TOP

Ik ben goed geholpen geweest. Zij luisteren en doen alles om cliënt te helpen.

Heel goed geholpen

Goede ervaring. Bieden professionele hulp en denken goed mee.

We werden gezien en gehoord

In 2018 klopten we voor het eerst aan bij SAP Letselschade Advocaten. Het betrof een schrijnende en delicate kwestie met een ziekenhuis, op een jong gebied waar nog nauwelijks jurisprudentie te vinden was. Meteen wisten we ons bij SAP gezien en gehoord, vanaf het eerste telefoongesprek met secretaresse Fennanda Vliek en de verkennende gesprekken met (toen nog) advocaat Martin de Witte en zijn jonge collega Mark de Hek. Dat gevoel is gebleven. Na het vertrek van Martin de Witte nam Mark de Hek in 2019 onze zaak over, daarbij gesteund door collega Saskia de Groot. Niet alleen stortte Mark zich met hart en ziel op de grondige bestudering van ons probleem, ook bleef hij steeds benaderbaar. Mails beantwoordde hij doorgaans binnen 24 uur, in − niet onbelangrijk! − helder geformuleerde en overzichtelijk gestructureerde teksten. Zowel in juridisch als sociaal-emotioneel opzicht heeft hij ons voortreffelijk bijgestaan. In juli 2022 konden we dit enerverende traject afronden met een schadevergoeding van het ziekenhuis. Ook in de nazorg hebben Mark en Saskia voorzien met uitgebreid, persoonlijk evaluatiegesprek. We bewaren goede herinneringen aan deze vijf jaar durende samenwerking en willen SAP dan ook van harte aanbevelen.

Fijne mensen goed afgehandeld

Heel professioneel.

Ze doen wat ze moeten doen en gaan tot t uiterst. Ze reageren heel snel terug en je hebt echt het gevoel dat je centraal staat.

Zeer goed, zeer persoonlijk!

De ervaring die ik heb gehad met SAP letselschadeadvocaten is een zeer goede ervaring geweest. Ik heb vanaf het eerste moment het idee gehad dat ik werd gehoord en dat er zeer goed naar mijn persoonlijke omstandigheden is gekeken. Ik denk dat SAP ook op professioneel gebied zeer goed heeft gehandeld. Altijd goed en netjes is geweest in de gesprekken met zowel mij als wederpartij en al met al mij een hele fijne ervaring heeft gegeven ter afsluiting van een vervelende situatie.

Jasper is een goede advocaat die zijn werk ook goed heeft gedaan en verder is hij prettig in omgang!

Super!!!!!

Gewoon perfect kan niet beter!!

Heel goed en professioneel geholpen

Kon altijd bellen als ik een vraag had en als ze er niet was werd ik snel teruggebeld. Nam altijd de tijd voor mij en was heel deskundig.

Heel erg behulpzaam ze reageren snel

Ik ben door jullie heel goed geholpen. Alles was heel duidelijk

Deskundig, vasthoudend en zeer betrokken.

In een erg gecompliceerde letselschadeprocedure die zeer vele jaren duurde, heeft Sap advocaten, te weten Mr J. Keizer, met veel deskundigheid, inzet én betrokkenheid mijn belangen behartigt. Hulde dat dit ook, met de nodige aanpassingen, onverminderd in de Corona-periode heeft kunnen plaatsvinden. Ik (en mijn partner) zijn uiterst tevreden. Recent is het tot een bevredigende afronding gekomen met de schadeverzekeraar.

Mw Susanne Fijen mede haar secretaresse Mw Loes Brand hebben mij uitstekend geholpen.

In 2018 heb ik bij een ongeval blijvend letsel opgelopen. Dit letsel in de vorm van een whiplash heeft mijn leven en dat van ons gezin enorm verstoord. Het is fijn als het afhandelen van de letselschade dan door een deskundige wordt opgepakt. Voor mij heeft Susanne Fijen van SAP Letselschade Advocaten dit naar volle tevredenheid gedaan. Hierdoor kon ik mij volledig op mijn revalidatie richten. Mevrouw Fijen heb ik leren kennen als een luisterend oor, eerlijk, gedreven, deskundig en vasthoudend. Ik geef haar een dikke 10.

Fijn contact en zeer deskundig!

Fijn en informeel contact. Zijn zeer deskundig en dat geeft een erg goed gevoel. Mijn zaak is in zeer goede handen.

Top advocaat!!

Ik ben overgestapt naar Sap Advocaten toen bleek dat het een puinhoop bij de Letselschadejurist bij een ander bedrijf was. En dat is de beste keuze ooit geweest. Wat een fijn bedrijf wat een fijne advocaat heb ik bij Sap getroffen. Heb het contact met mevr Roelofs als zeer prettig ervaren.

Procesmatig, inhoudelijk en emotioneel zijn wij erg goed bijgestaan.

SAP letselschade Advocaten heeft mij en mijn familie zowel procesmatig, inhoudelijk en emotioneel erg goed bijgestaan.

Het was een goede advocaat, ik ben er blij mee.

Prettig en vertrouwd

Houden aan afspraken

Keurig behandeld

Wij zijn duidelijk en deskundig bijgestaan door June en Margot. Met een tevreden eindresultaat.

Ontzettend goed begeleidt.

Fijne ervaring bij SAP advocaten. Handelen duidelijk, correct en prettig om zelf nooit er achter aan te hoeven. Nemen letterlijk je zorgen uit handen.

top geholpen door mev. fijnen

kan geen betere advocaat

Een zeer goede begeleiding met een goede uikomst.

Zeer goed begeleid door mevrouw Susanne Fijen, met een goed resultaat.

Goede samenwerking

Ik ben zeer snel en goed geholpen . en jullie hebben als gedaan om mij goed te kunnen hepen . zijn altijd te bereiken en zal zeker jullie hulp nodig hebben als ik weer een letselschade advocaat nodig heb dan weet ik waar ik moet zijn groetjes Ismael haddin

Super goede hulp, professioneel en meeevend!

Mevrouw S. De Groot heeft mij super geholpen met alles. Ben haar erg dankbaar voor alle moeite en tijd die ze heeft gestopt in mijn zaak. Nogmaals, echt een aanrader! Dank jullie wel!!

Oog voor het proces, oog voor de mens

Hulde voor de wijze waarop SAP professionaliteit en betrokkenheid heeft weten te combineren. Waar de wederpartij mij juist klein probeerde te krijgen, hielp SAP mij groot te blijven. Zowel door hun expertise en vakmanschap, als door hun oog voor mij als mens. Zonder SAP was ik niet (ongeschonden) uit deze ‘jungle’ gekomen. Maatwerk met een hoofdletter M. Bedankt voor alles!

Hogeweg 205 3800AT Amersfoort

Over Advocaatscore.nl