder winstgarantie teveel vond. Ik ben tevreden met de schikking die de advocaat heeft gesloten.

Super fijn geholpen.

Goede kennis van het letselschade proces en -recht

Na inschakeling van SAP dmv een referentie heeft SAP het proces van claimen van de schade bij de verzekeraar van de tegenpartij uitstekend begeleid. Bij elke stap steeds samen kunnen besluiten voor het vervolg. Uiteindelijke resultaat zeer naar tevredenheid.

Fantastisch!

Alles echt top! Tot in de de puntjes!

Mijn zaak is met groot inlevingsvermogen en uiterst effectief tot een goed einde gebracht!!!

Mijn zaak is vol begrip en inlevingsvermogen, zeer effectief en doelgericht door mevrouw mr N.M Jansen tot een goed einde gebracht !!! Zonder haar expertise was dit zeker niet gelukt !!! Frank L. Groningen.

Professioneel, ter zake kundig en plezierig heeft Chantal van der Roest mij bijgestaan.

Door toedoen van een hond had ik een zware kniebreuk opgelopen. Chantal heeft mij professioneel en menselijk begeleid. Waar de eigenaren van de hond in eerste instantie het ongeval hadden gemeld bij hun verzekeraar, trokken ze zich een dag later terug. Dit gaf een mentale klap, echter na met name de vasthoudendheid van Chantal is er toch schadeloosstelling vanuit de verzekeraar gekomen. Chantal dacht mee en gezamenlijk zijn we in staat geweest om recht te doen aan het feit dat de hond de veroorzaker was en ben ik in staat om door een schadeloosstelling mijn blijvende blessure te verzachten door hulp die ik kan inschakelen. Ik beveel SAP advocaten, en in mijn geval Chantal, van harte aan!

Als je een goede Letselschade advocaat zoekt, dan moet je bij Jasper Keizer zijn. Jarenlang was hij onze rots in de branding. Zijn kennis is groot, zijn uitleg altijd helder; we hebben de communicatie als zeer prettig ervaren. Onze zaak was erg ingewikkeld maar deze man bleef altijd rustig. Mede daardoor hield hij grip op de zaak en heeft hij het tot een goed einde weten te brengen.

Mijn ervaring met Rianne was heel prettig: professioneel, pragmatisch maar ook inlevend

Rianne is professioneel maar ook meelevend. Waar ik een 'niet klagen, het valt wel mee' standpunt innam, vroeg Rianne door en was ze kritischer over hoeveel problemen ik over heb gehouden aan mijn ongeluk (nu en in de toekomst). Dat heeft mij geholpen in het goed vertellen van mijn verhaal aan de verzekeraar.

Zeer goed alles gaat in over leg en alles is te bespreken ook al heb je een vraag wat ze niet weten komen ze er later op trug Ik ben zeer te vreden met jullie Mvg Richard den tek

Prettige en kundige mensen

Ik heb de samenwerking als erg prettig ervaren. Er was altijd tijd als ik vragen had en het was duidelijk dat de advocaat wist waar ze het over had. De advocaat gaf mij ook het gevoel dat ze niet alleen zakelijk bezig was, maar dat ze ook begreep wat de situatie voor mij als persoon betekende. Ik ben ook tevreden over het uiteindelijke resultaat.

Wij zijn echt heel tevreden van begin af aan

Wij tij echt altijd goed geholfen worden vragen zijn altijd beantworten geworden en heel vriendelijk meneer hek mevr de Groot en mevr kok en op het laats kort voor de uitbetaling Susanne fijen ook wij zijn met alles geheel tevreden

Niets dan lof

Over een persoonlijke en zeer pijnlijke kwestie rondom donorconceptie hebben we juridische stappen moeten ondernemen en uiteindelijk een proces moeten aanspannen Mark de Hek heeft deze zaak voor zijn rekening genomen en ik kan daar alleen maar positief over zijn. Vooral omdat dit over zo’n delicaat probleem ging, was het fijn dat Mark precies de goede toon wist te treffen, met de juiste balans tussen zakelijk en persoonlijk. We konden altijd rekenen zijn professionaliteit en doordachte handelen, maar ook op empathie en medeleven als de situatie daarom vroeg. Mark reageerde altijd snel en uitgebreid op vragen, informeerde ons uitvoerig over alle mogelijkheden en gaf advies, maar liet de daadwerkelijke keuzes altijd bij ons, wat zeker bij zo’n persoonlijk onderwerp erg fijn was. En uiteindelijk hebben we, grotendeels dankzij Mark, deze zaak op de best denkbare manier kunnen afsluiten. Als ik deze rechtszaak opnieuw moest voeren, zou ik zonder twijfel weer bij Mark aankloppen.

TOP

Ik ben goed geholpen geweest. Zij luisteren en doen alles om cliënt te helpen.

Heel goed geholpen

Goede ervaring. Bieden professionele hulp en denken goed mee.

We werden gezien en gehoord

In 2018 klopten we voor het eerst aan bij SAP Letselschade Advocaten. Het betrof een schrijnende en delicate kwestie met een ziekenhuis, op een jong gebied waar nog nauwelijks jurisprudentie te vinden was. Meteen wisten we ons bij SAP gezien en gehoord, vanaf het eerste telefoongesprek met secretaresse Fennanda Vliek en de verkennende gesprekken met (toen nog) advocaat Martin de Witte en zijn jonge collega Mark de Hek. Dat gevoel is gebleven. Na het vertrek van Martin de Witte nam Mark de Hek in 2019 onze zaak over, daarbij gesteund door collega Saskia de Groot. Niet alleen stortte Mark zich met hart en ziel op de grondige bestudering van ons probleem, ook bleef hij steeds benaderbaar. Mails beantwoordde hij doorgaans binnen 24 uur, in − niet onbelangrijk! − helder geformuleerde en overzichtelijk gestructureerde teksten. Zowel in juridisch als sociaal-emotioneel opzicht heeft hij ons voortreffelijk bijgestaan. In juli 2022 konden we dit enerverende traject afronden met een schadevergoeding van het ziekenhuis. Ook in de nazorg hebben Mark en Saskia voorzien met uitgebreid, persoonlijk evaluatiegesprek. We bewaren goede herinneringen aan deze vijf jaar durende samenwerking en willen SAP dan ook van harte aanbevelen.

Fijne mensen goed afgehandeld

Heel professioneel.

Ze doen wat ze moeten doen en gaan tot t uiterst. Ze reageren heel snel terug en je hebt echt het gevoel dat je centraal staat.

Zeer goed, zeer persoonlijk!

De ervaring die ik heb gehad met SAP letselschadeadvocaten is een zeer goede ervaring geweest. Ik heb vanaf het eerste moment het idee gehad dat ik werd gehoord en dat er zeer goed naar mijn persoonlijke omstandigheden is gekeken. Ik denk dat SAP ook op professioneel gebied zeer goed heeft gehandeld. Altijd goed en netjes is geweest in de gesprekken met zowel mij als wederpartij en al met al mij een hele fijne ervaring heeft gegeven ter afsluiting van een vervelende situatie.

Jasper is een goede advocaat die zijn werk ook goed heeft gedaan en verder is hij prettig in omgang!

Super!!!!!

Gewoon perfect kan niet beter!!

Heel goed en professioneel geholpen

Kon altijd bellen als ik een vraag had en als ze er niet was werd ik snel teruggebeld. Nam altijd de tijd voor mij en was heel deskundig.

Heel erg behulpzaam ze reageren snel

Ik ben door jullie heel goed geholpen. Alles was heel duidelijk

Deskundig, vasthoudend en zeer betrokken.

In een erg gecompliceerde letselschadeprocedure die zeer vele jaren duurde, heeft Sap advocaten, te weten Mr J. Keizer, met veel deskundigheid, inzet én betrokkenheid mijn belangen behartigt. Hulde dat dit ook, met de nodige aanpassingen, onverminderd in de Corona-periode heeft kunnen plaatsvinden. Ik (en mijn partner) zijn uiterst tevreden. Recent is het tot een bevredigende afronding gekomen met de schadeverzekeraar.

Mw Susanne Fijen mede haar secretaresse Mw Loes Brand hebben mij uitstekend geholpen.

In 2018 heb ik bij een ongeval blijvend letsel opgelopen. Dit letsel in de vorm van een whiplash heeft mijn leven en dat van ons gezin enorm verstoord. Het is fijn als het afhandelen van de letselschade dan door een deskundige wordt opgepakt. Voor mij heeft Susanne Fijen van SAP Letselschade Advocaten dit naar volle tevredenheid gedaan. Hierdoor kon ik mij volledig op mijn revalidatie richten. Mevrouw Fijen heb ik leren kennen als een luisterend oor, eerlijk, gedreven, deskundig en vasthoudend. Ik geef haar een dikke 10.

Fijn contact en zeer deskundig!

Fijn en informeel contact. Zijn zeer deskundig en dat geeft een erg goed gevoel. Mijn zaak is in zeer goede handen.

Top advocaat!!

Ik ben overgestapt naar Sap Advocaten toen bleek dat het een puinhoop bij de Letselschadejurist bij een ander bedrijf was. En dat is de beste keuze ooit geweest. Wat een fijn bedrijf wat een fijne advocaat heb ik bij Sap getroffen. Heb het contact met mevr Roelofs als zeer prettig ervaren.

Procesmatig, inhoudelijk en emotioneel zijn wij erg goed bijgestaan.

SAP letselschade Advocaten heeft mij en mijn familie zowel procesmatig, inhoudelijk en emotioneel erg goed bijgestaan.

Het was een goede advocaat, ik ben er blij mee.

Prettig en vertrouwd

Houden aan afspraken

Keurig behandeld

Wij zijn duidelijk en deskundig bijgestaan door June en Margot. Met een tevreden eindresultaat.

Ontzettend goed begeleidt.

Fijne ervaring bij SAP advocaten. Handelen duidelijk, correct en prettig om zelf nooit er achter aan te hoeven. Nemen letterlijk je zorgen uit handen.

top geholpen door mev. fijnen

kan geen betere advocaat

Een zeer goede begeleiding met een goede uikomst.

Zeer goed begeleid door mevrouw Susanne Fijen, met een goed resultaat.

Goede samenwerking

Ik ben zeer snel en goed geholpen . en jullie hebben als gedaan om mij goed te kunnen hepen . zijn altijd te bereiken en zal zeker jullie hulp nodig hebben als ik weer een letselschade advocaat nodig heb dan weet ik waar ik moet zijn groetjes Ismael haddin

Super goede hulp, professioneel en meeevend!

Mevrouw S. De Groot heeft mij super geholpen met alles. Ben haar erg dankbaar voor alle moeite en tijd die ze heeft gestopt in mijn zaak. Nogmaals, echt een aanrader! Dank jullie wel!!

Oog voor het proces, oog voor de mens

Hulde voor de wijze waarop SAP professionaliteit en betrokkenheid heeft weten te combineren. Waar de wederpartij mij juist klein probeerde te krijgen, hielp SAP mij groot te blijven. Zowel door hun expertise en vakmanschap, als door hun oog voor mij als mens. Zonder SAP was ik niet (ongeschonden) uit deze ‘jungle’ gekomen. Maatwerk met een hoofdletter M. Bedankt voor alles!

Gewoon goed gedaan zeer dankbaar

Kan niet anders zeggen, ook al duurde het even, dankbaar voor wat SAP voor mij gedaan heeft, een aanrader wat betreft service, contact, en met name wat ik belangrijk vindt je vast bijten in een zaak je einddoel halen en niet laten afschepen door de tegenpartij, belangrijker nog, je wordt behandeld als mens niet als nummer. Kortom super tevreden en nogmaals dank voor wat jullie voor mij gedaan hebben.

Had me niet beter kunnen wensen

Op 25 februari 2019 werd ik, terwijl ik stilstond in de file op een afrit, van achteren met hoge snelheid aangereden door volgeladen Vito bestelbus. Het gevolg was dat ik met een volledig verwoeste auto op de derde rijbaan tot stilstand kwam. Overgebracht naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis, waar werd geconstateerd dat naast vele beurse plekken over mijn hele lichaam mijn rug ook gebroken was. Daarna overgebracht naar een traumacentrum in Zwolle waar mijn instabiele ruggenwervel werd vastgezet. Na thuiskomst uit het ziekenhuis adviseerde de politie mij toen in een gesprek om een letselschade advocaat te raadplegen. Na onderzoek op internet kwam ik mede door de goede recensies terecht bij SAP letselschadeadvocaten in Amersfoort. Ook toevallig nog eens vlak bij mijn woonplaats. Nadat ik mij had aangemeld en een telefonische intake zat er binnen de kortste tijd een advocaat aan de rand van mijn bed. Met hem heb ik toen alles doorgenomen en heel snel de aansprakelijkheid van de tegenpartij vastgesteld en erkend. Enkele gesprekken volgden en schades werden vastgesteld. Er volgde een lang traject, wat ik mijn ogen erg traag verliep. Op een bepaald moment werd de mij toebedeelde advocaat ziek en verliet na enkele maanden SAP. Ik kreeg toen een nieuwe advocate toegewezen nl mw. Chantal van der Roest. Eerlijk gezegd had ik in het begin mijn bedenkingen, maar die verdwenen als sneeuw voor de zon. Ze beet zich vast in de zaak als een ware tijgerin. We hadden steeds een uiterst aangenaam contact. Iedere stap in het proces werd overlegd en uitgebreid toegelicht. Er ging een wereld voor me open. Ze bracht de zaak in een stroomversnelling. Een financieel voorstel van de tegenpartij werd resoluut en vakkundig van de hand gewezen. Uiteindelijk zijn we tot een alleszins acceptabel eindresultaat gekomen. Haar klantvriendelijkheid, maar ook haar enorme betrokkenheid met mij hebben een onuitwisbare indruk op mij gemaakt. Chantal ik ben je veel dank verschuldigd. Je bent een topper.

Ik heb altijd goed contact gehad ondanks de corona met mevr feijen Goede uitleg

Kan niets anders zeggen dan dat het allemaal perfect is gegaan. Allemaal lof hiervoor.

Fijn en vertrouwd

Ik heb zeer goede ervaringen met SAP letselschade advocaten. Na een auto ongeluk moest ik revalideren zowel mentaal als lichamelijk. SAP advocaten hielp bij op alle fronten. Het contact onderhouden met de tegenpartij, overleggen maar ook geïnteresseerd hoe het echt met mij ging. Ze nemen alle lasten van je weg waardoor ik me volledig kon focussen op mijn revalidatie. Ik heb het als fijn ervaren en ben erg tevreden over de hulp maar ook de fijne gesprekken met mevrouw van der Roest. Ik ben erg tevreden over SAP advocaten en wil jullie bedanken voor alle hulp.

Uitstekende ervaring met SAP

Het heeft een aantal jaren geduurd voordat het eindelijk tot een goed einde met de verzekeraar werd gebracht, maar dat is nu eenmaal gebruikelijk. Mijn SAP advocaat heeft uitstekend werk verricht, alle tijd genomen om mij in te lichten en zaken uiteen te zetten. En over het resultaat ben ik zeer tevreden!

Prettig contact: meedenkend, met verstand van zaken en vriendelijk.

Ook zonder dat duidelijk was of het een zaak zou worden, hebben zowel Saskia de Groot(advocaat)als Margot Kok (secretaresse) zich ervoor ingezet de benodigde stukken boven tafel te krijgen. Vele maanden lang hebben zij met enige regelmaat de tegenpartij gerappelleerd. In een open gesprek kreeg een eerlijk en reëel advies over de slaagkans van een eventuele zaak.

Professioneel, Deskundig maar tegelijkertijd erg begripvol

Rianne had mij erg goed bijgestaan in een enorm lange letselschade procedure. In eerste instantie werd ik door DAS geholpen maar daar moest ik vooral zelf alles regelen en werd mij niet goed verteld wat er allemaal bij komt kijken. Toen de zaak overgenomen werd door SAP ging alles eigelijk heel soepel. Ook het contact met de wederpartij werd erg goed door Rianne bemiddeld. Ze heeft zelfs geregeld dat zij de advocaatkosten zouden betalen. Super bedankt jongens. Het ga jullie goed.

Aangenaam, persoonlijk en effectief in een moeizaam langdurig proces.

Aangenaam, persoonlijk en effectief in een moeizaam langdurig proces. Fijn om na een slechte ervaring een heel goede ervaring te hebben met een advocaat.

Goed geregeld.

Helder en duidelijk op de hoogte gehouden van de voortgang met een zeer tot tevredenheid stemmend resultaat.

Wij zijn heel tevreden over de dienstverlening

Wij zijn heel tevreden.

Super goed.

Het was fijn om Sander de Lang als advocaat te hebben. Het communiceren ging goed alles was altijd duidelijk. Groeten

Hoge mate van deskundigheid en doorzettingsvermogen

Mijn zaak ging over een zeer ingewikkelde medische causaliteit na een ernstig auto ongeluk. Tegenpartij haalde alles uit de kast om die causaliteit te ondergraven, en daamee dus de juridische causaliteit. Mijn eigengereide en eigenwijze aanpak vergde veel van de SAPLetselschade advocaat. Maar door tactisch en doorzettingsvermogen hebben we de zaak uiteindelijk met een goede uitkomst weten af te sluiten. De kennis van zaken was op een zeer hoog niveau.

Zeer tevreden!

SAP Letselschade Advocaten is een professionele, deskundige en zeer betrokken organisatie. Advocaat, de heer S. de Lang heeft mij al die jaren bijzonder goed geholpen tijdens het verloop van de letselschadezaak op een uitermate zorgvuldige, deskundige, plezierige en attente manier, zowel inhoudelijk als ook op menselijk, emotioneel gebied. Letselschade is ingrijpend en dan is het fijn om volledig te kunnen vertrouwen op een advocaat en een organisatie zoals SAP. Hartelijk dank aan de gehele organisatie en m.n. aan Sander, Jolande en Hetty!

goede comminicatie, meedenkend en meelevend.

ben zeer tevreden naar de inzet van mevr. R. Roelofs.

Ik ben zeer tevreden geweest

Een zeer goed advocaten kantoor!!

Mevrouw Van Oers heeft mijn zak behartigt, Ze is professioneel, deskundig,zeer betrokken , en denkt met je mee .ik was korte tijd bij haar met goede resultaat. Voor heen had ik 2 verschillende advocaten gehad maar niet bij mee. Bedankt Mevrouw Van Oers..

Perfect geholpen

Ik heb hele goede ervaring gehad met mvr. Roelofs goed geholpen, waar nodig was. Af en toe zat het wel tegen maar zij was er wel om me even een preek te geven zodat ik weer de motivatie kreeg om door te gaan.

Ik ben John Roth erg dankbaar voor de goede afwikkeling. Het heeft weer rust gegeven in mijn leven.

Kundig en betrokken.

Prima kontakt

Ik ben nogal eigenwijs en ik heb geen zin in procedures van jaren. Daarbij heeft Saskia de Groot mij uitstekend bij geholpen en waar nodig mij ruimte gegeven en waar nodig mij van verstandig advies voorzien!

Fijne samenwerking

Sapp advocaten heeft mij bijgestaan in twee letselschadezaken, waaronder een letselschade zaak (aanrijding met een buitenlandse vrachtwagen). Het is een lang traject geweest. Na ruim vier jaar is het eindelijk afgesloten. Ik voelde mij gehoord en Linda Roelofs heeft mij goed bijgestaan en het resultaat was boven verwachting. Goede communicatie en snelle terugkoppeling. Bedankt Linda!

prima geïnformeerd, begeleid met realistisch verwachtingenpatroon en een tevredenstellend resultaat.

in deze voor mij onbekende situatie ben ik steeds goed geïnformeerd en had ik het gevoel voldoende inbreng en sturing te kunnen geven. Steeds een correct en vriendelijk contact

Ik had mij geen betere letseladvocaat kunnen wensen . Ik zal jullie zeker aanbevelen als iemand ooit een letseladvocaat nodig heeft .

Fantastisch geholpen

Door mijn advocaat, mevrouw S. de Groot, ontzettend goed geholpen, ondersteund en begeleid. Ontzettend fijn kantoor, van receptioniste tot desbetreffende advocaat ,een warm welkom voor een ieder die hulp nodig heeft.

In deze pandemie tijden hebben ze toch nog zeer goede prestatie geleverd, ik ben zeer tevreden met de verloop van het proces en de eind resultaat

Super,

Heel duidelijk

Saskia de Groot en haar secretaresse Margo de Kok super fijne mensen die mij goed hebben geholpen

Super advocate en een super secretaresse

mijn belangen zijn in goede orde afgehandeld.

het probleem is serieus opgepakt en de begeleiding was in goede handen, ik voelde mij gehoord en het resultaat is redelijk naar verwachting geweest.

Zeer tevreden over de hulp die ik van Chantal hebben gekregen bij mijn letselschade claim

Ze heeft me naar volle tevredenheid geholpen bij het verhalen van mijn letselschade. Door haar heb ik het hele proces naar tevredenheid kunnen afsluiten.

Mijn ervaring met SAP is zeer goed

Michelle Kootkar, een van de letselschade advocaten van SAP heeft mijn zaak al die jaren behandeld. Zij is zeer attent, oplettend, zorgvuldig, deskundig en altijd snel bereikbaar voor vragen en opmerkingen. Ze heeft de zaken op orde. Ik ben heel tevreden over mijn ervaring met SAP Letselschade Advocaten.

Professioneel vanuit het hart

Zeer goed en prettig geholpen door SAP Letselschade Advocaten. Niet alleen op inhoudelijk gebied zijn zij zeer professioneel, ervaren en doeltreffend. Ook op het menselijke, emotionele vlak hebben zij mij goed bijgestaan bij mijn letselschadezaak in het buitenland. Mijn dank gaat in het bijzonder uit naar advocate Michelle Kootkar, die gevoelsmatig dag en nacht voor me klaar stond. Een letselschadezaak kan veel zorgen geven, waar je als slachtoffer niet op zit te wachten en er eigenlijk niet bij kunt hebben. SAP heeft mij vanaf het begin het vertrouwen gegeven vol te houden en niet op te geven. Ik kan SAP Letselschade Advocaten echt iedereen die bij een letselschadezaak betrokken is aanraden.

Superfijn!

Ze staan je echt goed bij !

Goede specialistische kennis

Ondanks het niet behalen van een resultaat is SAP altijd voor mijn zaak gegaan. Ook altijd eerlijk geweest in mijn kansen. Ik beveel SAP zeker aan als het gaat om hun deskundigheid wat betreft letselschade en hun gedrevenheid om voor een zaak te gaan en te proberen eruit te halen wat erin zit.

Bekwaam en vol compassie

Na een akelig ongeluk van onze advocate echt een rots in de branding. Onze situatie veranderde van uitzichtloos, naar bekwaam opgelost en stabiel. Dankzij haar heeft de wederpartij hun schuld naar verhouding (en meer...) betaald. Er werd altijd de tijd genomen om goed te luisteren maar ook dingen uit te leggen. Heel fijne ervaring. Hopelijk heb ik nooit meer een letselschade advocaat meer nodig maar iedereen die ik tegenkom die in een rottige situatie zit door toedoen van een ander raadt ik deze partij zeker aan.

snel + kundig en een prettige communicatie

snel + kundig en een prettige communicatie

Ze geven niet zo maar op

Na een best zware periode van 6jaar hebben ze uiteindelijk een prima deal gesloten met de tegen partij Ik heb vanaf het begin vertrouwen in hun gehad hoe moeilijk het soms ook was dank je wel June van Oers en Margot kok

erg goede persoonlijke contacten en zeer deskundig

de contacten met alle medewerkers zijn open en betrokken. Afspraken worden altijd nagekomen. Kan iedereen het kantoor aanbevelen. Dank voor alles (June, Margot en Sander)

Prima geholpen

Ik ben erg tevreden over de benadering van de advocate. Tevens over de afhandeling van de letselschade.

Tevreden

Accuraat, bereikbaar en transparant. Correct

ik werd in eerste instantie bijgestaan door DAS rechtsbijstand. Ik had het gevoel dat ik zelf alles achter aan moest gaan. Vervolgens overgestapt naar SAP. Beste beslissing die ik had kunnen maken. Zeer goed contact en vragen werden direct beantwoord. Daarnaast werd er goed advies gegeven en alles word in overleg gedaan!! Top!!

Fijne samenwerking

goede communicatie, fijn contact,snelle terugkoppeling, menselijk contact

Ik ben op een fijne manier begeleid

Chantal is een hele fijne advocaat. Die zich altijd goed ingespannen heeft om mijn belangen te behartigen. Het is een lang traject geweest waar zij naar tevredenheid een einde aan heeft gemaakt.

mijn ervaring, was top

Ik ben enorm blij dat ik voor dit kantoor had gekozen

De advocate die onze zaak verdedigde was zeer kundig en altijd voor ons beschikbaar geweest. Ik had altijd het fijne gevoel gehad dat ik geholpen werd en ging mijn normale leven met gerust hart verder oppakken, heerlijk! Dank U wel!

Heb altijd grootste vertrouwen in gehad.

Na eerder 3 andere letselschade advocaten gehad te hebben en totaal geen uitzicht op mijn zaak. Ben ik terecht gekomen bij de MR .J.F Roth, LSA-advocaat die heeft mijn zaak overgenomen. De worden bij thuis bezoek, werk jij zoveel mogelijk aan je gezondheid, de rest laat je aan mijn over. Deze worden heeft MR .J.F Roth voor de volle honderd procent waar gemaakt. En tot een zeer goed einde gebracht Aldus naar waarheid M.J,

Fijne communicatie

Wat een fijne ervaring, de beste keuze die ik heb gemaakt is om door SAP advocaten mijn letselschadezaak te laten behandelen.

Erg prettige ervaring, zeer kundige afhandeling van mijn dossier

In september 2016 heb ik een auto ongeluk gehad waarbij ik van achteren aangereden ben, waardoor ik rug- en nekklachten opgelopen heb. Vlak na het ongeluk heb ik een letselschade advocaat in arm genomen, maar helaas ben ik door gebrek aan communicatie uiteindelijk opzoek gegaan naar een andere letselschade advocaat. Zo ben ik bij SAP Letselschade Advocaten terecht gekomen. Vanaf het eerste contact tot en met de afronding van het dossier ben ik erg goed en kundig geholpen en hebben zij mij altijd op de hoogte gehouden van de lopende zaken. Ondanks dat je naast het medische traject niet zit te wachten op zaken als zo'n dossier heb ik bij SAP Letselschade Advocaten echt het gevoel gehad dat zij er voor mij waren, dat ze alles uit handen namen en ze duidelijk communiceerden over het verloop van het dossier. Uiteraard hoop ik nooit meer gebruik te hoeven maken van hun diensten, maar mocht dit het geval zijn weet ik dat ik bij hun aan het juiste adres ben!

Linda van Roelfs is de beste advocaat

uitstekend

Zeer goed bij gestaan op alle fronten zowel lichaamelijke alsmede psychisch klachten,Linda Roelofs uitstekend empathisch vermogen en gaf uitermate goed advies op alle gebied en kon ons vaak gerustgestellen als er eens paniekerig ergens door ons werd gereageerd. Onze Rots in de branding!!

Zonder zorgen gekregen waar we recht op hadden

Vanaf dat we SAP Letselschade hebben ingeschakeld hebben zij op professionele wijze onze belangen behartigd. De communicatie verliep soepel. Wij zijn super tevreden met SAP letselschade.

Duidelijk en helder!

Overgestapt naar SAP Letselschade Advocaten omdat ik bij de vorige mijn twijfels had, geen dag spijt van gehad van deze overstap. Ik heb Mevr Kootkar (en assistente van de Wetering)gehad en wat was dat een team. Zij waren goed op de hoogte van wat wie doet en daarom verliep de zaak heel soepel en relaxed. In de heftige periode kon ik dit echt loslaten. ik werd bij elke handeling op de hoogte gehouden en hoefde nergens zelf achteraan te gaan. De communicatie was altijd helder en duidelijk. Heel tevreden geweest of de gehele periode en toch een snelle afhandeling wat ik niet had verwacht. Nogmaals hierbij mijn dank voor het bijstaan.

Beste lezers.. Aantal jaar geleden heb ik een motor ongeluk gehad en kwam daar in het begin niet echt goed uit. Uiteindelijk kwam ik terecht bij sap advocaten en die heeft me toen Linda Roelofs toegewezen. Linda is een geweldige vrouw en zet alles op alles om haar cliënte zo goed mogelijk te behandelen. Nogmaals ben super goed geholpen ook toen het wat minder goed ging!! Linda bedankt!!

Heel goede ervaring zeer klantvriendelijk professioneel

Een heel goede ervaring met mevrouw W.Oude Vrielink ze heeft mij heel goed geholpen, mij goed op de hoogte gehouden zeer klantvriendelijk,met een goed eindresultaat. Heel erg tevreden, ik raad het iedereen aan. Heel hartelijk dank mevrouw W.Oude Vrielink

Grote hulp en ondersteuning in moeilijke tijden!

Betrokken, betrouwbaar, behulpzaam. Echt wat je goed kan gebruiken in slepende juridische trajecten na letsel door een ongeval. SAP Advocaten doet alles voor je wat mogelijk is. Scheelt een hoop zorgen.

Professioneel en goed

Professionele advocatenbureau met veel kennis in huis en zeer klantvriendelijk.

Zeer vakkundig, professioneel en empathisch

SAP advocaten heeft ons alles uit handen genomen. Op zeer deskundige wijze, met aandacht voor tact en continue opvolging richting de tegenpartij is er na vele jaren een einde gekomen aan de zaak. Dit hadden wij nooit voor elkaar kunnen krijgen zonder de tomeloze inzet van Saskia de Groot en haar team. Niet alleen de kennis, maar ook de betrokkenheid en empathie voor de klant is zeker zo waardevol in een dergelijk proces. Dank aan Saskia de Groot en Margot Kok die altijd bereid waren om die extra stap te zetten.

Ben goed tevreden

Mijn ervaring is goed

Ik voelde mij door SAP advocaten gesteund in de breedste zin van het woord

Na zeven jaar zelf aanmodderen met een letselbehandelaar vanuit de rechtsbijstand, heb ik de overstap gemaakt naar SAP advocaten. Gelijk werd mijn letselschadezaak door de tegenpartij serieus genomen, er werden eindelijk stappen gezet richting de afwikkeling. Saskia de Groot heeft al mijn zorgen uit handen genomen en sprong voor mij in de bres. Wat een opluchting om zelf niet meer te hoeven vechten tegen het onrecht. Saskia heeft mij erdoorheen gesleept en gesteund in de breedste zin van het woord. Na 9,5 jaar dan eindelijk een streep onder mijn letselschadezaak kunnen zetten, dit was zeker niet gelukt zonder haar overtuigingskracht en uitstekende juridische kennis. Saskia nogmaals heel erg bedankt!

Prettige, deskundige begeleiding

Mijn ervaring met SAP heb ik over het algemeen als kundig ervaren. Ik heb (gelukkig ;-)) nooit eerder met letselschade te maken gehad, dus ik kan niet beoordelen hoe SAP is t.o.v. andere partijen, maar mijn indruk is goed, professioneel en behulpzaam. Persoonlijk vond ik het fijn dat af en toe 'small talk' ook mogelijk was.

Fijne vlotte vriendelijke samenwerking

Goede samenwerking Bij geen gehoor snel terug gebeld Huisbezoek is prettig Medeleven meedenken Duidelijke taal

Beter en sneller kan je niet krijgen

Deskundig en goed adviserend en echt voor de klant alles eruit willen halen.

SAP advocaten werkt deskundig en heeft veel in huis om mij als klant te adviseren en te ondersteunen bij letselschade. Door de ervaringen van diverse andere zaken kon ik goed geadviseerd worden om het beste uit deze zaak te halen. Ze nemen de tijd voor je en zorgen voor het contact met de wederpartij. Ik heb 2 verschillende advocaten gehad en in het begin was dit even een omschakeling, ook omdat niet alle informatie helder was. Maar later verliep de communicatie erg fijn en als er snel gereageerd moest worden, dan werkt ik vaak even gebeld en kon ik er snel naar kijken. Zelf had ik deze zaak niet zo netjes en goed kunnen afronden.

Zijn goed

Geweldig, meedenkend en meelevend en uiterst pofessioneel

Vanaf het eerste contact hadden wij een band met Nicole, ze leefde met ons mee, gaf ons adviezen en onderhield natuurlijk ook contact met de wederpartij. Dankzij Nicole zijn wij langzaam maar zeker weer uit een dal gekomen en hebben we weer een positiever kik gekregen op ons verdere leven, Ze heeft een heel goede deal kunnen sluiten met de wederpartij waardoor het leven van Robin een stuk beter van kwaliteit wordt. Een fantastisch mens en een fantastische advocaat

Zeer goede begeleiding, proffecionele hulp goede na zorg

Een prettig gevoel mijn zaak in goede handen te hebben gelegd.

Prettige benadering, goede uitleg en afhandeling.

Zonder mevrouw Roelofs waren wij er nooit zo goed uitgekomen.

Vakkundig en zeer goed geholpen

Na mijn aanrijding rest contact gehad met mijn rechtsbijstand... helaas kreeg ik niet voldoende hulp en via een vriendin kwam ik bij sap advocaten terecht. Beste beslissing.

SAP Letselschade Advocaten heeft een vicieuze cirkel doorbroken

De schadeverzekeraar heeft mijn eerste, gerenommeerde maar timide advocatenkantoor in een clinch van stagnatie en radeloosheid gehouden. Mr. John Roth wist de clinch met moed, beleid en trouw meesterlijk te doorbreken en heeft mijn verwachtingen ruimschots overtroffen.

Veel hulpvaardigheid vwb advocaatskosten ten koste van resultaat

Telefonisch ben ik snel en goed geholpen (dacht ik) met advies door mevrouw Bastiaanse. Toen ik na opvolgen van haar advies toch in nood kwam van een advocaat op zeer korte termijn werd ik gelukkig geholpen door een van haar collega's. Deze vroeg mij wel waarom ik die weg had bewandeld... Ik heb gemerkt dat er veel aandacht was voor het laag houden van de advocaatskosten voor mij met het advies zelf naar het tuchtcollege te stappen. De gang van zaken heeft voor mij ongunstig uitgepakt als eerste juridische poging mijn schade vergoed te krijgen.

Tomeloze inzet

SAP advocaten gaan door tot het gaatje Correct, deskundig en tactisch Men heeft de focus op resultaat In sommige gevallen heb je een lange adem nodig en die hebben ze. Hoelang de case ook duurt SAP zal niet verslappen! Niet twijfelen > gewoon SAP kiezen!

Fantastische service

Dr Hebly heeft me wederom fantastisch bijgestaan tijdens het proces. Ik had daadwerkelijk het gevoel dat ik bijgestaan werd. Dit was bij de andere "bijstand" zeker niet het geval. Dit is de 2e keer dat mijn zaak afgehandeld is door Sap letselschade advocaten. Heb al eerder familie/vrienden/kennissen aanbevolen en die hebben ook een mega fijne ervaring. Ook een stukje empathische vermogen is als fijn ervaren. Bedankt!

Uitstekend advies en zeer ervaren personeel

Snelle en duidelijke communicatie door de advocaat in combinatie met haar pro-actieve behandeling van de letselschade heeft geresulteert in een voor mij aanvaardbare afwikkeling van de zaak.

Professionele begeleiding en goed advies tijdens onze letselschadezaak.

Tijdens onze letselschadezaak zijn wij op een zeer professionele, prettige, klantvriendelijke en juiste manier geholpen door de letselschade advocaat. Uiteindelijk hebben wij de zaak in overleg op een voor ons acceptabele manier kunnen afronden. Wij kunnen SAP zeer zeker aanbevelen.

Goede service. Advocaat staan altijd snel voor me klaar.

Ik kon met alles terecht bij mijn advocaat. Als Ik vragen had werden deze snel beantwoord. Mijn belangen werden behartigd en er was een fijne communicatie. Mevrouw Roelandschap van SAP advocaten is de beste!

Goed en deskundig

De behandeling van mijn zaak is goed en deskundig behandeld. Daarbij werd ik regelmatig op de hoogte gehouden. Al met al heb ik de dienstverlening van sap als positief ervaren

De beste van Nederland!

Na mijn ongeval in 2014 (met ernstig letsel) heb ik mij aangemeld bij mijn rechtsbijstandverzekeraar. Ik kreeg steeds een andere behandelaar en na twee jaar zeiden ze dat ik de zaak wel kon afwikkelen voor een X bedrag. Ik had hier weinig vertrouwen in omdat de toekomst ook nog onzeker was (slijtage in het kniegewricht, rolstoel?) en ik mij afvroeg of het geld wel genoeg was voor mijn toekomst. Via google kwam ik bij een letselschadekantoor die mijn zaak wel wilde overnemen. Zij deden ook niet veel en het enige wat ze deden was een hoger bedrag uitonderhandelen met de verzekeraar. Mijn angst voor de toekomst was hiermee niet weg. Via een kennis kwam ik uiteindelijk bij SAP Advocaten terecht. Mijn zaak werd direct groots aangepakt. Er kwamen expertises om mijn toekomstige klachten vast te leggen. De arts adviseerde een voorbehoud op te nemen voor de toekomst. Hierna werd er een mooie schikking getroffen waarbij mijn toekomstige klachten ook verzekerd zijn! Als ik niet was overgestapt naar SAP was dit niet gelukt en zat ik nu thuis met een zak geld zonder garantie voor de toekomst!

Top bedrijf! Top resultaat! Mijn leven weer op de rit

Dat iedereen een ongeval kan overkomen kan ik beamen. Nooit verwacht dat je leven dan ineens ook verandert. Gelukkig zijn daar de advocaten van SAP die je alle zorgen uit handen nemen!

Het is op afstand goed geregeld, wel jammer dat het persoonlijk contact er niet echt bij was, alles is het meest per mail gegaan, en sons telefonisch, maar resultaat goed, Top bedankt nogmaals. Vriendelijk groet Erika Kruithof

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

Ik ben zeer dankbaar hoe ik ben geholpen, en de zaak is afgehandeld.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

wij zijn na een slechte ervaring met flyct terecht gekomen bij sap ,er werden mooie verhalen bij de intake belooft ,helaas is er niets van uitgekomen . helaas waren wij nooit gedwongen te schikken voor de gezondheid van mijn gezin en bedrijf . iedereen verdient geld over de rug van het slachtoffer ,terwijl het slachtoffer in de kou staat .

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

Mevr Natascha Jansen heeft mij zeer goed ondersteund en mijn zaak zorgvuldig behandeld. Nogmaals hartelijk dank. Mvg. Robert Hesselink

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

Toen het eerste, algemeen advocaat, machteloos kwam te staan tegen een weigerende werkgever, werd SAP Advocaten ingeschakeld voor een schadevergoeding voor 2 bedrijfsongevallen. De schadeverzekeraar NN heeft de aansprakelijkheid voor een ongeval toegegeven en voor het tweede ongeval afgewezen. Zijn verzet heeft zij uiteindelijk opgeheven na het kennisnemen van het uitgekiende concept-dagvaarding van mr. Roth. Petje af voor dit huzarenstukje.

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

Erg prettig en duidelijk contact, zou jullie zeker aanbevelen bij anderen.

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

Empathisch, toegankelijk , goede uitleg procedure.

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

Ik hoop niet dat ik SAP in de toekomst nodig heb maar mocht het wel geburen dan weet ik gelijk zonder zoeken waar ik terecht kan . Alle cijfers die ik gaf die meen ik ook alles is een dikke 10

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

Ik ben heel goed geholpen. Ik ben zeer tevreden met het behaalde resultaat. Ik zal mijn advocaat missen. Bedankt voor de goed zorg

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

Ik heb een aanrijding gehad tegenpartij zat fout was inmiddels bijna 1 jaar bezig met Univé (eigen verzekeraar) op den duur had ik het gevoel dat Univé niets voor mij zou kunnen betekenen. Vervolgens toch een stap naar Sap advocaten gezet om te kijken of die wat voor me konden betekenen. Vervolgens contakt gehad met J. Van Oel na een goed gesprek kwam de heer meteen in actie & heb ik mijn zaak kunnen kort sluiten zoals ik dat zelf wou (mijn voorwaarders) binnen paar maanden was t allemaal geregeld dankzij Sap Advocaten. (Ik zag geen enkel hoop meer in Univé so jammer) Hierbij nogmaals super bedankt J. van Oel Groetjes O Demir

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

ik ben zeer tevreden over hoe de zaak is afgehandeld. Zou de heer van oel mij nog even kunnen bellen? Ik wou hem nog een vraag stellen. 0623864698 met vriendelijke groet, Tiemen Homan

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

Zeer tevreden. Nadat de zaak al enkele jaren geen voortgang maakte nam SAP advocaten de zaak over. Direct kwam er een duidelijke en effectieve aanpak waardoor al snel zicht kwam op afronding. Ik ben zeer tevreden over de aanpak van SAP advocaten. De samenwerking was erg prettig, ik kreeg duidelijk te horen wat ik kon verwachten en mijn belangen in deze zaak zijn zeer goed behartigd zonder dat het mij veel tijd kostte.

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

contact was prima en prettig.

nee

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb slechts een gedeelte van de voor de gemeente Vianen door SAP advocaten begeleide procedure zelf als behandelaar van die procedure meegemaakt, dus voor een deel moet ik afgaan op de ervaringen die een (voormalige) collega met mij heeft gedeeld. In het begin van de procedure verliep het contact moeizaam en werd er niet altijd (tijdig) teruggekoppeld. Later - op het moment dat ik daadwerkelijk zelf de contacten met SAP advocaten onderhield, verliep de samenwerking tot tevredenheid.

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

In het bovenstaande worden alle vakjes groen. ik geef voor alle drie een 10. Ik heb samen met Ineke Roelandschap acht jaar gewekt aan mijn zaak. Ik heb al die tijd vertrouwen in haar gehad. Zij is zeer deskundig. Niet alleen inhoudelijk, maar zeer zeker ook heeft zij oog voor het menselijke aspect. Ook geeft zij vertrouwen, maar belooft geen gouden bergen. Zij zegt waar het op staat. Ik kan haar aan iedereen aanraden.

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

Steeds in goede afstemming. Prettig in overleg. Deskundig in aanpak.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik werd niet surieus genomen!

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

Mijn zaak tegen Defensie werd goed voorbereid. Er waren 3 scenario 's en ze hebben hoog ingezet en daar hebben we om gestreden. De professionele aanpak en de secretaresses en de communicatie is voortreffelijk. Ik werd op elke stap geïnformeerd. Het dossier tot elke letter voorzien. Dank aan June van Oers en Margot Kok.

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

Mr. De Lang is zeer deskundig en ervaren in zijn vakgebied. Onze samenwerking, zijn prettige persponlijkheid en communicatie over de zaak heb ik als zeer prettig ervaren, in de hele periode was hij actief en betrokken wat ik enorm waardeer. Hij heeft mijn belangen buitengewoon goed behartigt. Zijn collega's waren ook proactief betrokken bij de zaak en dat heeft uiteindelijk bijgedragen aan het bereikte resultaat. Ik ben dan ook zeer tevreden over mijn keuze voor SAP advocaten.

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

Ik heb in 2013 dacht ik al eerder van de diensten van SAP advocaten gebruik gemaakt. Toen ik weer rechtsbijstand nodig had was de keuze gauw gemaakt. Stefan Boer, heeft ons top begeleid. Onze dank.

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

Vriendelijke, deskundig optreden van de advocaten.

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

ik heb van september 2013 tm september 2018 (dus 5 jaren) contact gehad met dhr René Hebly. Compliment voor de prettige en rustige samenwerking. Duidelijk in communicatie. Zette (gelukkig) geen druk op de zaak. Liet ons de tijd (heel prettig) om over voorstellen na te denken. René heeft het keurig afgerond. By the way; ook t receptiepersoneel/ telefoniste's een compliment voor duidelijkheid aan de telefoon (telkens weer). met vriendelijke groet, Arjan Woudenberg (contactpersoon in zaak; Harold Woudenberg - ongeval september 2013)

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

SAP advocaten behandeld je niet als een nummer maar leeft met je mee en strijd voor gerechtigheid. Goede adviezen met een eerlijke en persoonlijke benadering en standvastig tegen de tegenpartij op de momenten dat het nodig is.

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

Mr. Boer was mijn advocaat. Ik geef hem een dikke 10, voor zijn deskundigheid en vakbekwaamheid. Ik ben zeer tevreden.

Perfect bedrijf

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

Jorian van Oel was mijn advocaat. Hij heeft zich altijd goed voor mij ingezet en nam altijd, ondanks dat ik een toevoeging had, ruim de tijd om alles goed en helder uit te leggen. Als Jorian iets niet precies wist kwam hij na overleg met zijn collega's van SAP snel bij mij terug met een antwoord of oplossing. Ik ben zeer tevreden en erg blij met de deskundige en betrokken hulp van SAP en in het bijzonder Jorian! Bedankt voor alles!!

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

Erg fijn geholpen afgelopen jaren en de manier van handelen was over het algemeen erg duidelijk.

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

Goede dienstverlening en deskundigheid op het terrein van misbruik binnen de Rooms- en Oud Katholieke kerk Nederland.

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

Mijn broer heeft jullie gehad,en ik was zijn waarneemster.We vonden de advocaat een heel fijn lieve persoon die ond heel goed heeft geholpen.

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

Ik ben altijd, ondanks mijn soms emotionele manier van reageren , zeer goed en netjes te woord gestaan. Ben zeer tevreden over de manier hoe de informatie aan mij is gegeven. Mijn dank gaat in het bijzondere uit naar mr. Roelandschap

Betrokken Snel handelend

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

SAP Advocaten kwam in een beeld toen mijn advocaat een switch maakte van kantoor. Ondanks dat er sprake was van tijdsdruk i.v.m. een nadere rechtszitting werd mijn dossier bij SAP Advocaten deskundig en met de tijd-, aandacht en inzet behandeld die daarvoor nodig was. Dit heb ik zeer gewaardeerd. Een aandachtspunt is wel, dat het mijns inziens een positieve bijdrage leveren kan als cliënten of wel “slachtoffers” (die veelal leek en niet deskundig zijn op het gebied van gespecialiseerde letselschade advocatuur) in cruciale fases van processen, meer bij de (tussen)stappen betrokken zouden worden, zodat er eerder of meer begrip is voor bepaalde besluitvorming waardoor er (achteraf) (hopelijk) een geringere kans is op twijfel over de genomen beslissing(en).

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

In mijn jeugd heb ik een ongeluk gehad waar ik tot 2017 geen aandacht aan hoefde te besteden. Na veel touwgetrek en communicatie over en weer tussen mijzelf en de wederpartij, heb ik de zaak kunnen overdragen aan mevr. Roelandschap, die binnen afzienbare tijd de zaak uiteindelijk zelfs met goed resultaat heeft kunnen afsluiten. Ik ben haar zeer zeer dankbaar voor de enorme fijne, open en eerlijke communcatie vanuit SAP.

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

Deskundig advies. Goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen, goede feed back en alle afspraken nagekomen. Zakelijk maar bovenal vriendelijk. In ieder geval door deze advocate. Hoop dat de heren ook zo zijn. Een aanbevelingswaardig kantoor.

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

Mijn letselschade is door sap tot een goed einde gekomen

Neen

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

Mijn ervaring met SAP is dat ze er echt voor mij waren in de vorm van Hans als mens en niet als zomaar een cliënt. Alsnog dank hiervoor.

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

Ik werd Bijgestaan door meneer van Oel, in mijn letselschade zaak. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben ben met zijn optreden in deze zaak evenals de duidelijke uitleg van de gang van zaken, en stap voor stap doornemen wat onze opties waren en zijn deskundig advies! ik ben zeer blij met het eindresultaat en mocht er in de toekomst ooit nog wat zijn dan is SAP advocaten met in het Bijzonder voor mij meneer van Oel de eerste die ik bel.

Fijne samenwerking. Afspraken nakomen

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

De klacht op een correct ngeschat en afgehandeld ondanks het ontmoedigingsbeleid van de verzekeraar.

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

De advocaat waarschuwde op tijd over kosten waar ik mij niet bewust van was. Ook dacht ze mee met wat er gebeurde en gaf goed advies. Prettige samenwerking en voor mij persoonlijk is mijn vertrouwen in de advocatuuur weer hersteld.

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

De dienstverlening was inhoudelijk perfect, echter was het contact met de advocaat wat aan de lage kant, dat kan in de toekomst wel meer.

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

Gedurende vele jaren als leugenaar en fraudeur door een verzekeringsmaatschappij bestempeld te zijn, wist Jasper Keizer en zijn team de waarheid boven water te krijgen en mijn zaak tot een goed einde te brengen. Onze dankbaarheid is niet in woorden uit te drukken.

Alles was goed geregeld

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

Super tevreden. Altijd bereid mee te denken.

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

Ik heb de dienstverlening van mevrouw Jansen als zeer prettig ervaren!

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

Zelf heb ik een goede ervaring met SAP letselschade Advocaten en wil u nogmaals bedanken voor de diensten die jullie met mijn tevredenheid hebben afgerond..top!!

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

Erg profesineel. Communicatie altijd bhelder duidelijk en snel. Kortom uitstekend. Er werd goed meegedacht. Willen het beste voor cliënten. Vakinhoudelijk op de hoogte. Erg tevreden. Wanneer je een advocaat nodig hebt is sap advocaten zeker een aanrader.! Bedankt

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

Geweldige service en grote inzet veel begrip voor de situatie.

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

Bijzonder prettig en persoonlijk!!!!

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

Heel fijn: omdat wij geen verzekering hadden werd er voor mij een ander tarief berekend. Dit was een grote steun Minder fijn: misschien mede door het bovenstaande heeft het allemaal erg lang geduurd. Er zijn meerdere advocaten met mijn zaak bezig geweest en door zwangerschaps verlof en vertrek heeft alles lange tijd geduurd. Ik had het gevoel regelmatig onder op de stapel te hebben gelegen. Ook lange periodes zonder dat ik iets hoorde over het verdere verloop. Pas met June van Oers is het allemaal echt gaan lopen en uiteindelijk beter dan ik verwacht had afgerond. Met de 10 voor het optreden van de advocaat bedoel ik dan ook June.

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

Mw. T. Oude Vrielink, dank voor de begeleiding en adviezen mbt de afwerking met WA verzekering van mijn letselschade. Deze heb ik als verhelderend en efficient ervaren.

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

ik kan alleen zeggen dat ik zeer goed geholpen ben . ook zeer menselijke benadering van de atvokaat en de mensen daar om heen .

• Welk rapport cijfer geeft u ons voor onze totale dienstverlening?

Zelf vond ik dat er soms naar de tegenpartij wat meer druk gezet had mogen worden.

Over Advocaatscore.nl