duidelijke en helderen communicatie

positief

• Betrokkenheid

Ontzettend fijn om te horen, dank voor uw recensie!

Prettig geholpen

Duidelijke gesprekken gevoerd

Fijn om te lezen dat u tevreden bent!

Goede begeleiding en afhandeling.

In 2016 was ik als voetganger aangereden. De directe schade viel wel mee, maar een nekoperatie bleek nu nodig. E.e.a. had gevolgen voor mijn werk (eigen baas). SAP heeft me geholpen dit ook bij de verzekering onder de aandachtte brengen.

Ontzettend fijn om te horen, dank voor uw recensie!

Geweldig goed geholpen met alle begrip voor de situatie

Na een zeer lang traject, altijd op de juiste manier geholpen. Na de geboorte van onze dochter, contact gezocht met SAP en het idee was, dat via rechtsbijstand SAP de kwestie op zich zou nemen. Rechtsbijstandsverzekering wilde de kwestie zelf in behandeling nemen, waarbij Jasper ons ten alle tijden, op de achtergrond volledig belangeloos bijgestaan heeft en vanuit zijn expertise ons geholpen heeft. Uiteindelijk heeft dit geleid tot toch een zitting welke door SAP mocht worden gevoerd in opdracht van de rechtsbijstandsverzekering. Het resultaat is uiteindelijk een schikking waar beide partijen zich in hebben kunnen vinden. Super tevreden over de wijze waarop wij behandeld en begeleid zijn door SAP en in het bijzonder door Jasper Keijzer.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! ^Jasper Keizer

Heel fijn

Fijne contact gehad met mevrouw Marijnissen. Zij heeft ons goed op de hoogte gehouden met alles. Fijne tips en advies gegeven.

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de hulp van Rianne Marijnissen!

top advocaten

Ik ben heel goed geholpen vanaf het begin alles was heel soepel en snel opgelost/afgehandeld super aardige mensen heel goed bereikbaar en alles is glas helder en duidelijk,,

Kundige en doortastende opstelling

Direct bij het intake gesprek was duidelijk dat ik zeker aan het goede adres was om mijn casus efficiënt en doortastend te laten afhandelen. Gedurende het hele traject heb ik nimmer de indruk gehad dat niet mijn belang bovenaan stond. De uiteindelijke afwikkeling van de casus was naar alle tevredenheid.

Super!!

Snelle afhandeling, eerlijk advies!.

Top kantoor! En advocaten!

Mijn advocaat Susanne de fijen heeft mij heel erg goed geholpen! Ben heel tevreden over haar dienstverlening. Ze communiceert erg goed en afspraak is afspraak. Nooit problemen gehad bij dit kantoor. Voorheen zat ik bij een andere letselschade bureau waar ik nooit meer heen zou willen. Voor iedereen is dit kantoor echt een aanrader!

Door goed meedenken, werk uit handen nemen en goede, persoonlijke communicatie tot een goed eindresu

Een aantal jaren geleden heb ik door een verkeersongeval (door een scooter van mijn fiets gereden) blijvend letsel aan mijn schouder opgelopen. De hulp van mijn rechtsbijstandsverzekeraar was weinig voortvarend, niet communicatief en afwachtend; ik moest zelf met ideeën en voorstellen komen voor mijn schade. Na enkele jaren SAP ingeschakeld. Die pakten het voortvarend op. Ik ben uitstekend geholpen door Peter Vrijmoed. Hij kwam met de voorstellen van aanpak en wat er geclaimd kon worden (soort schades en hoogte van de bedragen). Hierover steeds goed overleg gehad per email, telefonisch en soms op kantoor. Dit heb ik als heel prettig, betrokken en persoonlijk ervaren. Blij dat ik de overstap gedaan heb.

Vooral zakelijke aanpak

Als klant was ik kwetsbaar na een ernstig ongeluk met hersentrauma. Ik had geen vermogen en energie om met de schadezaak bezig te zijn. Dit vroeg om helderheid en geduld van de advocate en dat had ze. Om dat in mijn zaak geen conflict van belangen was, de andere partij was ook getraumatiseerd en erkende aansprakelijkheid; denk ik dat het empathischer, en ook effectiever en efficiënter was geweest om in ons geval gewoon om de tafel te gaan . Misschien had de uitkomst inhoudelijk niet veel anders geweest maar dan was er veel eerder resultaat geweest, dat had mij (ons) veel stress en zorgen gescheeld. Uiteindelijk heb ik besloten te schikken omdat ik de stress van procederen zonder winstgarantie teveel vond. Ik ben tevreden met de schikking die de advocaat heeft gesloten.

Super fijn geholpen.

Goede kennis van het letselschade proces en -recht

Na inschakeling van SAP dmv een referentie heeft SAP het proces van claimen van de schade bij de verzekeraar van de tegenpartij uitstekend begeleid. Bij elke stap steeds samen kunnen besluiten voor het vervolg. Uiteindelijke resultaat zeer naar tevredenheid.

Fantastisch!

Alles echt top! Tot in de de puntjes!

Mijn zaak is met groot inlevingsvermogen en uiterst effectief tot een goed einde gebracht!!!

Mijn zaak is vol begrip en inlevingsvermogen, zeer effectief en doelgericht door mevrouw mr N.M Jansen tot een goed einde gebracht !!! Zonder haar expertise was dit zeker niet gelukt !!! Frank L. Groningen.

Professioneel, ter zake kundig en plezierig heeft Chantal van der Roest mij bijgestaan.

Door toedoen van een hond had ik een zware kniebreuk opgelopen. Chantal heeft mij professioneel en menselijk begeleid. Waar de eigenaren van de hond in eerste instantie het ongeval hadden gemeld bij hun verzekeraar, trokken ze zich een dag later terug. Dit gaf een mentale klap, echter na met name de vasthoudendheid van Chantal is er toch schadeloosstelling vanuit de verzekeraar gekomen. Chantal dacht mee en gezamenlijk zijn we in staat geweest om recht te doen aan het feit dat de hond de veroorzaker was en ben ik in staat om door een schadeloosstelling mijn blijvende blessure te verzachten door hulp die ik kan inschakelen. Ik beveel SAP advocaten, en in mijn geval Chantal, van harte aan!

Als je een goede Letselschade advocaat zoekt, dan moet je bij Jasper Keizer zijn. Jarenlang was hij onze rots in de branding. Zijn kennis is groot, zijn uitleg altijd helder; we hebben de communicatie als zeer prettig ervaren. Onze zaak was erg ingewikkeld maar deze man bleef altijd rustig. Mede daardoor hield hij grip op de zaak en heeft hij het tot een goed einde weten te brengen.

Mijn ervaring met Rianne was heel prettig: professioneel, pragmatisch maar ook inlevend

Rianne is professioneel maar ook meelevend. Waar ik een 'niet klagen, het valt wel mee' standpunt innam, vroeg Rianne door en was ze kritischer over hoeveel problemen ik over heb gehouden aan mijn ongeluk (nu en in de toekomst). Dat heeft mij geholpen in het goed vertellen van mijn verhaal aan de verzekeraar.

Zeer goed alles gaat in over leg en alles is te bespreken ook al heb je een vraag wat ze niet weten komen ze er later op trug Ik ben zeer te vreden met jullie Mvg Richard den tek

Prettige en kundige mensen

Ik heb de samenwerking als erg prettig ervaren. Er was altijd tijd als ik vragen had en het was duidelijk dat de advocaat wist waar ze het over had. De advocaat gaf mij ook het gevoel dat ze niet alleen zakelijk bezig was, maar dat ze ook begreep wat de situatie voor mij als persoon betekende. Ik ben ook tevreden over het uiteindelijke resultaat.

Wij zijn echt heel tevreden van begin af aan

Wij tij echt altijd goed geholfen worden vragen zijn altijd beantworten geworden en heel vriendelijk meneer hek mevr de Groot en mevr kok en op het laats kort voor de uitbetaling Susanne fijen ook wij zijn met alles geheel tevreden

Niets dan lof

Over een persoonlijke en zeer pijnlijke kwestie rondom donorconceptie hebben we juridische stappen moeten ondernemen en uiteindelijk een proces moeten aanspannen Mark de Hek heeft deze zaak voor zijn rekening genomen en ik kan daar alleen maar positief over zijn. Vooral omdat dit over zo’n delicaat probleem ging, was het fijn dat Mark precies de goede toon wist te treffen, met de juiste balans tussen zakelijk en persoonlijk. We konden altijd rekenen zijn professionaliteit en doordachte handelen, maar ook op empathie en medeleven als de situatie daarom vroeg. Mark reageerde altijd snel en uitgebreid op vragen, informeerde ons uitvoerig over alle mogelijkheden en gaf advies, maar liet de daadwerkelijke keuzes altijd bij ons, wat zeker bij zo’n persoonlijk onderwerp erg fijn was. En uiteindelijk hebben we, grotendeels dankzij Mark, deze zaak op de best denkbare manier kunnen afsluiten. Als ik deze rechtszaak opnieuw moest voeren, zou ik zonder twijfel weer bij Mark aankloppen.

TOP

Ik ben goed geholpen geweest. Zij luisteren en doen alles om cliënt te helpen.

Heel goed geholpen

Goede ervaring. Bieden professionele hulp en denken goed mee.

Over Advocaatscore.nl