Gewoon goed gedaan zeer dankbaar

Kan niet anders zeggen, ook al duurde het even, dankbaar voor wat SAP voor mij gedaan heeft, een aanrader wat betreft service, contact, en met name wat ik belangrijk vindt je vast bijten in een zaak je einddoel halen en niet laten afschepen door de tegenpartij, belangrijker nog, je wordt behandeld als mens niet als nummer. Kortom super tevreden en nogmaals dank voor wat jullie voor mij gedaan hebben.

Had me niet beter kunnen wensen

Op 25 februari 2019 werd ik, terwijl ik stilstond in de file op een afrit, van achteren met hoge snelheid aangereden door volgeladen Vito bestelbus. Het gevolg was dat ik met een volledig verwoeste auto op de derde rijbaan tot stilstand kwam. Overgebracht naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis, waar werd geconstateerd dat naast vele beurse plekken over mijn hele lichaam mijn rug ook gebroken was. Daarna overgebracht naar een traumacentrum in Zwolle waar mijn instabiele ruggenwervel werd vastgezet. Na thuiskomst uit het ziekenhuis adviseerde de politie mij toen in een gesprek om een letselschade advocaat te raadplegen. Na onderzoek op internet kwam ik mede door de goede recensies terecht bij SAP letselschadeadvocaten in Amersfoort. Ook toevallig nog eens vlak bij mijn woonplaats. Nadat ik mij had aangemeld en een telefonische intake zat er binnen de kortste tijd een advocaat aan de rand van mijn bed. Met hem heb ik toen alles doorgenomen en heel snel de aansprakelijkheid van de tegenpartij vastgesteld en erkend. Enkele gesprekken volgden en schades werden vastgesteld. Er volgde een lang traject, wat ik mijn ogen erg traag verliep. Op een bepaald moment werd de mij toebedeelde advocaat ziek en verliet na enkele maanden SAP. Ik kreeg toen een nieuwe advocate toegewezen nl mw. Chantal van der Roest. Eerlijk gezegd had ik in het begin mijn bedenkingen, maar die verdwenen als sneeuw voor de zon. Ze beet zich vast in de zaak als een ware tijgerin. We hadden steeds een uiterst aangenaam contact. Iedere stap in het proces werd overlegd en uitgebreid toegelicht. Er ging een wereld voor me open. Ze bracht de zaak in een stroomversnelling. Een financieel voorstel van de tegenpartij werd resoluut en vakkundig van de hand gewezen. Uiteindelijk zijn we tot een alleszins acceptabel eindresultaat gekomen. Haar klantvriendelijkheid, maar ook haar enorme betrokkenheid met mij hebben een onuitwisbare indruk op mij gemaakt. Chantal ik ben je veel dank verschuldigd. Je bent een topper.

Ik heb altijd goed contact gehad ondanks de corona met mevr feijen Goede uitleg

Kan niets anders zeggen dan dat het allemaal perfect is gegaan. Allemaal lof hiervoor.

Fijn en vertrouwd

Ik heb zeer goede ervaringen met SAP letselschade advocaten. Na een auto ongeluk moest ik revalideren zowel mentaal als lichamelijk. SAP advocaten hielp bij op alle fronten. Het contact onderhouden met de tegenpartij, overleggen maar ook geïnteresseerd hoe het echt met mij ging. Ze nemen alle lasten van je weg waardoor ik me volledig kon focussen op mijn revalidatie. Ik heb het als fijn ervaren en ben erg tevreden over de hulp maar ook de fijne gesprekken met mevrouw van der Roest. Ik ben erg tevreden over SAP advocaten en wil jullie bedanken voor alle hulp.

Uitstekende ervaring met SAP

Het heeft een aantal jaren geduurd voordat het eindelijk tot een goed einde met de verzekeraar werd gebracht, maar dat is nu eenmaal gebruikelijk. Mijn SAP advocaat heeft uitstekend werk verricht, alle tijd genomen om mij in te lichten en zaken uiteen te zetten. En over het resultaat ben ik zeer tevreden!

Prettig contact: meedenkend, met verstand van zaken en vriendelijk.

Ook zonder dat duidelijk was of het een zaak zou worden, hebben zowel Saskia de Groot(advocaat)als Margot Kok (secretaresse) zich ervoor ingezet de benodigde stukken boven tafel te krijgen. Vele maanden lang hebben zij met enige regelmaat de tegenpartij gerappelleerd. In een open gesprek kreeg een eerlijk en reëel advies over de slaagkans van een eventuele zaak.

Professioneel, Deskundig maar tegelijkertijd erg begripvol

Rianne had mij erg goed bijgestaan in een enorm lange letselschade procedure. In eerste instantie werd ik door DAS geholpen maar daar moest ik vooral zelf alles regelen en werd mij niet goed verteld wat er allemaal bij komt kijken. Toen de zaak overgenomen werd door SAP ging alles eigelijk heel soepel. Ook het contact met de wederpartij werd erg goed door Rianne bemiddeld. Ze heeft zelfs geregeld dat zij de advocaatkosten zouden betalen. Super bedankt jongens. Het ga jullie goed.

Aangenaam, persoonlijk en effectief in een moeizaam langdurig proces.

Aangenaam, persoonlijk en effectief in een moeizaam langdurig proces. Fijn om na een slechte ervaring een heel goede ervaring te hebben met een advocaat.

Goed geregeld.

Helder en duidelijk op de hoogte gehouden van de voortgang met een zeer tot tevredenheid stemmend resultaat.

Wij zijn heel tevreden over de dienstverlening

Wij zijn heel tevreden.

Super goed.

Het was fijn om Sander de Lang als advocaat te hebben. Het communiceren ging goed alles was altijd duidelijk. Groeten

Hoge mate van deskundigheid en doorzettingsvermogen

Mijn zaak ging over een zeer ingewikkelde medische causaliteit na een ernstig auto ongeluk. Tegenpartij haalde alles uit de kast om die causaliteit te ondergraven, en daamee dus de juridische causaliteit. Mijn eigengereide en eigenwijze aanpak vergde veel van de SAPLetselschade advocaat. Maar door tactisch en doorzettingsvermogen hebben we de zaak uiteindelijk met een goede uitkomst weten af te sluiten. De kennis van zaken was op een zeer hoog niveau.

Zeer tevreden!

SAP Letselschade Advocaten is een professionele, deskundige en zeer betrokken organisatie. Advocaat, de heer S. de Lang heeft mij al die jaren bijzonder goed geholpen tijdens het verloop van de letselschadezaak op een uitermate zorgvuldige, deskundige, plezierige en attente manier, zowel inhoudelijk als ook op menselijk, emotioneel gebied. Letselschade is ingrijpend en dan is het fijn om volledig te kunnen vertrouwen op een advocaat en een organisatie zoals SAP. Hartelijk dank aan de gehele organisatie en m.n. aan Sander, Jolande en Hetty!

goede comminicatie, meedenkend en meelevend.

ben zeer tevreden naar de inzet van mevr. R. Roelofs.

Ik ben zeer tevreden geweest

Een zeer goed advocaten kantoor!!

Mevrouw Van Oers heeft mijn zak behartigt, Ze is professioneel, deskundig,zeer betrokken , en denkt met je mee .ik was korte tijd bij haar met goede resultaat. Voor heen had ik 2 verschillende advocaten gehad maar niet bij mee. Bedankt Mevrouw Van Oers..

Perfect geholpen

Ik heb hele goede ervaring gehad met mvr. Roelofs goed geholpen, waar nodig was. Af en toe zat het wel tegen maar zij was er wel om me even een preek te geven zodat ik weer de motivatie kreeg om door te gaan.

Ik ben John Roth erg dankbaar voor de goede afwikkeling. Het heeft weer rust gegeven in mijn leven.

Kundig en betrokken.

Prima kontakt

Ik ben nogal eigenwijs en ik heb geen zin in procedures van jaren. Daarbij heeft Saskia de Groot mij uitstekend bij geholpen en waar nodig mij ruimte gegeven en waar nodig mij van verstandig advies voorzien!

Fijne samenwerking

Sapp advocaten heeft mij bijgestaan in twee letselschadezaken, waaronder een letselschade zaak (aanrijding met een buitenlandse vrachtwagen). Het is een lang traject geweest. Na ruim vier jaar is het eindelijk afgesloten. Ik voelde mij gehoord en Linda Roelofs heeft mij goed bijgestaan en het resultaat was boven verwachting. Goede communicatie en snelle terugkoppeling. Bedankt Linda!

prima geïnformeerd, begeleid met realistisch verwachtingenpatroon en een tevredenstellend resultaat.

in deze voor mij onbekende situatie ben ik steeds goed geïnformeerd en had ik het gevoel voldoende inbreng en sturing te kunnen geven. Steeds een correct en vriendelijk contact

Ik had mij geen betere letseladvocaat kunnen wensen . Ik zal jullie zeker aanbevelen als iemand ooit een letseladvocaat nodig heeft .

Fantastisch geholpen

Door mijn advocaat, mevrouw S. de Groot, ontzettend goed geholpen, ondersteund en begeleid. Ontzettend fijn kantoor, van receptioniste tot desbetreffende advocaat ,een warm welkom voor een ieder die hulp nodig heeft.

Hogeweg 205 205

3816 BS Amersfoort

Over SAP Letselschade Advocaten

Door een ongeval kan je leven in een paar seconden volledig op zijn kop staan. Zo’n situatie levert veel vragen op, zoals: ‘Hoe krijg ik mijn leven weer op de rit?’, ‘Is er iemand verantwoordelijk voor het ongeval?’ en ‘Wat kan ik claimen en hoe doe ik dat?’. Een letselschade advocaat van SAP begeleidt je bij deze vragen en schept orde in de chaos. De voordelen van SAP: • 100% gratis advies • gespecialiseerd in letselschade zaken • werkzaam binnen heel Nederland • >30 jaar ervaring • bekend van toonaangevende dossiers

Over Advocaatscore.nl